Dat vraag ik me ook af, al geloof ik niet in die theorieen. Hier slaap ik al de hele week slecht althans ik moet tussen 4 en 5 naar het toilet en daarna val ik niet meer in slaap en telkens als ik wel in slaap val gaat de wekken van ML net en om 7 uur is de kleine weer wakker of gaat de wekker. Mis net alsmaar 2 a 3 uurtjes en het begint me nu wel op te breken. Ik weet dat ik smiddags moet gaan liggen maar dan slaap ik zo vast dat ik savonds weer moeite heb met slapen dus ik ben daar wat huiverig voor. Hier dus lekker pyama dagje, straks ff huiskamer soppen en vanmiddag toch maar even op de bank vertoeven. Zo ben het ff kwijt ben sochtends er zo sago van!
Janneke, ok ik heb geen idee ook verder hoe ze het nu eventueel zouden kunnen zien. Maakt het wel spannend haha!
Is nub theori idd. Ik geloof ook in de chineese kalender maar we zullen t eel zien op de echo. Nog een maandje en een beetje wachten.... Met bloed geprikt. Altijd een hel bij mij maar vandaag zonder problemen gelukkog. Alleen dat mens! Ik zei dat ik t eigenrisico zo duur vond. Begon zij over dat iedereen maar wat minder op vakantie en goedkoper om de zorg te kunnen betalen! I ben er helemaal sago van. Phff geldt voor haar misschien maar wij hebben exht o,o op onze spaarrekening staan en leven echt heel zuinig aan. Gaan ook maar 1x per jaar 2 wk weg naar een vakantieboerderij, goedkoper kan niet! Ben echt pist. Ik zou ook wel wat meer te besteden willen jebben phffff
Tja dan doen ze weer iedereen over 1 kam scheren, tuurlijk zijn er mensen die daarop kunnen bezuinigen maar lang niet iedereen! Dat inkomensafhankelijke zorg sprak mij veel meer aan maarja de VVD is voor de rijken dus het was toch nooit gelukt. Fijn voor die groep mensen maar wij modale zijn ook weer de sjaak.
Ik ken die nub theorie niet... De vk zei bij mijn moeder vroeger dat ze (2x) een meisje kreeg. Dit wist ze omdat het hartje al zo vroeg te horen was... Ze weet alleen niet meer Joe vroeg dat was... Ben wel benieuwd, ik hoorde hem zelf (angelsound) met 11 weken. Is dat vroeg??? Nog een theorietje... Er word gezegt dat manlijke zaadcellen sneller zijn en vrouwlijke langzamer, maa sterk! Dus als je vlakbij je eisprong seks hebt, meer kans hebt op een jongen. Maar als je bv de dag erna doet meer kans heb op een meisje omdat dan alleen de vrouwljke nog zouden leven. In dat geval zouden wij een meisje moeten krijgen. Ben benieud!!! Janneke, jbm, inderdaad om pissig van te worden!!! Alsof we met z'n alle 3x op vakantie gaan naar dure oorden!! Ik vind het ook duur, en ben het niet met de VVD eens!!
ff googelen op NUB theorie.. maar het zit dus zo : Als het uistekeseltje ( de nub dus ) evenwijdig staat met de ruggengraat is het een meisje, als de nub in een hoek van 30 graden staat met de ruggengraat dan is het een jongen! Helaas was bij mij de nub ook niet te zien, maar over 11 dagen weten we het ook!! @ Janneke : Volgens mij zitten bij jou de beentjes ervoor!! @ 2 jarige peuter : Jeetje wat leert Keano nu ineens veel aan zeg!! Begint nu met 2 woord zinnen, en heeft vaak al hele verhalen.. ook snapt hij dus dat kinderprogramma "Dora" heel goed.. ze vragen om het woord open, en Keano zegt open.. zo leuk en dan hebben ze die vos : zwieber niet stelen en kleine man zegt maar neee neee neee.. haha geweldig!! ( Nog meer die zo'n 2 jarige hebben ? )
Xcynx, iets jongen is D maar die begint nu ook al steeds meer te praten gaat nu ineens hard. Zo zijn de teletubbies Tumtum, en mega mindy is Mina. Haha Bumba kan hij al lang en goed, En als de tubbies nee zeggen doet hij ook driftig mee. Zo leuk!
De vk zag t tijdens de echo. op foto os t niet te zien. Ik vind luke ook wel boj kianopassen. Ik ken ook een kiano en joe
Hey meiden, wat vliegt te tijd toch!! Alweer bijna 15 weken en inmiddels dus ook in het 2e trimester aangekomen . Nog een weekje en dan hebben we de geslachtsbepaling, ben zo benieuwd. Gisteren al de zwangerbox bij de Etos opgehaald, wat zijn die luiers toch weer klein hihi, maakt het wel weer even echt allemaal. Verder niet heel veel spannends, billendoekjes, speentje (difrax, die willen de meeste kinderen helemaal niet ), buikcreme etc.
