1-15 juli 2013 mama's!!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door bloempie 1983, 23 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Weinig gepost vandaag meiden! Iedereen druk!?

@ Vlinder, sterkte vanavond met de mis... Knuffel!

@ Kruidnootje, wat zie je dat inderdaad goed op de echofoto! Als er echt een afwijking blijkt te zijn heb ik er alle vertrouwen in dat ze er iets aan kunnen doen meis! Hoop dat je kan blijven genieten van jullie lieve meisje!

Hier gister en vandaag vroege dienst gehad. Gister bij thuiskomst niet geslapen en savonds verjaardag van m'n vriend gevierd, vanmorgen weer om 5:55 de wekker en na m'n werk naar kraamfeest van m'n nichtje. Ben nu net thuis en helemaal kapot op de bank. Vriend staat heel lief quiche te maken...

Fijne avond meiden!

2. Melief

Melief Niet meer actief

Voor de goede 20 weken echo's; toppie!!!!
    Kruidnootje; wat ontzettend rot meid, veel sterkte met afwachten!
    Vlinder; wat goed van je zoontje!
    Noorus; doe maar lekker rustig aan dan!

Morgen hebben wij de 20 weken echo, toch wel erg zenuwachtig!
    Voel sinds een week de kleine duidelijk en volgens mij is ze een klein druktemakertje :p

3. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Uitslapen tot 8,15is toch wel een kadootje op zondag!

4. Mamsie2010

Mamsie2010 Bekend lid

1 jan 2013
    984
    6
    18
    Noord Brabant
    Lekker he wij ook weer tegenwoordig tot half 8 ipv half 7

5. McSusan

McSusan Actief lid

3 jan 2011
    298
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beetje weinig geschreven en gelezen. Druk...had van de week ook een 2 daagse training, dat hakt er wel in qua energie.

Gaaaap, sinds half 7 al wakker. Kon niet meer slapen, terwijl ik nog zo moe ben. Allebei mijn mannen liggen nog lekker te slapen. Hopen dat die kleine in mijn buik straks ook zo'n uitslaper wordt.

Uiteindelijk ben ik maar mijn bed uit gegaan en heb net alle bijgelezen. Geheugen werkt niet echt mee qua reageren :(

@20 weken echo's, fijn dat er zoveel goed nieuws is

@kruidnootje, meissie toch, het zit jullie niet mee, ik ga duimen voor een goede echo over 2 weken, sterkte met alle spanning en zorgen

@vlinder, sterkte met het overlijden van de oma van je man, wat goed van je zoontje en hopelijk gaat het wennen op zijn nieuwe school goed

Gisteren even naar Babypark geweest om inspiratie op te doen voor de babykamer. Zagen we toevallig een kast die perfect past bij het ledikantje en de commode die we nog hadden. Ook nog in de aanbieding dus maar meteen besteld. Dat is mooi weer van het lijstje af.

Verder erg moe, hoofdpijn, bandenpijn en bekkenpijn. Zucht, wil zo graag alles blijven doen ook al ben ik zwanger. Komende week toch maar eens keuzes gaan maken.

6. groen29

groen29 Bekend lid

18 aug 2010
    607
    0
    0
    Goedemorgen meiden!!

Volgens mij moet mijn banner het nu weer doen

7. JBM85

JBM85 Bekend lid

18 mrt 2012
    740
    0
    0
    NULL
    NULL
    Moge dames, hier gister even lekker met ml uit eten geweest en daarna een verjaardag gehad, kleine bleef bij opa en oma, alleen was hij al niet lekker nu is hij echt ziek. Hij hoest bijna continu. Echt zo zielig, net toch weer hoestdrank erin gekregen en nu ligt hij weer op bedje. Wij hebben vannacht gelukkig bij kunnen tanken dus en dat is wel lekker want we zullen zo slechte nachten krijgen. We kijken het ook even aan of hij wil blijven drinken want hij wil echt bijna niets en anders even langs de dokterspost.
    Lekker he tot half 8 zou hier ook uitslapen zijn. Ik kwam nu pas 10 uur mijn bedje uit.

8. McSusan

McSusan Actief lid

3 jan 2011
    298
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zoooooo, ik heb na ruim 20 weken ook maar eens een banner gemaakt :D

Op de I-pad lukte het steeds niet, dus nu maar ff de laptop gepakt.

9. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Vlinder: Wat goed van je zoontje! Daar mag je trots op zijn :D

Herkennen jullie dit... Ik werd in de nacht van vrijdag op zaterdag wakker met enorme buikpijn, harde/stevige onderbuik, misselijk en last van mijn onderrug links. Dacht eerst een volle blaas te hebben, maar na toilet werd het niet echt snel minder... Dacht al dat er iets helemaal mis was tot ik het gisteren aan schoonzus vertelde die me zei dat zij het ook een aantal keer had gehad en het een groeispurt is. Ik ben nu wat geruster dat het niks ernstigs is, maar ga het woensdag tijdens controle bij de GYN gewoon even navragen.

