1-15 juli 2013 mama's!!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door bloempie 1983, 23 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noid

noid Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.245
    0
    36
    Tilburg
    Woww, dat was ff vreemd, dat het forum eruit lag. Merkte toen pas hoeveel tijd ik hier eigenlijk insteek hihi.

Hier nog niets gekocht, gisteren met vl. Nog eens de namen besproken. Wat blijkt, van de twee meisjesnamen die we hebben, vinden we allebei de andere het leukst... Zijn we nog niet uit dus. Jongensnamen zijn we wel uit denk ik zo, vl. Had nog een naam die hij toch wel heel leuk vond, maar die is zo populair... Dat staat me een beetje tegen...

2. Trinity

Trinity Fanatiek lid

7 nov 2012
    1.176
    0
    0
    Overijssel
    Janneke: gefeliciteerd meid!!!!:D

ik heb ook overgewicht en ik was voordat ik zwanger werd 20 kilo afgevallen, dus nu weer een mooie 4.5 kilo eraan ;) het is voor een goed doel, dus daar doe ik het voor. Na de bevalling begin ik gewoon weer :)

Als ik op mn rug lig in de avond en ik rek me uit dan heb ik een flinke bol. Daar ben ik zo trots op he, haha. Met mn eerste had ik dat helemaal niet in de gaten. Maar met deze wel. En mn man moet iedere avond met de wc rol even naar het hartje luisteren van mij :)

Ik voel de kleine alleen nog niet, hebben meerdere dit..? Ik heb de kleine wel een keer gevoel dat was met 14 weken, het was gewoon meer een beweging, niet echt een schop of iets dergelijks.

3. xCynx

xCynx Actief lid

18 mei 2010
    457
    0
    16
    Hawaii
    - Janneke, Gefeliciteerd wat leuk een zusje voor je 2 mannetjes!!

- Kruidnootje, Ik heb de angelsound van alecto.. een wit met blauwe.. vind het maar een rot ding, en staat op de doos geen olie nodig, zit trouwens ook een sponsje om.. kan er wel af maar zou het dan wrken met lotion?

- Afvallen door overgeven, ja hier ook!! En vind het niet eens erg, ben er eerlijk gezegd heel blij mee, de kleine doet het immers goed, hier ben ik inmiddels -8.3 kilo!!

- Baby voelen, ik dacht dus dat ik de kleine ook al eens gevoeld had, maar helaas nu dus helemaal niks meer, vandaag 18 weken en had toch gehoopt dat ik haar nu al zou voelen.. zou dit keer de placenta er weer voor liggen? Bij K. voelde ik hem ook pas in week 22!!!

Voor de rest gisteren heerlijk geshopt.. en helaas niks kunnen vinden voor ons babymeisje, maar heel wat cadeau's voor ons lieve ventje die a.s. donderdag alweer 2 jaar word!! Jeetje het gaat zo snel.. nog 6 dagen.. kan alweer huilen.. *emodagje*

Ohjaa : Heb ook nog een foto geplaatst in het andere topic!! :)

4. noid

noid Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.245
    0
    36
    Tilburg
    #2924 noid, 1 feb 2013
    Laatst bewerkt: 1 feb 2013
    Mooie buik xcynx! Hier net op de weegschaal gestaan, ben een kilo aangekomen, daarmee staat de teller nog op -1. Tot nu toe goed te doen dus.

5. xCynx

xCynx Actief lid

18 mei 2010
    457
    0
    16
    Hawaii
    Dank je wel! Ben er ook wel trots op hoor, maar groeit wel errug snel.. Maar ik weet iig dat ze het goed doet, als mijn buik ook zo groeit!

Nog even een vraagje.. is het erg dat je met 18 weken nog op je buik slaapt? Betrap me er elke morgen weer op dat ik zo lig.. Doet ook geen zeer o.i.d. maar toch is het niet schadelijk voor de kleine dat je er zo boven op ligt?

6. noid

noid Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.245
    0
    36
    Tilburg
    Volgens mij kan dat geen kwaad en kun je op je buik blijven slapen tot wanneer het echt niet meer fijn ligt. Ik heb het even niet gekund, wat wel goed was, omdat mijn fysio het me steeds afraadt. Maar nu word ik ook wel eens zo wakker, ach, de tijd dat we niet meer kunnen rollen komt nog wel ;)

7. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    Ik voel ook niet veel meer doordat de placenta aan de voorkant ligt, echt jammer.

