1-15 juli 2013 mama's!!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door bloempie 1983, 23 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wanna be mama

Wanna be mama Actief lid

5 nov 2012
    282
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ah zielig voor je kleine mannetje!!! Hoop dat het nu steeds beter gaat en hij alles binnen houd en snel beter is!

2. Uk1983

Uk1983 Bekend lid

22 mei 2011
    610
    0
    0
    @ Trinity: beterschap voor je zoontje.
    @ JBM: jee, dat is schrikken als het zo pijnlijk is. Hoe gaat het nu? Beterschap!

Ik had gister flink koorts gekregen, lag dik verpakt te rillen van de kou. Paracetamol heeft wel goed geholpen, tis nu gezakt naar verhoging. Flink verkouden maar wel oke geslapen. Griepspierpijn is gelukkig ook minder.
    Dus weer een rustig dagje voor de boeg...

3. JBM85

JBM85 Bekend lid

18 mrt 2012
    740
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje wat een zieken, bah blij als de griep golf weg is en het weer wat mooier weer begint te worden.
    Hier gaat alles goed, nou ja de pijn word steeds minder gelukkig, dus hopelijk werkt de antibiotica en hoef ik maar 1 kuur.
    Trinity, hoe is het nu met de kleine?

4. Trinity

Trinity Fanatiek lid

7 nov 2012
    1.176
    0
    0
    Overijssel
    hartstikke goed dat de pijn minder word meid, hopelijk binnen kort de pijn helemaal weg!!! :)

dank je wel dat je het vraagt! Lief van je :)
    Hij is net weer wakker geworden en ligt weer lekker naast me op de bank. Hij heeft alles binnen gehouden tot nu toe. Wil het niet forseren met grote hoeveelheden, dus kleine beetjes per keer. Hij zei net dat hij wat honger had, dus zn lust begint weer terug te komen!! Nu hopen dat hij alles binnen houd als hij straks naar bed gaat. :)

5. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Heej meiden!

Sorry voor de verwaarlozing! Erg drukke dagen gehad. Vroege diensten en savonds ook nog plannen. En smiddags even geslapen, omdat ik toch wel erg moe was ;)

Even snel bijlezen…

@ Nieuwe dames, welkom! :)

@ Erzi, leuk dat je kraamverzorgende bent! :) Inderdaad even kijken hoe je dat straks gaat combineren met die kleine…

@ Bevallings-verhalen, eerlijk gezegd ben ik er nog helemaal niet mee bezig. We moeten wel een keus maken waar ik wil bevallen, maar verder laat ik het op me af komen. Als onze Pip maar op een goede manier ter wereld komt! :)

@ Uk, 1 muur wordt dus een weiland met schaapjes bij jullie, leuk! :D Balen dat je nu weer met de griep zit. Beterschap!

@ Zanita, jammer dat jullie nog moeten wachten op de woning… Wel fijn van je contract!

@ Noid, geniet van je vakantie en het carnavallen! :)

@ Trinity, fijn dat alles goed was. Gefeliciteerd met jullie zoon en wat een leuke foto! :) Balen dat je zoontje ziek is… Beterschap!

@ Erzi, een dochter! Leuk!

@ JBM, hoe is het nu? Hoop dat je snel weer opknapt, want dit klinkt niet lekker…

@ Kruidnootje, plezier maandag! :)

@ Cyn, plezier vandaag met de verjaardag van je zoon(tje) en gefeliciteerd nog!

@ Mira, wat voor auto gaat het worden?! ;)

@ Drinken, hier ook niet genoeg. Echt slecht. Moet er echt elke keer aan denken…

Hier zijn alle emoties weer een beetje in een rustig vaarwater gekomen. Ik voel me weer goed en lijk de laatste dagen ons meisje ook te voelen! :D Weet nog niet echt of dat zo is, maar dat zal de tijd moeten uitwijzen…

@ Lijst, ik heb even geen idee waar die staat… Weet jij het nog Cyn of moet ik hem even zoeken?

6. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    #3166 Noorus, 9 feb 2013
    Laatst bewerkt: 9 feb 2013
    Juli Mama's 2013

1 juli 2013
    Groen29 - 31 - 2e kindje - jongen/meisje
    McSusan - 36 - 2e kindje - jongen/meisje
    Starling - 1e kindje - jongen

2 juli 2013
    Kruidnootje - 26 - 1e kindje - meisje

3 juli 2013
    Tanna - 34 - 3e kindje - jongen/meisje

4 juli 2013
    Bloempie 1983 - 29 - 2e kindje - jongen/meisje
    Melief - 23 - 1e kindje - meisje
    Diaaantje - 38 - 1e kindje - jongen/meisje
    Zanita - 1e kindje - jongen
    Mamsie2010 - 2e kindje - jongen/meisje

5 juli 2013
    xCynx - 21 - 2e kindje - meisje
    Natas 79 - 33 - 2e kindje - jongen/meisje
    Noid - 25 - 1e kindje - jongen/meisje
    Uk1983 - 29 - 1e kindje - verrassing

6 juli 2013
    Schaapje05 - 31 - 2e kindje - meisje
    JBM85 - 27 - 2e kindje - verrassing

7 juli 2013
    Cil - 31 - 2e kindje - jongen
    Eknein - 30 - 2e kindje - jongen/meisje
    L0vely - 19 - 1e kindje - jongen/meisje
    mik25 - 30 - 3e kindje - jongen/meisje
    Vlinder73 - 39 - 3e kindje (★) - jongen/meisje
    Trinity - 23 - 2e kindje - jongen

8 juli 2013
    Sasjuh83 - 29 - 2e kindje - meisje
    Sillekes - 28 - 2e kindje - jongen

11 juli 2013
    Judithvdc - 24 - 2e kindje - meisje
    Pinda83 - 2e kindje - verrassing

12 juli 2013
    Evian1804 - 1e kindje - jongen/meisje

13 juli 2013
    Noorus - 30 - 1e kindje (★★) - meisje
    Mira85 - 27 - 1e kindje - jongen/meisje
    Supernurse - 28 - 2e kindje - verrassing

14 juli 2013
    Janneke1982 - 30 - 3e kindje - meisje
    kleintje1985 - 27 - jongen/meisje

17 juli 2013
    Wanna be mama - 26 - 1e kindje - jongen/meisje

Afspraken

Februari
    11.02 : McSusan - 20w echo
    11.02 : Bloempie1983 - VK
    11.02 : Kruidnootje - 20w echo
    11.02 : Wanna be mama - VK
    13.02 : kleintje1985 - geslachtsbepaling
    14.02 : Mamsie2010 - 20w echo
    14.02 : Groen29 - 20w echo
    18.02 : xCynx - 20w echo
    19.02 : Noorus - 20w echo
    19.02 : Eknein - 20w en PND-echo
    19.02 : Bloempie1983 - 20w echo
    19.02 : kleintje1985 - VK
    20.02 : Vlinder73 - 20w echo
    20.02 : McSusan - VK
    20.02 : Trinity - 20w echo (deel 2)
    21.02 : Natas79 - 20w echo
    21.02 : Sasjuh83 - 20w echo
    21.02 : Uk1983 - 20w echo
    22.02 : Sasjuh83 - VK
    22.02 : Judithvc - 20w echo
    24.02 : Starling - 20w echo
    26.02 : Mira85 - 20w echo
    26.02 : JBM85 - 20w echo
    26.02 : Janneke1982 - 20w echo
    26.02 : Noid - 20w echo
    27.02 : Wanna be mama - 20w echo
    28.02 : kleintje1985 - 20w echo
    28.02 : Schaapje05 - 20w echo

Maart
    06.03 : Trinity - VK
    22.03 : Kruidnootje - pretecho 3d

April
    12.04 : Trinity - preteco 3d/4d
    14.04 : Schaapje05 - pretecho 3d/4d
    15.04 : Sasjuh83 - pretecho 3d/4d

7. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Daar is de lijst weer! :D Moet er nog iets aangepast worden?!

@ Supernurse, jouw datum stond niet goed zei je?!

8. Trinity

Trinity Fanatiek lid

7 nov 2012
    1.176
    0
    0
    Overijssel
    20 februari hebben wij de 2e deel van onze 20 weken echo! :)

6 maart hebben wij de vk controle :)

9. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Staat erop Trinity :)

10. evian1804

evian1804 Actief lid

21 jun 2012
    434
    0
    16
    Amsterdam
    ja 25 feb heb ik mijn 20 weken.. Ben er super neveus voor.. Gister slecht nieuws gekregen. Mijn vriendin 38 jr, 12 weken zwanger, heeft combinatietest gedaan en daar kwam 1 op 2 uit, dus 50%. Volgende week moet ze een vlokkentest ondergaan.. Arts gaf aan dat ze van het ergste uit moet gaan.. Mijn hart stopte toen ze mij dit vertelde.. Niet alleen uit angst voor haar, maar ook omdat ik ervoor heb gekozen dit niet te doen..Ben 35 en het hoefde dus niet. Iedereen please een klein gebedje voor mijn girl!!

