1-15 juli 2013 mama's!!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door bloempie 1983, 23 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

22 feb 2011
    2.146
    1
    38
    In mijn paradijs
    Dank je.

Op de lijst kan 20 feb, 20 weken echo gezet worden

2. judithvdc

judithvdc Bekend lid

1 dec 2010
    836
    0
    0
    Gelderland
    Ik ben bij Jan de Koning in Ochten geweest. Kan daar ook in t weekend en de avonduren. In het ziekenhuis zei de gyn al dat hun alleen vertrouwen hebben in Jan de Koning m.b.t. geslachtsbepaling. Nog beter dan Fara volgens de gyn. De gyn wou zelf niet kijken naar t geslacht want volgens hem kan alleen Jan de Koning het met zekerheid zeggen vanaf 15 weken.

3. noid

noid Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.245
    0
    36
    Tilburg
    Aaarghh, heel de nacht geen internet gehad met mijn iPad. Komt mijn collega binnen, zegt hij:'oh, dan moet je ff deze stekker eruit trekken'.

En ja hoor, om 10 voor 7 deed hij het eindelijk... Mooi dat ik dat weet, moet namelijk nog een nachtje. Dames, fijne dag vandaag, kleed jullie goed aan, want het is kouhoudddddd!

4. judithvdc

judithvdc Bekend lid

1 dec 2010
    836
    0
    0
    Gelderland
    Slaap lekker zo noid. Ik lig nog lekker warm in bed met een klein slapend mannetje naast me. Hij moet perse mijn hand vasthouden anders wordt hij wakker.

Fijne dag iedereen!!

5. JBM85

JBM85 Bekend lid

18 mrt 2012
    740
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat lief Judith, Maar wel klekke rhoor verplicht warm in je bedje liggen.
    Hier was 7 uur de kleine wakker en heb al lekker wat oprgeruimt en me wasje draait.
    Straks ff om boodschappen maar verder blijf ik denk lekker thuis, die kou brrrr!

6. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Hier ook mn kleine meisje om 7u wakker. Wasmachine draait en al 1 en ander opgeruimd. Nu zit ze lekker haar fruit te eten en dan gaat ze zo weer naar bed dus kan ik verder met poetsen e.d.

Vanmiddag babykamer kijken via marktplaats. Ziet er super uit op de fotoos dus ben benieuwd of ie er in het echt ook goed uit ziet.

7. Wanna be mama

Wanna be mama Actief lid

5 nov 2012
    282
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag 15 weken!:D

Ik lig ook nog in m'n bed, mijn vrije dag vandaag, heerlijk!
    Broodbakker machine staat aan, kunnen vriendin en ik vanmiddag lekker van smullen! Al word ik nu misselijk van de geur die ik normaal zo lekker vind...

Leuk hoor dat zoveel can jullie al weten wat het word! En veel meisjes! Van ons ook een meisje denk ik. Vl. Denkt jongen ;) we zullen het zien!!!

. 11 feb vk
    27 feb 20 weken echo

Fijne dag allemaal!

8. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Hier ook lekker uitgeslapen en net rustig gedouched en nu even hier snuffelen :D

Ik merk dat ik meer energie begin te krijgen. Gisteren ging het al super goed en vandaag voel ik me ook goed. Mss ligt het eraan dat mijn oude meds nu helemaal verleden tijd zijn, dat ik daarvan zo moe werd, maar het kan ook gewoon normaal zijn voor het tweede trimester.

Morgenavond voorlichtingsavond van het VK-centrum in het ZKH. Heb er super veel zin in, vooral om dan het hartje te mogen gaan horen. Eindelijk gaat manlief dan ook het hartje horen, zo benieuwd wat hij ervan gaat vinden, zijn reactie...

9. xCynx

xCynx Actief lid

18 mei 2010
    457
    0
    16
    Hawaii
    Langzaam dringt het door dat wij echt een meisje erbij krijgen!
    Gisteren 3 dozen met kleertjes gekregen van een vriendin! Echt super leuke kleding en heel veel noppies! Geweldig merk vind ik dat!

