1-15 juli 2013 mama's!!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door bloempie 1983, 23 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noid

noid Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.245
    0
    36
    Tilburg
    Wij zijn nog nooit samen op vakantie geweest, altijd vakantie gevierd me een groep van min. 8 man. Altijd erg leuk hoor. Aangezien onze zomervakantie dit jaar niet doorgaat, hebben we in april 11 dagen Dubai geboekt. Ben heel benieuwd!

2. AngelBianca

4 feb 2013
    43
    0
    0
    Alphen a/d Rijn
    Kruidnootje, leuk! Ik heb eigenlijk helemaal nergens last van, alleen wat maagzuur af en toe maar dat is het enige... Hoe voel jij je?
    Bijna de 20 weken echo, spannend! Ik heb hem pas 18 februari.

Xcynx, leuk is dat he, dat hartje horen :D

Mira, balen dat je wat teveel hebt gedaan, nu maar ff lekker relaxen. En dat gevoel van je onderbuik die een groeispurt heeft gekregen ken ik ook, ik zat gisteren echt zo van, pfiew, volgens mij is mijn buik echt huge geworden in een week tijd, hihi.

Efteling en Beekse Bergen zijn allebei leuk :)
    Kempervennen vind ik leuker (mooier zwembad) dan Vossemeren. Ik woon vlakbij beide center parcsen en we gaan dus vaak voor alleen fftjes zwemmen, hihi. Wel vind ik de Lommelse Sahara erg gaaf om te wandelen enzo.

9 maanden beurs gaan wij ook heen, de 22ste gaan we.

3. Wanna be mama

Wanna be mama Actief lid

5 nov 2012
    282
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Ik zal morgen even goed bijlezen! Gister een dienst gedraaid van 11 uur en was pas rond 10 thuis...vanmorgen om 7.15 was ik al weer op mijn andere werk... Ben nu ook wel beetje gesloopt zeg maar! Haha

Geloof da ik een stapje terug moet nemen...last van mijn buik...
    Gekke vraag? Hoe voeld banden pijn? Misschien is dat het wel gewoon... Erg fijn dat we maandag afspraak hebben bij de vk!

4. Zanita

Zanita Actief lid

1 jan 2013
    326
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb vandaag te horen gekregen dat mijn contract (dat 1 feb zou ingaan) via het uitzendbureau verlengd wordt ipv dat zij mij aan zouden nemen via de school (zoals eerder afgesproken). Er werd aangegeven dat ivm eventuele ziekte nav mijn zwangerschap het toch handig zou zijn via het uitzendbureau. Toen ik aangaf dat zij daar niet eens naar mogen kijken, werd gezegd dat hij zijn best zou doen om het contract via de school te doen.

ik ben erg boos en teleurgesteld, ik ga woensdag een gesprek aan want dan werk ik weer. Ik wilde eigenlijk alleen zeggen fijne avond tegen mijn supervisor en vroeg mij af hoe het met de MTvergadering ging. Daar kwam bovenstaand verhaal uit. Heel erg verrast.... Tips iemand??

5. judithvdc

judithvdc Bekend lid

1 dec 2010
    836
    0
    0
    Gelderland
    Hier vandaag weer controle bij de gyn gehad. Weer mooie echo gehad. Had een gyn in opleiding, ze was 1,5 jaar geleden ook bij m'n bevalling van Jesse, toen was ze big basisarts. Ze nam uitgebreid de tijd voor de echo. Echt super fijn!

Hier nog ruim 2 weken tot de 20 weken echo. We zijn druk aan het nadenken over de naam maar komen er nog niet uit.
    Ga hier ook de kleding van m'n zoontje uitzoeken. Het meeste ga ik op Marktplaats zetten. Wel moeilijk om afscheid te nemen van al die leuke kleertjes.

Zanita, wat een vervelende situatie. Ik kan je helaas geen tips geven. Sterkte ermee!

6. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Heeej meiden!

Ben er weer een beetje hoor! ;) Heb wel af en toe beetje bijgelezen, maar doe nu uit m'n hoofd even reageren...

@ Mira, leuk om nog een weekendje/weekje weg te gaan samen. Ik ben ooit eens in Port Zelande geweest. Leuke huisjes, hadden een mooi zwembad en op loopafstand van het strand. En als ik iets lekker vind is het uitwaaien!!! Misschien iets voor jullie ook? Lekker even op de bank?!

@ Judith, fijn dat je weer een mooie echo had!

@ 20 weken echo, hier nog 2 weken. Heb er voornamelijk heel erg zin in om Pip weer te zien. Zenuwen zijn door Dr. Papa wel weggenomen gelukkig :)

@ Kruidnootje, voel je je kleine eigenlijk nog steeds vaak? Hoe voel jij je daar inmiddels bij. Je had daar toen iets over geschreven, maar had er niet echt op gereageerd...

