Onzeker: Hier met vlagen onzeker. Vooral als ik ergens iets lees of hoor over een moeder en kind waarbij het fout is gegaan. Maar ik voel me nog goed, heb de kleine afgelopen woensdag nog druk zien bewegen tijdens de controle op het ZKH en wil mezelf zo min mogelijk stress bezorgen. Melief: Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd... Wil je het ons vertellen? Overmorgen weer controle bij de GYN. Deze keer ga ik niet zelf rijden, was vorige week echt moe na mijn ZKHbezoekje, en gaat mijn moeder mee. Ik hoop dan ook dat de GYN even de tijd wil nemen om snel een echo te maken zodat ook mijn moeder de kleine kan zien. Zou ze super vinden! Ik had van de VK tijdens de intake bij haar al gehoord dat deze GYN niet zo snel veel extra dingen doet. Zolang het goed gaat, gaat het goed en als het niet goed gaat neemt hij actie daarop... Hopelijk is hij in een goede bui
Ik heb totaal geen voorgevoel over het geslacht.. ML is er van overtuigd dat het een meisje is.. En mijn moeder denkt aan de vorm van mijn buik te zien dat het een jongen is.. We zullen het wel zien.. Ik kan overdag prima slapen, en dan 'snachts ook zonder problemen.. Ben altijd wel iemand geweest die veel slaap nodig heeft, maar nu is het echt heel erg. Vind het heerlijk dat ik nu veel late diensten werk, dan kan ik lekker uitslapen..
@ Noorus, ik kom je pesten! Ben je net klaar, heb ik nieuwe afspraken gemaakt voor in het lijstje. Ik ga in het ziekenhuis bevallen en ga borstvoeding geven. Tevens heb ik een 20 weken echo op 11 feb en de pretecho is verplaatst van 22 feb naar 22 maart. Wil je dat voor mij aanpassen? *puppy eyes*
Juli Mama's 2013 1 juli 2013 Groen29 - 31 - 2e kindje - jongen/meisje - zh - bv McSusan - 36 - 2e kindje - jongen/meisje - zh - bv Starling - 1e kindje - thuis - bv 2 juli 2013 Kruidnootje - 26 - 1e kindje - meisje - zh - bv 3 juli 2013 Tanna - 34 - 3e kindje - jongen/meisje - thuis 4 juli 2013 Bloempie 1983 - 29 - 2e kindje - jongen/meisje - zh/thuis Melief - 23 - 1e kindje - jongen/meisje - zh - bv Diaaantje - 38 - 1e kindje - jongen/meisje Zanita - 1e kindje Mamsie2010 - 2e kindje 5 juli 2013 xCynx - 21 - 2e kindje - jongen/meisje - zh - bv Natas 79 - 33 - 2e kindje - jongen/meisje - zh - bv 6 juli 2013 Noid - 25 - 1e kindje - jongen/meisje - zh - fv Schaapje05 - 31 - 2e kindje - jongen/meisje - zh/thuis - bv JBM85 - 27 - 2e kindje - jongen/meisje - thuis - bv 7 juli 2013 Cil - 31 - 2e kindje - jongen - fv Eknein - 30 - 2e kindje - jongen/meisje - kraamhotel/zh - fv L0vely - 19 - 1e kindje - jongen/meisje - zh - bv mik25 - 30 - 3e kindje - jongen/meisje - zh - bv 8 juli 2013 Sasjuh83 - 29 - 2e kindje - jongen/meisje - thuis - fv Sillekes - 28 - 2e kindje - jongen/meisje 11 juli 2013 Judithvdc - 24 - 2e kindje - zh - bv Pinda83 - 2e kindje - verrassing - thuis - bv 12 juli 2013 Evian1804 - 1e kindje - zh 13 juli 2013 Noorus - 30 - 1e kindje - jongen/meisje - zh - bv Mira85 - 27 - 1e kindje - jongen/meisje - zh - bv Supernurse - 28 - 2e kindje - verrassing - thuis - bv 14 juli 2013 Janneke1982 - 30 - 3e kindje luna1978 15 juli 2013 kleintje1985 - 27 - jongen/meisje - zh - fv 17 juli 2013 Wanna be mama - 26 - 1e kindje - jongen/meisje Afspraken Januari 14.01 : Wanna be mama - VK 15.01 : Startling - geslachtsbepaling 16.01 : Noid - VK 16.01 : Mira85 - controle gyn 17.01 : Judithvc - geslachtsbepaling 18.01 : Sasjuh - VK 18.01 : Sasjuh - geslachtsbepaling 21.01 : xCynx - geslachtsbepaling 16 weken 21.01 : Diaaantje - 20 weken echo 22.01 : Noorus - VK 22.01 : kleintje1985 - VK 23.01 : McSusan - VK 24.01 : Noorus - geslachtsbepaling 28.01 : Groen29 - vk 28.01 : Evian1804 - VK Februari 05.02 : JBM85 - VK 05.02 : Noorus - VK 08.02 : Judithvc - controle + echo 11.02 : McSusan - 20 weken echo 11.02 : Bloempie1983 - VK 11.02 : Kruidnootje - 20 weken echo 14.02 : Mamsie2010 - 20 weken echo 18.02 : XcynX - 20 weken echo 19.02 : Noorus - 20 weken echo 19.02 : Eknein - 20 weken echo en PND-echo 19.02 : Bloempie1983 - 20 weken echo 21.02 : Sasjuh - 20 weken echo 22.02 : Judithvc - 20 weken echo 24.02 : Starling - 20 weken echo 26.02 : Mira85 - 20 weken echo 26.02 : Noid - 20 weken echo Maart 22.03 : Kruidnootje - pretecho 3d
Done! (en alleen omdat jij het bent Kruidnootje ) Heb de lijst meteen qua kleuren even aangepast. Kan ik alle jongens en meisjes mooi een blauw of roze kleurtje geven straks, want de geslachtsbepalingen beginnen aardig in de buurt te komen nu, leuk!
