B sliep 3 dg bij ons in de kinderwagen. Bij j mocht dat niet meer ivm wiegendopd. Toen heb ik wiegje gehuurd voor 7 euro per week. Il vond t heerlijk dat hij bij mij lag. Hoewel ik met b er zo pinnig op was dat hij in zijn eigen bed sliep. Ik had de wieg 2 weken gehuurd. Ik heb nu ook weer gereserveerd, de schommelwieg alleen nu voor 4 weken. Mag heb 1 juli pphalen en betaal dan voor 6 wk wieg incl bedlinnen 35 e. Daar kan il geen 2e hands wieg voor k op en. Het is nu ook echy de laatste. Ik ook in positiebroek. Ben al 5 kl aangekomen. Bij h en m niks gevondeb, allemaal te kort. Maar heb nog wel wat liggen dus doe t er maar mee. In de lente worden t vooral jurkjes aan. Lekker makkelijl
Elin heeft 3 wkn bij ons op de kamer in een wiegje geslapen. Daarna nog tijd in wieg op dr eigen kamer en toen pas in een ledikant. Ik ga,geen bv geven maar wil deze beeb ook wel weer de 1e wkn op onze kamer.
@ Janneke, wat handig dat je een wiegje kan huren. Dat wist ik helemaal niet. Wij zijn van plan de kleine de eerste weken bij ons op de kamer te houden in het ledikantje. Ledikant gaat daarna gewoon naar het eigen kamertje. Wij hebben een wat kleiner ledikantje dan normaal (is gemaakt door mijn vader 32 jaar geleden)
Leuk zoon zelf gemaakt ledikantje! hier nog geen extra kilo's. Ben zelfs 7 kilo afgevallen! Broeken die mij wat krap zaten zitten nu lekker ruim! Verder nog steeeeds misselijk.. en last van m'n rug. Maar weet niet of die pijn van mijn scoliose komt of van de zwangerschap..
Leuk! Nog meer met nesteldrang. Wij hebben zaterdag de garage leeg geruimd en alles naar de stort gebracht. Vandaag de zolder aangepakt ( daar moet nr2 gaan slapen) en nu staat de garage weer vol met spullen voor de stort. Ook 80% van alle boeken staat klaar voor de kringloopwinkel. Wat een heerlijk gevoel. @positiekleding. Hier al 5 kg aangekomen en een grote buik. Dus sinds 2 weken aan de positiekleding. Heel veel jurkjes voor m'n werk kan ik nog wel gewoon aan alleen dan met een positiepanty of legging. Door de positiebroeken zit je ook meteen vast aan positieshirtjes, anders zie je die lelijke band zitten. Veel vesten en jasjes kan ik wel gewoon nog aan. Ik vind het nog wel lastig om iets straks aan te trekken omdat de vetrol van zwangerschap nr 1 nog zo goed zichtbaar is. Gelukkig is het winter dus heb k gewoon een vest erover heen aan. @wiegje, hier past het ledikantje gelukkig i onze slaapkamer. Ik vind het zo zonde van m'n geld een wiegje met bijbehorende lakentjes voor die paar weekjes. Onze 1e hebben we na 2,5 week van de kamer gegooid , hij maakte zoveel geluidjes in z'n slaap dat ik elke keer wakker was om niets. Ben benieuwd hoelang we het met deze gaan volhouden. Ik heb namelijk nu al bekkenklachten en heb na mijn 1e bevalling ruim 1,5 jaar geworsteld met bekkenklachten. Traplopen is dan erg slecht. En ons 2e kindje krijgt de zolderkamer (we hebben maar 2 kamers op de 1e verdieping dus het kan niet anders). Dus ik hoop dat we het deze keer langer gaan volhouden. @janneke, denk dat het bij Diet niet oed is gegaan Zo nu ga ik slapen, ben kapot. Trusten allemaal.
Ik denk dat Diet nog wel zwanger is maar helaas nog erg ziek, misschien zelfs wel weer opgenomen? Hoop dat we nog iets van haar horen..
Hier 3 kilo afgevallen, maar buikje begint wel te komen nu. Vanavond maar weer eens een foto maken in in de buikjestopic plaatsen.
Ja! gevonden! Heb alleen niets te kletsen behalve dan dat we gisteren met familie uit eten zijn geweest (voor mij voor het eerst sinds weeeeken) en dat beviel zo goed dat mijn vriend en ik vanavond samen nog een keer zijn geweest haha! Ik vond het zo fijn er weer even uit te zijn geweest nu het EINDELIJK weer beter gaat, en heb voor mijn doen reuze zitten eten gisteren. Vanavond was ook zo fijn samen! Nu langzaam naar bedje toe! *neemt abo op het topic*
Ooooh, heerlijk toch! Hier een vol weekend gehad, gisteren groot feest gehad met onze carnavalsvereniging, vandaag 3koningen gezongen met een paar teamgenootjes van onze voetbalvereniging. Morgen slaap ik lekker uit en ga ik beginnen aan mijn nachtdiensten in een reeks van drie. En dan om de week. Als ik dat tot mijn vakantie (dus jan/feb/mrt) vol kan houden is dat wel heerlijk! Ben heel benieuwd!
Ik heb afgelopen weekend zeurderige buikpijn gehad ik moet vandaag wel op controle maar toch maakt het me wel onzeker Wat zou het kunnen zijn? Of heb ik zoals gewoonlijk teveel gedaan.
Noorus, war ontzettend leuk zo'n oud ledikantje!! Wij hebben hier een wieg, maar wel een grote. Mijn zoontje heeft er 6 maanden in gelegen. De eerste zes weken bij ons op de kamer. Daarna op zijn eigen kamertje, was voor ons alledrie rustiger. Voeden deed ik ook 's nachts toch beneden. Dus daarvoor maakte het niet uit. Mc susan, wat erg dat je zo lang last heb gehad, hopelijk deze keer niet zo. Kruidnootje, moeilijke periode hebben jullie doorgemaakt zie ik in je onderschrift. F ij n dat het nu beter gaat! Mamsie, hier gisteren ook wat buikpijn, nadat ik 3uur flink in de weer ben geweest, hoort er bij denk ik. Maud, welkom weer. De rest, sorry als ik iemand vergeten ben en goedemorgen!! Nog vijf dagen en dan gaan we twee weken op vakantie!! Laatste dag plassen voor mvm vandaag, heerlijk om daar mee klaar te zijn!!
@Groen29 Ook ik vandaag laatste dag voor MvM! Aankomende week erg druk dus laatste weekje geen tijd voor MvM vandaar vandaag laatste keer. En jouw vakantie begint bijna, die van ons eindigt vandaag :'( Boeh!! Mooie uitgerekende datum heb je
@kwaaltjes, nog wel aardig moe, opstipatie en helaas nu ook last van zuur sinds dit weekend... @positiekleding, nog niet. Ben al wel een beetje aant. Rondsnuffelen geweest! Ze hebben veel leuke dingen. Ik wil ook echt een paar leuke buikbanden bestellen! @ mamsie, ik heb ook pijn in mijn buik als ik teveel doe... Zeurende en trekkende pijn vooral onderin. Door mijn opstipatie ook bovenin veel pijn, dus zou ook aan je stoelgang kunnen liggen? Maar wel fijn dat je controle hebt vandaag. Horen graag hoe het was! Ik nu paardrijden en dan werken....verlang stiekem nu al naar mijn bedje