sasjuh geeft niks! trots op zijn. ziet er mooi uit hoor, ik heb 3dage gelede foto gemaakt ..over 2weken weer en zo hou ik het bij. dan wel zonder kleren. deed ik ook bij mn dochter...heel mooi om te zien! mocht ik hem hier showen dan wel met kleren. verder heb ik prive albums in mn profiel voor vrienden die de rest kunnen zien anders ben ik bang voor herkenning nu.. mvm zal mij morgen wel bellen denk ik! ben benieuwd!
Zo even een weekend gewerkt, en net weer even bij gelezen! Mooi buikje hoor sas! Bij mij blijft hij nu ook een beetje bol staan! Normaal kan ik hem in houden en dat wil niet meer! Verder nog ateeds geen zere borsten meer, alleen wat krampen en af en toe misselijk ! Wat gaat de tijd sloom tot eerste echo! En welkom nieuwe juli mama's en gefeliciteerd !
Hallo allemaal! Mag ik ook aansluiten? Hier een mooie positieve test en met de uitrekentools kom ik uit op 07-07-13 en ik zag dat jullie daar nog een vacature hebben (2e kindje) @alle zwangere dames: van harte gefeliciteerd!!
Willen jullie het geslacht weten?? Ja dat willen wij heel graag! Lijkt in erg handig! Hoeveel ronde's hebben jullie erover gedaan? 14 maand! Na pijnlijke operatie eileiders doorspoelen! 2de ronde raak! Voor wie de keus heeft, thuis of ziekenhuis bevallen. Thuis zal mooi zijn! Maar ook spannend! Ziekenhuis is alles in de buurt! Weten jullie al of jullie voor bv of fv gaan? Flesvoeding ! Lijkt me heerlijk dat vriend ook de fles kan geven! Hij wil dit ook graag doen! Willen jullie een combinatietest uit laten voeren met de 12 weken? Nee, niet nodig! Doen jullie mee voor MVM? Ja heb mij al aangemeld! Binnenkort afspraak maken! Welke zwangerschapskwaaltjes? Kwaaltjes gaan en komen! Op het moment vooral veel duizeligheid en beroerd! Borsten zijn minder pijnlijk! Krampjes af en toe!
jeetje wat een rust hier vraagje voor de dames die straks 2 jonge kinderen hebben. Wij zagen gister een dubbele wagen (tandem). 1 met een nestje voor de baby en daarvoor 1 voor de dreumes/peuter. Maar zie ook welleens een meerijdt plakje achterop waar ze zowel kunnen zitten en staan. wat zal straks het handigste zijn?? Ik zit zelf aan zo'n meerijdt-zit plankje te denken aangezien ze straks wel wat kan lopen. Kunnen die krengen overal op? ik weet nog niet of ik een nieuwe kinderwagen wil of gewoon een plankje regel voor mijn buzz4 (is die er uberhaupt wel?)
Ik zou zelf nooit een dubbele wagen kopen. Ik zou de kleinste gewoon lekker in een draagdoek/draagzak doen en de oudste in de wagen. Het lijkt me echt vreselijk om met zo'n wagen door een winkel te moeten. Ik zou dan op den duur als aanvulling zo'n meerijd plankje erbij kopen.
ja maar de duowagen is niet zoals jij denkt naast elkaar en mega groot..ik bedoel een compacte waarbij de kindjes achter elkaar zitten. (quinny xl tandem) ziet er nog wel redelijk uit draagzak vind ik zo rot om doen en vond het bij mn dochter ook 10x niks. maar ik twijfel nog hoor, de buurvrouw gebruikt hem namelijk niet omdat haar dochtertje wou lopen. gisteren waren we in het park en zag ik zon duowagen, die zag er wel netjes en practisch uit maarja voor hetzelfde geld gebruik je hem niet eens We waren er dus over aan het discusieren.
zie net dat wel geen as hebben waar je een meerijdplankje aan kunt bevestigen dus helaas.... grrrrrr naja we zien op den duur wel.
Kid Sit Adapter | Kinderwagens | Baby-Dump Speciale adapter voor de kidsit, past ie op nog meer wagens. Wij willen ook de kidsit verder draagdoek etc.
1 juli 2013 Bloempie 1983 - 29 - 2e kindje - vk - 5 nov MvM 2 juli 2013 Diet - 24 - 1e kindje - 13 nov echo Zensation - 27 - 1e kindje - 15 november echo gyn 3 juli 2013 4 juli 2013 Aklina - 29 - 1e kindje - 5 nov MvM - gyn 2e echo 12 nov 5 juli 2013 Uk1983 - 29 - 1e kindje - gyn 2e echo 9 nov 6 juli 2013 JBM85- 26 - 2e kindje - gyn - 14 nov 1e echo MinnieJ - 30 - 2e kindje - 29 nov echo mik25- 30 jaar- 3e kindje - 16 nov termijnecho 7 juli 2013 8 juli 2013 Sasjuh83 - 29 - 2e kindje - 7 nov MvM, 23 nov echo gyn, 5 dec echo en intake vk 9 juli 2013 Schaapje - 30 - 2e kindje - vk 10 juli 2013 Rica - 26 - 2e kindje - vk/gyn 11 juli 2013 MaudvanL - 24 - 2e kindje 14 juli 2013 Kiraa - 22 - 1e kindje ik heb mezelf ff toegevoegd
ja had hem gezien de kids sit maaar wij hebben een buzz4 en dus geen achter as waar je hem aan moet bevestigen... stom gedoe, quinny heeft daar toch wel overna gedacht? blijkbaar niet dus.