Haha meiden uuuum ben erg bang voor meelezers... Maargoed denk niet dat ze echt dit topic gaan uitpluizen, zal het cryptisch houden; Kijk naar de kleur van de banner van noorus Morgen gaan we een super mooie bugaboo ophalen van marktplaats, leuk dat shoppen!
Melief: Boodschap begrepen! Gefeliciteerd Slapen: Ik heb veel slaap nodig, door de bloeddrukverlagers, dus slaap ik makkelijk 12 uur op een dag als ik de kans krijg. Helaas heb ik al een aantal dagen slecht geslapen. Als ik op mijn rechter zij ga liggen krijg ik na een paar minuten tintelingen in mijn heup en daarbij een soort van brandend gevoel. Als ik dan maar weer terug op mijn rug ga liggen wordt dat even erger waarna dat weer vanzelf verdwenen is, na een paar minuten, maar het doet wel echt even zeer... Ik vermoed dat het iets met een beknelde zenuw of bloedvat is en hoop dat het niet al iets van BI of zoiets is... Iemand bekend hiermee en wat ik er eventueel aan zou kunnen doen? Zou slapen met een voedingskussen kunnen werken, zodat ik de druk van mijn heup af haal en beter verdeel?
@ Melief, welke kleur bugaboo hebben jullie uitgezocht?! Btw, bij zo'n geslachtsbepalingsecho, kijken ze dan ook of alles goed is met de baby?! Of puur alleen op zoek naar het geslacht? Ik ga hier richting werk! Moet tot 23:00, dus weet niet of ik daarna nog online kom, anders tot morgen!
Ook de kleur van jou banner haha Zet het maar ff niet op de lijst, ik zal me vast verspreken de komende tijd haha. Hier was de echo wel snel maar ze deed het erg zorgvuldig, keek het allemaal nog even globaal na en kreeg 6 foto's mee! Kostte 25 euro! Werkse!
@Melief Aaah! gefelie hihi! die cryptische omschrijving was niet heel moeilijk gelukkig Ik heb me net aangemeld voor de cursus Samen Bevallen. Het spreekt ons beide aan! Dus hopelijk een plekje vrij voor mij en mijn partner
Kruidnootje: Naar die cursus heb ik ook zitten kijken. Er zal toch nog wel plek zijn? Zwangerschapscursus: Manlief weet nog niet of hij iedere keer mee wil naar een cursus, dat hij een keer mee wil bij partneravond of dat hij er helemaal geen behoefte aan heeft... Dus zodra we dat weten kunnen we gaan beslissen, want ik denk dat ik toch wel een cursus wil gaan volgen... Ik ben best wel een angsthaas bij bepaalde dingen en hoe meer ik erover weet, hoe beter ik me op iets voor kan bereiden.
@ melief leuk hoor! Gefeliciteerd Ik zou nog niet weten welke cursus Ik heb het vorige keer niet gedaan en ik denk niet dat mn vriend er steeds bij wil zijn
Ha, die in de buurt van Rdam zitten allemaal al vol. En ik wil geen cursus die een aantal weken voor de bevalling pas eindigd. Kan altijd eerder bevallen en dan vind ik het zonde. Dus we moeten nu wat verder neuzen. Dan maar +30 min rijden....
@melief, leuk hoor! Hier nog niet echt gekeken naar cursussen, weet ook niet of ik dat zie zitten Ik kom net uit bed, gisteravond tot twee keer toe alles eruit gegooid op t werk en thuis weer een keer. Ben nu zo slap als een vaatdoek, maar gelukkig vrij vandaag. Vl ook, dus rijden zo even naar de babydump, even neuzen haha.
Ik ga morgen ook de geslachtsbepaling doen bij echobureau Utrecht! Het kost geen 25 maar 27,50 maar ik heb wel echt de behoefte om weer een echo te zien en ben gewoon heeeeeel nieuwsgierig naar het geslacht. Melief, Wat is jouw kindjes geslacht?? Sorry ben op me telefoon en kan niet alles goed lezen.
Weet iemand een goedkope, onder de 40 euro, plaats/echobureau die in Noord-Brabants geslachtsecho's aanbied? Ik vind het hier in de buurt allemaal zo duur, zou wel willen, maar wil het geld liever aan spullen besteden...
Hè dames, Vanmorgen naar vk geweest voor 1de controle. hartje geluisterd en dat is toch nog weer een stuk mooier (helderder) dan met de angelsound! En het groeide volgens vk goed, dus dat is fijn om te horen. Morgen dagje vrij Genomen ga met mijn zus en moeder trouwjurken kijken voor mijn zus! Heel veel zin in! Én vriendinnetje die ik al veel te lang niet gezien heb, komt langs! Leuk dagje dus.