8. xCynx

xCynx Actief lid

18 mei 2010
    457
    0
    16
    Hawaii
    Ja dat denk ik ook.. komt vanzelf een dag dat lukt het niet meer, maar vind het gewoon een eng idee dat ik zo op m'n buik lig..

Dank je wel voor je antwoord.. Meteen een geruststelling!

9. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Volgens mij maakt het idd niet uit dat je zo ligt. Het gaat vanzelf vervelend voor jezelf zijn, dus dan doe je het vanzelf niet meer.
    Ik ben absoluut geen buikslaper en heb er nu al last van als ik zo ga liggen, vind het niet totaal niet fijn!

Hier ook nog geen kleine gevoeld. Hier ligt de placenta, met grote waarschijnlijkheid, voor en zal het daarom nog wel even duren *VERDORIE!* Hopelijk kan de kleine snel hard genoeg schoppen dat ik het ook voel ;)

10. Trinity

Trinity Fanatiek lid

7 nov 2012
    1.176
    0
    0
    Overijssel
    Hey meid, ik heb het even voor je opgezocht :) :)

Ben je een buikslaper, dan is er geen enkele reden om daar de eerste vijf, zes maanden iets aan te veranderen. Je baarmoeder komt er niet door in de knel, al denk je dat misschien van wel. Ook na de zesde maand kun je als het lukt op je buik slapen.

11. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    Gefeliciteerd Janneke

12. xCynx

xCynx Actief lid

18 mei 2010
    457
    0
    16
    Hawaii
    - Natas, Dat heb ik dus ook! Dacht de kleine met een week of 14/15 wel te voelen, maar nu al bijna 2 weken niet meer, dus ik denk dat bij mij de placenta er nu ook weer voor ligt!

13. Trinity

Trinity Fanatiek lid

7 nov 2012
    1.176
    0
    0
    Overijssel
    Mijn placenta ligt achter en voel hem nog niet.. :(

14. xCynx

xCynx Actief lid

18 mei 2010
    457
    0
    16
    Hawaii
    Ohja, nog iets.. weet iemand hoe dat zit met de lijst? probeerde die van de week aan te passen maar er zitten meer dan 10000 tekens in, en dat mogen er máár 10000 zijn..
    Hoe moeten we dit nu weer aanpassen?

15. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Lijst: Geen idee hoe we dat moeten doen... Splitsen in 2 delen, maar dan is het meteen weer zo onoverzichtelijk. Ik ga nog even nadenken, mss kom ik met een super idee als mijn vergiet mee wil werken vandaag ;)

16. Wanna be mama

Wanna be mama Actief lid

5 nov 2012
    282
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kilo's, ik was er ongeveer 3,5 kwijt, maar heb nu wel weer veel trek en al eet ik gezonde dingen, zal nu wel we wat aan komen! Maar ach dat hoort erbij. Haha al hoorde ik vd week dat iemand 30! aangekomen was, dat lijkt me wel wat overdreven ;)

Vriend net bij de Voetbal afgezet, gaat een weekend weg met de mannen, snik snik mis mis...

17. xCynx

xCynx Actief lid

18 mei 2010
    457
    0
    16
    Hawaii
    Of korter maken? Zijn er ook dames die niet meer mee praten? Geloof het niet he? Of het woordje zh/zk/bv/fv weghalen? Dan alleen 1e 2e of 3e kindje + Geslacht? dan is de lijst meteen iets kleiner?

18. Wanna be mama

Wanna be mama Actief lid

5 nov 2012
    282
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lijst, een documentje appart maken op de Comp. En deze als bijlage erbij doen?

19. xCynx

xCynx Actief lid

18 mei 2010
    457
    0
    16
    Hawaii
    Ja dat zou ook kunnen!! Maar is dat niet jammer dat je de lijst niet meer kan zien?? Zal de lijst wel eens in een document op de comp zetten.. en zien wat er aangepast kan worden!!

20. xCynx

xCynx Actief lid

18 mei 2010
    457
    0
    16
    Hawaii
    Juli Mama's 2013

1 juli 2013
    Groen29 - 31 - 2e kindje - jongen/meisje
    McSusan - 36 - 2e kindje - jongen/meisje
    Starling - 1e kindje - jongen