1-15 juli 2013 mama's!!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door bloempie 1983, 23 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. judithvdc

judithvdc Bekend lid

1 dec 2010
    836
    0
    0
    Gelderland
    Bij 20 weken echo kijken ze wel naar het geslacht. Word je gevraagd of je het wil weten. Ben daar bij mijn vorige zwangerschap ook geweest.

In Ochten doen ze geslachtsbepaling vanaf 15 weken... Misschien kan je daar wel deze week nog wel terecht. Kan daar ook 's avonds.

Ik moet ik het zh bevallen. Mijn vorige bevalling werd uiteindelijk een keizersnee dus mag niet thuis bevallen, helaas.

2. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

22 feb 2011
    2.146
    1
    38
    In mijn paradijs
    Ik heb ook zo'n angelsound en heb er vanavond van genoten. Heb het hartje van wel heel dichtbij gehoord.
    En op een gegeven moment zelfs 2 hartslagen gehoord. Nu weet ik niet of de ene van de kleine is en de andere van bijv de navelstreng of dat het misschien mijn eigen hartslag was.
    Maar het is wel heel bijzonder dat zo iets mogelijk is.

Het is mij opgevallen dat ik meestal de hartslag aan de rechterkant van mijn buik hoor.
    Als de kleine zich omdraait is ook zo mooi om te horen.

Ben ontzettend blij met de uitvinding.

Heb de kleine ook weer gevoelt, zo bijzonder.

3. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

22 feb 2011
    2.146
    1
    38
    In mijn paradijs
    Is er misschien iemand die ervaring heeft met het zkh Laurentius in Roermond?

4. Kruidnootje

Kruidnootje Bekend lid

13 nov 2012
    931
    0
    0
    Ja, dat is je eigen hartslag. Deze wordt via aderen en de navelstreng tot onder in je buik getransporteerd. Moet je maar eens goed luisteren, als deze langzamer gaat dan het hartje van de beeb! Gaat hij net zo snel, zou ik eens gaan uitzoeken of het geen 2e is hahaha!

Als je twijfelt, en je hoort een andere hartslag, leg dan eens je duim en wijsvinger in je hals. Daar voel je je hartslag, dus kan je kijken of het klopt met het geluid :)

Wij hebben gisteren ook geluisterd. Mooi om te horen dat ze 3 dagen terug aan het slapen was en we zeker 10 min aaneengesloten konden luisteren,en gisteren was ze actief en vervelend, als we haar 10 sec konden horen was het veel, en hop weg was ze!

Met 14 weken lag ze direct onder mijn navel, nu voel/hoor ik haar ook meer naar rechts toe. En steeds een beetje hoger. :)

5. Kruidnootje

Kruidnootje Bekend lid

13 nov 2012
    931
    0
    0
    @Mira85 Wanneer het wel komt? Ik denk dat het vanzelf komt. Lang niet zo vaak en veel als wij er mee bezig zijn, maar voor papa's is het ook allemaal zo onwerkelijk. Ik begin nu de bewegingen te voelen en als ik dan wat voel dan kijkt mijn vriend me heel moeilijk aan. Hij voelt het immers niet. Wat ik WEL weer heel erg leuk vind is dat als hij ergens mee komt, het ook wel heel spontaan is. Zo zaten we net op bed met de hondjes en hij zei: Binnenkort zitten we hier met zn 5en! Bij alles wat ik doe betrek ik mijn vriend, is sowieso nodig want hij heeft ADD. Als ik het alleen doe, voelt hij zich onbewust buiten gesloten. Hij vind het misschien niet zo interessant als ik het hem vertel, maar hij weet wel wat hij kan verwachten. Nemen we ook echt de tijd voor. Gisteren stuurde ik hem een berichtje met: Ik mis je! Krijg ik terug: Ik heb net onze nieuwe auto besteld!! HAHAHAHA. Ik kwam niet meer bij! Niet eens ik mis jou ook! Dus op zijn manier is hij er ook mee bezig, hij heeft immers de familie auto besteld hahaha.

@Schaapje05 Hahaha hier ook al bezig met de geboortekaartjes. Ben lekker aan het rondneuzen en heb inmiddels al 4 proefkaartjes binnen. Twee ervan vinden we geweldig. Ik weet dat ze op de 9 maanden beurs soms veel kortingen aanbieden, dus ik wilde me alvast oriënteren op wat we leuk vinden. Kan ik daar ook nog even neuzen.

Weet iemand trouwens of de 9 maanden beurs qua kinderwagens ook kortingen hebben? Je hebt zoveel stands met merken, hebben ze aanbiedingen? Iemand een idee?

6. Sillekes

Sillekes Lid

8 nov 2012
    74
    0
    0
    brabant
    Om 10 uur geslachtsbepaling... Ik denk een broertje voor onze Joep...
    Ben benieuwd

7. JBM85

JBM85 Bekend lid

18 mrt 2012
    740
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend Sillikes! Veel plezier!

Kruidnootje, ja dan heeft hij het al druk zat in zijn hoofd haha vooral nu met zo'n verandering denk. Lache zo'n berichtje. Heb een broer met ADD dus herken het wel.
    Waar heb jij trouwens proefdrukjes gedaan voor kaartjes en is dat ook gratis? Wij willen natuurlijk het geslacht niet weten dus moeten denk nog meer proefdrukkjes hihi. Of we zijn het gelijk over 1 kaartje uit kan ook.

8. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

22 feb 2011
    2.146
    1
    38
    In mijn paradijs
    Net de uitslag van de punctie gekregen en die was helemaal goed

9. JBM85

JBM85 Bekend lid

18 mrt 2012
    740
    0
    0
    NULL
    NULL
    Top Vlinder!! Fijn weer!

10. xCynx

xCynx Actief lid

18 mei 2010
    457
    0
    16
    Hawaii
    Namen : Wij hebben hier soweiso de eerste naam al voor ons meisje, maar ben bang voor meelezers dus zet het helaas niet neer! Nu nog opzoek naar een 2e naam, maar daar komen we wel uit!

Ik was gisteren zo blij m'n mannetje weer te zien, voorlopig gaat hij niet weer uit logeren, vind het veel te moeilijk om hem te moeten missen..

Ook voel ik me al weer dagen niet fit, houd het dan nooit op? Inmiddels ruim 8 kilo afgevallen.. zit daar ook een maximum aan?

@ Angel sound : Straks ook maar weer eens proberen, kan nooit het hartje vinden.. dus hopelijk nu wel!!

@ Sillekes : Spannend!! Veel plezier met de echo!

@ Vlinder : Wat super, Gefeliciteerd.. Weet je nu ook wat het word? of blijft dat een verrassing?

11. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

22 feb 2011
    2.146
    1
    38
    In mijn paradijs
    dank je

zijn er nog meer meiden die naar de negenmaandenbeurs gaan?

12. Melief

Melief Niet meer actief

Spannend sillekes, ben benieuwd of jij inderdaad voor wat blauw gaat zorgen!

Vlinder; heel fijn dat de uitslag goed was!

Oooh ik heb een shop probleem :) zoveel leuke dingen voor die kleine meid... Gister kwam mijn man al thuis met te schattige mini all stars. Vanmiddaf nog een pakketje lief kleding ophalen van marktplaats en dan mag ik echt even 2 maanden geen kleertjes meer kopen ;) kleine heeft al een garderobe tot maat 74 nl (moet wel eerlijk zeggen dat we heel veel tweedehands hebben gehad en ik veel van marktplaats en uitverkoop koop hoor)

13. diaaantje

diaaantje Actief lid

16 okt 2011
    251
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja ik ga ook naar 9 maandenbeurs
    erg benieuwd wat er allemaal staat

groetjes diana

14. Wanna be mama

Wanna be mama Actief lid

5 nov 2012
    282
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga ook naar 9 maanden beurs! Samen met vriendin :D

15. kleintje1985

kleintje1985 Actief lid

9 nov 2011
    448
    0
    0
    NULL
    Lunteren
    Ik ook naar de 9 maandenbeurs op woensdag samen met mn moeder, zien of we wat kunnen scoren

16. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Ik ga ook naar de 9 maanden beurs. Op zaterdag, lekker met de trein, samen met manlief, zuslief en een van mijn schoonzussen en haar jongste van 1,5 jaar :D Super veel zin in!!!

17. JBM85

JBM85 Bekend lid

18 mrt 2012
    740
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga niet naar de 9 maanden beurs. Trekt me niet echt.
    Ga me waarschijnlijk wel opgeven voor zwangerschapscursus weer.

18. Kruidnootje

Kruidnootje Bekend lid

13 nov 2012
    931
    0
    0
    Ik ga gewoon elke site langs, scroll of ik een leuk kaartje zie en 9 vd 10x kun je 1 t/m 3 kaartjes gratis aanvragen. Ook geen verzendkosten. Gewoon lezen wat een proefdruk kost :) Zo stond er bij 1 site dat ik 1.25 moest betalen, had ik er niet voor over want het was niet direct een kaartje waarbij ik dacht: Dat zal hem vast worden! Opzouten met je 1.25! Haha!

@Vlinder gefeliciteerd!! Wat fijn!! :D

19. Kruidnootje

Kruidnootje Bekend lid

13 nov 2012
    931
    0
    0
    Ik ga ook naar de 9 maanden beurs! Op vrijdag, met mijn moeder, mijn 'schoon'moeder en mijn stiefmoeder! ^^ Zin in!

@Melief hahaha heel herkenbaar! Ik heb dan pas 3 pakjes, maar ik ben niet van Marktplaats af te slaan. Ik heb het eerste pakje gekocht van mexx, a 30 euro, maar dat is eenmalig. Ze groeien als kool dus ik kijk liever op de markt. Als het er nog goed en leuk uit ziet, hop, dan gaat het mee. Zondag weer neuzen! Vriendlief vind het wat minder, want die moet mee hahahaha!

20. Sillekes

Sillekes Lid

8 nov 2012
    74
    0
    0
    brabant
    Jaaaaaa Joep krijgt een baby broertje!!!
    Helemaal blij, wilde graag een jongen.
    Ook voor Joep fijn, heeft al twee mamma's dus een beetje extra mannenhormoon in huis is zeker fijn voor hem.

Ik ga niet naar de 9- maanden beurs..

Deel Deze Pagina