Hieperdepiep Hoera! Mijn lieve dochter is vandaag 2 jaar geworden . Wat gaat de tijd toch snel, twee jaar geleden liep ik rond dit tijdstip nog in huis rond met hele erge darmkrampen, althans dat dacht ik . Toen die darmkrampen toch wel heel regelmatig kwamen zijn we toch maar naar het ziekenhuis gegaan, bleken het toch weeën te zijn . 's Avonds om 18.49 is ze geboren, wat een geluk, wat een intens gevoel. Niet te omschrijven. En nu zijn we twee jaar verder, hebben we gisteren ontzettend leuk haar verjaardag gevierd en zit ze nu heerlijk te spelen maar haar nieuwe keukentje! Én ben ik zwanger van wondertje 2! De vrouw van mijn vader (ik vind stiefmoeder altijd zo'n naar woord ) zei gisteren ineens al dat ze even geleden dachten dat ik zwanger was, omdat ik op een verjaardag een keer niet mee ging roken. Ze bleef het maar zeggen. Haha ik hem maar schaapachtig mee gelachen maar ohhh wat moest ik me inhouden om niks te zeggen. We willen echt even wachten op een goede echo, daarna ga ik gelijk naar ze toe.
1 juli 2013 Bloempie 1983 - 29 - 2e kindje - 5 nov MvM -3 dec intake vk + echo 2 juli 2013 Diet - 24 - 1e kindje - 13 nov echo Zensation - 27 - 1e kindje - 15 november echo gyn 3 juli 2013 4 juli 2013 Aklina - 29 - 1e kindje - 5 nov MvM - gyn 2e echo 12 nov 5 juli 2013 Uk1983 - 29 - 1e kindje - gyn 2e echo 9 nov 6 juli 2013 JBM85- 26 - 2e kindje - gyn - 14 nov 1e echo MinnieJ - 30 - 2e kindje - 29 nov echo mik25- 30 jaar- 3e kindje - 16 nov termijnecho 7 juli 2013 8 juli 2013 Sasjuh83 - 29 - 2e kindje - 7 nov MvM, 23 nov echo gyn, 5 dec echo en intake vk 9 juli 2013 Schaapje - 30 - 2e kindje - vk 10 juli 2013 Rica - 26 - 2e kindje - vk/gyn 11 juli 2013 MaudvanL - 24 - 2e kindje 14 juli 2013 Kiraa - 22 - 1e kindje
Grr als ik kopieer en plak doet de iPad dus niet de kleurtjes! Kan iemand dat ff voor me aanpassen? Hier vanmorgen MvM gehad. Was een leuk gesprek! Zelfde vrouw als de vorige keer dus dat is wel leuk! Mooi armbandje gekregen, vorige keer had ik de ketting, dus setje is mooi compleet! De test knalde er mooi uit! Nog duidelijker dan de controle streep! Zal zo ff foto toevoegen. Vandaag ook de vk gebeld. 3dec intake + echo. Nog precies 4weken wachten...
Bloempie je moet even quoten en dan [ quote] [/ quote] even weg halen, dan blijft de opmaak goed. En wat een mooie knaller! Hier nog steeds een beetje onzekerheid, door oud bloed bij afvegen, maar aan de andere kant geen echt bloed gelukkig en weer een dag verder! Ik ga vanavond of morgen nog even een CB test halen, ben benieuwd of hij 3+ aangeeft.
1 juli 2013 Bloempie 1983 - 29 - 2e kindje - vk - 5 nov MvM - 3 dec intake vk + echo 2 juli 2013 Diet - 24 - 1e kindje - 13 nov echo Zensation - 27 - 1e kindje - 15 november echo gyn 3 juli 2013 4 juli 2013 Aklina - 29 - 1e kindje - 5 nov MvM - gyn 2e echo 12 nov 5 juli 2013 Uk1983 - 29 - 1e kindje - gyn 2e echo 9 nov 6 juli 2013 JBM85- 26 - 2e kindje - gyn - 14 nov 1e echo MinnieJ - 30 - 2e kindje - 29 nov echo mik25- 30 jaar- 3e kindje - 16 nov termijnecho 7 juli 2013 8 juli 2013 Sasjuh83 - 29 - 2e kindje - 7 nov MvM, 23 nov echo gyn, 5 dec echo en intake vk 9 juli 2013 Schaapje - 30 - 2e kindje - vk 10 juli 2013 Rica - 26 - 2e kindje - vk/gyn 11 juli 2013 MaudvanL - 24 - 2e kindje 14 juli 2013 Kiraa - 22 - 1e kindje