Sillekes, ben blij te lezen dat je niet geopereerd hoeft te worden.. Veel beterschap verder... Jbm85, ik zit op youtube naar bevallingen te kijken en ik moet je eerlijk zeggen, vind het toch best wel eng.. Zeg maar rustig ik schijt 7 kleuren.. Maar goed, we hebben nog ff..
We hebben gelukkig nog even voordat we mogen bevallen. Zie er op zich niet tegenop. Mijn bevalling van mijn zoon verliep op zich wel goed. 20uur weeen en anderhalf uur persen en veel hechtingen. Maar heb alles zonder pijnmedicatie gedaan en vond het best meevallen. Als je maar rustig en ontspannen kunt blijven. Hoop nu ook weer thuis te mogen bevallen.
Ik heb op het eind wel een pethadine prik gehad toen, omdat het niet vlotte en al lang niet geslapen had en tussendoor pijn had, dus kon slecht op kracht komen. Werd wel kleinere dosis en heb tussen de weeen door telkens heel ff geslapen, heerlijk was dat. Zie er nu helemaal niet tegenop, nou ja alleen de weeen die vond ik toch het ergste. Meestal gaat de tweede sneller (niet altijd natuurlijk) daar hoop ik op haha.
Ik zie helemaal niet op tegen bevallen. Bij Elin duurde mn bevalling ook maar 5 uur.. Had 3 cm ontsluiting toen de vk voor t eerst kwam, toen wel een heftige weeënstorm en 1,5 uur later 10 cm! Half uurtje persen en het zat erop haha. Teken voor nog zo'n bevalling
Ik zie ook totaal niet op tegen m'n bevalling. Heeft toch geen zin, word het toch niet makkelijker op. Ik heb vorige keer 17 uur weeën gehad, 2x zakte Jesse's hartslag weg. Uiteindelijk 10 cm ontsluiting maar hij paste niet door mijn bekken dus werd het op het allerlaatste moment een keizersnee.
@Schaapje05 Cottonbaby!! Ben ik verliefd op! Wij gaan voor de roze vlinder serie. Hemeltje, lakentje etc etc. @MeLief meen je dat nou? Hihihi!! Ik woon in Overschie @Noorus gaaaaaaf!! Jochem Myjer is zooo tof! @Sillekes wat fijn voor je dat je geen operatie hoeft! Beterschap! @evian1804 haaaaaahaha 7 kleuren? Hier al 20 kleuren als mensen er uberhaupt over praten hahaha! @vlinder73 Graag gedaan ^^ Wij zijn vandaag de Stokke Xplory Beige kinderwagen tweedehands gaan ophalen. Bijna compleet. De kinderwagen, reiswieg, muggennet, regenschermen, tas, maxi cosi, adapter, voetenzak... Nieuwprijs rond d de 1500 euro. Zij had hem een jaar in huis, maar een paar maanden gebruikt en we hebben hem kunnen overnemen voor 675 euro. Hij is in super staat nog, dus we vonden het niet erg om tweedehands te gaan. De maxicosi gaan we verkopen, omdat we deze ook van Stokke willen. Morgen gaan we voor een Bopita Simon box kijken. Ook tweedehands. Nieuw is die 280 euro ofzo, en dat vind ik het niet waard. Ook weer 1 gevonden die amper gebruikt is. De Simon box is 85x85, vierkant, en klein, wat in ons mini huisje goed past. YAAAAAAY! Zo leuk die eerste dingetjes kopen hihihi!
Ohh lijkt mij ideaal zeg, niet veel lkast van naweeen gehad? Lekker aan de shop dus, leuk he. Hier staat de nieuwe kinderwagen ook klaar. Even wachten tot de sneeuw weg is en dan gaat hij al in gebruik. Kan tenslotten ook als enkele dus ideaal. Wil ook graag babykleertjes shoppen maar dat is niet handig als je het niet wil weten, maar mijn tijd komt wel haha van de zomer lekker shoppen.
