Dank je wel allemaal! Wat een leuke reacties! Nog steeds wennen hoor.. maar vind zo leuk om nu roze te mogen shoppen! Een zusje voor onze kleine man! Idd een roze forum!!
Ja vanmorgen vroeg. Mijn man heeft alles mogen filmen van de beide gyn's. Het was heel bijzonder om te zien. Het was geen pretje, ik heb het niet zo op spuiten. De prik in mijn buik viel mee, de prik in de placenta was iets gevoeliger. Ik heb bewust op mijn ademhaling gelet anders was ik flauw gevallen. Ze moeten de kleine wakker maken, die lag nog heerlijk te slapen. Het opzuigen van de vruchtwater, duurde voor mijn gevoel een eeuwigheid. We hebben 2x het hartje gehoord. Het is nu afwachten op de uitslag, donderdag/vrijdag of maandag. Ik heb veel geslapen vandaag. Vannacht ben ik een aantal keer wakker geworden, zenuwen denk ik. Maar dat heb ik ruimschoots ingehaald. Vanmiddag met mijn even een aantal winkels in geweest en merkte ineens dat het me teveel werd en ben naar huis gegaan en weer op de bank gaan liggen. Leuk om te zien dat er steeds meer meisjes bij komen, het jaar 2013 wordt een roze jaar
wat leuk xcynx en nu een meisjes naam bedenken! Vlinder jij hebt een zware dag gehad. Sterke meid Kruidnootje, mag je hier delen hoor. Wij hebben vanaf t moment dat ik zwanger ben geen sex meer gehad, mijn hoofd staat er echt niet naar. Ben telkens zo moe. Mijn man begint nu wel een beetje te zeuren haha
@xcyn wat leuk een meisje na je zoontje maar het zal ook wel wennen zijn Ik ben ook zoo benieuwd wat het bij ons is maar dat duurt nog drie weken Iedereen zegt dat het een meisje is maar ik heb geen idee En qua sex ik denk dat mn vriend niks te klagen heeft nog steeds hetzelfde als tien voordat ik zwanger werd Alleen nu voel ik de baby vaker en dan vind ik het weer even raar
Vlinder; sterkte met herstellen!! Ik ben wel jaloers dat sommige de kleine voelen. Ben er soms zoo onzeker over dat het wel even fijn zou zijn om bevestiging te krijgen
Bedankt. Zaterdag heb ik volgens mij voor het eerst de kleine gevoelt, was heell bijzonder. Dat heb ik bij mijn 1e zwangerschap nooit gevoelt.
@Schaapje05 mijn scoliose is nooit zo erg geweest dat ik geopereerd moest worden, maar heb er wel verschrikkelijk helse pijn aan gehad! morgen maar even afspraak maken. Zie er alleen tegenop om dan uit de kleren te gaan. niet dat het de therapeut wat uitmaakt.. maar ik moest dan wel eens voor de spiegel gaan staan om mijn houding te bekijken. En momenteel moet ik nog errug wennen aan mijn nieuwe figuurtje
Hoi dames, Hier ook weer even een berichtje van mijn kant! @Iedereen die al een geslachtsbepaling heeft gehad: Gefeliciteerd! Ben zo jaloers! Ben op het moment zeer onzeker, en moet nog zeker 4 weken wachten voor de 20 weken echo. Pfff @Vlinder. Kan me voorstellen dat een vwp niet echt prettig is! Wanneer krijg je de uitslag eigenlijk? Edit: Oh ik zie het al staan Spannend! Eventjes een vraagje. Via de angelsound luister ik af en toe naar het hartje. Nu merkte ik vorige week dat het hartje opeens wat onregelmatig begon te kloppen. Maar was maar heel eventjes, maar toch schrok ik er van! Nu luisterde ik gister ook, en weer klopte het eventjes onregelmatig (het hartje viel heel kort even stil) Hoop echt dat het niets te betekenen heeft, en dat het gewoon is omdat het allemaal nog niet volledig volgroeid is. Heeft 1 van jullie dit ook mee gemaakt? Ik laat voorlopig de Angelsound wel even liggen, want hmm.. Maakt me toch wel erg onzeker!
