1-15 juli 2013 mama's!!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door bloempie 1983, 23 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. evian1804

evian1804 Actief lid

21 jun 2012
    434
    0
    16
    Amsterdam
    Volgens mij heb ik geen last van mijn hormonen.. Tenminste ik krijg geen reactie van vl. Of hij is bang om te reageren.. :)

2. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Hier valt het ook mee met de hormonen gelukkig :) Ben alleen wel onwijssss vergeetachtig! Echt té erg!

3. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Mjaa cool he?! :D Haha die foto van D klinkt ook te lief! :)

4. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hebben jullie al last van nestelldrang? Ik heb t in de vorm van ons huis opnieuw decoreren. Ik wil nieuwe gordijnen, screens enz enz wordt helemaal gej van mijzelf. Vind ineens niks meer mooi. Liefst ook een neiuwe bank, nieuw stucwerk buitenboel schilderen. Maar goed, kan niet alles te gelijk. Eerst maar zorgen dat alle kinderen een niewe kamer hebben. Ohja il wil ook nog een niewe kledibgkast. En die gordijnen die komen er echt!

5. noid

noid Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.245
    0
    36
    Tilburg
    Ik wacht nog op de nesteldrang haha. Het is hier echt een bende namelijk... Morgen vrij, heb me voorgenomen om eindelijk eens t gaan strijken, maar de kans dat ik dat ook echt ga doen is vrij klein.. Ik ken mezelf ;)

6. judithvdc

judithvdc Bekend lid

1 dec 2010
    836
    0
    0
    Gelderland
    Ik kan de nesteldrang de laatste 1,5 maand goed gebruiken, dan kan ik mooi ons nieuwe huis inrichten.

Ik ga vanochtend mijn leidinggevende bellen en me ziekmelden. Ik ga wel naar mijn werk om administratieve dingen te doen, maar ik kan niet meer in de zorg staan. Heb zo'n last van Ischias dat ik de laatste dagen erg veel pijn heb, moeilijk loop en niet eens mijn zoontje op kan tillen. Het is niet anders, maar baal er echt enorm van!

7. Mamsie2010

Mamsie2010 Bekend lid

1 jan 2013
    984
    6
    18
    Noord Brabant
    Daar heb ik geen last van maar ben van mezelf erg opruimerig soms teveel zeggen anderen maar ja
    Dat is inderdaad wel balen dat je je ziek moet melden maar goed aan jezelf denken hè

8. Wanna be mama

Wanna be mama Actief lid

5 nov 2012
    282
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik lees vanmiddag even bij, moet alleen even wat snel wat kwijt!
    Kan je met bijna 16 weken vanaf de buitenkant buik al wat voelen? Lijkt me zo heel vroeg!? Maar gister avond lag ik lekker in bed, vriend had zijn hand op mijn buik en opeens voel ik wat! En voor ik me kon bedenken of dat wat was of niet zegt hij heel lief: schopte hij nou?!

Ik denk het dus wel, voelde beetje als een darm plopje maar dan toch anders en lager.... Iemand een idee?

9. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

22 feb 2011
    2.146
    1
    38
    In mijn paradijs
    Ik heb ook last van mijn hormonen gehad, kon om het minste geringste huilen.
    Onredelijk. Van alles eten, op de gekste tijden doorelkaar maakte me niet uit. Had ik bijv een uur geleden mijn avondeten op en dan weer honger hebben...

Over 3 weken gaan we verhuizen. Dan is eindelijk het gezin compleet.

10. Shendari

Shendari Fanatiek lid

28 jul 2012
    1.628
    29
    48
    Toevallig! Hier gister precies hetzelfde! Ik begin de schopjes steeds vaker en duidelijker te voelen. En ook vl had zijn hand op mijn buik en voelde het ook! Het kan dus blijkbaar wel! :D

11. diaaantje

diaaantje Actief lid

16 okt 2011
    251
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier voel ik de plopjes ook veel beter dan eerst.
    manlief ligt hele weekend ziek op bed met 40 gr koorts
    werd witheet op asistent die wilde dat ie naar prktijk kwam
    hield voet bij stuk
    echt als ik uit mn vel kon springen normaal ben ik nooit zo zal wel de hrmonen wezen

groetjes diana

12. Kruidnootje

Kruidnootje Bekend lid

13 nov 2012
    931
    0
    0
    - Hormonen. Ja hoor, overduidelijk hier aanwezig, maar ik heb ze in moodswings ;)

- Plopjes. Haha die heb ik ook. Het is nu langzaam aan het veranderen in bewegingen. Ik denk wel dat ik de beeb soms een duwtje voel geven oid, maar ik twijfel. Gewoonweg omdat ik niet weet wat ik moet voelen :p

- Nesteldrag. Jaaaaaaa sinds een paar dagen! Vind het stiekem wel fijn, want het was een choas in huis hahaha.

