Woww, dat was ff vreemd, dat het forum eruit lag. Merkte toen pas hoeveel tijd ik hier eigenlijk insteek hihi. Hier nog niets gekocht, gisteren met vl. Nog eens de namen besproken. Wat blijkt, van de twee meisjesnamen die we hebben, vinden we allebei de andere het leukst... Zijn we nog niet uit dus. Jongensnamen zijn we wel uit denk ik zo, vl. Had nog een naam die hij toch wel heel leuk vond, maar die is zo populair... Dat staat me een beetje tegen...
Janneke: gefeliciteerd meid!!!! ik heb ook overgewicht en ik was voordat ik zwanger werd 20 kilo afgevallen, dus nu weer een mooie 4.5 kilo eraan het is voor een goed doel, dus daar doe ik het voor. Na de bevalling begin ik gewoon weer Als ik op mn rug lig in de avond en ik rek me uit dan heb ik een flinke bol. Daar ben ik zo trots op he, haha. Met mn eerste had ik dat helemaal niet in de gaten. Maar met deze wel. En mn man moet iedere avond met de wc rol even naar het hartje luisteren van mij Ik voel de kleine alleen nog niet, hebben meerdere dit..? Ik heb de kleine wel een keer gevoel dat was met 14 weken, het was gewoon meer een beweging, niet echt een schop of iets dergelijks.
- Janneke, Gefeliciteerd wat leuk een zusje voor je 2 mannetjes!! - Kruidnootje, Ik heb de angelsound van alecto.. een wit met blauwe.. vind het maar een rot ding, en staat op de doos geen olie nodig, zit trouwens ook een sponsje om.. kan er wel af maar zou het dan wrken met lotion? - Afvallen door overgeven, ja hier ook!! En vind het niet eens erg, ben er eerlijk gezegd heel blij mee, de kleine doet het immers goed, hier ben ik inmiddels -8.3 kilo!! - Baby voelen, ik dacht dus dat ik de kleine ook al eens gevoeld had, maar helaas nu dus helemaal niks meer, vandaag 18 weken en had toch gehoopt dat ik haar nu al zou voelen.. zou dit keer de placenta er weer voor liggen? Bij K. voelde ik hem ook pas in week 22!!! Voor de rest gisteren heerlijk geshopt.. en helaas niks kunnen vinden voor ons babymeisje, maar heel wat cadeau's voor ons lieve ventje die a.s. donderdag alweer 2 jaar word!! Jeetje het gaat zo snel.. nog 6 dagen.. kan alweer huilen.. *emodagje* Ohjaa : Heb ook nog een foto geplaatst in het andere topic!!
Mooie buik xcynx! Hier net op de weegschaal gestaan, ben een kilo aangekomen, daarmee staat de teller nog op -1. Tot nu toe goed te doen dus.
Dank je wel! Ben er ook wel trots op hoor, maar groeit wel errug snel.. Maar ik weet iig dat ze het goed doet, als mijn buik ook zo groeit! Nog even een vraagje.. is het erg dat je met 18 weken nog op je buik slaapt? Betrap me er elke morgen weer op dat ik zo lig.. Doet ook geen zeer o.i.d. maar toch is het niet schadelijk voor de kleine dat je er zo boven op ligt?
Volgens mij kan dat geen kwaad en kun je op je buik blijven slapen tot wanneer het echt niet meer fijn ligt. Ik heb het even niet gekund, wat wel goed was, omdat mijn fysio het me steeds afraadt. Maar nu word ik ook wel eens zo wakker, ach, de tijd dat we niet meer kunnen rollen komt nog wel
Ja dat denk ik ook.. komt vanzelf een dag dat lukt het niet meer, maar vind het gewoon een eng idee dat ik zo op m'n buik lig.. Dank je wel voor je antwoord.. Meteen een geruststelling!