11. Uk1983

Uk1983 Bekend lid

22 mei 2011
    610
    0
    0
    Net weer wat leuke nieuwe inspriratie op gedaan voor beeps kamer. Lig toch maar op die bank (koorts en spierpijn beginnen weer erger te worden). Heb leuke schaapjes op MDF gevonden (voor op de groene muur) en wil de naam met muurstickers op een grijze muur plakken. Nieuw idee dus die grijze muur. Nu nog ff kijken of het wel bij elkaar past :)

@ JBM: aangezien wij de enige zijn met een verrassingskindje, heb jij bij je zoontje een pretecho laten maken? Heb nl op internet gezocht of dit kan en het lijkt wel te kunnen maar ben zo bang dat we het dan alsnog zien!
    Maar willen het wel heel graag, lijkt me echt bijzonder.

Ga nu weer even een paracetamol nemen en mn oogjes dichtdoen...

12. Trinity

Trinity Fanatiek lid

7 nov 2012
    1.176
    0
    0
    Overijssel
    dank je wel Noorus!!

Dat is zeker naar nieuws :( Ik zal zeker aan je vriendin denken meid. Laat je weten hoe het gaat?

13. eknein

eknein Lid

17 mei 2011
    66
    0
    0
    Noord-Brabant
    Zo, daar ben ik weer eens. Heb al heeeel lang niet keer gekeken en net een paar bladzijdes teruggelezen. Ik hoop dat, behalve alle ziekteverschijnselen, alles goed gaat met iedereen! Hier gaat alles goed. Het is carnaval en dat wordt hier goed gevierd. Normaal ga ik ook wel, alleen volgens mij wordt er in alle kroegen in Tilburg gewoon weer gerookt en daar wil ik echt niet tussen staan. Volgend jaar beter!

@Uk1983 wij krijgen ook een verrassingskindje. Dat heb ik nooit doorgegeven, zie ik op de lijst. Ik denk dat we een meisje krijgen, maar dat is puur een gevoel....(en de nubtheorie heeft dat alleen maar versterkt).

Ik vergeet overdag op mijn werk vooral veel te drinken. Dat betekent dat ik mezelf verplicht 's avonds goed te drinken. Resultaat: 's nachts regelmatig uit bed...
    Verder slaap ik trouwens goed. Ik slaap nog steeds lekker op mn buik en dat terwijl ik al echt een grote buik heb, vind ik (hebben een waterbed). Ik zal zo eens een buikenfoto plaatsen op het forum.

Zo, heel verhaal. Ik ga het forum maar weer eens wat beter bijhouden!

Iedereen zich nmiddels trouwens opgegeven voor een cursus? Ik wilde gaan zwemmen, maar was nog stes ne geweest. Ik besef mezelf nog steeds niet dat ik zwanger ben. Om ervoor te zorgen dat ik iedere week een uurtje stilsta bij de zwangerschap, heb ik me voor de tweede keer opgegeven voor zwangerschapsgym. Ik heb er nu al zin in!

Doeg!

14. eknein

eknein Lid

17 mei 2011
    66
    0
    0
    Noord-Brabant
    Vergeten in het rood te zetten: wij krijgen een verrassingskindje op 7 juli

15. Supernurse

Supernurse Fanatiek lid

16 aug 2009
    1.837
    0
    0
    @ noorus mijn datum staat nog op 13 juli en dit moet12 juli zijn. Fijn dat je de lijst weer zo goed bijgehouden hebt

@ Eknein: leuk dat je een cursus gaat doet, wel belangrijk dat je stilstat en geniet van de zwangerschap

@uk1983: hier ook een verrassingskindje!!

@evian: wat een slecht nieuws, hoop zo dat het meevalt, kan mij goed voorstellen dat jij je zorgen maakt.

@trinity: beterschap voor je zoontje, idd maar rustig aan doen met eten. Mijn ervaring is wel dat kinderen snel spugen.

