1-15 juli 2013 mama's!!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door bloempie 1983, 23 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Schaapje05

Schaapje05 Bekend lid

16 jan 2012
    528
    0
    0
    Overijssel
    Hey allemaal, hier voel ik beeb goed momenteel, ook aan de buitenkant af en toe. Wat een verschil met L., toen had ik de placenta aan de voorkant en het was mijn eerste kindje en voelde ik haar pas met 22/23 weken voor het eerst.

Heb veel last van nesteldrang, alhoewel ik dat eigenlijk altijd wel heb ;).
    Vandaag in L. haar nieuwe kamer weer een muur geschilderd, fuchsia roze :D. Donderdag komen de meubels, kijk er zo naar uit! Zaterdag gaan we ze in elkaar zetten dus hoop dat L. binnen enkele weken wel naar haar nieuwe kamertje over kan. Kan ik daarna de babykamer weer beetje leuk en gezellig maken voor beeb 2.

Hormonen heb ik wel veel last van :(. In tegenstelling tot bij L. want toen was ik super stabiel!
    Ik voel me overigens echt al dik :$, binnenkort echt een foto maken van buik maar dat soort dingen schieten er altijd zo in bij mij. De tijd gaat zó snel, gevoelsmatig had ik vorige week nog een positieve test in mijn handen en nu nog maar een kleine 3 weken en ik ben op de helft van de zwangerschap.

2. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Ik voel de beeb ook al best goed, sta er echt verbaast van want Elin voelde ik pas erg laat. Nog niet aan de buitenkant gevoeld overigens.

Nesteldrang; ja en nee. Wil van alles in mn hoofd maar er komt weinig uit mn handen. Van t weekend al wel laminaat en behang voor de beebkamer gehaald. Nu moet ie eerst nog leeggehaald.. het is nu ons was/strijk/rommelhok namelijk ;)

3. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

22 feb 2011
    2.146
    1
    38
    In mijn paradijs
    Je een bloedtest vragen om te kijken of je antistoffen hebt.
    Ik heb dat ook laten doen nadat de directeur van de school van mijn zoontje het kenbaar had gemaakt met een briefje.
    Ik heb gelukkig antistoffen.

Zou dat niet zo zijn dan kan dat wel gevolgen hebben voor de baby in je buik

4. Uk1983

Uk1983 Bekend lid

22 mei 2011
    610
    0
    0
    Beeb voelen: jaaa! Steeds vaker en duidelijker. Had echt niet verwacht het al zo vroeg te voelen. Lijkt wel alsof er een tornado in mn buik gaat haha. Man is zooo jaloers, wil het ook voelen.

Bevallen: soms bibber ik ervan, maar ja al die vrouwen op de hele wereld zijn ons voorgegaan dus moet gewoon lukken!
    Zijn jullie allemaal al naar zo'n zkh avond gegaan? Moet me dr es in verdiepen wanneer dat is maar door de behandelingen en opnames weet ik wel een beetje hoe en wat. Ze hebben iig niet van die luxe kamers wat ik bij sommigen las haha.

Hormonen: op en af. Nu trouwens wel, lasten ze gewoon mn gtst af omdat Trix gaat aftreden. Wijden ze daar een hele avond aan!!

Nesteldrang: waar, wanneer begint het? Pff ben niet vooruit te branden in huis. Heb ook wel onwijs last van mn onderrug, stofzuigen en bukken is echt pijnlijk dus mag man doen haha.

Buikje groeit nu goed door, merk echt aan mn buik veranderd en de beep hoger gaat zitten. Kan het niet meer verbergen, joepie!

5. judithvdc

judithvdc Bekend lid

1 dec 2010
    836
    0
    0
    Gelderland
    Moet morgen voor de zekerheid ook bloedprikken van de gyn.

6. JBM85

JBM85 Bekend lid

18 mrt 2012
    740
    0
    0
    NULL
    NULL
    5e ziekte, mijn huisarts zij toen niks over dat je dan niet zwanger mag zijn. Over de rode vlekken zijn ze dat als je eroverheen veegt en het trekt tijdelijk weg dan is het niks ernstigs. Net zoiets als je erop drukt zeg maar. Weet niet hoe het met beultjes zit, mijn zoon had de 6e maar volgens mij maakt dat niet uit. Als het rood blijft kan het niet goed zijn.

Nesteldrang, ja hoor, maar heb altijd wel beetje nesteldrang haha. Alleen denk nu kan ik wel alles ijverig gaan poetsen dan heb ik straks niks meer te doen maar tegen die tijd is het weer vies haha, dus doe gewoon zo als ik altijd doe.

