1-15 juli 2013 mama's!!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door bloempie 1983, 23 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Haha je had zelf 15-4 opgeschreven ;) Maar hij staat nu op de 12de :)

2. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    @ Noid, staat erop. Mooie prijs voor de wagen zeg! Vind ik niet duur!

3. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Mijne is 15-04, heb ik ook opgeschreven maar ik sta op 12-04..
    En vk is 22-02 en geen 22-01

4. JBM85

JBM85 Bekend lid

18 mrt 2012
    740
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oook waterijsjes!! en eigenlijk alles wat verkeerd is. Ik ga zo mega worden als ik zo doorga, ml zei net dat had je bij D niet!

5. Melief

Melief Niet meer actief

Klopt is een bugaboo! Ben met vlagen slapjes, het is vooral warm eten wat ik niet naar binnen krijg..

Leuk weer 2 meiden op de lijst erbij!!!

6. xCynx

xCynx Actief lid

18 mei 2010
    457
    0
    16
    Hawaii
    Oké haha, gefeliciteeerd! Leuk nog een meisje..

Vond het niet helemaal een hamburgertje haha, maar ben daar niet zo goed in haha.. heb alleen foto's van google gezien, maar nog eens gezien en idd wel de hamburger haha!!

7. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    @ Sasjuh, maar hij stond op 15-4... Hehe. Maar nu weer terug gezet...

Nu even filmpje kijken! :)

8. JBM85

JBM85 Bekend lid

18 mrt 2012
    740
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk zeg een hoop roze in de lijst! Gefeliciteerd dames, mooie echos ook. Ik dacht idd ook aan meisje, had gelezen 3 streepjes is meisje, om die hamburger moest ik wel lachen.
    Jullie ook lekker geshopt dan, leuke kleertje ook zeg, echt weer schattig die kleine pakjes.
    Nou hierbij de foto van onze nieuwe wagen Bugaboo Donkey:
    bugaboo.jpg
    Wij hebben hem niet voor de prijs gekocht waar hij voor te koop staat overal. Parasol van marktplaats af hier in het dorp voor 6 euro. Mooie is hij klikt zo naar een 1 persoonswagen.

9. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Jbm die willen wij ook!
    Waar hebben jullie hem gekocht?

10. JBM85

JBM85 Bekend lid

18 mrt 2012
    740
    0
    0
    NULL
    NULL
    Babyboem in amsterdam, dit is eigenlijk de tweelingversie maar die was nu goedkoper dan de duo versie 1200,-. Hij had eerst op marktplaats geadverteerd met een showmodel, toen die weg was wilde hij ook een nieuwe voor dezelfde prijs leveren. Dus heb er nog een wiegje bij maar dat kan geen kwaad, die ligt gewoon in de kast. Heb hem nog lekker in de slaapkamer staan tot de sneeuw weg is en dan ga ik hem al gebruiken. Oude wagen gaat dan naar opa en om hoef ik die de komende weken niet meer te slepen voor oppas.

11. JBM85

JBM85 Bekend lid

18 mrt 2012
    740
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohja ik heb nu de quiny speedi en de bugaboo loopt veeel lichter dus lekkerder, ben er echt blij mee. Kost wel wat maar goed ze waren op marktplaats ook voor tweedehands zo 1200 euro aan het bieden. Dus ik denk dan koop ik liever een nieuwe.

12. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Wij hebben nu ook een quinny speedi. Hopelijk kan ik die op mp weer verkopen.
    Wij gaan de donkey ook bestellen hebben we net besloten.

13. JBM85

JBM85 Bekend lid

18 mrt 2012
    740
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het ligt misschien niet in de buurt deze winkel maar misschien kun je hem mailen, ik heb ook via de mail contact gehad en dan kun je misschien met dezelfde prijs naar een winkel in je buurt scheelt best wat centjes, want de tweelingversie kost normaal 1489,- en duo 1339,- Je hebt natuurlijk ook babydump met de laagste prijs garantie dus zullen denk ook wel mee gaan.

14. eknein

eknein Lid

17 mei 2011
    66
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik lees trouw iedere dag een paar x, maar reageer niet altijd. Maar ik ben er nog bij hoor!

Leuk dat er zo veel mensen al weten wat ze krijgen! Wij willen het niet weten, althans, manlief wil het niet weten. Ik hoef het niet perse te weten, maar vind het leuk te gokken, bijvoorbeeld op basis van de nub-theorie. Ik denk dat we een meisje krijgen. Straks weer goed spieken tijdens de 20-wekenecho!