Ook hier drukke dagen: Vrijdag auto opgehaald en daarna meteen door naar vergadering van Scouting die tot 22.00 uur duurde. Gisteren Scouting gedraaid op een groep waar ik niet bekend ben met iemand die nog maar een maand leiding is en de kinderen dus ook niet kent en een leiding die niet op kwam dagen (lichtte verstandelijke beperking, dus die vergeet geregeld dingen die ze afgesproken heeft...), dus ook erg vermoeiend en daarna nog langs mijn moeder en zusje geweest met de nieuwe auto.

Vandaag boodschapjes gedaan, lui zijn op de bank en op internet en net Mysterie Boeking gedaan voor een extra lang weekend weg :D Van vrijdag tot en met dinsdag (manlief had nog 7 verlofdagen van afgelopen jaar over, dus hij wilde wel een extra lang weekend ;)) lekker met zijn tweetjes weg, heerlijk zwemmen, verrassing op welk park we precies terecht komen, maar nu al helemaal zin in!

10. Starling

Starling Actief lid

12 jul 2012
    253
    0
    0
    @ mira.. heel herkenbaar.. Ik schrok daar eerst ook nogal van..
    Volgens mijn huisarts niks aan de hand.. Hoort erbij kreeg ik te horen..

Word trouwens echt een beetje naar van die term.. hoort er bij.. pfff..
    Dat krijg ik nogal eens te horen.. Eerst bij het spugen, en nu weer met de BI..

Ik begin echt wel tegen een aantal beperkingen aan te lopen nu.. Gisteren heb ik in 4x de halve beneden kunnen stofzuigen.. Na 10 minuten moet ik gewoon echt weer even gaan zitten.. schiet niet op zo.. gelukkig is ML echt heel behulpzaam.. maar wil zo graag selluf doen..

Fijn dat je een kast hebt kunnen vinden suzan.. weer iets van het lijstje af..

@ alle uitslapers.. heerlijk hoor.. laten we hopen dat we allemaal lekker uitslapende kindertjes krijgen.
    Hebben jullie iets gedaan om dat te "stimuleren" of gaat dat van zelf zo..?

11. McSusan

McSusan Actief lid

3 jan 2011
    298
    0
    0
    NULL
    NULL
    @uitslaper, wij hebben onze kleine man standaard na de 1e voeding weer terug in bed gegooid, vaak sliep hij dan wel door tot de vlg voeding. Soms niet. Voor 8 uur hebben we hem nooit uit bed gehaald. Als hij niet meer wilde slapen dan lieten we het licht uit en gingen we hem troosten met als doel dat hij weer ging slapen. Dat lukte vaak wel, al was het maar voor een half uurtje. Ook 's nachts lieten we zoveel mogelijk het licht uit. Als we moesten verschonen dan deden we het licht op de gang aan en de deur van zijn slaapkamer op een kier.

12. Trinity

Trinity Fanatiek lid

7 nov 2012
    1.176
    0
    0
    Overijssel
    Bekijk bijlage 306842

Deze hebben we vanmiddag nog even opgehangen :)

Ik ben gek op schapen en daarom hangen er ook wat schapen spullen in de kamer :)

Edit: sorry dat het gedraaid is maar kan het niet draaien op m'n telefoon.

13. Sillekes

Sillekes Lid

8 nov 2012
    74
    0
    0
    brabant
    Hier morgen de 20 weken echo.
    Kamertje wordt de oude van de oudste, die krijgt nu een nieuwe, druk mee bezig! Een steigerhouten kamer!!
    Nieuwe vloer en plafond liggen erin straks t hout nog tegen de muur!!

Ben zenuwachtig voor morgen...

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      13,7 KB
      Weergaven:
      7
  14. Sillekes

Sillekes Lid

8 nov 2012
    74
    0
    0
    brabant
    Nieuw kamer voor de oudste!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      14,1 KB
      Weergaven:
      5
  15. noid

noid Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.245
    0
    36
    Tilburg
    @sillekes: heel leuk beide kamers, laat je straks ook een foto zien als het klaar is, ben wel benieuwd!

16. Mamsie2010

Mamsie2010 Bekend lid

1 jan 2013
    984
    6
    18
    Noord Brabant
    @sillekes Wat leuk zeg met dat hout Doen jullie alles zelf?
    Ik heb morgen ook 20 weken echo deel 2 kijken of ze nu alles goed kunnen zien. Ik ben ook wel zenuwachtig:)

17. Mamsie2010

Mamsie2010 Bekend lid

1 jan 2013
    984
    6
    18
    Noord Brabant
    Hoe krijg ik er een foto op?

18. Sillekes

Sillekes Lid

8 nov 2012
    74
    0
    0
    brabant
    Het is dezelfde kamer, zal over twee weken nogmaals plaatsen dan is die klaar. Ja we doen alles zelf, heb altijd veel ideeën.
    Zal vd babykamer morgen een foto maken, daar een geschilderde paarse boom met blaadjes van verschillende grijzen behang papier erg mooi :))

19. MaudvanL

MaudvanL Bekend lid

11 jul 2012
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb as donderdag de 20 weken echo, ben al wel wat zenuwachtig ervoor.

20. Trinity

Trinity Fanatiek lid

7 nov 2012
    1.176
    0
    0
    Overijssel
    Ik zit met m'n telefoon en kan niet uitgebreid antwoorden, sorry daarvoor!!

Ik wou de meiden die hij 20 weken echo morgen hebben veel succes wensen! Ik denk aan jullie!

Deel Deze Pagina