@ Mira, wat fijn dat je je nu zo goed voelt! Vermoeidheid lijkt ook wat over te waaien bij jou nu?! Geniet er lekker van meis! Leuk woensdag weer op controle! Zou leuk zijn als ze even willen kijken Dus binnenkort misschien toch eens een mooie bolle buiken foto van jou?!
xCynx, ik denk aan je meid, ben benieuwd hoe het is gegaan!! En voor de andere meiden vandaag nogmaals succes!!
Alles is goed met onze kleine meid! Ze loopt 1 week achter op groei dus ze verwachten dat ze klein is bij de geboorte net als haar grote broer! Vanavond meer uitgebreid verslagje! X
Vanavond de 20 weken echo!! Ben best wel zenuwachtig Uiteraard ook heel leuk om te weten of het een jongetje of meisje is, maar nog veel spannender of alles goed is.... Verder gaat het goed hier, maar wel veel last van een harde buik en ik heb continue een zeurende pijn... Misschien iets meer rusten en minder stressen
Cyn fijn om te lezen dat het goed gaat met haar Ik wacht op je verslag en eventuele foto's!! Luna: Succes vanavond, laat je weten hoe het gaat?? Mamsie, ik denk aan je! Ik hoop dat alles goed is gegaan!!
We hebben het 2de deel gehad en het kindje is helemaal goedgekeurd!! We krijgen een jongetje erbij Superleuk net lekker geshopt
gefeliciteerd meid!!! Nu vallen die zorgen allemaal van je schouders!! ik zie ze vallen!! Edit: Dank je wel Sillekes!
ik voel de baby ook niet elke dag hoor, maar sinds een weekje voel ik de baby. En sinds vandaag schopt die ook soms enorm hard! haha echt een gek en fijn gevoel. gaan jullie trouwens ook een fotoshoot met je partner doen en 3d/4d echo??
Fijn om te lezen dat de 20 weken echo's van de laatste dagen Gied waren. Wij mogen vrijdag om 8.50. Ben eigenlijk helemaal niet zenuwachtig. Zie onze kleine natuurlijk bij iedere controle op de echo's en ga er vanuit dat er geen bijzonderheden zijn. Bij de pretecho was er ook in grote lijnen gekeken of alles ok was. Hier voel ik onze kleine wel iedere dag. Wat een kleine druktemaker. Mijn man heeft haar van de week ook voor het eerst voelen schoppen. We zijn hier druk aan t nadenken over dienaangaande, maar komen er naar niet uit. Weet dat we nog tijd genoeg hebben, maar vond het bij m'n vorige zwangerschap wel fijn dat we met 16 weken de naam al hadden.