1-15 juli 2013 mama's!!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door bloempie 1983, 23 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    B sliep 3 dg bij ons in de kinderwagen. Bij j mocht dat niet meer ivm wiegendopd. Toen heb ik wiegje gehuurd voor 7 euro per week. Il vond t heerlijk dat hij bij mij lag. Hoewel ik met b er zo pinnig op was dat hij in zijn eigen bed sliep. Ik had de wieg 2 weken gehuurd. Ik heb nu ook weer gereserveerd, de schommelwieg alleen nu voor 4 weken. Mag heb 1 juli pphalen en betaal dan voor 6 wk wieg incl bedlinnen 35 e. Daar kan il geen 2e hands wieg voor k op en. Het is nu ook echy de laatste.

Ik ook in positiebroek. Ben al 5 kl aangekomen.
    Bij h en m niks gevondeb, allemaal te kort. Maar heb nog wel wat liggen dus doe t er maar mee. In de lente worden t vooral jurkjes aan. Lekker makkelijl

2. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Diet komt niet meer denk ik?

3. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Elin heeft 3 wkn bij ons op de kamer in een wiegje geslapen. Daarna nog tijd in wieg op dr eigen kamer en toen pas in een ledikant.
    Ik ga,geen bv geven maar wil deze beeb ook wel weer de 1e wkn op onze kamer.

4. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    @ Janneke, wat handig dat je een wiegje kan huren. Dat wist ik helemaal niet. Wij zijn van plan de kleine de eerste weken bij ons op de kamer te houden in het ledikantje. Ledikant gaat daarna gewoon naar het eigen kamertje. Wij hebben een wat kleiner ledikantje dan normaal (is gemaakt door mijn vader 32 jaar geleden)

5. eknein

eknein Lid

17 mei 2011
    66
    0
    0
    Noord-Brabant
    @Noorus speciaal! Wat voor matrasje doe je daar dan in?

6. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja heel speciaal noorus leuk! Ledikant past echt niet bij op de kamer .

7. L0vely

L0vely Lid

20 nov 2012
    51
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk zoon zelf gemaakt ledikantje!
    hier nog geen extra kilo's. Ben zelfs 7 kilo afgevallen! Broeken die
    mij wat krap zaten
    zitten nu lekker ruim! Verder nog steeeeds misselijk.. en last van m'n rug.
    Maar weet niet of die pijn van mijn scoliose komt of van de zwangerschap..

8. McSusan

McSusan Actief lid

3 jan 2011
    298
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk! Nog meer met nesteldrang. Wij hebben zaterdag de garage leeg geruimd en alles naar de stort gebracht. Vandaag de zolder aangepakt ( daar moet nr2 gaan slapen) en nu staat de garage weer vol met spullen voor de stort. Ook 80% van alle boeken staat klaar voor de kringloopwinkel. Wat een heerlijk gevoel.

@positiekleding. Hier al 5 kg aangekomen en een grote buik. Dus sinds 2 weken aan de positiekleding. Heel veel jurkjes voor m'n werk kan ik nog wel gewoon aan alleen dan met een positiepanty of legging. Door de positiebroeken zit je ook meteen vast aan positieshirtjes, anders zie je die lelijke band zitten. Veel vesten en jasjes kan ik wel gewoon nog aan. Ik vind het nog wel lastig om iets straks aan te trekken omdat de vetrol van zwangerschap nr 1 nog zo goed zichtbaar is. Gelukkig is het winter dus heb k gewoon een vest erover heen aan.

@wiegje, hier past het ledikantje gelukkig i onze slaapkamer. Ik vind het zo zonde van m'n geld een wiegje met bijbehorende lakentjes voor die paar weekjes. Onze 1e hebben we na 2,5 week van de kamer gegooid :D, hij maakte zoveel geluidjes in z'n slaap dat ik elke keer wakker was om niets. Ben benieuwd hoelang we het met deze gaan volhouden. Ik heb namelijk nu al bekkenklachten en heb na mijn 1e bevalling ruim 1,5 jaar geworsteld met bekkenklachten. Traplopen is dan erg slecht. En ons 2e kindje krijgt de zolderkamer (we hebben maar 2 kamers op de 1e verdieping dus het kan niet anders). Dus ik hoop dat we het deze keer langer gaan volhouden.

@janneke, denk dat het bij Diet niet oed is gegaan

Zo nu ga ik slapen, ben kapot. Trusten allemaal.

9. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Ik denk dat Diet nog wel zwanger is maar helaas nog erg ziek, misschien zelfs wel weer opgenomen?
    Hoop dat we nog iets van haar horen..

