Kruidnootje, ik vind het altijd de grootste onzin dat je niet mag zeggen hoe je je oelt als je zwanger ben en dan die opmerkingen van jaaa maar dat hoort bij zwanger zijn met andere woorden dus zeur niet. Nou hier mag je lekker je gal spugen hoor. Ik vind het namelijk helemaal niet raar dat mensen zich lichamelijk of geestelijk er met sommige dingen niet lekker voelen. Je hele lichaam staat op zijn kop, hormonen en alles. Ik snap wat je bedoelt, ik had het bij de eerste ook een beetje dan met de veranderingen van mijn lichaam, maar vind het alles mee gevallen, je groeit er ook in mee je hebt gelukkig niet gelijk een dikke buik om het zo maar te zeggen. Kleine gelukkig hier al stukkje beter de nacht is in ieder geval al beter gegaan gelukkig. Nu ligt hij lekker te slapen en ga ik ff wat in huis wat doen.
Ha meiden, Ik ben een tijdje weggeweest (mn pc begaf het en ik kon nergens meer op inloggen) maar alles weer gefixt dus kom me nu weer melden voor de nieuwe lijst! Uk1983-29 jaar-1e kindje-zkh-bv 20 weken echo 21-2 Als ik nog wat moet aanvullen hoor ik het wel. Leuk om te lezen dat iedereen weer een stuk verder is! De tijd gaat wel snel he? Leuk al die meiden en een paar jochies! Wij willen het een verrassing houden (volgens mij alleen met JBM?) en ik krijg toch vaak verbaasde reacties...pff zelfs van een inval-gyn toen de onze op vakantie was. Hij vond het maar vreemd dat we zo lang gaan wachten. Nou ja, leg het maar naast me neer, wij vinden het leuk om het niet te weten. Dus zal vanaf nu weer meeschrijven, wat ik iig bij kan houden .
Gebruikersinstellingen -> abonnementen weergeven -> onderwerp aanvinken -> naar beneden scrollen -> klikken op pijltje naast OK en op verwijderen klikken
Even geen tijd om bij te lezen, zal later nog uitgebreiden reageren maar voor nu: Gisteren weer controle bij vk gehad, alles goed! Heb 28 februari de 20 weken echo, vrij laat want ben dan al bijna 22 weken maar moet, hoorde ik gisteren, toch voor echo naar het ziekenhuis ipv bij echocentrum gezien mijn voorgeschiedenis. Verder voel ik de beeb inmiddels! Heerlijk is dat toch weer . We zijn waarschijnlijk ook al uit de naam. Althans we hebben 3 opties maar denk dat we ook daar wel uit zijn. We hebben gelukkig nog even om erover na te denken. Verder vanmorgen draagconsult gehad, was leuk om te doen. Ik wilde erg graag een Hoppediz Pune maar last verschillende verhalen van mensen die hem wel of niet fijn vonden omdat hij vrij dun is. (http://static.mijnwebwinkel.nl/winkel/dragenenzo/article18270309.jpg) Degene waar ik vanmorgen was had hem toevallig in het blauw/groen dus dat was erg fijn, kon ik hem eerst proberen. Eerst een andere doek geprobeerd en daarna de Hoppediz pune maar vond de laatste echt véél fijner! Die andere was stukje dikker en blijkbaar geef ik gewoon ook de voorkeur aan wat dunner. Komt goed uit dus Doek net besteld Daarnaast ook nog de Didymos Indio Mare gekocht dus ben er helemaal klaar voor!!
Hallo alle, Zo ik ben weer klaar met werken deze week! Weekend! Even tijd om bij te lezen wat veel!!! Kan ik nu al last hebben van zwangerschapsdementie? Leuk om 3 van jullie gezichten te zien Kruidnootje, heb het denk gemist...van wie mocht je niet even echt zeggen Joe je je voelt dan? Vind ik oneerlijk, had ik laatst ook... Toen dacht ik echt: moest je jou horen toen je zwanger was! :x en sowieso, juist nu heb je het nodig om alles wat je voelt even te delen toch!? Leuk dat er zoveel naar de 9maanden beurs gaan! Sommige al eerder geweest? Ik heb er erg veel zin in! Ben benieuwd!!!! Weer een keer een jongetje! Haha weer 's wat anders, leuk! Ik vannacht gedroomd dat de kleine er al was, leuk! Bn benieuwd of het geslacht ook klopt en of hij/zij (ik verklap niks) er ook zo uit gaat zien Moet wel nodig gaan shoppen (heb alleen nog rompertjes) want in mijn droom had ik niks om aan te doen!!! Aaaaaah zielig hè haha Lfs,
Uk, welkom terug haha. Zijn inderdaad weinig mensen die het niet willen weten hier. Het lijkt of het tegenwoordig apart is om het niet te weten, maar ik moet er niet aan denken haha. nieuwsgierig ben ik toch wel maar kan best wachten. Zei laatst een collega ook tegen mij van knap hoor dat je dat kan haha. Ik wil gewoon niet bevallen met het idee van ooh klaasje / mina komt er bijna aan, nee heerlijk net als de vorige keer en wat is het een jongen of meisje?!