1e bevalling 7 uur weeen en 45 min persen. Niet als vervelend ervaren. Ik vond 9 mnd b.i veeeeeel meer pijn doen. 2e bevalling 1,5 uur weeen en 5 min persen. Beter dan dat zal t wel niet worden. Dus ben wel heel benieuwd hoe deze bevalling zal gaan. Sasjeh jij hebt ook een top bevalling gehad. Zal deze x idd nog sneller gaan. Bij de 1e wee meteen bellen
Nee geen enkele laat van naweeën gehad! Voelde me meteen prima na de bevalling, ook niet gescheurd oid. Elin werd op mn borst gelegd en ik zei: was dit alles? Hahaha. Janneke bij jou ging t dus ook vlot! Ik moet idd nu bij de 1e wee meteen bellen. Bij Elin begon mn bevalling met gebroken vliezen en daarna kwamen de weeën pas trouwens. Kruidnootje mooie deal! Heerlijk he, 2ehands shoppen. Wij hebben gisteren de babykamer opgehaald, ook via mp. 200 euro, echt een koopje.
Haha zon bevalling gun ik iedereen. Ben je nu biet bang dat t tegen zal vallen? Beter dan dit kan haast niet. Dat heb ik dus heel sterk
Nog eff vraagje voor wie een kaartje heefg besteld via de link. Ik zie alleen kaartje voor huishoudbeurs?? Dat is toch niet t zelfde kaartje?
Wat hebben sommige een fijne bevalling gehad zo snel Ik vond de mijne verschrikkelijk Krijg nu Ws ook een keizersnee dat zal ook niet fijn zijn maar daar heb ik geen ervaring mee
Janneke ja daar ben ik af en toe wel bang voor maar ja, er druk om maken heeft toch geen zin. Ik ga trouwens niet naar de 9maanden beurs. 1x geweest, brr vond t vreselijk.
Zit te zweten op de bank met al die bevallings verhalen. Ik sluit mezelf er nog even helemaal vanaf. Het komt toch dus wil me er nog niet druk om maken. Sillekes: dat was even schrikken! Ik schrik er sowieso van.. Ik loop al vanaf voor de zwangerschap met zo heel nu en dan scherpe steken rechts onderin mijn buik. Nu sinds ik zwanger ben voel ik die steek continue.. de ene keer meer als de andere keer.. Maar als ik erop druk krijg ik niet méér pijn ofzo.. eerst was ik bang voor mijn blinde darm.. maar later voor m'n eierstok.. Wat vinden jullie met verloskundige overleggen, naar de huisarts gaan of beide?
@ sillekes, wat eng! Fijn dat je niet georereert hoeft te worden! Zijn ze er inmiddels al wel achter waar de pijn nu precies vandaan komt? @ Kruidnootje, hou je hier vooral niet in! Lucht je hart gerust zo vaak als je maar wilt mensen die zo reageren hebben ze niet goed op een rijtje... Jij voeld de dingen nou eenmaal zoals jij ze voeld (en als je zwanger bent 10e heftiger haha) en daar mag niemand wat over zeggen! @ bevallingen... Ik zie er niet héél erg tegen op (maar ook nog geen slechte of goede ervaring!) toch krijg ik een beetje de kriebels als ik de verhalen lees moet echt nog even een passende zw cursus vinden...wil wel wat technieken leren! Vl. Vandaag op de puch weg. Ik wilde mee, maar iedereen zei: (haha nog net niet in die woorden) in jou toestand!? Dus ik hou een lekker lui bed, bank, lees en film dagje!
Bevalling: Ik zie niet op tegen de bevalling, wat erin is gekomen moet er ook weer uit, en het zal best zeer doen, mss zelfs lang duren, maar je krijgt er wel iets moois voor terug! Zoals ik eerder al aan gaf zint mij alleen de MOET in ZKH-bevalling niet in mijn geval... Maar gelukkig krijg ik hier op ZP en via vriendinnen alleen maar fijne verhalen, en zelfs wat tips, te horen over hoe zij het ervaren hebben om in het ZKH te bevallen Hier vandaag een serie-dagje Mijn zwager heeft voor mij de eerste 12 afleveringen van "Once upon a time..."gebrand op DVD. Ik had de eerste 4 a 5 afleveringen op tv gemist en daardoor het idee de halve serie niet te snappen. Inmiddels ben ik bij aflevering 7 op de DVD... Nog 5 te gaan Manlief komt vandaag thuis van Scoutingweekend. Hij appte me vanmorgen dat hij een rotnacht had gehad door een kind dat in bed geplast had, manlief zijn slaapzak afgegeven en daarna zelf onder een fleecedeken gelegen, de arme schat! Ik ga hem vanavond maar lekker verwennen met een lekkere maaltijd, kusjes, knuffels, een heerlijke douche en een warm bed. Daar zal hij wel aan toe zijn!