Wij nemen geen duowagen, wil vnml draagzak en kid sit gaan gebruiken. @ eten lust alles en veel! Mis niet echt iets.
Kidsit vind ik Elin nog te klein voor.. En draagzak is niets voor mij. Hier ook niet echt specifiek trek in iets.. vooral trek in veel haha.. kan de hele dag wel eten
Ik heb veel zin in patat. Geef er niet aan toe. Wij eten 1x per maand patat. Wat is een kidsit? Is dat zon plankje waat een stoeltje op zit zeg maar. Daar kan joep toch ook wel op met 1 jaar en 3 mnd?
en daar gaat waterijsje nummer 3..... Gelukkig zit er amper wat in, beter dan de roze koeken die ik 1,5 week geleden in grote hoeveelheden weg werkte
Vanavond bij echobureau geweest en we krijgen een dochter!!! Dus kleertjes van Jesse uit gaan zoeken en op mp gaan zetten. Duw hoeven dan niet mee te verhuizen.
Er worden dit jaar veel meisjes geboren zeg hier al een aantal keer en in mn omgeving maar superleuk hoor!
Indd veel meisjes! Leuk toch. Ik ben gister na een wilde rit te paard op de bank gecrashed! had zulke pijnlijke steken in mijn buik! in mijn zij en onder mijn navel, verschrikkelijk! Vandaag even rustig aan gedaan.. Nu alleen en wat gespannen gevoel. Tis wel wat hoor dat zwanger zijn.. Zijn er meer die hier wel eens last van hebben?
De kinderwagen is al besteld, het is een mutsy transit geworden. Wilde op de kinderwagen niet besparen aangezien ik veel zal lopen, maar we hadden een aardige verkoper die ons nadat ik verteld had wat ik wilde, ons op deze wagen wees. Een degelijke wagen, rijdt lekker en alles erop en eraan voor een erg leuke prijs! verder maxicosi erbij en een luiertas van lief! besteld. Jij ook al aan t shoppen gegaan?
Ik eigenlijk nergens last van.. Vk vroeg vanmorgen of ik niet hele erge bandenpijn had (gehad). Mn baarmoeder schijnt al erg hoog te liggen voor mn zwangerschapsduur en is ook behoorlijk groot.. Nou nee niets van gevoeld haha. Alles verder ook prima, hartje geluisterd en gezellig gekletst haha Schaapje jij ligt nu voor de geslachtsbepaling... spannend!!
Geweldige geslachtsbepaling gehad, wat was dat gaaf! Ze heeft ook uitgebreid gekeken naar of alles er goed uit ziet tot nu toe en beebje lijkt voor zover je het nu kunt zien helemaal gezond, alles werkt en zit erop en eraan Ben helemaal in de wolken!
Ik heb steken net boven mijn schaambeen en last van mijn onderrug gelukkig niet van mijn liezen. Maar volgens een vriendin van mij kan dat ook.
Ik vind t lastig.. lijk balletjes te zien dus denk een jongetje maar zie geen duidelijk uitsteeksel wat t piemeltje is haha dus neig dan weer naar een meisje.. Ben benieuwd Schaapje!