1-15 juli 2013 mama's!!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door bloempie 1983, 23 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    @ Vlinder, gecondoleerd meis... En heel veel sterkte voor jullie de komende tijd! Knuffel!

2. noid

noid Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.245
    0
    36
    Tilburg
    @eknein: lastig. Wat zegt je vriend/man hiervan?
    @vlinder: gecondoleerd meis.
    @uk1983: ik plaats nog wel een nieuwe. Nu doe ik alles via telefoon ivm carnaval, maar komt deze week nog.

Ook hier zit een tattoo in de planning. Heb er al twee en de derde zou in november komen, maar heb ik dus nog niet. Wil hem nog steeds, plus ergens de naam van ons kindje. Dus eigenlijk twee in de planning.

Carnaval zit er weer op. Morgen nog opruimen en haring happen en dan moeten we weer een jaar wachten en krijgen we weer rust. Lekker!

Word al 3 ochtenden wakker met buikpijn, dus dat is wat minder fijn.

3. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lastig enkein. Omdat t best bijzonderr namen zijn zal je collega waarschijnlikk debken dat je t van haar hebt. Ik zou t zeggen. Nu nog niet maar miss een paar dagen voor je verlof, dan is t niet zon verrassing en kan je het ook zelf uitleggen

4. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wel grappig trouwens. Ik hoor ook vaak dezelfde namen samen. Zo ken ik mensen die hebben een amber en pepijn. Mijn buren ook een amber en als zij broertje had gekregen was t ook pepijn. Nu was dat buurjongrntje touvallig een meisje. Mijn man was laatst aan t werk bij mensen die hadden ook eeen een bas en een joep en nog een luke , die krijgen wij niet dan. Maar zo toevallig. Zou heb ik nog meer voorbeelden maar ik ratel.

Vlinder, sterkte meis!

5. groen29

groen29 Bekend lid

18 aug 2010
    607
    0
    0
    vlinder, sterkte:(

6. xCynx

xCynx Actief lid

18 mei 2010
    457
    0
    16
    Hawaii
    - vlinder, gecondoleerd & heel veel sterkte!

7. Melief

Melief Niet meer actief

Vlinder; gecondoleerd en sterkte!

Wbt namen; ik zou het wel aangeven bij je collega denk ik!

8. Uk1983

Uk1983 Bekend lid

22 mei 2011
    610
    0
    0
    @ Vlinder: gecondoleerd en sterkte.

@ Trinity: fijn dat je uitslag goed is en hopelijk kan je bij de vk blijven.

@ Eknein: idd lastig. Is jullie dochter eerder of later geboren dan die van je collega? En waren jullie al collega's? Als haar Jip eerder is geboren en ze nu eerder jullie favo naam heeft gegeven aan de 2e zou ik het idd ook wel melden. Maar zeker nog niet nu, stel je voor dat ze zich verspreekt en dan weet de hele afdeling jullie naam.
    Leuk is het niet maar misschien ook niet dat ze denkt dat jullie hun naam hebben gekopieerd.

Collega van man heeft zn dochter een paar maanden geleden ook de naam gegeven die wij voor een meisje hebben. En deze naam komt ook niet heel vaak voor maar hebben we al heel lang. Dus ook geen haar op mn hoofd die eraan denkt die te veranderen, al vindt man het echt niet leuk. Maar een collega is maar een collega denk ik dan.

9. Trinity

Trinity Fanatiek lid

7 nov 2012
    1.176
    0
    0
    Overijssel
    @eknijn,

Ik zou het denk ik wel even vermelden bij haar. Niet dat ze op een gegeven moment gaat denken van, ze heeft die naam van ons. Ik zou zeker de naam niet veranderen!

10. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Zelfde naam: Oow, wat lastig! Ik zou ook twijfelen wat te doen. Ik denk dat ik het er wel met haar over zou hebben. Een andere naam zou ik idd ook niet doen als jullie al besloten hebben...

11. Trinity

Trinity Fanatiek lid

7 nov 2012
    1.176
    0
    0
    Overijssel
    Dezelfde namen hebben zou ik persoonlijk niet erg vinden. Mijn nichtje was 3 maanden na mij uitgerekend. Mijn zoon heet Jack, en haar zoon heet ook Jack ^_^ Vind het wel leuk. We hadden de namen allebei al vrij vroeg en wisten het niet van elkaar. Het ligt er maar net aan hoe je collega het opneemt.

