Ik heb mijn laatste echo gehad toen ik 9weekjes was en nu moet ik wachten tot de 20weken echo is nog zooooo lang!! Vandaag over 5 weekjes
Echt niet leuk hè!!! Ik had hem ook al met 9 weken. Heb nog geen afspraak voor de 20 w echo... Duurd nog 7 weken arme wij!
Wat een leuk jurkje!! Vind meisjes kleding altijd zo ontzettend leuk!! Vind het altijd moeilijk zoeken voor onze zoon qua kleren.. kom vaak uit bij V&D en C&A.. en Jensen..( Friesland ) Ik ben echt iemand die alleen maar stoere kleren wil hebben voor mn ventje.. Vind dat er voor meisjes altijd veeeeeel meer keus is.. @ Echo's : Hebben jullie geen 12-weken echo gehad dan? dat is een standaard termijn echo toch?
@babydozen, hier is een link waar jullie helemaal los kunnen gaan Gratis babydozen, babypakket, Etos, Kruidvat of Blije babydoos voor baby's
Ik vind het voor een jongen ook veel moeilijker maar ik ruil weleens met een vriendin dan koop ik voor haar dochter en zij voor mn zoon Ik heb wel meer echo's gehad maar dat is omdat ik een aantal miskramen heb gehad de reden is niet leuk maar wel leuk om vaker naar het kindje te kijken
Hier wel de gelukkige huisvrouw aan het kijken, hihi de vorige keer dat ik hem keek was ik toevallig ook zwanger
@ Echo's : Hebben jullie geen 12-weken echo gehad dan? dat is een standaard termijn echo toch?[/QUOTE] Ik weet niet hoe het met de rest van de dames zot, maar ik had eentje 5weken 6dagen (waar alleen een stip op te zien was) en eentje met 9 weken. Ik vroeg in het zh of we nog een echo kregen maar ze zeiden pas met de 20w echo en als we eerder wilden dan moesten we pretecho doen. Is inderdaad geen leuke reden, maar wel leuk dat je vaker kunt kijken! Wel naar hartje geluisterd. Hoe zit het met de rest vd dames? Dus nog 5 weken wachten pfff laaaaang!
Ik heb hem ook gekeken, kan er ook wel naar kijken haha. Maar het zou je gebeuren idd! Sommige hebben de termijn echo vroeg, wij ook met 10,5 week en ja dan moet je weer lang wachten helaas!
Ik ben helemaal verliefd op het jurkje haha! Blijf er naar kijken en even aan zitten. -babydozen Ik doe er niets mee. Als je de voorwaarden lees is het vaak bij bepaalde gratis dozen dat ze je gegevens aan derden doorgeven. - echo Ook ik moet vandaag nog 5 weken wachten tot de volgende echo! Vandaag weer even op controle. WEER afgevallen. Bloeddruk wel iets lager (130/80). Nog steeds hoog en ik denk dat het door de stress komt. Vorige keer was die hoger en toen kregen wij de dag er na de uitslag van de vlokkentest en vandaag zo hoog omdat onze hond vanacht erg ziek was. Nog steeds niet beter, dus ik denk dat dat het is. We eten niet heel erg zout. Dus hopelijk volgende keer weer normaal. - jongenskleding Ik zou mijn zoontje ook steeds heel stoer willen aankleden, maar zag vandaag heel veel leuks voor jongens. Maar inderdaad, voor meisjes veel meer variatie. Dus stiekem ben ik wel blij! Ik merk trouwens dat ik steeds aanhankelijker wordt naar mijn vriend. Hij slaapt nu twee nachtjes in de woonkamer bij de hond, omdat deze blijft overgeven en ik mis hem enorm! Ik ga twee keer per nacht eruit om te plassen en dan kijk ik altijd snel om het hoekje. Gekke hormonen. Onze hond is inmiddels iets rustiger. Gisternacht 1 uur geslapen, hij bleef elke 30 minuten overgeven. Normaal kijk ik het normaal een dagje aan, maar dit had ik nog nooit meegemaakt. Trillen, hijgen, loom uit zijn oogjes kijken. Geen koorts. Neemt geen vlees aan, wil alleen maar drinken. Dierenarts heeft niks gevonden, (heeft flink overal zitten 'knijpen' om te kijken of hij reageerde bij oa zijn blaas) dus hij heeft 2 prikjes gehad tegen maag en darm klachten. Voor dit weekend hebben we pilletjes meegekregen, want uiteraard honden worden altijd ziek in het weekend. Dus nu veel rust en hopelijk meer slaap dan gisteren. Ik heb trouwens het idee dat ik de beeb vandaag gevoeld heb. Maar ik twijfel hahaha. Want ik heb geen idee wat ik moet voelen. Heb wel 2x een ploppende luchtbel gevoeld (of hoe ik het ook moet omschrijven) maar vandaag was het weer anders. Hoe zit het bij jullie?