Voel nu steeds meer plopjes en denk ook wel dat je het aan de buitenkant kan voelen als het hard genoeg is. Ik kan niet wachten tot je de bewegingen ook gaat zien. Drukke mannetje hier liet mijn buik alle vormen aannemen. Een ei en dergelijke zo grappig die bulten. maar dat duurt nog wel eventjes denk.

7. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Xcynx de nee fase, dat verschilt per kind. Wat mij hielp was om t nee woord te vermeiden. Dus zelf vooral niet meer zeggen want ze kopieeren. Dus zit hij aan de tv. Zeg je: ik wil niet dat je aan de tv komt. Of er wordt hier in huis niet gegelt, geslagen enz. ik deed altijd 3x waarschuwen, niet luisteren is op zijn billen zityen op de grond. Dit kan je overal doen, in de winkel, bij oma, bdeij t verschonen, in de keuken enz. bas vond dat altijd zo erg dat t zo over was. En als hij dan op de grond zit is de kunst om hem te negeren, geen speeltjes, zitten en nadenken over waarom hij staf heeft.
    Verder liet ik bas tijdens mijn zs van joep wat meer tv kijken, ik kon door bekkenklahyen ook niet altijd die treinbaan voor hem opbouwen. Hij is daar niet slexhter van geworden. Succes meis. Miss heb je er wat aan

8. JBM85

JBM85 Bekend lid

18 mrt 2012
    740
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier gaat hij de gang in maar nog geen effect gehad gelaas. Ik zet stug door, ooit moet hij toch beter gaan luisteren!?

9. Kruidnootje

Kruidnootje Bekend lid

13 nov 2012
    931
    0
    0
    Ik ben zo ziek als een hond :( Kriebelhoest, griep, koorts, slapeloosheid, misselijk, hoesten en niesen doet enorm pijn bij mn banden (ik moet helemaal in elkaar duiken als ik moest hoesten) trillen van de kou, rillen van de warmte, niks binnenhouden, hoofdpijn, buikpijn en rugpijn. En mijn mannetje gaat morgenochtend om 6 uur naar Parijs voor zn werk 2 dagen :'( Hij heeft ook last van kriebelhoest, gelukkig verder niks.

10. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beterschap kruitnootje. Ik kan je helaas de hand schudden. Al vanaf zaterdag bal. Ik moet alleen vandaag werken van 9 tot half 10. We moeten balansen. Ik kan wel janken.

11. Kruidnootje

Kruidnootje Bekend lid

13 nov 2012
    931
    0
    0
    Ugh, beterschap en sterkte dan maar!

12. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Hier ook absoluut niet fit maar ja, met een baby van 11 maand ook weinig tijd om ziek te zijn. En tja, ook werk gaat door.
    Tijd voor voorjaar!

13. Melief

Melief Niet meer actief

Beterschap meiden! Ik voel me eindelijk na 11 weken weer een beetje fit... Wel veel stress voor de opening van ons nieuwe winkelpand volgende week donderdag.

14. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

22 feb 2011
    2.146
    1
    38
    In mijn paradijs
    Beterschap meiden

15. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Beterschap aan iedereen die zich niet zo lekker voelt!

16. xCynx

xCynx Actief lid

18 mei 2010
    457
    0
    16
    Hawaii
    - kruidnootje, he bah! Beterschap!

- janneke, dank je wel voor de tip! Zal het eens proberen.. is zo zwaar momenteel ook vanwege de bekken klachten!

- bekkenpijn, vreselijk! Auw Auw Auw! Ik kon gisteren niet eens meer normaal opstaan uit de bank, stond ik eindelijk.. zakte ik meteen weer door mn benen, ml wil nu krukken aanschaffen.. zodat ik normaal door huis kan..

17. Starling

Starling Actief lid

12 jul 2012
    253
    0
    0
    Beterschap allemaal..

Ik had wel al eens een paar keer een vaag plopje in mijn buik gevoeld, maar toen ik gisteren in bed lag op mijn buik voelde ik echt een paar keer een duidelijk duwtje/schopje.. echt super..
    Tranen over mijn wangen.. echt een prachtig gevoel.

18. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Meiden, beterschap allemaal!

Hier even kort, want eergister heel erg klotenieuws gehad, dus ben behoorlijk van slag al een paar dagen.... :(

Cyn, wil jij de lijst even bijhouden tot ik er weer wat meer ben?

19. noid

noid Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.245
    0
    36
    Tilburg
    Beterschap voor de zieke dames en sterkte voor Noorus!!

20. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Noorus: Knuffel meid! Hopelijk voel jij je ook snel beter!!!

Deel Deze Pagina