12. Mamsie2010

Mamsie2010 Bekend lid

1 jan 2013
    985
    8
    18
    Noord Brabant
    Misschien toch teveel carnaval gevierd? Ik ben toch blij dat het weer klaar is had het wel weer gehad en wij gaan ook vanmiddag haring happen en zondag is het de laatste keer de wagens weer bekijken

13. JBM85

JBM85 Bekend lid

18 mrt 2012
    740
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vlinder gecondoleerd meis, sterkte de komende tijd!

Namen: Lastig, ik zou het dan ook nog even melden van te voren ja.

Heb even vluchtig bij gelezen heb weer een hoop gemist maar had het druk en 2 dagen gewerkt. Ik denk dat het goed gaat met mijn blaasonsteking, morgen weer even urine laten controleren. buikgriep heb ik niet meer maar volgens mij zijn mijn darmen nog wel geirriteerd.

Ik las ook weer een jongen maar weet even niet meer van wie, leuk weer meer blauw in de lijst! Gefeliciteerd!

Kruidnootje, gelukkig voel je je alweer wat beter!

Verder sorry als ik iemand vergeten bent.

14. noid

noid Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.245
    0
    36
    Tilburg
    Het stomme is dat ik er mee wakker word, verder heb ik nergens last van. En had t zondag al, terwijl ik zaterdagavond gewoon rustig wat heb gedronken. Vermoed dat t mn banden zijn, en dat ik overdag te druk bezig ben geweest om ze echt te voelen ofzo..

15. Uk1983

Uk1983 Bekend lid

22 mei 2011
    610
    0
    0
    Heb ik ook. Maar dan met bewegen, opstaan, omdraaien enzo. Omdat ik de laatste dagen thuis was voel ik het de hele dag. Dus hopelijk vanaf morgen weer minder als ik weer ga werken. Zullen idd vast onze banden zijn.

Heb de laatste dagen geen gewone kleren aangehad en niet zo naar mn buik gekeken. Vandaag weer netjes aangekleed en zie ik me opeens een buik haha.

16. Trinity

Trinity Fanatiek lid

7 nov 2012
    1.176
    0
    0
    Overijssel
    Wat ik doe 's nachts omdat ik op mn zij in slaat val, is een grote knuffel onder mn buik doen, op mn buik gaat niet meer zo, en op mn rug lig ik nooit. Ik heb een grote schapen knuffel, en die helpt me om op deze manier in slaap te vallen ^_^

17. Starling

Starling Actief lid

12 jul 2012
    253
    0
    0
    Gecondoleerd Vlinder.. Sterkte in deze moeilijke tijd..

Helaas heb ik gisteren de diagnose bekkeninstabiliteit gehad.. Baal er flink van.. Heb regelmatig veel pijn.
    Niet geheel onverwacht, ik heb jaren terug ook al eens bekkeninstabiliteit gehad, was toen niet eens zwanger.. Mijn bekken is niet goed aangelegd.. Heb het jaren goed kunnen doen met sporten en oefeningen doen, maar nu moet ik er toch weer aan geloven..
    Gelukkig zijn ze op mijn werk heel begripvol, en kan ik daar heel erg rustig aan doen.

@ dezelfde naam.. dat lijkt me erg moeilijk..Heb geen idee wat ik er mee zou doen.. Ik hoop nog steeds maar dat mijn broer en zijn vriendin iets compleets anders verzinnen dan wij. (zijn 2 weken na ons uitgerekend..)

@ tattoo.. Ik vind het een super mooi idee, die sterretjes.. wou ook zoiets, maar raakte zo snel al weer zwanger dat ik er geen tijd voor had.. En daarbij, ik heb mijn man beloofd 5 jaar te wachten met nog een tattoo na mijn laatste..(heb vorig jaar een grote backpiece laten zetten)

18. JBM85

JBM85 Bekend lid

18 mrt 2012
    740
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is inderdaad bandenpijn dames, lastig he soms krijg je zo'n steek dat je denk is dit wel goed.

He get bekkeninstabiliteit dat is niet zo mooi meis, gelukkig kun je rustig aan doen op je werk. Nu fysio en oefenen maar?

19. kleintje1985

kleintje1985 Actief lid

9 nov 2011
    448
    0
    0
    NULL
    Lunteren
    Pfffff wat een dag..... Lig nu in mn bedje.. Vannacht om de haverklap wakker, moeilijk in slaap komen, en om kwart voor 6 eruit om te werken, ben t nu echt goed zat. Miss ook beetje zenuwen voor vanavond, dan zien we wat het wordt, dat kleine beebje in mn buik. En ik voel mn banden nu ook heel erg, hoort erbij. Iemand van jullie nog last van stuitje, als je telang ofzo gezeten heb? Ik dus wel en dat is geen pretje. Ik ga ff slapen en doe vanavond mn verhaaltje hier....

Deel Deze Pagina