Weet ik dus niet zo goed! Ze willen niet te ver doorgaan met conclusies trekken. Want straks is het zo dat ze gewoon niet wilde strekken en zitten wij ons nog meer gek te maken. Er word om mij heen gesproken van fysio e.d. Als ik kijk naar klompvoetjes en de verhalen die ik weet van ouders, is dat deze vaak ook operatief rechter gezet kunnen worden. Maar zo ver wil ik eigenlijk nog niet doordenken. Kvind het gewoon lastig, ik weet dat het ALTIJD erger kan, wat ik al vanaf het begin aangeef, als het maar geen geestelijke ziekte is, dat ze een kasplantje wordt, maar toch ben ik even pessimistisch vandaag. Ik wil ook eens goed nieuws. Even geen gezeur van een slechte combinatietest, of het nieuws dat we eigenlijk niet zwanger konden raken, een rotwijf bij de 20 weken echo, het extreme ziek zijn en nu dit. Begrijp me niet verkeerd, echt niet, ik heb alles er voor over, maar ik wil eens een keer onbezorgd kunnen genieten. En dat lukt gewoon steeds niet. Nu hou ik op, want ik ben normaal niet zo. Slikken en doorgaan.
Wat fijn dat dit wel een goede echoscopist was meid. Dat heb je zeker wel verdiend na de laatste keer!! Wat vervelend die onzekere tijd meid. Word er over 2 weken gekeken naar de handjes hoe ze dan staan?
Ja, hopelijk wil ze ze dan wel strekken. Maar idd, wel een fijne ervaring nu. Maakt het ook iets makkelijker om hier mee om te gaan.
Slikken en doorgaan, lieve meid. Je mag er ook even bij stil staan, het is niet niks als er wat word gevonden bij de 20 weken echo. Je mag er over huilen, je mag je tranen laten gaan. Je mag je gevoel uiten, je mag laten weten hoe je je voelt. Cijfer jezelf niet naar achter want dat is nergens voor nodig.
Kruidnootje: Meid toch... Tuurlijk mag je hierover down zijn. Het is niets niks als ze deze dingen zien. Er komt zoveel op je af, in het ZKH, mensen die vragen hoe het nu gegaan is, je krijgt het steeds weer te horen en je moet het verhaal steeds weer doen. Idd, je wil een onbezorgde zwangerschap en die heb je dan niet en dat kan dan te veel worden, heel begrijpelijk meid!!! Weet dat je hier bij ons altijd terecht kan, als je blij bent door een flinke trap van de kleine of als je er even doorheen zit en je ei kwijt wil aan ons. Het mag allemaal, daarvoor zijn we hier meid!!!
Gaaf kamertje trinity.. Je bent er iig op tijd bij. @ kruidnootje.. Fijn dat je nu wel een normale echoscopiste had. Wel schrikken zeg, het is nogal wat dat jullie te verwerken krijgen. Twee weken.. ik hoop dat ze snel om zijn voor jullie.. Voor jullie een virtuele knuffel.
Heej meiden! Superdrukke dagen gehad (en vandaag verjaardag vriend en hele weekend werken), maar moet gewoon even reageren... @ Mamsie, ik hoop dat ze bij de volgende echo een heel mooi hartje kunnen zien meis! Duim voor je! @ Kruidnootje, wat heftig! En wees er maar even flink boos en verdrietig om. Het is toch ook niet niks?! En elke keer moet je je zorgen weer verplaatsen, dat is gewoon k*t! Fijn dat de echoscopiste zo lief was. Wanneer krijg je nu weer een echo dan? Rustig aan daar en schrijf hier maar lekker van je af! @ Trinity, mooi kamertje meis! Lekker dat het al zo af is! Dat is hier nog niet echt aan de orde... Maar gaat wel gestaag verder (gewoon wanneer we zin en tijd hebben...) Er was ook iemand waarvan haar vriendin slechte uitslag had gekregen. Sorry, weet even niet meer wie, maar heel veel sterkte ook!