Gaat hard he! Mocht je nu al de box ophalen? Dan zal ik ook wel eerdaags bericht krijgen. D wil ook geen Difrax speentjes hahah.
Iemand vertelde hier over de chinese kalender, werd toch nieuwschierig! Even gekeken op internet en wij zouden een meisje krijgen volgens deze kalender. Twee kleine andere testjes zeiden het zelfde Duurd nog wel even voor we weten of het waar is!
De Chinese geslachtskalender klopte vorige keer niet toen stond er dat het een meisje was en het is toch echt een jongen Zwangerschapcursus ik heb het vorige keer niet gedaan maar zou het wel leuk vinden ook om wat meer contacten te hebben
Heb de box ook al. Mare wilde wel de difraxspeen, maar wel alleen de combi, maar al tijden geen speen meer hier. Ze neemt haar duimpje. Vorige keer hadden ze de nub mis. Nu had ik geen goede echo daarvoor. Vorige keer wel al snel het hartje gehoord nu dus niet maar dat hangt ook van zoveel dingen af. Nog 6 weken en dan weten we het.
Heb snel ook even op de chinese kalender gekeken.. wij zouden een meisje moeten krijgen als dat klopt. Nog een paar daagjes en dan weten we het zeker, wij gaan dinsdag voor een pretecho en geslachtsbepaling.. Ben super benieuwd. Manlief is er van overtuigd dat het een meisje is.. Ik zelf heb geen idee.. We zullen zien. Ook ik heb de zwanger box al binnen.. heb wel even snel gekeken, maar moet er nog even voor gaan zitten om het allemaal eens goed te bekijken. @ de ervaren moeders hier.. wat is het verschil tussen al die speentjes.. Heb ondertussen al 4 soorten liggen.
Difrax heeft een totaal andere vorm (dikker) dan Bibi, toen hij nog heel klein was pakte hij alles nu alleen nog de Bibi overige merken nooit gehad trouwens. Denk amdat hij zo dit is hij niet lekker bij zijn tandjes zit en word boos bij zo'n difrax speen. Lijkt me ook niet best voor de tandjes maarja speen is sowieso niet goed op latere leeftijd.
Wauw, allemaal al een etos box? Waar vraag je die ook alweer aan? Hier wilde K. de difrax speen ook niet evenals de difrax flessen, hij wilde alleen de bibi spenen en avent flessen!! @ Chinese kalender : Bij K. klopte de kalender wel! En nu zouden we een meisje krijgen.. dus ben erg benieuwd.. heb meerdere testjes gedaan en overal kwam bijna meisje uit!! @ namen : Moeilijk!! Luke ben ik niet zo weg van! Helaas zijn veel leuke namen al bezet in onze omgeving, maar daar moet ik me maar overheen zetten, er zijn wel meer met dezelfde naam!! Morgen alweer 15 weken.. en bijna de geslachtsbepaling.. super spannend!!
Net even bij baby en tienerpark geweest. Wilden ideetjes opdoen en kinderwagens kijken, maar welke wij leuk vinden hadden ze niet (Stokke). Uiteindelijk ook niet echt leuke ideetjes op kunnen doen. Wel mijzelf verwend met een superschattig jurkje van Mexx voor de kleine meid. Truitje komt bij Zeeman vandaan, wilde namelijk zelfde kleur truitje als de lint in het midden van het jurkje en die hadden ze niet bij baby en tienerpark. En scheelt toch even flink centjes haha. Zeeman had weer allerlei leuke babydingetjes zeg! Op de foto lijkt het roze, maar is meer een zalm kleur. Heel zacht. Bekijk bijlage 297840 Ook nog 2 nieuwe bh's gekocht, groei nu langzaam uit mn oude.
Ooooh, wat schattig! Ik moet ook echt op pad voor bh's, heb er nog 1 die past, maar aangezien ik al een flinke cup heb moet ik ff gaan zoeken voor een bh met een leuke prijs. Heb al bedacht of de AhhBra wat zal zijn. Hier zitten mijn nachtjes erop, heerlijk! Vandaag nog even uitgeslapen en dan vanavond weer op tijd naar bed, zodat mijn ritme terugkomt. Vanochtend VL gevraagd of hij eens na wil gaan denken over namen. Ik heb al wel een lijstje, maar vind het leuk dat hij ook namen bedenkt en niet bij mijn namen zegt van 'oh, leuk, is goed'.