Jij kunt ook al niet wachten tot je de 20 weken echo hebt he? Haha ik ook niet!! Typ anders bij google in: goedkope geslachtsbepaling en dan jouw stad. Kijken wat eruit komt.
Zo leuk als je het hartje hoort voor het eerst Lekker relax dagje wordt het morgen dan voor jou Leuk dat je zus gaat trouwen!
Ik heb een reeks foto's geplaatst in het buikjes forum... Moet zeggen dat ik er vanavond echt wel een moet maken, omdat er nu toch echt meer een buikje te zien is! En de zwangerschapsbox mag ik ophalen!!! Leuk, leuk, leuk! Ben benieuwd!
Ik zal eens gaan kijken dan Bij mij is er nog niks te zien vorige keer juist veel sneller maar het komt vast nog
Goeiemorgen meiden! Allemaal goed op het werk aangekomen door de sneeuw?! Ik hoef vanmiddag pas, dus dan zal het sowieso wel rustiger zijn op de weg...
We hebben net de geslachtsbepaling laten doen.. Het is een jongen.. we krijgen een zoon.. Ik vind het super.. Hij zag er ook prima uit op de echo.. lekker bewegelijk
wij maandag naar verloskundige mij benieuwen schoonzusje is 9 weken zwanger grappig ze waren 3 weken voor ons met trouwen en wij lopen nu 6 weken voor op hun groetjes diaana
Starling proficiat! Gaan jullie het openbaar maken? Kan je je nu lekker richten op een jongetjes babykamer hihi!
Starling, gefeliciteerd! Weer makkelijker met een naam verzinnen Mijn vriend wil het niet weten...helaas...leek mij ook wel makkelijk met de kamer haha
Ik wou het eerst juist niet weten.. maar ml heel graag.. moet zeggen dat ik het sinds een week of wat ook wel graag wou. We hebben besloten het niet geheim te houden.. ik ben verschrikkelijk slecht daarin.. als iemand me een geheim wil vertellen vraag ik ook altijd of ze dat aub niet willen doen. Ik vind het super een stoere kerel.. Ben helemaal zelf geen meisjesmeisje.. dus dat komt goed uit.
Sodejuh ik heb moeite met bij blijven met lezen! Judith: Dat was even schrikken! het blijven beesten hea die gekke paarde.. gelukkig niks aan de hand. melief: wat leuk! Gefeliciteerd! Starling: Ook gefeliciteerd!! En Zanita ook gefeliciteerd! Nu wil ik eigenlijk ook wel graag geslachtsbepaling doen! Mijn moeder en ik zijn vandaag even doorgeslagen bij baby dump! We hebben een super mooie baby-kamer gereserveerd! en vast wat leuke accesoires gekocht en wat lakentjed en dekenstjes en kleertjes enzo. helemaal leuk! Ik wist niet dat ik iets nog leuker zou vinden dan ruitersportzaken! haha Verder helaas nog steeds misselijk.. en ik heb een buikje ontdekt haha! Ik zal nog even een rondje rijden met m'n paard! Maar goed aankleden want het is ijssskoud!
Starling & zanita; leuk een jongen voor beiden!!!! Lovely; leuk dat jullie een kamertje gevonden hebben, heerlijk hè dat shoppen!
Gefeliciteerd. Al 2 jongens en 1 meisje. Ik heb zojuist 2 tripp trapp stoelen op mp gekocht voor een heel leuk prijsje. Helemaal blij!
Voor de dames die weten wat ze krijgen, gefeliciteerd.. Ik ben zo benieuwd wat wij nu krijgen.. volgende week weten ook wij het.. bind het zo spannend, hoop dat ons kleintje het goed doet!!