1-15 juli 2013 mama's!!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door bloempie 1983, 23 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kruidnootje

Kruidnootje Bekend lid

13 nov 2012
    931
    0
    0
    Lieve Vlinder, gecondoleerd en heel veel sterkte.

- Zelfde namen: Lastig ja! Wij hebben een hele unieke naam, maar hij lijkt behoorlijk op de namen van 2 andere babys in onze omgeving. En dat vind ik eigenlijk al lastig!

- Slapen: Ja! Ik slaap inmiddels met een voedingskussen. Ik kan alleen nog op mn zij slapen, want op mijn rug gaat de kleine het meest te keer. Ik ben altijd een buikslaper geweest, wat mis ik dat haha! Maar als ik op mijn zij slaap heb ik idd een kussen nodig tussen mijn benen. Helpt goed.

- Lang zitten: Kan ik eigelijk al niet eens. Dan gaat ze echt trappen en alles zodat ik moet lopen. Wij gaan morgenavond naar de film en heb 2 stoelen achterste rij aan de zijkant gereserveerd, zodat ik mooi kan piesen en lopen als ik moet. Film duurt +3 uur :')

@ Starling jeetje, wat vervelend! Heel fijn dat je werk begripvol is, dat zal niet bij iedereen zijn. Bah. Sterkte hoor!

Wij zijn gisteren op controle geweest bij de VK, en ze vertelde dat ze een enorme aanvaring heeft gehad met die pruim van de 20 weken echo. Mooi dus! Mijn bloeddruk is eindelijk weer goed, 120 over 80 en ik ben voor het eerst in mijn zwangerschap aangekomen, jawel, 300 gram! :p

Mijn ijzertekort is ook wat beter sinds ik veel meer appelstroop ben gaan eten en andrijvie, rundvlees e.d. Ik dronk best veel melk, dus ik denk dat dat de wegdrijver was. Heb ik vervangen voor een glaasje verse jus nu. :)

De zon schijnt, ik ga eens wat vitapientje D opslurpen buiten!

2. Zanita

Zanita Actief lid

1 jan 2013
    326
    0
    0
    NULL
    NULL
    vlinder, gecondoleerd en heel veel sterkte :(

@zelfde namen, ik had een naam die ik aan een (toen nog) vriendin had verteld voor als ik ooit een zoontje zou krijgen. Leuke naam vond ze, maar niks voor haar (was ook niet voor haar bedoeld, maar voor mij!). Toen kreeg ze een zoontje en heeft ze haar zoontje diezelfde naam gegeven! Ik krijg nu een zoon en ga gewoon MIJN naam geven die ik al wilde geven. Je moet gewoon zeggen toevallig, ik ook! Zij zal heus niet de eerste zijn met die naam.

3. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

22 feb 2011
    2.146
    1
    38
    In mijn paradijs
    We hebben n lijstje met namen.
    Maar we zijn er nog lang niet uit welke het gaat worden.

Voor het zelfde geld krijgt de kleine n naam die helemaal niet op de lijst staat, dus n ingeving zeg maar.

Zo is het ook gegaan bij mijn miskraam in 2011, toen kwam zijn naam in mij op toen we weer onderweg naar huis waren

4. Mamsie2010

Mamsie2010 Bekend lid

1 jan 2013
    984
    6
    18
    Noord Brabant
    Morgen de 20 weken echo Ik ben zo benieuwd of alles goed is en ook wat het is alleen wachten duurt zolang

5. Starling

Starling Actief lid

12 jul 2012
    253
    0
    0
    Spannend morgen mamsie..

Wij hebben morgen ook de 20 weken echo.. Normaal ben ik echt een zenuwpees met dat soort dingen, maar ben er echt rustig onder.. ML was er ook al verbaasd over..

Wij zijn al uit de naam.. We hadden er 2, zaten steeds te twijfelen, en dit weekend heeft een hele goede vriend van ons zonder dat hij het wist de doorslag gegeven.. Heel leuk was dat.

6. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat was de doorslag dan starlibg? En hoe laat heb je morgen? En jij mamsie?
    Zal voor jullie duimen!

7. noid

noid Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.245
    0
    36
    Tilburg
    Mamsie en starling... succes en plezier vandaag!

8. Mamsie2010

Mamsie2010 Bekend lid

1 jan 2013
    984
    6
    18
    Noord Brabant
    Ik heb de echo pas vanmiddag maar ik laat weten hoe het was :)

9. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Veel plezier met 20 weken echo dames!

Doe jullie nog iets aan Valentijn vandaag? Manlief vind het commercieel gedoe, dus ik krijg niks, plus zijn moeder is jarig. Bij hen thuis is het dus meer een verjaardag voor mama dan een andere soort dag ;)

Vanavond dus feest bij schoonouders thuis, maar verder vandaag niet al te veel meer doen ;) Beetje rusten voor de drukte.

Fijne dag allemaal!

10. xCynx

xCynx Actief lid

18 mei 2010
    457
    0
    16
    Hawaii
    - Meiden voor de 20 weken echo, veel succes & pezier vandaag!

- Namen, Het is ons bijna ook gebeurd.. ik en een vriendin waren 3 dagen na elkaar uitgerekend, ik beviel 2 weken eerder en gaf mijn zoon de naam Keano, zei wilde dezelfde naam geven maar heeft uteindelijk toch voor een andere naam gekozen, maar ik had daar echt geen probleem mee gehad.. ja zijn zoveel mensen met dezelfde naam.. ga mijn keuze dan echt niet meer veranderen..
    Nu hebben we een hele bekende naam voor ons meisje maar ik twijfel nog steeds, ook al noem ik haar in 'n hoofd wel al bij naam!