Vannacht echt een rot nacht gehad, kleine man is nachtje uit logeren, en is maar 100 meter verder op, maar had het er zo moeilijk mee.. dat lege bedje op zn kamer.. ga hem zometeen lekker ophalen!

10. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

22 feb 2011
    2.146
    1
    38
    In mijn paradijs
    Ik weet precies wat je bedoeld dat lege bedje op zijn kamer. Maar gelukkig kan je hem zo weer lekker ophalen.

Ik heb ook een rot nacht gehad. Ik heb gisteravond opsporing verzocht gekeken en daar hadden ze het ook over woningovervallen.
    Nou vanmorgen om 5.30u schoot ik wakker. Dacht dat er een lange donkere man bij mij naar binnen wilde, hoorde een sleutel in de deur. Die ik overigens iedere avond goed afsluit. Maar ik ben toch mijn bed uit geweest om de sleutel uit mijn deur te halen en het 3e slot af te sluiten....
    Er schoot van alles door mijn hoofd heen. Wat nu als, wie moet ik dan bellen 112 de bovenbuurman zo vroeg zijn bed uit bellen??
    Over 3 weken gaan mijn zoontje en ik verhuizen naar het zuiden waar mijn man al woont.
    Die zei vanmorgen waarom heb je dan niet gebeld??? Ik heb zo iets ik ga hem niet wakker bellen hij moet straks de hele dag werken...

Vanmorgen had ik nog de pech dan mijn zoontje met het verkeerde been uit bed stapt... Pfff dat was het begin van mijn dag..

Gelukkig draaide zijn bui bij toen we onderweg waren naar school. Dat doe ik nu lopend max 30 min lopen. Maar vind het veiliger dan fietsen op dit moment.

Oja sommige van jullie hadden het over sex. Nou mijn man heeft niet te klagen al vanaf het begin heb ik veel meer zin dan voorheen.. En ik hoor hem echt niet klagen. Maak hem er soms gewoon voor wakker.. Maar het scheelt denk ik wel dat ik geen last heb gehad van ochtendmisselijkheid.

Ik heb wel sinds 2 weken last van mijn onderrug en daar heb ik maandag meteen een verwijzing voor gehad vd de gyn die de punctie deed. Gelukkig kan ik a.s. vrijdag al terecht

11. Wanna be mama

Wanna be mama Actief lid

5 nov 2012
    282
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat klinkt inderdaad als een rot nacht!!! hoop dat je vannacht beter en rustiger kan slapen. Zulke programma's zijn niet goed voor het slapen gaan, zo zie je maar weer ;)

Mijn vriendin heeft onze date afgezegd...Maar ik heb vandaag de auto onder mijn gat dus maar eens bedenken wat ik ga doen op deze heerlijk vrije dag!

owja, foto van week 14 en 15 gezet bij de buikjes...Wel een verschil met de eerste foto's :D

12. diaaantje

diaaantje Actief lid

16 okt 2011
    251
    0
    0
    NULL
    NULL
    op mn werk begint iedereen ook te zien dat ik een buikje krijg.
    leuk hoor.
    een bewoner begon zo wat te gillen dat ik zei 16 weken al weer was.
    nachtdienst gaat gelukkig ook nog dus nog eventjes door.
    heb er 2 in de 14 dagen

groetjes diana

13. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    #2633 Noorus, 23 jan 2013
    Laatst bewerkt: 23 jan 2013
    Juli Mama's 2013

1 juli 2013
    Groen29 - 31 - 2e kindje - jongen/meisje - zh - bv
    McSusan - 36 - 2e kindje - jongen/meisje - zh - bv
    Starling - 1e kindje - jongen - thuis - bv

