Nou de misselijkheid is hier vandaag een feit! Hele dag zowat op bed gelegen! Mega warm en maagzuur! Ga ik zo ook nog uit eten en de bioscoop met vriendinnen ! O o o hoe hou ik dat verborgen! Hihi!
Haha bedankt he ! Komt hopelijk wel goed hihi ! Maar iets kiezen wat niet te zwaar op de maag ligt haha!
@ Diet: haha ja iets lichts en doorbakken kiezen! Hoop niet voor je dat jullie naar een sushitent gaan . Hopelijk morgen weer een betere dag. @ Sasjuh: zoo duidelijkere test kan je niet hebben, mooi hoor! Vanmiddag belde de gyn mn hcg door, is nu 2.000 en volgens hem een heel mooie waarde. Dus blij en we zijn weer een stapje dichterbij een goeie zwangerschap en het geloof daarin! Straks feestje van vriendinnetje, niet drinken dus nog ff wat verzinnen..misschien maar dat ik weer aan de hormonen zit. Niet leuk om te liegen!!
Nee het wordt een Tappas restaurant ! Hihi! Kan gelukkig wel zelf kiezen dus! Ik hoor heel veel dat er bloedgeprikt wordt op hcg waarde! Nou dat heb ik niet ! Alleen een overduidelijke test die niet duidelijker kan!
@Diet: ik moet prikken ivm de mola,of die niet weer actief is geworden of dat dit weer een mola-zwschap is.Dat kan je zien met echo en bloed. Je hoeft dus zeker niet altijd te prikken hoor!De test zegt genoeg
Welkom en gefeliciteerd weer nieuwe mama's (to be)! Leuk he dat verborgen houden. Ik drink meestal af en toe dus zeg nu nog gerust binnenkort ff stappen hoor en een sappie doen, maar als we 9 weken zijn vieren we hier sinterklaas en vertellen we het onze vrienden. Met eten is het ook altijd lastig, moet idd doorbakken haha. Nou buikje he, en die van mijn vorige zwangerschap was al lang weg zat na een week toen al op mijn oude gewicht en na 2 maanden waren er 4 extra af dus die kunnen het niet zijn. Ben benieuwd de komende weken of hij nog ietjes groeit.. Wat een duidelijk test zeg, ik durf niet meer werd vorig weekend al helemaal gek van de spanning, ook vanwege dat bloedverlies toen. Misschien van het weekend nog een digitale van CB en anders gewoon hopen op een mooie echo 14 nov. Zou mooi zijn die dag erna is mijn broer jarig en willen we het de opa's en oma's vertellen!
Nieuwe mama's: Gefeliciteerd!! Volgens mij ben ik iets verder dan ik dacht. Volgens mijn berekening zou ik nu 4+3 weken zwanger zijn. Ik had tijdje een cyclus van 28-32 dagen maar laatste maanden was het eigenlijk altijd 30. Als ik daar vanuit ga kom ik dus op die 4+3. Ik had afgelopen dinsdagochtend op Nod dag wel een duidelijke test: http://img.photobucket.com/albums/v314/mirrie/P1090869.jpg Zojuist een Clearbleu test gedaan met indicator hoe lang je zwanger bent en hij geeft 3+ aan. (3+ is eigenlijk 5+ want ze tellen hier vanaf de bevruchting) Ik had 1,5 uur ervoor nog geplast en het is avond terwijl ze zeggen dat je het beste ochtendurine kunt gebruiken dus ik denk dat ik toch aantal dagen verder ben als ik dacht . HCG stijgt iig goed!
Wat lekker schaapje, lijkt me heerlijk verder zijn dan je bent. Bij D dacht ik verder te zijn maar werd ik terug gezet na de eerste echo wat baalde ik nog langer mijn mond houden hihi. Nu weet k het wel een beetje, ik weet wanneer ik mijn positieve ovu test had daar 1 dag plus 2 weken bij was vorige week zaterdag 4 weken morgen dus 5 weken.
Schaapje ik had 2 dgn voor NOD al 2-3 op mn Clearblue. En weet dmv van tempen echt precies wanneer mn ei was en wanneer mn NOD dus zou zijn.
Mmm, dan moet ik er maar niet teveel waarde aan hechten denk ik . Wel was die andere test ook al erg duidelijk op NOD.
Ik vond ook al dat ik zo vroeg zo duidelijk testte. Mijn 1e test was 10 dpo en geen ochtendurine en echt duidelijk. En op 12dpo echt een knalstreep al en dus 2-3 op mn Clearblue. Snelle innesteling ofzo, zou dat kunnen?
MvM komt overigens de 14e langs hier. Ze wilde eerst de week ervoor (dan kwam ze ook bij jou toch?) maar dan slaap ik overdag aangezien ik dan uit de nachtdienst kom. Heb me van de week overigens ook vast aangemeld voor Kraamzorg (tja dan heb je het maar geregeld hè ). Kreeg vandaag al infomap etc. met de post. Ook al staat er vast niets nieuws in in vergelijking met de map die ik nog heb liggen van mijn dochter, het maakt het toch weer even extra leuk. Ik ga proberen dezelfde kraamverzorgster te krijgen als ik bij Lotte had, die was zo fijn. Halverwege de week was ik al aan het janken bij het idee dat ze weg zou gaan . Maar wat dat betreft zitten we wel in een rot periode qua bevallen, de zomervakantie. Overal erg krap in personeel, bij kraamzorg, ziekenhuis, vk misschien? Maarja, die kindjes gaan er toch wel komen, dat is het belangrijkste
Heb jij ook kraamzorg bij naviva? Ik zou ook wel weer dezelfde kraamhulp willen maar begreep dat je dat in de vakantie periode niet aan kon vragen..
Hihi ja dan is de wereld ineens heel klein. Is jouw dochter eerder geboren dan uitgerekende datum? of was ze gewoon licht? En hoe zit dat bij de andere mama's? Lot is precies op uitgerekende dag geboren, hoop dat deze beeb dat ook gaat doen
Zou je ook een voorkeur aan kunnen geven wbt kraamhulp? Bij de eerste heb ik een oudere dame gehad die weliswaar van aanpakken wist, maar echt een leuke kraamweek heb ik niet gehad. Ik zou graag een jongere meid willen.