@ Noid, heerlijk hoor samen weg! Grappig dat dit de eerste keer wordt voor jullie! Hoe lang zijn jullie al samen? Hier echt grote reizen gemaakt ook samen, echt heerlijk!

@ Angelbianca, welkom!

@ Zanita, pff wat rot dat het nu via het uitzendbureau verlengd is. Heb je gevraagd waarom?!

Hier vandaag kast boven trapgat afgemaakt (heeft m'n vader gemaakt). Echt supermooi geworden en wát een ruimte! Heerlijk! Dus kamertje beetje opgeruimd en vriend is vanavond begonnen aan eerste muur in de babykamer! :D

7. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Ps. wat vinden jullie van m'n nieuwe banner?!! Vind hem zelf zoo leuk, of moet ik toch weer voor m'n ui gaan?!!

8. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    Vind hem leuk noorus

9. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    Wij gaan in september naar Zeeland, park naast port Greve

10. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Dank je Natas! ;) En lekker naar Zeeland! :)

11. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Weten jullie al wat jullie met de babykamer gaan doen?! Ideeën?! Kleuren/schilderen/behang?!

12. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hij is mooi noorus, lekker vrolijk. Fijn dat jullie zo lekker bezig zijn met de kamer. Eff gedachten op wat anders.

Zanita wat vervelend. Enige tip die ik voor je heb, als je daar bog lang wilt blijven werken, let dan op dat de relatie goed blijft.

9 mnd beurs, ik ga ook 22e. Ik heb er zoveel zin in!

13. Starling

Starling Actief lid

12 jul 2012
    253
    0
    0
    Fijn dat je er weer bent noorus.. Gave banner..
    Ik ben een mango deze week..:D

@vakantie.. WIj gaan in maart nog een midweekje naar barcelona.. Heb er echt al zin in..

@ kinderkamer.. Dit weekend de meubeltjes gekocht.. en we hebben ook al een thema bedacht.. Het wordt een ruimte / hitchikers guide thema.. Met blauw en sterren.. Het idee is er, dus nu ben ik een moodboard aan het maken.. super leuk om te doen.

@ naam.. Nu hebben we twee namen liggen, denk dat het een van de twee wel wordt..

Volgende week donderdag 20 weken echo.. kan niet wachten om onze kleine man weer te zien..

14. JBM85

JBM85 Bekend lid

18 mrt 2012
    740
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje wat gaat het hard hier, van de week heb ik weer meer tijd en kom ik weer meekletsen.
    Welkom nieuwe meides!

15. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    @ Starling, thanx meis! :) En leuk een midweekje Barcelona! :D En wat een leuk thema zeg! Ben heel benieuwd hoe je moodboard wordt! (Leuk dat je dat doet ook, ik ben niet zo crea... :()

@ Janneke, hoe lang is de 9maanden beurs eigenlijk?

16. Zanita

Zanita Actief lid

1 jan 2013
    326
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga er niet mee akkoord en ga dat ook in het gesprek zeggen woensdag. Ik zie wel hoe ik het ga aanpakken.

Die banner is leuk!!!

17. Kruidnootje

Kruidnootje Bekend lid

13 nov 2012
    931
    0
    0
    Ik stem voor Noorui!! :D

18. Kruidnootje

Kruidnootje Bekend lid

13 nov 2012
    931
    0
    0
    Gaaaaaf! Ik ben een mega space geek! We gaan ons kamertje met sterren doen :) Niet teveel hoor! Wij hebben deze lamp gekocht vd week:

Bekijk bijlage 304077

Hij kan aan op 3 standen. Alleen de sterren, alleen de bol, of beide. Zo leuk!

Enne, morgen ben ik ook een mango :p Omnomnom!

Wij gaan voor zachtgrijze muren met een kleine glitter er over heen (wat een soort universum gevoel geeft) en voor zacht roze accessoires. Combibed had ik vd week al geplaatst. Nu nog 2 a 3 weekendjes opruimen, en dan kunnen we aan de slag in de babykamer. Kan al niet wachten!

Wij zijn net nog even heerlijk wezen zwemmen, voelt goed!

19. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    @ Kruidnootje, wilde nog zeggen dat ik je bed/commodecombi erg gaaf vind!!! Mooie lamp ook en leuke ideeën voor het kamertje! :) Gaaf om te beginnen he?! Lekker dat je bent wezen zwemmen! En kijk eens, speciaal voor jou:

20. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Trouwens vandaag opgegeven voor de cursus Fit & Zwanger :) Meer meiden die dit gaan doen?! Ik twijfelde nog tussen Yoga en deze, maar Fit & Zwanger ligt iets meer in mijn straatje denk ik :)

Deel Deze Pagina