Hoi lady's,ik ga zo denk maar uit bed, lig niet lekker meer en last van mn rug. Om 10u bij vk zijn, ben benieuwd of ik een echo krijg, hoop t wel, kan ik miss bij nub-onderwerp vragen wat ze denken. Ml denkt meisje en ik denk jongen. Tegen t einde van de morgen samen met mn schoonzusje en de zoontje gezellig na de prenatal in Amersfoort, nog nooit geweest dus ben benieuwd. En dan vanavond van 17-20u werken, dus een leuk druk dagje.....
Fijne dag allemaal, ik ga de dag slapend doorbrengen. Kom net weer thuis van mijn nachtdienst en ga slapen zonder wekker, dus hoop voorlopig niet online te zijn haha. Aangezien ik er nog twee moet!
Kan dat niet zijn omdat de kleine met de navelstreng aan het spelen is? Soms trekken en knijpen ze er in, maar uit automatisme laten ze weer los. En weet je zeker dat stil viel? Want onze kleine meid draait zovaak dat ze soms gewoon even weg is, weer terug draait, en we het hartje weer horen... Het is dus meer dat ze even uit het gebied van Angelsound is... Vertrouw je het niet, altijd eventjes je VK bellen, die kan je misschien meer vertellen of je onzekerheid wegnemen
Goedemorgen! Gisteren meteen op fb neergezet dat wij een meisje verwachten en wauw wat een hoop reacties!! echt helemaal geweldig!! Moet er nog steeds wel aan wennen dat wij straks een zoon en dochter hebben!! Vanmiddag misschien naar een vriendin van mij, die heeft zelf ook een dochtertje en heeft heel veel kleertjes liggen! Altijd mooi meegenomen! vind het echt super leuk!
Ben hier ook benieuwd wat we krijgen, jongen of meisje, heb 2 neefjes en 2 nichtjes dus maakt niet uit, als het maar gezond is. Ik heb ook een angelsound, heb net ff geluisterd, echt geweldig, wel ff zoeken omdat het ook je eigen hartslag kan zijn. Ik ben er blij mee. Zometeen richting vk, ga maar lopend is overal nog spekglad dus durf niet met de fiets. Als ik toevallig eenecho krijg, waar ik op hoop natuurlijk, post ik m hier ook ff. Tot later.....
Succes keintje, maar nu zit je er wss al... Ikmben lekker vrij vandaag, dus ga zo eens even rustig bijlezen...
Cyn: Gefeliciteerd meid! Leuk een meisje met die jurkjes enz Lekker van genieten om na een stoere jongen straks ook een meisje te mogen hebben, koningskoppel noemen ze dat toch? Sex: Niet veel zin in. Manlief loopt dan ook vaak aan me te plukken (zijn manier van knuffelen zal ik maar zeggen ) en soms heb ik daar ook totaal geen zin in of ik heb net last van mijn maag of buik, dan komt het gewoon niet lekker uit. Het zal vanzelf wel weer goed komen! Gisteren weer naar de GYN voor extra controle ivm bloeddruk. Hij was nu super, 121/75, en ik mocht mijn oude meds stoppen (waarvan ik bij een hogere dosis zo misselijk werd met overgeven en nog wat extra 'gezellige' bijwerkingen) en heb nu alleen de nieuwe meds nog over. Ik had aangegeven dat ik toch wel wat angstig was over of het nog wel goed ging met de kleine omdat ik nu opeens zoveel meds moest slikken en ik normaal zo anti-meds ben. En toen gebeurde er een wonder: De GYN die nooit extra dingen doet, want dat is gewoon niet nodig dus doet hij het niet, bood me een super super super snelle echo aan... WAUW! Dus de kleine gisteren weer even gezien. Echt secondenwerk hoor, maar toch weer een geruststelling Volgende week woensdag heb ik de 16 weken afspraak en kijken we meteen hoe het met deze dosis gaat en of we met de nieuwe meds moeten ophogen of niet. Vandaag komen ze van Moeders voor Moeders de laatste bakken ophalen. Afgelopen week erg moe geweest door een drukke week, dus veel geslapen en de plasjes de plasjes gelaten en dus vrij lege bakken. Maar toch heb ik met veel plezier meegedaan, heerlijk om mee te kunnen doen! Noorus: Wil je een nieuwe afspraak voor me in de lijst zetten? 30-1 Controle Verpleegkundige + controle GYN... Thanks!!!
