Dan heb ik ook een (grote) citroen in mn buik Vanmorgen weer eens geluisterd met de angelsound, blijft leuk! Ik heb gisteren een mamafiets gekocht met fietszitje. Laat de kou en sneeuw maar snel vertrekken, dan kan ik lekker fietsen met Elin. Haha straks is mn buik alweer te dik om op de fiets te komen
Hihi ik ben de citroen al voorbij, vandaag 15 weken! Geen idee wat ik dan nu in mijn bui heb zitten qua formaat. Heerlijk Sasjuh, een mamafiets! Wat voor fiets heb je? En juist lekker nu je buik dikker wordt zo'n stuur! Ik heb een Gazelle Bloom en nog super blij mee!
Dat kun je hier zien: Baby size...Compared to fruit....amazing check it out!!! - In-Gender.com Qua formaat zitten we beide op de navelsinaasappel, en ik ga na het weekend richting een avocado
Ik heb een esprit broek bij noppies besteld, zit echt heerlijk. Bij ik en mijn kind heb je mama licious voor weinig. Nu overal lekker uitverkoop.
Ik heb een Batavus Mambo moederfiets met Yepp zitje. Ben zooo blij met die fiets. Hele fijne fiets. Ideaal als ik Jesse voorop heb en de buggy achterop!
Ik heb ook een Yepp zitje. Net voor t eerst stukje gefietst met Elin. Wel wennen hoor! Vind t opstappen eng
Ik zit nog te twijfelen over een mamafiets. Vl gaat werken met de auto, dus ik mpet te voet of op de fiets. Vriendinnetje heeft er één, keertje uitproberen misschien. Ik ben weer aan het werk, heb van een vriendinnetje een rode broek gekregen, heel leuk en hij past. Zolang ik sta... dacht dat t wel ging, maar zit nu al even en de knoop en rits zijn al los. Beetje lullig wel dat mijn baas net binnenkwam, die was iemand een rondleiding aan het geven... dis mn shirt maar wat verder naar beneden getrokken haha.
Sasjuh; leuk een nieuwe fiets! Hier ook een sinaasappel haha! Morgen om 11 uur de geslachtsbepaling, zoooo benieuwd!!
Ik heb mijn positiebroeken bij Miss Etam vandaan. Zitten erg lekker. Eentje is wat wijder onderin, en de andere recht. Ik vind het lastig om goed te slagen met truitjes. Weet niet waarom. Fiets, ik wil wel een mama fiets Maar denk pas volgend jaar ofzo. @Melief spannend!!! Heb je zelf een voorgevoel? Wij zijn vandaag bij babypark geweest om kinderwagens te kijken. Nu zijn wij al maaaaaaanden verliefd op de Stokke Xplory. Vandaag weer even goed laten informeren, en hem zelf weer even in 'de hand gehad'. Ik stuur een foto van mij naar mn moeder via whatsapp dat ik erachter loop (had mn vriend gemaakt) krijg ik terug wat ze het geweldig vond en of we even langs konden komen. Om een lang verhaal kort te maken, zij en haar man willen de Stokke Xplory + autostoel cadeau doen aan ons. Dat is een cadeau a 1100 euro. Wow. Was helemaal flabbergasted. Vandaag ook onze nieuwe auto besteld, we gaan van Toyota Aygo naar Seat Ibiza ST. Is ook wel nodig straks met een kindje en 2 hondjes hihi! Vandaag erg rugpijn, bandenpijn iets minder. Wel veel hoofdpijn gehad, gelukkig helpen de tukjes die ik doe tussen de middag, anders kom ik echt de dag niet door. Fijne avond!
Spannend Melief! Kruidnootje wat fijn zeg, hadden wij ook vorige keer met onze wagen en nu we de dubbelwagen besteld hebben kregen we de mededeling dat daar ook de helft van gesponserd word, ook totaal overwachts en fijn!
@ Melief, superspannend meis! Op zondag een echo trouwens, grappig! @ Kruidnootje, gaaf kado hoor! Hier is vriend bezig met verfen. Eerst het kamertje wat ons kantoortje gaat worden en zodra dat klaar is gaat ie ook met de babykamer beginnen. Buikfoto van deze week is ook weer gemaakt (zie buikjestopic!) Verder hou ik het kort, want mijn schoonzusje d'r vliezen zijn gebroken, dus is nu even heel spannend! Hoop dat we straks of vannacht richting het AMC mogen!
Spannend Noorus! Wauw mooi cadeau Kruidnoot. Hier gelukkig ook wat sponsoring Verder zit deze hormonenbom de ogen uit d'r kop te janken bij All you need is love........
Wow wat moet ik veel bijlezen, word veel getypt hier haha. Hier gaat het goed, alleen rugpijn, met die band om gaat het beter, gelukkig. Dinsdag op pad geweest met mn moeder voor babykamer, had er 1 gezien bij babydump en ml vond m ook leuk, dus gelijk maar besteld(krijgen we van mijn ouders). Ook gekeken naar kinderwagen, en daar zijn we vrijdagavond voor terug gegaan, het is de Mutsy Evo geworden, zilver frame en zwarte bekleding, (krijgen we van mn schoonvader en vriendin). Nu gaan mn moeder en ik dinsdag weer, ja weer, om t 1 en ander nog te halen. Donderdagavond naar de kwantum geweest voor vloerbedekking, donker grijs, en voor behang, licht grijs dus weer lekker geslaagd afgelopen week. Nog 9dgn dan weer na vk, soms gaat t echt snel, maar ook langzaam. Heeft iemand of meerdere van jullie misschien ook katten? Als wij er een box neerzetten gaan ze erin, dat weet ik nu al, maar wat moet je daar tegen doen zodat ze kunnen wennen? Sorry voor lange verhaal, ben ook druk met werk, dak savonds niet veel zin heb om wat te doen.
Kleintje ja wij hebben ook een kat, en toen de box er kwam te staan zelfs 2 katten. Wij hebben de box toen neergezet toen ik zo'n 35 wkn zwanger was geloof ik en ging eigenlijk prima met de katten. Haalden in t begin 's avonds of als we er niet waren wel t boxkleed eruit maar ze zijn er bijna nooit ingesprongen. Hoor ook wel eens dat mensen er alluminiumfolie inleggen om af te schrikken. Poeh hier ook hormonenbommetje bij All you need gisteren haha. Ach het fijne aan zwanger zijn.. ongegeneerd meejanken Ik heb echt zin weer naar de vk te gaan, laatste x was 5 december en is toch alweer even geleden. Vrijdag weer! Verder druk bezig met nadenken en voorbereidingen voor Elin haar 1e verjaardag, echt zin in!