Mijn vriend gaat woensdag ochtend tot en met donderdag avond voor zijn werk naar Parijs, en ik ga van dinsdag avond tot en met donderdagavond even naar het ouderlijk huis met mn hondjes. Wij hebben naast ons mensen die onderhuren, en helaas zitten er altijd mensen in die snachts leven. Van het weekend begon madame om half 2 ineens keihard muziek te draaien en te timmeren. Politie kwam snel. We zijn al 3 jaar bezig met melden, de woningbouw, politie en de gemeente en komen geen steek verder. Dus even een paar daagjes bijtanken bij mn pa :)

Ben trouwens verkouden! En oja! Wie van jullie heeft nu ook steeds vaker last van een verstopte neus tijdens het slapen? Is ook een kwaal he! Heb ik nu een weekje ongeveer. Bloed vervelend xD

13. Wanna be mama

Wanna be mama Actief lid

5 nov 2012
    282
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ voelen baby, het kan dus wel! Ik denk ook echt dat het hem/haar was, voelde gewoon zo anders dan andere dingen in je buik ;)
    Bedankt voor jullie reactie!

@hormonen... Ik heb daar normaal gesproken elke maand al last van ;) dus vriend is wel wat gewent, dat scheelt haha. Maar geloof dat het wel mee valt (zal het eens aan hem vragen) merk welop mijn werk dat ik met de kinderen iets minder geduld heb...

@nestel drang, ja!!! Ik wil het liefst de kamer vandaag al helemaal klaar hebben!!! Maar schoonvader gaat na de vakantie beginnen met de meubels schilderen... En daarna ergens de muren...duurd me allemaal véél te lang! Wil alles gaan indelen en gezellig maken!!!

14. Melief

Melief Niet meer actief

Baby voelen: nog steeds niet :(

Hormonen: :) Ben gister compleet geflipt omdat er ipv 2 maar 1 plakje kaas op mijn quarter pounder zat en er erg weinig friet bij mijn menu zat. Gelukkig had mijn man het gehaald en waren we thuis ;)

Nesteldrang: kom maar op ;)

15. noid

noid Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.245
    0
    36
    Tilburg
    Hahahaha, daar zo ik op het moment ook heel kwaad om kunnen worden. Ben ook veel negatiever dan normaal en dik alles aan, wat een ramp. Normaal bij menstruatie nooit last van, dus vl. Heeft wel wat te verduren...

Ook ik voel de kleine nog niet, wel afgelopen zaterdag voor het eerst last gehad van harde buiken, wat is dat vervelend zeg!!

16. evian1804

evian1804 Actief lid

21 jun 2012
    434
    0
    16
    Amsterdam
    Ben vanmorgen naar de VK geweest. Ze ging voelen en daarna nog ff snel kijken omdat er een stagaire meeliep. Je voelt je toch ff wat lekkerder als je hem gezien hebt.. en.. hij/zij zwaaide... de vk moest er zelf om lachen.. ik ben weer happy.. over 4 weken, 25 feb heb ik mijn 20 weken echo...

17. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Hormonen: Ik had voor de zwangerschap al veel last van mijn hormonen door de pillen die ik moest slikken zodat ik wel een eisprong had die ik vanwege de PCOS niet had. Die tijd was ik echt, met dagen, zo labiel als het maar kan... Emoties die heen en weer gingen, zelfvertrouwen van 0,0, ik was soms niet om mee samen te werken... Nee, dat was echt niet leuk.
    Op dit moment voel ik me 100% beter dan tijdens het gebruik van die pillen. Daarvan werd ik echt een hormonster, maar nu ben ik meer mezelf, maar laat ik alleen was sneller mijn mening weten, wat ik eerder nooit snel gedaan zou hebben ;)

Kleine voelen: Nee, helaas nog niet. Wel kan ik goed mijn baarmoeder voelen ondanks mijn vetjes. Het is echt een bal die ik voel.
    Verder herken ik wel de 'harde buik'. Hier vooral als ik te druk ben geweest of naar het toilet moet.

Nesteldrang: Dat kunnen we hier ook wel gebruiken ;)

Evian: Wat fijn! Nog maar een paar weken wachten tot de 20 weken echo :D

18. xCynx

xCynx Actief lid

18 mei 2010
    457
    0
    16
    Hawaii
    - Hormonen, eigenlijks geen last van!

- Baby voelen, heel af en toe maar..

- Nesteldrang, jaaaa echt wel, vandaag grote schoonmaak gehouden, heerlijk!

Helaas zit de kleine man weer in een lastige fase, ik ben 2 en zeg néé!
    Echt heel lastig, vooral omdat ik zoveel bekken pijn heb..
    Hij staat letterlijk overal op, pakt alles wat niet mag, zit gewoon op de tv te meppen.. erg lastig.. hoelang duurt die fase?

19. xCynx

xCynx Actief lid

18 mei 2010
    457
    0
    16
    Hawaii
    Even een correctie op hormonen, toch wel.. ben vaak emotioneel! Kan overal om janken haha!

20. judithvdc

judithvdc Bekend lid

1 dec 2010
    836
    0
    0
    Gelderland
    Hier eind van de middag de huisarts gebeld omdat jesse in zijn gezicht allemaal kleine rode bultjes had. Begon gister rond zijn mond en vanmiddag zat het ook al verder op zijn gezichtje.
    Ze denken aan de vijfde ziekte. Morgenochtend net hem naar de huisarts. Daar ben ik mooi klaar mee als dat het is. Hopelijk heb ik het al een keer gehad en heb ik antistoffen dan is het voor mij niet gevaarlijk.
    Zit er wel een beetje overin.
    Vanavond zaten er ook al bultjes op zijn handen.

Deel Deze Pagina