Juli Mama's 2013 1 juli 2013 Groen29 - 31 - 2e kindje - jongen/meisje - zh - bv McSusan - 36 - 2e kindje - jongen/meisje - zh - bv Starling - 1e kindje - jongen - thuis - bv 2 juli 2013 Kruidnootje - 26 - 1e kindje - meisje - zh - bv 3 juli 2013 Tanna - 34 - 3e kindje - jongen/meisje - thuis 4 juli 2013 Bloempie 1983 - 29 - 2e kindje - jongen/meisje - zh/thuis Melief - 23 - 1e kindje - meisje - zh - bv Diaaantje - 38 - 1e kindje - jongen/meisje Zanita - 1e kindje - jongen Mamsie2010 - 2e kindje 5 juli 2013 xCynx - 21 - 2e kindje - meisje - zh - bv Natas 79 - 33 - 2e kindje - jongen/meisje - zh - bv 6 juli 2013 Noid - 25 - 1e kindje - jongen/meisje - zh - fv Schaapje05 - 31 - 2e kindje - meisje - zh/thuis - bv JBM85 - 27 - 2e kindje - verrassing - thuis - bv 7 juli 2013 Cil - 31 - 2e kindje - jongen - fv Eknein - 30 - 2e kindje - jongen/meisje - kraamhotel/zh - fv L0vely - 19 - 1e kindje - jongen/meisje - zh - bv mik25 - 30 - 3e kindje - jongen/meisje - zh - bv Vlinder73 - 39 - 2e kindje - jongen/meisje - zh - bv 8 juli 2013 Sasjuh83 - 29 - 2e kindje - meisje - thuis - fv Sillekes - 28 - 2e kindje - jongen/meisje 11 juli 2013 Judithvdc - 24 - 2e kindje - meisje - zh - bv Pinda83 - 2e kindje - verrassing - thuis - bv 12 juli 2013 Evian1804 - 1e kindje - zh 13 juli 2013 Noorus - 30 - 1e kindje - jongen/meisje - zh - bv Mira85 - 27 - 1e kindje - jongen/meisje - zh - bv Supernurse - 28 - 2e kindje - verrassing - thuis - bv 14 juli 2013 Janneke1982 - 30 - 3e kindje luna1978 15 juli 2013 kleintje1985 - 27 - jongen/meisje - zh - fv 17 juli 2013 Wanna be mama - 26 - 1e kindje - jongen/meisje Afspraken Januari 22.01 : Noorus - VK 22.01 : kleintje1985 - VK 23.01 : McSusan - VK 24.01 : Noorus - geslachtsbepaling 24.01 : Schaapje05 - VK 28.01 : Groen29 - vk 28.01 : Evian1804 - VK 30.01 : Mira85 - Controle Vpk + Controle Gyn Februari 05.02 : JBM85 - VK 05.02 : Noorus - VK 08.02 : Judithvc - controle + echo 11.02 : McSusan - 20 weken echo 11.02 : Bloempie1983 - VK 11.02 : Kruidnootje - 20 weken echo 14.02 : Mamsie2010 - 20 weken echo 18.02 : xCynx - 20 weken echo 19.02 : Noorus - 20 weken echo 19.02 : Eknein - 20 weken echo en PND-echo 19.02 : Bloempie1983 - 20 weken echo 21.02 : Natas79 - 20 weken echo 21.02 : Sasjuh83 - 20 weken echo 22.02 : Sasjuh83 - VK 22.02 : Judithvc - 20 weken echo 24.02 : Starling - 20 weken echo 26.02 : Mira85 - 20 weken echo 26.02 : Janneke1982 - 20 weken echo 26.02 : Noid - 20 weken echo Maart 22.03 : Kruidnootje - pretecho 3d April 14.04 : Schaapje05 - pretecho 3d/4d 15.04 : Sasjuh83 - pretecho 3d/4d
@ Cyn, je bent geweldig! Scheelt mij weer heel veel teruglezen! Wat super dat jullie een meisje krijgen joh! @ Mira, wat superfijn dat je bloeddruk zo mooi is nu! En dat je even snel een kijkje hebt kunnen nemen! Hier vanaaf weer hartje luisteren bij de VK, heel erg zin in weer! En dan donderdag geslachtsbepaling, spannend!