Ik moet nog 6,5 week wachten tot de 20weken echo, dat duurt nog lang! Ik ben ook blij dat ik na drie nachtdiensten weer heerlijk naast mijn mannetje kan kruipen. Ik slaap goed, maar vind het altijd zo fijn om samen in bed te liggen hihi. Hier geen gelukkige huisvrouw gekeken, maar gebouwd aan een carnavalswagen haha. Nu twee afleveringen gtst terugkijken, eens kijken wat er de afgelopen twee dagen gebeurd is.
Goede morgen dames. Hier vandaag weer naar de gyn. Krijg dat gelukkig weer een echo. Gister niet zo iets heel handigs gebeurt... Ik ben door 1 van mijn paarden flink gelanceerd! Uit het niets kreeg ik rodeo les. Werd eerst in de lucht al flink door elkaar geschut en ben toen heel raar op de grond terecht gekomen. Gelukkig waren mijn moeder en nog wat anderen erbij. De huisarts heeft me helemaal nagekeken en die vond het echt een wonder dat ik niets heb gebroken. Hij vond ook geen bijzonderheden aan mijn buik. Vannacht moest ik hoesten en kreeg toen echt een scherpe pijn in m'n buik. Ga er van uit dat dit m'n spieren zijn die ik net voor m'n val waarschijnlijk flink heb aangespand om te blijven zitten. Maar gelukkig moet ik vandaag zowiezo naar de gyn en mijn man moet daarna naar de cardioloog, ook wel spannend. Mijn man begon gister ineens over een meisjesnaam die hij had gezien bij een huis waar een baby is geboren. Weet nog niet wat ik van die naam vind... Aan Jesse moest ik eerst ook even wennen. Die had mijn man ergens op een kaartje zien staan en hij wad er toen meteen over uit. We wachten de geslachtsbepaling van volgende week af.
@ Judith, dat is inderdaad schrikken zeg! Fijn dat ze je even onder de loep nemen.... Hier gister lekker dagje op pad geweest (dus hier niet geweest), zal later wel even naar de lijst kijken. Hier laten wij nog een pretecho doen, dus over 2 weken weten wij of we een jongentje of een meisje krijgen! Ik vind de tijd tussen termijn en 20 weken echo ook lang, dus vandaar tussendoor nog een kijkje nemen!
Wow meiden, wat kletsen jullie veel! Kan het niet meer zo goed bijhouden Welkom voor alle 'nieuwe' meiden hier! Behoorlijk groot clubje geworden, gezellig! Hier gaat alles wel ok. Nog wel veel moe en rug/bekken pijn. Maar gelukkig werk ik niet heel veel uren, dus heb flink wat vrije tijd om het rustig aan te doen. Sinds gister ook de Angelsound binnen. Kon het toch niet laten En wauw, wat geweldig zo'n ding! Vond het hartje direct, en het klonk geweldig. Alleen de kleine was een beetje druk, dus schrok af en toe enorm van de harde geluiden! Hoe is het verder met de rest? Ik lees dat sommigen de kleine al gevoeld hebben. Ik nog niet geloof ik. Buikje begint nu wel uit te zetten. Nu ook gewoon als ik s'ochtends op sta. Dus lijkt me geen darmenbuikje meer Spannend allemaal hoor!
Meiden even een snelle zwaai, ik heb sinds een week zware griep, blijk nu een luchtweginfectie te hebben en de dokter was bang voor longontsteking. Heb een hele rits medicatie hoop dat het snel aanslaat want ik voel me echt vreselijk... Was zo ongerust door het vele hoesten en koorts dat de vlos voorstelde om even een echo te doen, alles was gelukkig goed met de kleine! Hoop echt dat ik me overmorgen beter voel voor de pretecho...