Dankjewel Hoe is het met jou nu? @ Noid wat ongelofelijk jammer, verschrikkelijk zulke mensen. Ik heb van kleins af aan al geleerd om direct naar de persoon te gaan waar IK een probleem mee heb. @Mamsie heel veel sterkte hoor! Rustig aan doen! @Starling och jasses, wat ongelofelijk naar! *hugs*
Evian: Sterkte voor je vriendin en voor jezelf. Vreselijk confronterend! Enorm lastig om nu op de 20 weken echo te wachten, maar meer dan wachten kan je helaas nu niet... Knuffel! Noid: Lekkere collega's heb je... Idd, mailtje sturen als je wat rustiger bent en hopen dat diegene zich durven melden en je een gesprek met ze aan kan gaan als volwassenen en niet als kindjes die klikken bij de baas UK: Veel plezier! Mamsie: Jammer dat ze niet alles konden zien, maar probeer je rustig te houden en niet te veel te stressen. Bij schoonzus konden ze bij de jongste ook niet alles helemaal super zien (onderste deel ruggenwervel) en die is een weekje later ook weer geweest en toen konden ze alles goed zien en was alles perfect! Starling: He, bah! Hopelijk kom je er volgende week met de bedrijfsarts uit over wat de volgende stap gaat zijn. Zo is het ook niet leuk!!! Vanmiddag gaat manlief vanuit zijn werk de nieuwe auto ophalen en de oude inruilen. Hij zit al de hele week: Nog ... dag(en), dan is het vrijdag ! Dus ik heb hem net een appje gestuurd: Schat... Het is vandaag vrijdag Hij is net een klein kind met een nieuw speeltje, hahaha!
@ allemaal dank jullie doet me goed hoor ik denk ook wel dat het goed is anders klopt het hartje toch niet zo goed maar die onzekerheid hè Ik probeer wel aan andere dingen te denken maar lukt nog niet zo Het is maar goed dat er zo'n forum is kan ik alles van me afschrijven
- evian, wat erg! Sterkte! - 20 weken echo, a.s. maandag mogen wij ook.. zo spannend weer! Vandaag ook precies op de helft! Gaat snel meiden..
@ mamsie2010, die onzekerheid gaat ook pas weg als het maandag is geweest. Hoelaat heb je de 20 weken echo?? @kruidnootje, hoe laat ga je vandaag?? Of ben je al geweest?? Ik denk aan je in ieder geval!! Zoonlief mocht vanochtend met zn klasgenootjes naar de bibliotheek, vonden ze erg leuk! Met zn allen weer met het kleine busje weer naar school gereden. De sneeuw begint in ieder geval te ontdooien, dus dat scheelt een hele hoop voor ons, aangezien wij alleen een fiets hebben. Ik kan niet wachten tot het wat warmer word, dit weer vind ik echt drie keer niks. Vanochtend boodschappen gedaan met mn schoonmoeder en de tas was iets wat te zwaar en mn onderbuik doet pijn, of dat bandenpijn is weet ik niet. Voelt er wel naar. Nu even gewoon even op de bank zitten, met mn zoontje rennend om me heen, haha! We hebben trouwens de babykamer af!! Ik zal zo even wat foto's maken, en hier plaatsen!! Het is zo mooi, ik heb gister staan huilen in de kamer, haha!
Trinity: Ja, foto!!! Ben benieuwd meid Vervelend he, die bandenpijn... Gisteren ook echt last van de banden na een rondje in de stad gelopen te hebben. Schoonzus zegt dat je er niks aan kan doen, wat rusten erna, maar verder gewoon blijven bewegen (wandelen, fietsen en zwemmen mag de hele zwangerschap). Dus ik blijf gewoon lopen en fietsen, zwemmen is niet helemaal mijn ding, maar lijkt me verder in de zwangerschap wel fijn om het gewicht eens van je gewrichten te halen.
Ik ben ook benieuwd naar de foto's van de babykamer. Bandenpijn is heel vervelend gevoel, rustig aan doen of een warme kruik tegen je buik aan. Ik moet maandag om 12 uur weer.
Bekijk bijlage 306387 Aan de linkerkant komt er nog een poster behang van Winnie de Poeh ^_^ Er komt ook nog een plankje te hangen, alleen weet niet of het die gele word die naast de kast staat. Ik vind geel niet echt bij blauw en groen passen namelijk. Bekijk bijlage 306388 Bedje is opgemaakt!!
Als ik op de link klik krijg ik een nieuw scherm waarin staat dat de bijlage door gebruiker is verwijderd... Wil je nog eens proberen?
Bekijk bijlage 306385 Izzylief die kijkt in het ledikantje. We nemen haar vaak mee naar de kamer zodat ook zij kan wennen Bekijk bijlage 306386 De andere kant van de kamer. Er komt zowieso een andere kastje te staan. Daar hebben wij onze vooraadje in staan, er is al een gedeelte van de luiers in de "nappystacker" links van de commode. We hebben ook al 4 pakken flesvoeding staan en voeding potjes vanaf 4 maand (erg vroeg ik weet het) maar dat scheelt straks allemaal! ^_^
Bekijk bijlage 306389 Aan de linkerkant komt er nog een poster behang van Winnie de Poeh ^_^ Er komt ook nog een plankje te hangen, alleen weet niet of het die gele word die naast de kast staat. Ik vind geel niet echt bij blauw en groen passen namelijk. Bekijk bijlage 306390 Bedje is opgemaakt!!