Volgens mij maakt het idd niet uit dat je zo ligt. Het gaat vanzelf vervelend voor jezelf zijn, dus dan doe je het vanzelf niet meer. Ik ben absoluut geen buikslaper en heb er nu al last van als ik zo ga liggen, vind het niet totaal niet fijn! Hier ook nog geen kleine gevoeld. Hier ligt de placenta, met grote waarschijnlijkheid, voor en zal het daarom nog wel even duren *VERDORIE!* Hopelijk kan de kleine snel hard genoeg schoppen dat ik het ook voel
Hey meid, ik heb het even voor je opgezocht Ben je een buikslaper, dan is er geen enkele reden om daar de eerste vijf, zes maanden iets aan te veranderen. Je baarmoeder komt er niet door in de knel, al denk je dat misschien van wel. Ook na de zesde maand kun je als het lukt op je buik slapen.
- Natas, Dat heb ik dus ook! Dacht de kleine met een week of 14/15 wel te voelen, maar nu al bijna 2 weken niet meer, dus ik denk dat bij mij de placenta er nu ook weer voor ligt!
Ohja, nog iets.. weet iemand hoe dat zit met de lijst? probeerde die van de week aan te passen maar er zitten meer dan 10000 tekens in, en dat mogen er máár 10000 zijn.. Hoe moeten we dit nu weer aanpassen?
Lijst: Geen idee hoe we dat moeten doen... Splitsen in 2 delen, maar dan is het meteen weer zo onoverzichtelijk. Ik ga nog even nadenken, mss kom ik met een super idee als mijn vergiet mee wil werken vandaag
Kilo's, ik was er ongeveer 3,5 kwijt, maar heb nu wel weer veel trek en al eet ik gezonde dingen, zal nu wel we wat aan komen! Maar ach dat hoort erbij. Haha al hoorde ik vd week dat iemand 30! aangekomen was, dat lijkt me wel wat overdreven Vriend net bij de Voetbal afgezet, gaat een weekend weg met de mannen, snik snik mis mis...
Of korter maken? Zijn er ook dames die niet meer mee praten? Geloof het niet he? Of het woordje zh/zk/bv/fv weghalen? Dan alleen 1e 2e of 3e kindje + Geslacht? dan is de lijst meteen iets kleiner?
Ja dat zou ook kunnen!! Maar is dat niet jammer dat je de lijst niet meer kan zien?? Zal de lijst wel eens in een document op de comp zetten.. en zien wat er aangepast kan worden!!
Juli Mama's 2013 1 juli 2013 Groen29 - 31 - 2e kindje - jongen/meisje McSusan - 36 - 2e kindje - jongen/meisje Starling - 1e kindje - jongen 2 juli 2013 Kruidnootje - 26 - 1e kindje - meisje 3 juli 2013 Tanna - 34 - 3e kindje - jongen/meisje 4 juli 2013 Bloempie 1983 - 29 - 2e kindje - jongen/meisje Melief - 23 - 1e kindje - meisje Diaaantje - 38 - 1e kindje - jongen/meisje Zanita - 1e kindje - jongen Mamsie2010 - 2e kindje - jongen/meisje 5 juli 2013 xCynx - 21 - 2e kindje - meisje Natas 79 - 33 - 2e kindje - jongen/meisje Noid - 25 - 1e kindje - jongen/meisje Uk1983 - 29 - 1e kindje - jongen/meisje 6 juli 2013 Schaapje05 - 31 - 2e kindje - meisje JBM85 - 27 - 2e kindje - verrassing 7 juli 2013 Cil - 31 - 2e kindje - jongen Eknein - 30 - 2e kindje - jongen/meisje L0vely - 19 - 1e kindje - jongen/meisje mik25 - 30 - 3e kindje - jongen/meisje Vlinder73 - 39 - 3e kindje (★) - jongen/meisje 8 juli 2013 Sasjuh83 - 29 - 2e kindje - meisje Sillekes - 28 - 2e kindje - jongen 11 juli 2013 Judithvdc - 24 - 2e kindje - meisje Pinda83 - 2e kindje - verrassing 12 juli 2013 Evian1804 - 1e kindje - jongen/meisje 13 juli 2013 Noorus - 30 - 1e kindje (★★) - meisje Mira85 - 27 - 1e kindje - jongen/meisj Supernurse - 28 - 2e kindje - verrassing 14 juli 2013 Janneke1982 - 30 - 3e kindje luna1978 ?? kleintje1985 - 27 - jongen/meisje 17 juli 2013 Wanna be mama - 26 - 1e kindje - jongen/meisje