Hier gaat alles verder wel goed. Net weer gewerkt. Merk wel dat het lichamelijk al zwaarder begint te worden. Meer last van mijn bekken en helaas ook al harde buiken gehad....
    morgen maar even een rustdagje

16. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Beterschap voor alle zieken! De griepgolf is dus nog steeds in het land :(

Noorus: Het is een (lichtblauwe, dus nu hoopt iedereen helemaal op een jongen, hahaha) Citroen C3 Exclusive geworden :D Super gaaf ding met allerlei snufjes die ik eerst niet had (cruise controle, board computer, airco, cd-speler, ga zo maar door...). Vrijdag kunnen we hem ophalen, dus nu is het verzekering regelen en wachten ;)

Gisteren optoch gekeken hier in het dorp. Mijn zusje speelt in de hofkapel, maar stond helaas aan de verkeerde kant van de Prinsenwagen, dus we hebben haar wel kunnen zien, maar zij ons niet. Vandaag mss een dorp verderop nog naar de optocht en daarna is Carnaval 2013 weer klaar voor ons!

17. noid

noid Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.245
    0
    36
    Tilburg
    Ook een Tilburgse? Ik ook :D wij lopen vandaag optocht en duiken dan wel even de kroeg in. Ik weet dat in feestcafe de prins en in stadscafe van Gogh niet gerookt wordt. :)

18. Starling

Starling Actief lid

12 jul 2012
    253
    0
    0
    Veel plezier met carnavallen dames..

Ik heb sinds vrijdag pijn, in mijn onderbuik, rug en heupen.. Heb er ook heel slecht van geslapen, omdraaien in bed doet echt veel zeer.
    Heb mezelf een rustig weekendje voorgeschreven, zodat ik morgen weer kan gaan werken.. Bah.. vind dit niet leuk.. *klaagmodus uit*

19. JBM85

JBM85 Bekend lid

18 mrt 2012
    740
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier gaat het gelukkig steeds ietjes beter, Ab kuur doet zijn werk denk. Ik slaap ook slecht hoor al een paar weekjes, na het plassen duurt het lang eer ik weer slaap en dan gaat mijn kleine wekkertje weer.

Trinity hoe is het nu met de kleine? Gelukkig al meer trek zo te lezen.

Evian, wat schrikken meid! Hopelijk zit ze aan de goede 50% en maak je niet te druk over je zelf. Maar is moeilijk denk, Word een spannende 20 weken echo zo. Ik ga duimen draaien voor jullie!

Uk en verassingsmeiden ;), mijn neef wilde het ook niet weten en is voor de 3d echo gegaan. Meneertje lag wijdbeens op de echo en ondanks dat vrouwtje niks zei en je alles zo goed ziet konden ze er niet omheen dat het een jongen werd. Hier ga ik dus geen 3d echo laten doen, wil het gewoon niet weten die veraasing wil ik in juli na al hevige strijd als de kleine eruit is, heerlijk kan af en toe niet meer wachten tot het zover is wat is dat mooi.

Mira, mooie auto;s zijn dat en rijden heerlijk, keer leen auto van gehad, super keuze!

Harde buiken heb ik ook veel gehad van de week maar denk dat door de onstekingen en irritatie kwam, het gaat nu beter maar fijn is het niet, doe dan lekker rustig aan want je lichaam verteld je toch iets. Het doet gelukkig geen pijn althans hier maar fijn gevoel is het ook niet apart eerder.

Lekker klagen strarling, wij luisteren :D en doen natuurlijk ook wel mee!

Meiden met de carnaval veel plezier, ik ken het helemaal niet hier.

20. JBM85

JBM85 Bekend lid

18 mrt 2012
    740
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohja ik heb nu een voedingskussen gekocht, daar ga ik lekker mee slapen, het is goed voor de heupen dat er een kussen tussen je benen ligt. Met bekkenklachten dus ook erg fijn. Mijn fysio zei bij vorige zwangerschap dat de beste houding is met je benen uit elkaar, Ze had zo'n soort skelet en liet zien wat er gebeurd met je heupen als je bijv. met je benen over elkaar zit en dat je daarom dus pijn kan krijgen (omdat alles nu weker is door de hormonen). Dus nu legaal met je benen wij kan gan zitten haha. Maar het zit zo lekker... Ik probeer er wel rekening mee te houden en ga vanavond met me kussen naar bed hopelijk slaap ik heerlijk!

Deel Deze Pagina