Ik zou het ook eigenlijk niet doen in dit termijn, pas vanaf een week of 16 op z'n vroegst. Stel dat er ze niks zien of het er niet goed uitziet, dan moet je dat horen tijdens een pret echo. Sowieso heb je natuurlijk kleine 2 weken erna ook al je termijn echo staan.
http://img.photobucket.com/albums/v314/mirrie/Beebie.jpg Dit was mijn echo van Lotte bij 8+4, zo weinig is er nog maar te zien dus . Maar uiteraard moet je het zelf weten hoor, als jij het gewoon leuk vindt is dat het belangrijkste natuurlijk
MaudvanL is dat niet gewoon een typfout? je gaat echt naar een bureau voor een pretecho? wist niet eens dat dat mogelijk is/was? mvm hoe zit dat met die flessen, en de bezorger, neem aan dat ze niet met reclame van mvm op hun auto aan komen zetten?? zijn het grote kratten/flessen? vorige keer heb ik het ook niet gedaan maar wil het nu wel doen ook omdat ik nu meer weet waar het goed voor is en zou graag een ander hiermee willen helpen. maar het wegbrengen lijkt mij niks maar wil ook geen mvm bus voor mijn deur sasjuh haha ik had dus 5 cm en een weeenstorm, in de auto gekrijst en gedaan...mega spits dus hardstikke druk en daar reedt manlief....elke hobbel deed zeer maar toch moest hij opschieten van mij haha. Die rit was een helse rit, ik heb ook echt besloten wat de vk ook zegt ik ga zodra of het vruchtwater is gebroken of ik al wat meer krampen heb maar wel houdbaar zijn... Ik moest eerst 5 min rijden maar helaas is het nu 30 min rijden tot ik er ben dus reken maar dat ik optijd weg ben
Hmm ik begin nu toch wel te twijfelen, maar weet heel goed dat het ook kan dat er met 6 weken nog niets te zien is hoor.
Ik vraag me uberhaupt af waarom er met 6 wkn een pretecho aangeboden wordt. Mijn 1e echo vorige zwangerschap was met 6+3. Een inwendige echo bij de gyn. Nou er was een garnaaltje van 7 mm te zien, wel met kloppend hartje, maar nog niets geen baby oid in te herkennen. Mvm; haha ik heb geen idee hoe die auto er uit ziet Werd altijd op maandag opgehaald en dat is mijn werkdag. Ach ik zit er niet mee als mensen het zien eigenlijk.
Willen jullie het geslacht weten?? Nee, wederom niet, heb van die saaie creme kleertjes voor maatje 50/56 nog liggen Kamertje van zoonlief word gewoon weer de babykamer is grijs met creme(wit) met mooie teksten op de muur. D gaat naar andere kamer daar hebben wij zojuist 2 weken geleden toen we nog niets wisten lief behang op gedaan, daar gaat hij dan over een half jaar ofzo slapen in een juniorbedje. Hoeveel ronde's hebben jullie erover gedaan? Ronde 11 en liepen alweer bij de gyn, die ons een half jaar zelf ging laten proberen, 2e maand hoppa zwanger, heerlijk! Bij D duurde het 13 rondes toen zaten we nog middenin de onderzoeksfase. Voor wie de keus heeft, thuis of ziekenhuis bevallen en waarom? Thuis, dat wilde ik vorige keer ook, toen kwamen de weeen niet goed op gang dus werd het ziekenhuis. Is mij goed bevallen hoor verder dus als het weer zo zou gaan of voor wat voor reden dan ook geen probleem mee, je hebt inderdaad alles wel bij je dat is fijn. Nog een vraagje: weten jullie al of jullie voor bv of fv gaan? Denk fles voeding, dat heb ik bij D ook gedaan. Maar heb nu zoiets van misschien word het nu wel borstvoeding. Heb altijd gevoelige borsten gehad dus dat was mijn reden om aan FV te gaan want had geen zin in zere b00bs! Willen jullie een combinatietest uit laten voeren met de 12 weken? Nee, wij houden het alleen bij de echo's Diet wow wat mooi dat jullie na die ellende zwanger zijn geworden zeg!
Jbm : ja dat vindt ik ook! Heel speciaal en echt noooooooit verwacht! Zie dat jullie er ook redelijk lang over hebben gedaan en dat je nog in een onderzoekfase zat! Ik had 8 nov normaal geopereerd moeten worden en als e net lukte voor december dan werd het iui of wat anders ! Maar gelukkig niet nodig! Nu heel erg hopen dat dat wondertje ons heeft uitgekozen en ook lekker blijft zitten! Ben zelf erg onzeker nu! Vandaag totaal geen zere borsten meer, constant voelen maar voel echt niks! Hoop zo dat dat er gewoon bij hoort ! Iemand ervaring mee? Hihi ,,
mvm hoe zit dat met die flessen, en de bezorger, neem aan dat ze niet met reclame van mvm op hun auto aan komen zetten?? zijn het grote kratten/flessen? vorige keer heb ik het ook niet gedaan maar wil het nu wel doen ook omdat ik nu meer weet waar het goed voor is en zou graag een ander hiermee willen helpen. maar het wegbrengen lijkt mij niks maar wil ook geen mvm bus voor mijn deur Ze rijden gewoon in witte bussen. Geloof van DHL. He kunt afspreken waar je de kratten neer zet. Kan dus bijv ook achterthuis. Ik zet ze wel voor thuis achter een haagje in een plastic zak zidat je niet direct ziet waar et om gaat. ze halen het op do op, meeste buren werken dan toch. Kan me niet zoveel schelen als emand het ziet. Alles gebeurt iig heel discreet. Eergisteren hadden ze me terug gebeld terwijl ik aan het werk was. Ze hebben dus niet tegen mijn man gezegd dat ze van MvM waren. Toch wel netjes, stel je voor het was de oppas!