Bekijk bijlage 306391 Het bedje bij de raam Het blauwe net zit vol met knuffels die moeten we nog uitzoeken ^_^
Ja, nu zie ik de foto's Mooi meid! Echt super leuk! Ik denk dat je een van de eerste bent die de kamer al zover klaar heeft. Scheelt weer een hoop als dat gedaan is en klaar staat *Wil nu ook meteen aan de kamer beginnen...*
Wat een mooie kleur groen! En die hond superleuk zeg Onze kat vind het ook spannend denk ik die ligt vaak in de stoel op het kamertje alleen bij ons is het nog nietaf Ik heb nog geen idee wat ik wil verven of juist met accessoires het leuk maken Volgens ml heeft het kindje als het een jongen is,niks nieuws nodig nou dat denk ik toch wel ik ga toch niet alles hetzelfde aangeven
Dank je wel!! Ja manlief heeft gister grootste gedeelte geverfd, en ik wou toch mee helpen, dus met de raam op een kier heb ik de randjes gedaan. Alles direct op zn plek gezet. Het was wel leuk met het plankje boven de commode ophangen, want ik had al een gevoel dat hij niet goed hing, dus ik zeg tegen mn man van: hangt hij wel stevig?? Hij zo: ja hoor kijk maar, hij leunt er op, en valt naar beneden haha!! Hij kijkt me aan en zegt: je moest het zeggen he Ik lig helemaal in een deuk van het lachen. Maar hij hangt nu in ieder geval goed, haha! Je kan er op hangen en hij blijft alsnog hangen. De rest heeft hij ook opgehangen. Spullen die vroeger ook bij mij in de kamer hingen die hebben vrij veel waarde voor mij. Die heeft mn oudste zoontje ook op zn kamer gehad vroeger, en nu bij de jongste De nappystacker die is nu opgehangen, kast staat op zn plek, omdat de kamer vrij lang is was het even puzzelen waar alles moest komen en wat praktisch was. Edit: dank je wel Mamsie!! Ja Izzy vind het erg spannend, maar dit zal ook geen probleem worden met haar. Toen we thuis kwamen met mn oudste zoontje uit het ziekenhuis, ze ging voorzichtig bij hem kijken en gaf hem 2 likjes op zn wangetje. Mn oudste zoontje had een keer koorts toen hij een baby was, en izzy ging voor zn deur zitten en kijken en gewoon kijkend naar de deur. Dus ze merkt heel veel. Het is echt mn meisje, weet niet wat ik zonder haar zou moeten.
Net second opinion gehad in het Erasmus. Waar ik ook vanaf nu onder controle blijf, niet meer naar de verloskundige. Ook dit keer leek het op een afwijking in beide handen. Op het plaatje wat ik bijgevoegd heb kun je ongeveer zien hoe de handjes nu groeien. Bekijk bijlage 306398 Ze groeien naar binnen lijkt het. Omdat het een moment opname is, moeten we binnenkort weer terugkomen. Tevens krijgen we DNA testen, en moeten we bij de gynaecoloog langs. Verder wel alles kunnen zien, 10 teentjes, 4 hartkamertjes, alles was goed op groei, behalve dan de botten in de onderarm van de kleine meid. Deze zijn kleiner dat de botten in de bovenarm en benen. Maar, omdat het een moment opname is, wordt er nog steeds getwijfeld. De kleine meid was echt ongelofelijk druk, vooral toen de echoscopiste de voeten wilde nakijken. Er werd aardig wat getrapt. Waar we op hopen is dat de kleine meid volgende keer wel haar armpjes wil strekken, want het kan zijn dat ze dat gewoon steeds niet wil. Maar omdat beide armpjes deze stand aanhouden, maken we ons eigenlijk op voor "het ergste". Het kan namelijk zijn dat ondanks de 200 verschillende chromosomen die zijn nagekeken met de vlokkentest, de afwijking komt door 1 die ze niet na kunnen kijken. Dus nu 2 weekjes wachten, dan moeten we weer naar het EMC. Verder was de mevrouw erg lief, niks over mn overgewicht, heb 11 foto's meegekregen en beantwoordde al onze vragen. Dus nu weer een onzekere tijd.
Kruidnootje: Wat fijn dat jullie nu een normale echo hebben en vooral ook zoveel foto's. Super dat de kleine zo lekker aan het schoppen was, lekker beweeglijk typetje Wat vervelend dat het nog een onzekere tijd is wat de handjes betreft. Ik ben zelf ook iemand die liever uitgaat van het 'slechtste' zodat het alleen maar beter uit kan pakken, dus daarin begrijp ik je standpunt maar al te goed. Dikke knuffel voor alle onzekerheden!
Kruidnootje, Wat fijn dat je nu wel een goede en lieve echoscopiste had. Als je van het ergste uitgaat, is het dan wel te opereren?
@kruidnootje Fijn dat het een lieve vrouw was dan voel je jezelf ook meer op het gemak. Dat zijn veel foto's dan, gelukkig dat het er verder goed uit zag. Ik ben ook zo ik ga ook altijd van het ergste uit dan kan het altijd meevallen maar hoe komt het dat de handjes zo staan of weten ze dat niet? Twee weken duren zeker lang zeg Hou je rustig! Makkelijk gezegd ik weet het