Wat veel dames die de 20 weken echo gisteren hadden. Ik was gisteren 20 weken precies en had toen ook echos gehad. Ze hadden mij ook gevraagd om als "proefkonijn" te komen vandaag voor verloskundigen in opleiding. Dus extra lang kijken naar babytje en foto's meegekregen met een vvvbon. Superleuk! Vervelend nieuws voor sommige dames hier ik hoop dat alles goed komt. Dikke knuffel van mij. Altijd positief blijven, ook al zit het echt niet mee. Het is altijd zo zwaar als je zoveel tegenslagen krijgt, maar probeer echt positief te blijven no matter what! En idd kruidnootje, ik snap hoe je je voelt. Wel fijn dat deze mevrouw nu wel aardiger was. POSITIVE VIBES LADIES!
de 20 weken echo achter de rug gezond kindje, alleen word het een flink kindje zei ze al dus moet binnenkort terug echo en bloed prikken voor suiker die was aan begin van zwangerschap al aan rommelen, groetjes diana
Kruidnootje ik lees nu pas je echo. Sterkte meis. En 2 wk duurt echt lang als je zo aan t wachten bent.
Wat spannend al die 20 weken echo's.. Ik moet nog 10 dagen wachten.. Erg spannend!! Door die slaapkamer zo te zien krijg ik wel zin om te beginnen met behangen enzo.. Nou dames.. Fijn weekend!!
Mooie kamer zeg, lekker hoor dat hij al klaar is. Kruidnootje, nou het zit je ook niet mee he! Tuurlijk mag jij je ff k*t voelen, dat zou ik ook doen. Hopelijk gaan die 2 weken gauw voorbij er strekt ze dr handje wel uit, ik ga alvast duimen draaien. En anders zal het toch zeker wel goed te behandelen zijn?! Hier weer een ziek klein mannetje, hij hoest de longen uit zijn lijfje. Word weer snotterig, ben blij als het voorjaar een beetje doorzet en die griep bij iedereen weg is zeg. Verder wel een stoere loopfiets voor zijn 2e verjaardag gekocht, volgende maand word hij alweer 2!
@kruidnootje: bah, het zit je ook niet mee he meis! De komende twee weken zullen lang gaan duren, succes daarmee. Hopelijk daarna mooie strekkende armpjes! @trinity: leuk kamertje. Persoonlijk hou ik niet zo van winnie the pooh, maar ik zie ook verschillende schaapjes, daar ben ik dan weer wel dol op haha. Hier net een mail eruit gedaan naar alle collega's, ben heel benieuwd wat ik allemaal terug ga krijgen...
Hier 2 fotos van het rechterhandje, dan is het wat beter te zien: Bekijk bijlage 306592 Bekijk bijlage 306593
snap wat je bedoeld kruidnootje. hopelijk kunnen ze je over 2 weken meer vertellen en valt het dan allemaal mee. Daarnaast kunnen ze gelukkig tegenwoordig heel veel doen. Hier rustig dagje. Gister weer teveel gedaan op het werk en daarnaast vannacht veel wakker geweest van mijn zoontje. Helaas merk k daar nu het resultaat van. Steeds harde buiken en weer erg moe. VK had al gezegd dat ik rustiger aan moet gaan doen, maar hoe???? Heb ook een zoon van 2 die de nodige aandacht vraagt
Sorry dat ik nu niet uitgebreid reageer, maar ik heb nu geen pc. Na het weekend wordt er internet plus bellen geinstalleerd. Vanavond hebben we n mis ivm overlijden van de oma van mijn man. Maandag gaat mijn zoontje voor het eerst naar zijn nieuwe school en moet dan meteen overblijven, omdat we om 11u de begrafenis
Kruidnootje, sterkte met wachten. Hopelijk over twee weken duidelijkheid! Hier een goede 20 weken echo en we krijgen waarschijnlijk een meisje. Ze kon het niet helemaal duidelijk zien. Maar zag niets hangen, wel twee streepjes. Mijn banner is weg Zal straks op de pc er weer eentje aanmaken