@Noorus als je ouderschapsverlof opneemt voor bijvoorbeeld 0,2 fte (8 uur) per week, betekent dat dat je salaris en toeslagen (vakantiegeld, pensioenopbouw) ook ongeveer 0,2 fte omlaag gaan, maar je ontvangt van de belastingdienst een maandelijkse vergoeding. Ik ontvang 144 euro per maand voor die 0,2 fte. Je vindt meer info op Ouderschapsverlof | Alles over het ouderschapsverlof.
    Ik zou sowieso gebruik hiervan maken, want ik verwacht dat het niet lang meer duurt voordat het wordt afgeschaft...

15. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    Gefeliciteerd sasjuh, leuk hoor weer een meid!

Nog 5 weken dan weten wij het ook! Heb zelf nog niet echt een gevoel, zou het allebei erg leuk vinden!

16. Melief

Melief Niet meer actief

Mooie wagen die donkey!!!

17. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo een dag niet gelezen en gelijk 5 blz getikt maar ik ben weer bij.

schaapje ik dacht bij jou meisje. Had ik dus goed. Gefeliciteerd.
    Sasjeh bij jou dacgt ik echt jongen. Ik dacht echt een piemeltje te zien, zoals ik ook op al mijn echo fotos heb, (tot nu toe dan;))
    Maar ik had het dus fout...
    Beide gefeliciteerd, lekker makkelijk met de kleertjes!
    Er krijgt nog iemand een meisje, die nu al een jongen heeft? Gerfeliciteerd, jij kan kan lekker los gaan met shoppen!

Ver las ik nog iets over pijn boven schaambot en rugpijn. Klinkt als bekkenklachten, pijn altijd melden bij vk.

Verder zag ik een mooie duowagen voorbij komen.

Ouderschapsverloftoeslag: dit krijg je terug van de belastingsienst per uur. Dit willen ze afschaffen, net als kindgebonden budget. Maar het is nog niet bekend waneer. Mocht je hier meer over weten, kijk dan op de site van de belastingdienst. Je kan het per maand terug vragen met je voorlopige teruggave.

Ik zat vanmorgen al om 7 uur de administratie van mijn man te doen, wij hebben een eigen zaak. en ik moet de belastingpapieren invullen.
    Toen werken van 12 tot 20. best een drukke dag zo, maar vreemd genoeg nergens last van!
    Bij de xs van B had ik met 6 weken b.i bij de zs van J had ik met 12 weken b.i en nu heb ik nergens last van!!!! Gelukkig maar. Ik had 2 weken wel rugpijn, maar ik doe nu wat vaker mijn oefeningen en heb nergens meer last van. IK BEN ZO BLIJ. Kan ik eindelijks eens langer werken dan tot week 20.

Morgen eerst eff gauw naar de winkels nieuwe schaatsen kopen en dan met B schaatsen, heb er zon zin in!

18. JBM85

JBM85 Bekend lid

18 mrt 2012
    740
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn Jannake dat je je nu veel beter voelt. Toch weer apart zo dat elke zwangerschap anders verloopt. Ik heb nu overal trek in word dr gek van en heb echt vaak zoiets van ohja ik ben zwanger, Jammer genoeg voel ik de kleine erg weinig tot niet. Bij D wel, maakt me onzeker.
    Verder knap dat jij durft te schaatsen, ik laat het afweten dit jaar, wil niet riskeren te vallen. Of ben ik een muts haha?

19. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik doe ook rustig. We gaan naar exht een kinderbaantje. De kids moeten t lleren he.

20. xCynx

xCynx Actief lid

18 mei 2010
    457
    0
    16
    Hawaii
    @ janneke : dan was ik dus niet de enige die een piemeltje zag op de foto.. ik dacht dus dat die onderste witte lijn van het beentje zelf was..

Nog 2 dagen!! En ben er nu echt van overtuigd dat wij nog een zoon krijgen.. er komen al zoveel meisjes!

deze zwangerschap is totaal anders, veel vaker ziek zwak en misselijk!
    Vandaag helaas alweer niet fit, is gister avond begonnen.
    Hoeveel mag je maximaal afvallen? Ben nu ruim 7 kwijt!

Deel Deze Pagina