1-15 juli 2013 mama's!!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door bloempie 1983, 23 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Noorus ik heb 26 feb de 20 wk echo. Wil je dat op de lijst zetten

2. noid

noid Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.245
    0
    36
    Tilburg
    Dames, een vraag. Ik moet mijn werkgever een mail sturen met vanalles erin. Nu vroeg ze ook of ik aan wilde geven of ik ouderschapsverlof op wil nemen. Maar ik twijfel hier enorm over. Wat doen jullie ermee?

Ik ga al van 36 uur naar 24 uur, dus ik zou per week nog bijv. 8 uur op kunnen nemen. Maar ik kan het natuurlijk ook bewaren dat als er ooit iets gebeurt, ik het dan op kan nemen. Maar dit kan weer niet wanneer ik verander van baan.

Lastig, lastig! Ook omdat de toeslag er sinds dit jaar vanaf is...

3. xCynx

xCynx Actief lid

18 mei 2010
    457
    0
    16
    Hawaii
    @ Mvm : Hier ook niet meegedaan, dit omdat ik zelf soms nogal vergeetachtig ben!!
    Heb dit ook bij m’n eerste zwangerschap niet gedaan!! Voor de meiden die het wel gedaan hebben, echt super van jullie!!

@ JMB : Wat leuk!! Laat je ons een fotootje zien??

@ Janneke : Wat een super gevoel he? Vond het ook zo mooi om het hartje heel goed en duidelijk te kunnen horen!!

@ Melief : Wauw, wat een super mooie kinderwagen is dat!!

@ Vlinder : Welkom hier!!

@ Meiden die vandaag nog moeten werken of aan het werk zijn : Werk ze!!

@ Buikjes topic : Net 2 foto’s toegevoegd!! 1 van de zwangerschap van K. en 1 van deze zwangerschap.. zou er een verschil in de vorm van de buik zitten??

&…. Nog 4 dagen tot we weten of ons kindje een hij of een zij is.. :D

4. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Noid. Met toeslag bedoel je dan die 4 euro van de belasting dienst? Dat zou balen zijn als dat vervalleb is! Dan is ouderschapsverlof een stuk minder aantrekkelijk.
    Ik zou nu mailen dat je dat nog niet weet. Bij een nieuwe baan moet je een jaar in dienst zijn on ouderschapsverlof aan te kunnen vragen. Zeg ik uit mijn hoofd. Maar als je nu al uren inleverd en je krijgt niks vergoed van belasting is het heel onaantrekkelijk om op te nemen.

5. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Noid ik zie op alle sites dat ze van plan zijn om t af te schaffen maar nu nog niet zo is. Ik zou dan geen contract uren inleveren maar 8 uur ouderschapsverlof per week. Dan krijg je 4,18 terug van de belasringdienst. Als t verlof is afgelopen kan je altijd nog je contract verlagen.

Ik werk nu 4 dagen en wil graag 1 dag opnemen per week. In minn functie profiel staat alleen dat ik 32 uur moet werken. Ik ben benieud wat mijn baas hiervan gaat zeggen. Misschien zegt hij wel: dan kan je je functie niet uitvoeren. En wat ga ik dan doen?

6. JBM85

JBM85 Bekend lid

18 mrt 2012
    740
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kan jullie niet helpen hoe het zit met ouderschapsverlof dames. Even uitzoeken maar, of je door belastingdienst even laten informeren.

Melief mooie wagen!

Vlinder welkom!

Zal zo even met mijn mobiel proberen een foto te sturen.

Werkse allemaal. Ik mag morgenochtend nog eventjes.

7. Mamsie2010

Mamsie2010 Bekend lid

1 jan 2013
    984
    6
    18
    Noord Brabant
    Waar kan ik een leuke dubbele wagen kopen, neutraal en achter elkaar ipv naast elkaar
    Ik moet morgen weer werken en het weekend en aangezien ik dichtbij woon kan ik te voet
    Komen er nog meer uit brabant want de carnaval begint weer bijna!

8. diaaantje

diaaantje Actief lid

16 okt 2011
    251
    0
    0
    NULL
    NULL
    mamsie bij babij land hadden ze leuke staan.
    maar weet niet of die bij jullie in de buurt zit in ieder geval alkmaar
    maandag verloskundige spannend weer
    ik woon in de noordkop uiterste puntje

groetje diana

9. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Wij willen een Bugaboo donkey duo kopen. Wel erg dure wagens, ben mp nu in de gaten aan het houden. Sowieso gaan we een duowagen kopen.

Morgenochtend eerst vk en morgenmiddag geslachtsbepaling, zoooooo'n zin in :D

10. Zanita

Zanita Actief lid

1 jan 2013
    326
    0
    0
    NULL
    NULL
    Precies, ik ga eerst tekenen en daarna zeggen.. Ik wil ook tot 4 weken voor de bevalling doorwerken, maar inderdaad je weet het nooit.
    thank you @jbm!

11. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend hoor sasjeh. En zo snel al, jij wacht er natuurlijk al heel lang op haha.

Duo wagen, il was aan t kijlen naar een teds en phil. Maar ik wil eigenlijk alleen een duobubby voor in de auto dua niet zon heel gevaarte om in en uit te klappwn. Voor thuis doe ik op mijn mutsy een plankje voor joep.

12. Zanita

Zanita Actief lid

1 jan 2013
    326
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb trouwens deze hele week een enorme zin in waterijsjes. Waar hebben jullie zoveel trek in?

13. Schaapje05

Schaapje05 Bekend lid

16 jan 2012
    528
    0
    0
    Overijssel
    Hoe laat mag jij morgen ook alweer Sasjuh? Ik om 12 uur, ben ook zó benieuwd naar geslacht. Hoop echt dat uk het laat zien. Als het te zien is ga ik lekker winkelen 's middags :D.

14. Schaapje05

Schaapje05 Bekend lid

16 jan 2012
    528
    0
    0
    Overijssel
    Hihi alles wat ongezond is maar nu je het over waterijsjes hebt, heb ik daar ook ineens ongelooflijk veel zin in! *rent naar de vriezer*

15. Schaapje05

Schaapje05 Bekend lid

16 jan 2012
    528
    0
    0
    Overijssel
    En jeej we hebben nog ijsjes! Heerlijk genieten van sinaasappelwaterijsje nu dus. Thanks voor tip ;)

16. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

22 feb 2011
    2.146
    1
    38
    In mijn paradijs

Lijst? sorry ik heb niet alles 239 pagina's gelezen.
    Wat staat er op die lijst?

17. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel

Om 17.15! Toevallig dat we op dezelfde dag naar haar toe gaan haha. Ja ik hoop ook dat beeb het wil laten zien... Maar heb er wel vertrouwen in.
    En ik ga zaterdag naar de stad met mn moeder dus dan ga ik eindelijk shoppen voor deze beeb!
    Eerst 's ochtends nog controle bij Sylvia, ook zin in!

18. Mamsie2010

Mamsie2010 Bekend lid

1 jan 2013
    984
    6
    18
    Noord Brabant
    Ik heb juist trek in soep en lekker broodje filet American die mis ik wel

19. Melief

Melief Niet meer actief

Spannend morgen sasjuh en schaapje, veel plezier!

Hier geen gekke eetdingen, ik ben nog steeds misselijk en heb geen eetlust. Vooral avondeten is een groot drama... Nouja zou over 24 weken over moeten zijn haha

20. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

22 feb 2011
    2.146
    1
    38
    In mijn paradijs
    Filet american, mis ik. Vooral als zie dat het in de aanbieding is.
    Maar alles voor het goede doel

Deel Deze Pagina