1-15 juli 2013 mama's!!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door bloempie 1983, 23 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. groen29

groen29 Bekend lid

18 aug 2010
    607
    0
    0
    Hoi meiden,

Ik kom hier ook gezellig meekletsen!

Gefeliciteerd allemaal:D

2. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hey groen jij ook gefeliciteerd!

jij had er zin in! wilde je niet te lang tussen je kids hebben? moet zeggen het is mijn erug goed bevallen hoor

3. Uk1983

Uk1983 Bekend lid

22 mei 2011
    610
    0
    0
    Alle nieuwe meiden gefeliciteerd en welkom!
    Vanmorgen deed mn l-tepel bijna geen pijn meer,rechts wel..vreemd haha. En ook minder honger.

Net aan vriendinnetjes vertelt waarvan er ook 2 zwanger zijn,ze waren zo blij echt lief.
    Kraamzorg ed ga ik echt pas regelen na een (paar) goeie echo's maar volgens mij moet je dr ook niet te lang mee wachten toch? Nou eerst vrijdag 2e echo maar afwachten.

4. JBM85

JBM85 Bekend lid

18 mrt 2012
    740
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een gezelligheid, gefeliciteerd dames!

Mij is ook altijd vertelt dat je kraamzorg optijd moet regelen. Er schijnen nog wel eens periodes te zijn dat ze te kort aan kraamvrouwen hebben en dan krijg je dus veel minder uur en dan is het wie het eerst komt (ingeschreven heeft) wie het eerst maalt. Dus bij D al met 6 weken aangemeld ofzo. Ik wacht hier de echo af over anderhalve week en als alles in orde is meld ik me aan.

Leuk he die reacties als je het verteld. Kan ook niet wachten wat mensen dichtbij het te gaan vertellen over een aantal weekjes!

5. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Hoeveel leeftijdsverschil zit er bij jullie tussen dan?

6. bloempie 1983

bloempie 1983 Bekend lid

24 aug 2010
    741
    0
    0
    overijssel
    Welkom kiraa en groen en gefeliciteerd! Hier druk dagje, ben op de kleine van mijn zus aan het passen ze logeert hier 2 nachtjes. Super gezellig, maar wel druk!

7. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    anderhalf jaar! is vooral nu echt superleuk, maar we hebben wel bewust langer gewacht met de derde. want we weten al dat dit een ks word en dat is best zwaar met nog een kleintje die net loopt

8. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Oke leuk! Hier zal er als alles goed blijft gaan zo'n 16 maanden leeftijdsverschil tussen zitten, nog geen 1,5 jaar dus. Ben heel benieuwd!

9. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    mik dat zijn leuke berichten, soms maakt mij mij wat angstig...bang voor de drukte die komen gaat. Dat ze elkaar snachts wakker houden of van die andere gekkigheid maar deze berichten geven mij weer moed ;)
    begrijp mij nu niet verkeerd, we staan er 1000% achter hoor en vinden het super leuk maar je kent het wel he, soms heb je van die gekke gedachtes die er door je hoofd heen schieten.

kraamzorg wil ik echt pas regelen naar idd wat goede echo's...nu zijn mijn testen wel donkerder aan het worden maar toch...
    moet wel zeggen dat we dan in de vakantieperiode zitten ongeveer dus ergens is er wel een punt.
    Ik zou graaag weer dezelfde als vorig jaar willen, wat een harde werker ;)

heey groen gefeliciteerd!

hey kira...je bent er!! mooi testrijtje heb je hoor!

10. groen29

groen29 Bekend lid

18 aug 2010
    607
    0
    0
    Dank jullie voor het warme welkom!

Wij hebben er straks idd 1,5 jaar tussen zitten. Vind het super leuk !! Over de eerste hebben we lang gedaan dus dit is echt heel bijzonder hoe snel.

Kraamzorg: volgens mij is de regel bij ons bureau dat ee aanmelding vanaf twaalf weken zwangerschap mag.
    Zou ook wel dezelfde willen. Weten jullie of er kraamverzorgsters zijn die alleen maar bij gezinnen komen met een 1ste kindje? Vraag het me af omdat zij erg goed was met de bv. En hoor andere verhalen van vriendinnen om me heen met hun kraamverzorgster.

11. JBM85

JBM85 Bekend lid

18 mrt 2012
    740
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk zeg zo weinig leeftijdsverschil, hadden wij ook graag gewild maar helaas duurde het ook de 2e keer iets langer dan we gehoopt hadden.

Hebben jullie het nieuws nog gezien, dat er steeds meer mensen het uitstellen om kinderen te "nemen" vanwege de financiele onzekerheid enzo. Jammer dat dat mopet gebeuren he.

12. Zensation

Zensation Lid

3 nov 2012
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo. Ook ik ben in juli uitgerekend, ik weet niet precies wanneer, omdat ik onregelmatig ongesteld ben, ik hou het op dit moment maar op 2 juli na aanleiding van een HCG test. Het lijkt me leuk om mee te schrijven.

Ik ben nog wel erg voorzichtig ivm lange geschiedenis (3 jaar bezig, bbz en miskraam gehad), maar tot nu toe gaat het goed en heb ik wat hoop. Ik weet niet of ik het vol houdt om mee te schrijven, maar aangezien ik tot nu toe elke dag meegelezen heb is meeschrijven net zo makkelijk.

Verder zag ik hier wat plaatsgenoten uit Overijssel (D.), erg leuk en handig lijkt me.

Tot zover ik in het kort (ik ben alleen nooit zo kort van stof...)

13. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    @ Rica: jaa ik ben er, moest van jullie :D haha!

14. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    ach mijn oudste dochter is nog nooit wakker geworden van de kleine. als ze eenmaal een goed slaapritme hebben blijft dat ook wel zo. tenzij mijn kleinste bijvoorbeel begon te huilen om half zeven s ochtends dan maakte ze haar zus nog wel eens wakker. maar goed dan bracht ik de ouste in mijn bed en ging dan eerst voeden en dan de rest. het voordeel van zo kort op elkaar is dat er nog geen kids naar school hoeven dus je hebt alle tijd.

nu zit mijn oudste op school en heeft al bijna leerplicht ook als de kleine is geboren dus nu zal het wel even anders zijn.

heb net weer getest en een perfect donkere test! toppie

15. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Mik dat vind ik fijn om te horen. Ik ben ook wel benieuwd hoe het zal gaan straks met een kleintje erbij.. Druk, maar ook dubbel zo genieten denk ik!
    Fijn dat je test donkerder is geworden.
    Ik ga niet meer testen, woensdag nog de MvM test en dan is het klaar ;)

16. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    O en mn buik... die begint me toch al te groeien! Had natuurlijk nog een buikje van mn vorige zwangerschap maar merk nu al dat ie groter is. Ben benieuwd.. Vorige x ging mn buik pas heel laat groeien en had ik ook aan het einde geen mega buik..

17. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    ik ook niet bij mn vorige zwangerschap. hoop deze keer wel hoor!!!
    sasjuh foto ?:D

18. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Ga ik vanmiddag of vanavond even maken :)
    Ja ik hoop ook op een mooie grote(re) buik nu hihi.. Ach en dan kunnen we weer klagen dat ie in de weg zit ;)

19. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Zensation welkom en gefeliciteerd trouwens!

20. MaudvanL

MaudvanL Bekend lid

11 jul 2012
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom hier Zensation!

Ik had vanochtend een super duidelijke test dus hoop dat ons prulleke ook goed groeit.

Deel Deze Pagina