2 juli 2013
    Kruidnootje - 26 - 1e kindje - meisje - zh - bv

3 juli 2013
    Tanna - 34 - 3e kindje - jongen/meisje - thuis

4 juli 2013
    Bloempie 1983 - 29 - 2e kindje - jongen/meisje - zh/thuis
    Melief - 23 - 1e kindje - meisje - zh - bv
    Diaaantje - 38 - 1e kindje - jongen/meisje
    Zanita - 1e kindje - jongen
    Mamsie2010 - 2e kindje

5 juli 2013
    xCynx - 21 - 2e kindje - meisje - zh - bv
    Natas 79 - 33 - 2e kindje - jongen/meisje - zh - bv
    Noid - 25 - 1e kindje - jongen/meisje - zh - fv

6 juli 2013
    Schaapje05 - 31 - 2e kindje - meisje - zh/thuis - bv
    JBM85 - 27 - 2e kindje - verrassing - thuis - bv

7 juli 2013
    Cil - 31 - 2e kindje - jongen - fv
    Eknein - 30 - 2e kindje - jongen/meisje - kraamhotel/zh - fv
    L0vely - 19 - 1e kindje - jongen/meisje - zh - bv
    mik25 - 30 - 3e kindje - jongen/meisje - zh - bv
    Vlinder73 - 39 - 3e kindje (★) - jongen/meisje - zh - bv

8 juli 2013
    Sasjuh83 - 29 - 2e kindje - meisje - thuis - fv
    Sillekes - 28 - 2e kindje - jongen/meisje

11 juli 2013
    Judithvdc - 24 - 2e kindje - meisje - zh - bv
    Pinda83 - 2e kindje - verrassing - thuis - bv

12 juli 2013
    Evian1804 - 1e kindje - zh

13 juli 2013
    Noorus - 30 - 1e kindje (★★) - jongen/meisje - zh - bv
    Mira85 - 27 - 1e kindje - jongen/meisje - zh - bv
    Supernurse - 28 - 2e kindje - verrassing - thuis - bv

14 juli 2013
    Janneke1982 - 30 - 3e kindje
    luna1978
    kleintje1985 - 27 - jongen/meisje - zh - fv

17 juli 2013
    Wanna be mama - 26 - 1e kindje - jongen/meisje

Afspraken

Januari
    24.01 : Noorus - geslachtsbepaling
    24.01 : Schaapje05 - VK
    28.01 : Groen29 - vk
    28.01 : Evian1804 - VK
    30.01 : Mira85 - Controle Vpk + Controle Gyn

Februari
    05.02 : JBM85 - VK
    05.02 : Noorus - VK
    08.02 : Judithvc - controle + echo
    11.02 : McSusan - 20 weken echo
    11.02 : Bloempie1983 - VK
    11.02 : Kruidnootje - 20 weken echo
    11.02 : Wanna be mama - VK
    14.02 : Mamsie2010 - 20 weken echo
    14.02 : Groen29 - 20 weken echo
    18.02 : xCynx - 20 weken echo
    19.02 : Noorus - 20 weken echo
    19.02 : Eknein - 20 weken echo en PND-echo
    19.02 : Bloempie1983 - 20 weken echo
    19.02 : kleintje1985 - VK
    20.02 : Vlinder73 - 20 weken echo
    20.02 : McSusan - VK
    21.02 : Natas79 - 20 weken echo
    21.02 : Sasjuh83 - 20 weken echo
    22.02 : Sasjuh83 - VK
    22.02 : Judithvc - 20 weken echo
    24.02 : Starling - 20 weken echo
    26.02 : Mira85 - 20 weken echo
    26.02 : Janneke1982 - 20 weken echo
    26.02 : Noid - 20 weken echo
    27.02 : Wanna be mama - 20 weken echo
    28.02 : kleintje1985 - 20 weken echo

Maart
    22.03 : Kruidnootje - pretecho 3d

April
    14.04 : Schaapje05 - pretecho 3d/4d
    15.04 : Sasjuh83 - pretecho 3d/4d

14. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Goeiemorgen meiden! :)

Lijst weer even bijgewerkt.