Ik ga met vriendin met bekkenklachten. Voor haar ook niet te doen. Zij heeft nu een rolstoel rereserveerd. Heb ik ook toen gedaan met mijn 1e zw. Dat slenteren is niet goed...
Negenmaandenbeurs: ik ga dit jaar ook samen met mijn moeder. Ben al vaker op huishoudbeurs/ negenmaandenbeurs geweest maar nog nooit zwanger Geslacht: snap heel goed dat jullie het geslacht allemaal willen weten. Markt etc is hier ook helemaal op ingespeeld. Namen: hier helaas nog geen naam tegengekomen die we leuk vinden. Gelukkig hebben we nog even. Voelen baby: heel af en toe het idee dat ik een plopje voel. Maar nog niet echt duidelijk. Vorige zwangerschap voelde ik het rond 17-18 weken. Ben dus benieuwd gister mijn nieuwe positiebroek van noppies binnen gekregen en helemaal blij ermee!! Buikje begon nu toch wel te groeien. Zal als ik achter de laptop zit een buikfoto plaatsen
wij hebben ook nog helemaal geen namen. Ik heb de baby ook nog helemaal niet gevoeld. Gisteren was ik wel me buik aan het inolien met bio oil en elke keer dat ik over me buik wreef, zag ik dat het aan de linkerkant "leeg" was en rechts zag k een bult. zag er echt grappig uit en niet gedacht dat ik zoiets zou zien nu al.
@JBM86 @Wanna Be Mama, Ik krijg nogal snel rot reacties als ik 'klaag' over mijn zwangerschap. Toen ik zo extreem ziek was en dus bijna 7 kilo kwijt raakte door overgeven de eerste weken en 2 uur per nacht sliep kreeg ik te horen dat dit normaal was tijdens een zwangerschap en ik idd niet moest zeuren. Nu vind ik het eng/vervelend als ik de baby voel bewegen, zal vast wennen zijn, maar als ik dat tegen iemand zeg krijg ik ook rare dingen naar mn hoofd. Dus gelukkig kan in het hier kwijt. En bij mijn partner. We zijn nog nooit zo close geweest Voor de dames die naar de 9 maanden beurs gaan, ik heb op pagina 272 een link geplaatst naar een ander topic waar je nog eens 5 euro korting krijgt op het kaartje. Dus ipv 19 euro aan de deur, of 14.50 in de VVK, krijg je via die link nog eens 5 euro korting. Actie zal nu nog +/- 24 uur duren.
Wat denken jullie... ik ben aan het twijfelen gegaan. Vl. Noemde een naam die veel leek op de meisjesnaam die ik in gedachten heb, en nu heb ik heel de dag die twee namen met onze achternaam in m'n hoofd genoemd. Die ik had is vrij populair, andere helemaal niet, maar wel kort en krachtig, wat ik graag wil. Dus ja, nu weet ik het niet meer haha. Voor de jongensnamen is er voor mij al één afgevallen, dus dat wordt wat makkelijker haha.
Wij hebben ook twee namen als favorieten.. Maar of het ook echt een van die twee gaat worden.. geen idee.. Gelukkig hebben we nog tijd zat. Ik begin nu ook echt een flinke buik te krijgen.. sta er van te kijken hoe snel dat gaat.. Maar ben ook al bijna 18 weken nu.. Ik las vandaag dat de kleine al bijna 18 cm groot is.. vind het al heel wat.
Ik lig in t ziekenhuis, gisteren een pijnlijke buik, werd steeds erger. Eerst gyn daar werd gezien dat de cyste op eierstok wel groot was maar nog wel bloedtoevoer had, wat betekend dat het goed is. Echo gehad, blinde darm op t randje maar geen ontstekingswaarden. Nu lig ik op chirurgie en hoor ik vandaag meer. Vannacht dipidolor gehad, hield t niet meer uit. Heeft gelukkig goed geholpen maar nu beginnen de pijnscheuten weer. Hopelijk vinden ze iets want dit is echt niet te doen. Baby blijft rond spartelen op de echo gelukkig!
@sillekes: bah, wat onwijs klote zeg. Maar gelukkig houden ze jou en de baby goed in de gaten. Heel veel succes ermee, hou je ons goed op de hoogte?
Goh meid dat is even schrikken En wat gaan ze dan doen? Gelukkig houden ze jou en de baby goed in de gaten Heel veel beterschap
Sillekes, schrikken zeg. Sterkte. Kruidnootje. Ik zie op de link dat t een kaartje voor de huisgoudbeurs is, of zijn die kaartjes hetzelfde?
Gisteren een babyshower gehad van mn schoonzus Heel leuk was het allerlei opdrachten moest ze doen. Hoop dat ze het voor mij ook doen, even warm houden bij mn vriendinnen