Buikje; mijn buikje was nog niet helemaal weg van mn vorige zwangerschap haha.. Maar voor nu nog niets te zien hoor. Priveforum is op zich leuk maar nu nog niet handig. Want er zullen er vast nog meer juli mama's zich hier melden. Bij de maart2012 mama's hebben we pas nadat iedereen bevallen was een eigen forum aangemaakt, tot die tijd kletsten we gewoon hier.
ja eens met sasjuh, en die subforums hoeft voor mij ook niet zo...geeft toch niks als er over van alles en nog wat gekletst wordt? maargoed ik pas mij aan, mocht de meerderheid het wel willen en iedereen vertrekt blijf ik niet achter natuurlijk jbm nou be my gast want ik ben nu wel heeeel nieuwschierig, doe jij dan de openingsfoto!?
@ Rica: nee geeft natuurlijk niets dat alles door elkaar gekletst wordt, alleen ik hou dat niet zo bij denk ik. Ben vandaag vrij en ben nu lui dus kijk ik regelmatig ff maar op andere dagen minder, vandaar! Maarre ik sluit me ook aan bij de rest hoor, ga niet alleen in een ander topic zitten En anders kunnen we het altijd nog doen met meiden die willen.
Maar wat is dan t verschil tussen hier en een ander topic? Daar wordt dan toch net zoveel gekletst? Ik kan op werkdgn ook niet meekletsen maar ach dan lees ik t 's avonds allemaal even globaal over en als ik zin heb reageer ik en anders niet. Is toch geen verplichting..
hihi nou dan ga je rap ennuh darmen of niet, het komt immers wel door dat beebje dus lekker trots op zijn. Ik heb nu ook bijna zo'n buikje maar das nie door de zwangerschap maar door mn vorige zwangerschapn achtergebleven
Ik heb 4 dagen voor de testdatum heel licht getest. Op de testdatum een duidelijke streep, 4 dagen na de testdatum net zo donker als de controle streep en nu wacht ik tot maandag, dan komt MvM nog een keer testen. Ben heel benieuwd of die dan al knal is! Wij hebben het al aan allebeide ouders en broers verteld. Mijn beste vriendinnen weten het en nog een aantal mensen die de afgelopen 4 jaar hebben meegeleefd. Ik ga het dinsdag op mijn werk vertellen. Ik werk in de zorg en mag nu een aantal dingen niet meer doen.
ja vanochtend weer gedaan en hij wordt wel donkerder maar is nog niet net zo donker als de teststreep maar denk dat dat niet lang meer gaat duren...hoe licht is licht??
@ Sasjuh: klopt geen verplichting, dus allemaal prima! @ JBM: wauw, zeker al een buikje! Kan me voorstellen als het zo doorgaat dat je het geen 12 weken verborgen kan houden haha. Maar idd lekker genieten van die darmen @ Maud: ik heb niet meer gestest, maak mezelf anders alleen maar gek. Zondag nog es doen, dan zijn we een dikke week verder.
Hallo dames, Ik mag me ook aanmelden!! Gisteren ochtend positief getest!! Heel apart aangezien we er 2 weken geleden achter zijn gekomen dat mijn vriend verminderd vruchtbaar is!!! Ik ben echt helemaal blij, het is echt een wondertje!! Hebben jullie ook al last van misselijkheid en pijnlijke borsten?? groetjes Marianne Zoontje Mike van 4 Dochtertje Jessy van 1
JBM dat groeit lekker! Testen; net dus toevallig nog 1 gedaan. Nou duidelijk lijkt me Bekijk bijlage 284081
oh nee zo donker is hij nog niet maar hij gaat in de goede richting... ik doe overmorgen mn laatste en dan heb ik ze opperdepop en dan test ik ook nie weer alhoewel ik die digitale altijd wel heel leuk vind welkom marianne en gefeliciteerd! hier geen kwaaltjes dus hoop geen stilte voor de storm
Ik heb nog 1 digitale liggen. Twijfel of ik die nog ga doen. Maandag, 1 dag voor NOD, stond er op Zwanger 2-3. Ben als de dood dat als ik nu weer ga testen er nog steeds 2-3 staat, of erger nog 1-2. Dan zit ik helemaal in de stress voor misschien niets.. Woensdag MvM, dus dan sowieso nog een test.
ik ga mij nu ook aanmelden voor mvm ik heb het hiervoor niet gedaan maar besef mij nu dat ik door het plassen in die flesjes misschien wel een moeder blij maak. En het is tot 10 weken toch? Nou ach ik ga het gewoon doen!!!
Welkom nieuwe juli mama's en gefeliciteerd. Ik heb vanochtend ook nog een x getest hihi ! Super duidelijk ! Even sterk als de controle streep! Borsten doen sinds 2 dagen niet meer pijn maar er is ruimte gemaakt voor vlagen misselijk zijn! Had toch liever zere Boobs hihi ! Maar heb er alles voor over! Ik heb mij gister ook aangemeld voor moeders voor moeders! Minste wat je kan doen toch ! Zo voorbij!
Hey natas! Wat leuk ook zwanger! Wij kennen elkaar van de augustus 2011 mama's! Gefeliciteerd meid! Welkom Marianne, van harte gefeliciteerd! Jbm:mooi buikje al hoor! Ik durf de mijne nog niet te showen hoor. Heb best een vet buikje, en daardoor zie je het nu wel al goed, maar is. Vnl vet en darmen. Ik show in een later stadium haha. Rica goed bezig hoor, toch mee doen met MvM!