& dan nog iets : Fijne Valentijnsdag! ♥

11. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Goeiemorgen meiden!

Succes met de 20 weken echo vandaag!!!

@ Valentijnsdag, morgen is mijn vriend jarig, dus eigenlijk doen we vandaag nooit iets eraan...

Hier lekker uitgeslapen. Vind mijn vroege diensten (om 5:55 op) toch best pittig...

12. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    @ Starling, hier ook bekkeninstabiliteit helaas. Je schijnt het alleen niet meer zo te noemen, aangezien je bekken altijd instabiel zijn als je zwanger bent. Bekkenpijn zegt mijn therapeut dus. Maar ik heb het dus ook, heeel irritant! Heb het al vanaf mijn 8e week, omdat ik toen iets raars gedaan had op mijn werk, waarbij de pijn erin schoot. Pijn is nooit meer weggegaan helaas. Heb jij er de hele dag last van of alleen bij bepaalde bewegingen? Ik heb nu zo'n fitnessbal gekocht (op aanraden van mijn bekkenpeut) en dat is toch echt wel heel fijn. Ik ondersteun mijn bekken er goed mee. Misschien een idee?

13. Supernurse

Supernurse Fanatiek lid

16 aug 2009
    1.837
    0
    0
    dames die voor de 20 weken echo moeten heel veel succes en plezier!!!

Hier vanochtend voor controle geweest bij de VK. Hartje weer gehoord en baby doet het goed. Wel is mijn bloeddruk te laag, dit in combinatie met mijn bloedarmoede zorgt ervoor dat ik steeds bijna flauwval. Moet dus toch maar floradix gaan gebruiken en meer zout eten (leuk advies:p)

groetjes

14. Supernurse

Supernurse Fanatiek lid

16 aug 2009
    1.837
    0
    0
    oh weet trouwens niet of er nog meiden zijn die iets willen kopen van lief, maar ze hebben nog wel hele leuke kleertjes, voor voornamelijk meisjes!!!

15. Trinity

Trinity Fanatiek lid

7 nov 2012
    1.176
    0
    0
    Overijssel
    Ik heb 2 kaarten gewonnen voor de 9 maanden beurs via de facebook actie voor moeders voor moeders!! :D ik ben zo blij!

Ik had een vraagje, misschien een beetje stom :) Maar mogen mannen ook mee?? Jawel toch??

16. JBM85

JBM85 Bekend lid

18 mrt 2012
    740
    0
    0
    NULL
    NULL
    Trinity, zal toch wel haha!

Supernurse, zo doe je voorzichtig met zout en zo moet je meer eten, heb ook een lage bloeddruk. Ik zie dan regelmatig sterretjes en duizelig. Hopelijk slaan die pillen beetje aan want tegen de vlakte gaan alsmaar lijkt me niks.

Valtentijnsdag, nou ik vind het ook commercieel gedoe, iets wat uit amerika is komen waaien omdat het geld op levert. Nee ik heb zo'n instelling als ik romantisch met mijn man wil doen heb ik die dag er niet voor nodig. Heeft hij ook nog is de pech dat ik totaal niet romantisch bent, maar man wel iets meer haha. Wij gaan zaterdag lekker samen uit eten.

Meiden met een echo super spannend! Succes, ben benieuwd!

17. kleintje1985

kleintje1985 Actief lid

9 nov 2011
    448
    0
    0
    NULL
    Lunteren
    Gisteravond geslachtsbepaling gehad en we zijn zwanger van een jongen!!!!!!
    Mijn voorgevoel was juist, zei vanaf het begin al dat het een jongen zou zijn en het is nog waar ook, nu nog een naam verzinnen......

18. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Negen maaden beurs: Hier was manlief degene die meteen toen hij wist dat we zwanger zijn riep: WE GAAN NAAR DE BEURS!!! Dus, ja, mannen mogen gewoon mee ;)

19. diaaantje

diaaantje Actief lid

16 okt 2011
    251
    0
    0
    NULL
    NULL
    mn man gaat ook naar de 9 m beurs,
    morgen 20 weken echo zo spannend

groetjes diana

20. Kruidnootje

Kruidnootje Bekend lid

13 nov 2012
    931
    0
    0
    Haha ja mannen mogen mee! Alleen die van mij vond t niet zo leuk, veels te druk, hij kon niet langs al die dikke buiken kijken. Ik ga dus vrijdag, met mijn moeder, (stief)moeder en (schoonmoeder) en we gaan gelijk als het open gaat. :)

IK HEB GISTEREN ZELF EEN SCHOP GEVOELD!!! Toen we bij de VK waren dinsdag voelde ik de eerste echte vanuit mijn buik, de VK legde de microfoon precies op de plek bij haar voetjes, en ze gaf me toch een trap! De VK schrok er van en het was zwaar goed te horen op die microfoon.

Maar vanacht, ze begon om 2 uur ineens te vervelen, dus ik leg mijn hand heel zachtjes op mijn buik en PLOP! :|

Ik schrok er van hahahaha! Wel sneu, want mijn vriend en ik gingen gisteravond ook even voelen, 20 min lang gewacht, maar ze lag te slapen denk ik haha. Vriend helemaal boos XD

Fijne valentijn vandaag! Wij gaan naar de film, maar niet omdat t Valentijn is. Heb wel een kaartje gekocht voor mn vriend, en heb er 2 naar mn ouders gestuurd, omdat ze ons zo helpen sinds we zwanger zijn :)

Deel Deze Pagina