Noorus sterkte! Beterschap voor degene die ziek zijn Vanmorgen op controle geweest alles was in orde alleen er was twijfel waarom ik vorige keer koorts kreeg tijdens de bevalling dat gingen ze uitzoeken en anders moet ik sowieso onder controle van de gynaecoloog nu alleen de laatste weken
@Noorus, rustig aan, maak je om de lijst maar niet druk. Sterkte!! @Melief, wat voor pand? Nu ben ik nieuwsgierig!
Wat veel zieken, kan ik me "gezellig" bij aansluiten.... Ble voel me beroerd! hoofdpijn, verkouden en vooral héél moe! Kan me bed niet uitkomen...zal toch zo moeten...moet werken en nog even naar het paard... En dan voel ik ook spontaan een koortslip opkomen #klaag! Judith, eng idee!!! Hoop dat je bloed goed is en je antistof hebt!!!
Na deze eindelijk gevonden te hebben mag ik me hier ook melden! ^_^ Ik ben 7 juli uitgerekend, heb vorige week een geslachts echo gehad en daaruit bleek dat we een jongen krijgen!!! ^_^
Welkom Trinity! en Gefeliciteerd! Beterschap voor alle zieken *knuf* en Sterkte Noorus *knuf* hoop niks ernstigs Starling, geweldig gevoel he?? Ik voel het nu echt al een paar keer per dag. Wonderlijk! Begin nu meer en meer te genieten ervan. Nog steeds angst voor de 20 weken echo, maar denk dat alles wel in orde is. Ga ik wel van uit tenminste. Hoop het maar Ben al een beetje aan het neuzen geweest op internet voor de babykamer. Lief! vind ik zo'n leuk merk! Denk dat ik daar wel wat spulletjes van ga kopen Overigens zijn we bezig met verhuizen. Voorlopig nog wel even in de sociale huursector. Totdat we wat meer rust en ruimte hebben om op ons gemak een huis te kopen. Wil iniedergeval nu wel zo snel mogelijk weg hier!
Sterkte noorus.. hopelijk gaat het snel weer wat beter. Ik ben ook aan het rond kijken voor de kinderkamer.. we gaan dit weekend de kamer in ieder geval bestellen. (kadootje van paps) Maar ik vind het zo moeilijk.. Ik houd totaal niet van al dat pastel, al die zachte kleurtjes.. Ben meer een felle kleuren en zwart type.. Ik denk dat we dus maar voor een lichtgrijs kamertje moeten gaan. En dan misschien fel paarse gordijntjes of zo.. Gelukkig zit ik met manlief op een lijn, maar vind het lastig.
Wij zijn wanhopig opzoek naar een commode.. De kledingkast en ledikant zijn nog hartstikke goed van onze zoon, maar de commode heeft een tijdje op zolder gestaan in ons vorige huis, en zit vol met vocht plekken, dus kan gewoon niet meer. Morgen ochtend een extra afspraak bij de VK wegens mn hoofdpijn.. Word er niet goed van, heb het nu al de hele dag sinds 10:30 vanochtend.
Wij gebruiken gewoon de oude babykamer van onze zoon die ligt nu in een groot bed Alleen heb geen idee wat we met de babykamer zelf doen Iemand een leuk idee
Wij hebben witte meubels, verven alle muren wit behalve 1 muur, die gaan we behangen. Hebben het behang al gekocht, roze met wit geblokt. Kamer heeft schuine wanden en zitten schuifpanelen voor zodat er achter opslagruimte is. Die schuifpanelen ga ik zilver/grijs verven. Accessoires worden ook zilver/grijs/roze. Vandaag begonnen met oude behang er af trekken, bah wat een rotklus. Last van mn rug en buik nu ook, echt teveel gedaan in huis. Elin was op het kdv en ik had dus echt even tijd om veel in huis te doen, maar merk dat alles doen op 1 dag toch iets te veel was
Melief, succes met verhuizen. Noorus, hoop niks ernstigs, sterkte! Zieken, beterschap! Maar sluit me er ook bij aan, na gtst lig ik in mijn mandje ben op! Welkom Trinity, jij zorgt gelijk voor wat blauw in de lijst haha. Kinderkamer, hier blijft hij het zelfde, ene muur wit andere grijs. neutraal!
Babykamer, Duurt nog zeker tot juni voordat we aan de babykamer gaan beginnen. Mijn man wil een echte roze kamer voor onze dochter met witte meubeltjes. Ik heb eigenlijk nog geen idee hoe ik t kamertje wil. Vandaag bloed af laten nemen om te onderzoeken of ik anti stoffen voor de vijfde ziekte heb. Maandag weer controle bij de gyn dus hopelijk dan de uitslag.
@ sasjuh.. ik heb nog wel een goede tip voor je.. Als je behang er af moet halen, smeer er behanglijm op.. dan tien minuutjes laten intrekken, en dan kun je de banen er zo in zijn geheel afhalen..
@ Zieke meiden: beterschap! @ Noorus: sterkte meid, hoop ook niets ernstigs! @ Trinity: welkom en gefeliciteerd. @ Babykamer: wij hebben van interbaby het kamertje colorado besteld. Helemaal blij mee, niet alles wit want dat vinden we te steriel. Verder maken we een groene muur met schaapjes en nog ff kijken wat meer. Groen/wit kan voor beiden dus lekker neutraal. @ Baby: dacht vandaag ook echt een paar schopjes te voelen, is dat niet erg vroeg?? Wel heeel leuk en speciaal ! Wat een wind vandaag he, glij je niet uit over de sneeuw, waai je wel weg door de wind haha. Maar wel een betere temperatuur, was goed klaar met die kou.
Hier had ik net met de angelsound de beebs hartslag met mijn hartslag op de achtergrond, dat was echt gaaf! Hier gaan we na carnaval aan de kamer beginnen vermoed ik. Eerst maar eens flink ruimen, dat is al een hele klus. Het is nu rommelkamer nl.