Hoi Hoi Wie is er ook in april 2013 uitgerekend en heeft zin om lekker mee te kletsen. Zelf weet ik het nu 2 dagen het is voor mij de 6e en het is net zo spannend als bij de eerste! Helemaal weggeblazen door die tweede streep op de test. Heb inmiddels 5 positieve testen hier liggen. Groetjes Tamara
Heey, ik ben ook in april uitgerekend voor zover ik nu weet! Kan het nog steeds niet geloven dat het zo is! Het is voor mij de 1e
Zover ik het kan berekenen en gied gerekend heb, ben ik ook in april 2013 uitgerekend. Zo'n calculator op het internet geeft 8 april aan. Ik heb overigens ook een stuk of 5 positieve testen liggen.
Er is al een topic voor bij bevallingslijst . En ook een fototopic voor de april mama's bij zwangerschap.
hallo,,allemaal gefeliciteerd!! eergister 1 test gedaan in de avond tot verbazing positief!! gistermorgen heb ik er gelijk weer 1 gedaan ook een duidelijk positief!! als het allemaal goed gaat ben ik op elf april uitgerekend!
Hallo dames, Zoals ik uitgerekend heb is mijn uitgerenkende datum 8 april 2013. Hier de 2e voor mij en voor mijn vriend de eerste.
gefeliciteerd!! voor mijn vriend en mij is dit de eerste !! wel lang opgewacht net wat langer dan 1 jaar over gedaan! hoelang waren julloe bezig met zwanger worden als ik het vragen man?
gelukkig voor jullie!! ja het was zeker lang, zeker als je er naar uitkijkt!! nu hopen dat alles goed gaat!! heb je al meer kindjes?
Wachten duurt altijd lang vooral op dit! We gaan uit van het positieve.. Voel je je verder wat goed? Ja ik heb een dochtertje van 15 maandjes met mn ex. Had het graag anders gezien maarja soms loopt het niet altijd zoals je hoopt. Ik hoop dat het deze keer allemaal goed gaat.
Hoi hoi, Gefeliciteerd allemaal. Wij hier ook een april kindje, en volgens de berekening 8 april uitgerekend en in ronde 3 al raak. Voor ons word dit ons tweede kindje. Ons dochtertje is nu 16 maand (met haar hebben we er 13 rondes over gedaan) We zijn dan ook erg verbaast dat het zo vlug is gegaan, heerlijk Ik begin me vandaag erg moe te voelen, en een ontzettende honger gevoel. verder eigenlijk weinig klachten....
hoi, ik ben nieuw hier ik heb 1 aug positief getest naar 1e ronde. dit word ons derde wondertje, ben als het goed is 8april uitgerekend naar een jaar lang er over na gedacht te hebben of ik het nou wel of niet zou doen, ook ben ik bang dat het leeftijds verschil wat te groot is mijn zoontje is nu 8 en mijn dochtertje is 5 ben wel blij maar ook best bang of alles wel goed komt. En ben inmiddels ook wat jaartjes ouder wat kan een mens toch denken he al die hormonen ook
Allemaal gefeliciteerd!!! Zie dat er meerdere dames 8 april zijn uitgerekend! voelen jullie je allemaal wat goed??
demi77 : oke! als je dat leest doet je dat wel weer goed dat er dus best meerdere zijn met een leeftijdsverschil tussen de kids. p.s iedereen gefeliciteerd mijn eerste echo op donderdag 23 augustus