10. noid

noid Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.245
    0
    36
    Tilburg
    Hier 3 kilo afgevallen, maar buikje begint wel te komen nu. Vanavond maar weer eens een foto maken in in de buikjestopic plaatsen.

11. Kruidnootje

Kruidnootje Bekend lid

13 nov 2012
    931
    0
    0
    Ja! gevonden! Heb alleen niets te kletsen behalve dan dat we gisteren met familie uit eten zijn geweest (voor mij voor het eerst sinds weeeeken) en dat beviel zo goed dat mijn vriend en ik vanavond samen nog een keer zijn geweest haha! Ik vond het zo fijn er weer even uit te zijn geweest nu het EINDELIJK weer beter gaat, en heb voor mijn doen reuze zitten eten gisteren. Vanavond was ook zo fijn samen! Nu langzaam naar bedje toe!

*neemt abo op het topic*

12. noid

noid Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.245
    0
    36
    Tilburg
    Ooooh, heerlijk toch! Hier een vol weekend gehad, gisteren groot feest gehad met onze carnavalsvereniging, vandaag 3koningen gezongen met een paar teamgenootjes van onze voetbalvereniging.

Morgen slaap ik lekker uit en ga ik beginnen aan mijn nachtdiensten in een reeks van drie. En dan om de week. Als ik dat tot mijn vakantie (dus jan/feb/mrt) vol kan houden is dat wel heerlijk! Ben heel benieuwd!

13. MaudvanL

MaudvanL Bekend lid

11 jul 2012
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo hehe ik heb jullie weer gevonden.

14. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nachtbraker! Phffff zo vermoeiend

15. Mamsie2010

Mamsie2010 Bekend lid

1 jan 2013
    984
    6
    18
    Noord Brabant
    Ik heb afgelopen weekend zeurderige buikpijn gehad ik moet vandaag wel op controle maar toch maakt het me wel onzeker Wat zou het kunnen zijn? Of heb ik zoals gewoonlijk teveel gedaan.

16. groen29

groen29 Bekend lid

18 aug 2010
    607
    0
    0
    Noorus, war ontzettend leuk zo'n oud ledikantje!!

Wij hebben hier een wieg, maar wel een grote. Mijn zoontje heeft er 6 maanden in gelegen. De eerste zes weken bij ons op de kamer. Daarna op zijn eigen kamertje, was voor ons alledrie rustiger. Voeden deed ik ook 's nachts toch beneden. Dus daarvoor maakte het niet uit.

Mc susan, wat erg dat je zo lang last heb gehad, hopelijk deze keer niet zo.

Kruidnootje, moeilijke periode hebben jullie doorgemaakt zie ik in je onderschrift. F ij n dat het nu beter gaat!

Mamsie, hier gisteren ook wat buikpijn, nadat ik 3uur flink in de weer ben geweest, hoort er bij denk ik.

Maud, welkom weer.

De rest, sorry als ik iemand vergeten ben en goedemorgen!!

Nog vijf dagen en dan gaan we twee weken op vakantie!!
    Laatste dag plassen voor mvm vandaag, heerlijk om daar mee klaar te zijn!!

17. Kruidnootje

Kruidnootje Bekend lid

13 nov 2012
    931
    0
    0
    @Groen29 Ook ik vandaag laatste dag voor MvM! Aankomende week erg druk dus laatste weekje geen tijd voor MvM vandaar vandaag laatste keer. En jouw vakantie begint bijna, die van ons eindigt vandaag :'( Boeh!! Mooie uitgerekende datum heb je :p

18. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zijn er hier ook moeders die ergens anders schrijven?

19. Sillekes

Sillekes Lid

8 nov 2012
    74
    0
    0
    brabant
    Sillekes, 28jaar, 2de kindje uitgerekende datum 8-7 volgende afspraak nog niet bekend.

20. Wanna be mama

Wanna be mama Actief lid

5 nov 2012
    282
    0
    0
    NULL
    NULL
    @kwaaltjes, nog wel aardig moe, opstipatie :( en helaas nu ook last van zuur sinds dit weekend...

@positiekleding, nog niet. Ben al wel een beetje aant. Rondsnuffelen geweest! Ze hebben veel leuke dingen. Ik wil ook echt een paar leuke buikbanden bestellen!

@ mamsie, ik heb ook pijn in mijn buik als ik teveel doe... Zeurende en trekkende pijn vooral onderin. Door mijn opstipatie ook bovenin veel pijn, dus zou ook aan je stoelgang kunnen liggen? Maar wel fijn dat je controle hebt vandaag. Horen graag hoe het was!

Ik nu paardrijden en dan werken....verlang stiekem nu al naar mijn bedje :p

Deel Deze Pagina