@ Shendari, goed dat je de angelsound nu even laat liggen. Even wachten wat de VK zegt morgen.

@ Noid, ik heb je verplaatst. Zijn de nachten nog goed te doen? Hoop dat je overdag beetje hebt kunnen slapen (dat was bij mij vooral het probleem van mijn nachtdiensten, waardoor ik voor de volgende nachtdienst weer onwijs moe was…)

@ JBM, ik wacht ook op het moment dat mijn vriend het hartje kan horen op mijn buik en we straks ook de kleine gaan voelen. Dat lijkt me zo bijzonder!

@ Sasjuh, wat voor babykamer heb je gezien?

@ Mira, fijn dat je weer wat meer energie hebt! Hier merk ik ook dat ik het savonds veel langer uithoud! Maar op mijn vrije dagen (of avonddienst-dagen) vind ik tot 10 uur in bed liggen smorgens wel heerlijk! :D

@ Cyn, heb je de kleine alweer opgehaald? :)

@ Vlinder, bah nare nachten zijn dat! Hopelijk vannacht lekkerder slapen!

Hier gisteravond bij de VK geweest om nog even hartje te luisteren voordat we geslachtsbepaling hebben. En we hoorden hem luid en duidelijk. Uk was wel heel erg aan het bewegen. Zo grappig, want dan hoor je hem schoppen, maar ik voel het nog niet… Baarmoeder is ook weer mooi gegroeid (dat kan ik zelf ook heel goed voelen). Vanmiddag moet ik werken en morgen hebben we dus echo bij Dr. Papa (onze ouders en 2 beste vrienden gaan mee) en smiddags gaan we onze nieuwe auto ophalen. Leuk leuk! :D :D

15. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Vlinder: Bah, wat een nacht meid! Hopelijk komende nacht beter. Vind ik er echt in hakken, die rotnachten :(

Noorus: Spannend!!! Gezellig dat jullie met zijn alleen gaan voor de echo :D
    Nieuwe auto? Gaaf! Wat voor iets is het geworden?

16. JBM85

JBM85 Bekend lid

18 mrt 2012
    740
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vlinder, dat is minder zo'n nacht.
    Ik heb vannacht ook veel iggen draaien, vanavnd optijd erin, geen straf met dit koude weer vind ik.

Straks die kleine weer op bedje liggen, lekker ff rust, hij is zo gefrustreerd de hele tijd. Best vermoeiend.

17. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    @ Mira, ja we hebben tot nu toe alle echo's met z'n 2en gedaan, maar wilden dit heel graag met onze dierbaren delen. Vinden onze vrienden en ouders ook superleuk! :) We hebben een Toyota Aygo gekocht. Dat is puur voor erbij. Vriend gaat namelijk nu op de motor naar z'n werk en aangezien er geen maxicosi achterop kan (;)) wordt die motor ingeruild voor een autotje. Onze 2 fun-motoren houden we wel gewoon! :D

18. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Noorus: Leuk, leuk, leuk!!! Ja, maxi cosi achterop een motor zou de eerste zijn die dat gedaan heeft ;) Het arme kind!!! Nee, dan beter een auto erbij! Ik had ook niet verwacht dat de funmotoren de deur uit zouden gaan, veel te gaaf!!!

19. Kruidnootje

Kruidnootje Bekend lid

13 nov 2012
    931
    0
    0
    Haha grappig, wij hebben nu een Toyota Aygo en over 2 maandjes krijgen we onze nieuwe auto, een Seat Ibiza ST. :) Wel nodig met 2 hondjes en een kleine straks.

20. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    @ Kruidnootje, fijn autotje die Aygo?! Is dat nu jullie enige auto?

@ Mira, weet nog helemaal niet hoeveel ik na mijn bevalling uberhaupt ga motorrijden, maar inderdaad, mijn monster gaat zeker nog niet in de verkoop! :) Hij staat nu prima en kost me niks, dus wacht eerst wel even af hoe dat straks allemaal gaat lopen...

Deel Deze Pagina