1-15 juli 2013 mama's!!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door bloempie 1983, 23 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    Welkom tanna

2. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    @ Noid, nou heb eigenlijk gewoon neusspray mogen kopen en dat in combinatie met al aardig wat dagen rustig aan doen, doet me duidelijk goed! :)

@ Eknein, je profielfoto (op je profiel van ZP dus) is wat anders als deze foto hier bij de posts . Die bij je post heet een avatar, die kan je wijzigen bij je instellingen.

3. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Eknein, goed bezig met eten meis! Ga zo door! :)

4. luna1978

luna1978 Actief lid

17 dec 2012
    168
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik sluit me ook hierbij aan. Mijn uitgerekende datum is 14 juli 2013 :)

5. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jee luna ik ook de 14e.

Bij mijn eerste 2 zs heb ik een prenetale depressie gehad. Ik ben altijd zo positief. Maar als ik zwanger ben zie ik in alles zorgen en problemen. Mijn man heeft eigen zaak. Nu maar ik mer zorgen of ee deze maand wel salaris krijgen. December ging zijn auto kapot dus een rekening van 1500, geen salaris voor onszelf. Gelikkig had ik winstuitkering gehad. Komt altijd weer goed maar nu kan il t niet relativeren. Klote hormonen!
    Verder zal ik zelf niet lang meer kunnen werken ivm opkomede bekkenklacchten. Gaat mijn baas niet leuk vinden..... Pieker pieker. Wordt er gek van!

6. noid

noid Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.245
    0
    36
    Tilburg
    @noorus, nouja, neusspray had je zelf ook wel kunnen kopen haha. Maar goed, als het maar helpt hé!

@Janneke, ik snap het wel, maar het heeft zo weinig zin om te piekeren. Ik probeer alles maar te nemen zoals het komt en uiteindelijk komt alles goed!

Vandaag kunnen slagen voor wat positiekleding, bijna allemaal voor de helft van de prijs, dat was wel leuk kopen. Een spijkerbroek, een jurk en een legging. En nog een heel leuk jurkje wat ik van mama heb gekregen. Dus helemaal blij nu!

7. Melief

Melief Niet meer actief

Welkom nieuwe dames!
    Janneke; wat vervelend dat je je zo voelt :(
    Noid; leuk he zo goedkoop shoppen ;)

Ik heb vandaag maar weer gebeld voor een nieuw recept emesafene, misselijkheid blijft aanhouden :(

8. JBM85

JBM85 Bekend lid

18 mrt 2012
    740
    0
    0
    NULL
    NULL
    Noorus, ik ben lekker dom geweest met mijn uitgerekende datum, zei 5 juli maar dat komt denk omdat opa dan jarig is en we alsmaar zeggen de kleine komt 5 juli. maar ben 6 juli uitgerekend. Kun je het aanpassen?

5 februari heb ik controle bij de vk

9. eknein

eknein Lid

17 mei 2011
    66
    0
    0
    Noord-Brabant

10. noid

noid Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.245
    0
    36
    Tilburg
    Gelukt haha! Goed bezig!

@melief: Ik ben dol op koopjes. Heb zelfs voor de 13jarige dochter van een vriendin geshopt vandaag. Had 4 shirtjes en moest 12 euro afrekenen, heerlijk toch haha!

11. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat zijn mooie koopjes!

12. Mamsie2010

Mamsie2010 Bekend lid

1 jan 2013
    984
    6
    18
    Noord Brabant
    Hoe komt het dat ik geen meldingen krijg als er nieuwe berichten staan
    Ik moet trouwens 7 januari weer op controle Soms lijkt het wel of ik het kindje voel maar weet eigenlijk niet of dit al kan

13. Mamsie2010

Mamsie2010 Bekend lid

1 jan 2013
    984
    6
    18
    Noord Brabant
    Waar heb je positie kleding gehaald ik moet ook nog een paar broeken maar heb geen idee en van de vorige zwangerschap passen niet meer Weet even niet meer wie het had gepost...

14. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Ik bestel veel positiekleding bij www.ikenmijnkind.nl
    Veel spul van Mamalicious voor een leuk prijsje.

15. Wanna be mama

Wanna be mama Actief lid

5 nov 2012
    282
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even snellig bijgelezen ;) na ander half week vakantie waren de afgelopen 2 dagen wel weer even lang! Ook nog een stomp in mijn buik gekregen op mijn werk vandaag!!! Was sowieso wel te hoog om het kindje te raken, maar was toch blij toen ik me angel sound even het hartje kon checken! En gelukkig het treintje deed het nog!

Morgen familie dag en daarna een feest...lekker mijn bedje in duiken dus! Slaap lekker allemaal ;)

16. Wanna be mama

Wanna be mama Actief lid

5 nov 2012
    282
    0
    0
    NULL
    NULL
    owja nog even voor het lijstje... En ja ik weet het...ik ben inmiddels na mijn echo illegaal hier haha

ben zelf 26 jaar en zwanger van ons 1de kindje, ben 17 juli uitgerekend
    14 afspraak vk

17. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeethe wanne be dat is schrikken. Had ook anders af kunnen lopen... Hoe gaan ze hier op he werk mee om?

18. eknein

eknein Lid

17 mei 2011
    66
    0
    0
    Noord-Brabant
    @mamsie ik vind dat ze nu fijne broeken hebben bij de H&M, en niet te duur. Verder heb ik alles voor 50% korting gekocht bij de roze wolluk in waalwijk. Vnl jurkjes. Dat vind ik toch het fijnste dragen.

Als je 14 weken zwanger bent kun je je kindje al wel voelen hoor. Ik twijfel ook telkens of ik het al voel. Het ligt er ook maar ne aan waar de placenta ligt.

Ik heb sinds een paar dagen dat ik na alles wat ik eet misselijk word en het is pas over als ik naar het toilet ben geweest. Alhoewel ik gisterenavond dus om 20.00 uur ben gaan slapen, tot net, en regelmatig wakker ben geworden omdat ik zo misselijk was. Hebben meer mensen dat? Ik hoop niet dat dat zo blijft. Ik durf eigenlijk niets te eten zo. (Doe ik natuurlijk wel).

Hoe voelen jullie je verder? Voor de mensen met een tweede of derde kndje anders dan de vorige zwangerschap?

19. JBM85

JBM85 Bekend lid

18 mrt 2012
    740
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wanne be mama, dat is toch schrikken.
    Positiekleding, ik was laatst met mijn moeder en had ook veel uitverkoop bij de H&M. Broeken van 40,- voor 25,- en 1 van 20,- Verder had ik nog een broek en jurkjes dus was gauw uitgeshopt!

Ik voel me wel ander dan bij de eerste, toen was ik misselijk en hoefde ik echt niets te eten. Als ik dat nu doe dan krijg ik echt buikpijn. Toen was ik ook tot 16 weken misselijk en nu bij 13 weken nam het al aanzienlijk af. Verder voel ik nu al eerder mijn rug pijn doen en doortrekken naar mijn billen volgens mij had ik dat toen ook pas veel later, maarja toen zat ik 40 uur op kantoor en nu 20 uur en al een kleintje erbij die je toch regelematig op moet tillen en ect. Daar zit denk ook wel verschil in. Mijn bekken nog geen klachten, die had ik ook bij de eerste maar ook pas later. Hoop het nu niet te krijgen we zullen zien.

20. tanna

tanna Bekend lid

26 mei 2008
    685
    0
    0
    Wat leuk al die aankopen voor zwangerschapskleding. Ik wil niet te veel aan schaffen. Heb nog veel liggen van de vorige zwangerschappen. Dit is wel veel zomerkleding. Ik hoop dus nog even met mijn gewone kleding te doen.
    Tot nu toe gaat dat nog redelijk mede doordat de bm extreem hoog ligt zo rond mijn navel en beneden is het leeg.
    hoop dat hij wel naar beneden gaat groeien en niet omhoog.

Tanna

Deel Deze Pagina