Ooooh bloempie blij om te lezen dat jij het nu ook niet hebt! Vindt jet verschrikkelijk haha! Kan het ook niet vergelijken met een vorige zwangerschap dit is eerste keer hihi! Hele dag in borsten knijpen op de hoop dat ze weer wat zeer doen! Haha! Ik ga ook mvm doen naar zit er ook niet idd op te wachten dat er een bus voor komt rijden met mvm erop haha! Dan weet iedereen het meteen!
Gelukkig hebben we allemaal hetzelfde qau klachten dat ze er zijn en soms ook niet. Ik weet het gewoon serieus niet meer van mijn vorige zwangerschap. Weet dat ik toen ook niet zo mega last van mijn boobs had. Maar wel die pijntjes bij me lies die herken ik wel. Ik word gelukkig al minder onzeker dan begin deze week. Dus ik houd goede moed!
Haha ja idd ! Het Zal wel zo horen! Maar toch zoek ik constant naar bevestiging haha! Als ik wat voel weet ik dat er nog wat bezig is hihi! Hopelijk kan ik het ook snel van me af zetten en genieten ! Lijkt me geweldig als je straks eindelijk een buikje ziet groeien!
Bij Lotte heb ik nooit iets gevoeld aan mijn borsten en ze zijn (helaas) ook geen mm groter geworden. Ik verwacht er deze zwangerschap ook niets van dus. Alleen de eerste 2 weken ofzo na de bevalling, toen werden ze groter door de stuwing, vond ik geweldig haha.
Hier begint buikje al aardig te groeien vooral s avonds. Ik weet het, zijn de darmen maar toch... Weet niet hoelang ik dit verborgen hou aangezien ik altijd s avonds werk. Moet er wel bij zeggen dat ik ook aardig wat vet op mijn buik heb, dus daarom zie je het ook zo snel denk ik. En er komt dus geen bus met MvM erop! Gewoon een witte bus! Dacht DHL.
Hihi ik zie mijn buik nog niet groeien en heb ook wel iets vet hoor haha!! Lijkt me geweldig om straks te groeien! Aan wie hebben jullie het verteld? Ik allen collegas, moeder, en 1 vriendin ! Dit omdat ze al op de hoogte waren dat ik bij feryiliteitskliniek liep! Mijn vader ( gescheiden ouders ) en schoon ouders en test v de Fam. Weet nog niks! Half dec ben ik 3 maand! Duurt nog zo lang vindt ik haha! Weet ook niet tot Hoelang ik het vol kan houden! Eerst maar 13 nov echo! Zoooooo spannend !
Hier weet een vriendin het sinds vanavond en na de test heb ik het op het forum van onze november 2010 forum gezet. We hebben een besloten forum en zijn best heel hecht na die jaren en zo kan ik het er toch vast over hebben
Hier mn vriend, 2 vriendinnen en ik schrijf mee op een besloten forum van de maart 2012 mama's en daar heb ik t ook opgezet.
Hier weten alleen mijn man en ik het nog. Wilde dit keer echt wachten tot de echo omdat we zo in spanning zitten of het wel goed zit. Anders hadden mijn ouders en schoonouders en wat dichte vriendinnen het al wel geweten. Verder zag ik gister al dat mijn buikje overdag groter is dan normaal. Nu wist ik dat het bij de 2e sneller kon gaan. Uiteraard darmen maar dat veranderd niets aan het feit dat het of darmen of baby is, je buik toch wel gaat groeien. Maar ik me verbaas over hoe snel dit keer. Ik denk vanochtend na het op staan even kijken en ik heb echt onderin meer buik. Als dit zo door gaat houd ik het niet eens de eerste 3 maanden voor me...
Willen jullie het geslacht weten?? Ja, ik ben veel te ongeduldig om te wachten en vind het gewoon veel te leuk om alvast te weten, om over hem of haar te kunnen praten, voor mijn gevoel geeft het al wat meer identiteit aan de baby. Hoeveel ronde's hebben jullie erover gedaan? Ronde 7 zwanger! Voor wie de keus heeft, thuis of ziekenhuis bevallen en waarom? Ziekenhuis, ik ben ook onder controle in het ziekenhuis vanwege mijn schildklier. Ik ben eerder bevallen in het ziekenhuis, en dat ging er moeilijk, lang geperst en bijna spoedkeizersnee, zoonlief kwam er niet uit, dus ben veel te bang geworden om thuis te bevallen. Nog een vraagje: weten jullie al of jullie voor bv of fv gaan? Ik ga proberen borstvoeding te geven, bij zoonlief ging het moeilijk doordat hij constant in slaap viel en niet aan het begin is aangelegd. Uiteindelijk borstontsteking en met de borstvoeding gestopt, heb het altijd jammer gevonden dus een volgende keer wil ik het weer proberen en dan met een lactatiedeskundige erbij indien nodig. Willen jullie een combinatietest uit laten voeren met de 12 weken? Ja, maar ik wil niet de precieze uitslag weten (het cijfertje), ik wil gewoon horen of het een goede uitslag is of niet. Nou verder over kwaaltjes, hier werd ik vannacht wakker met een vlaag misselijkheid en vanmorgen ook, gek is dat he? Echt een vlaag en weer weg was het. Stomme kwaal blijf dan, dan heb ik in ieder geval iets wat me het idee geeft dat er iets gebeurt! hihi... Voor de rest, zere boobies over, ik voel me alleen heel bezorgd de hele tijd en dat zullen ook wel de hormonen zijn.