Dank jullie lief van jullie allemaal!!! Voor de meiden die een kinderwagen duo willen aanschaffen, ik had net een mail binnen gekregen van Jonge Gezinnen over kinderwagens, en ook duo wagens. Er zit ook een duo wagen van 189,- tussen. Tenminste als ik het goed lees. Zitten nu veel aanbiedingen tussen. Het is allemaal nieuw.
- Zanita, Ja wild de wagen ook via MP kopen aangezien we die niet lang nodig zullen hebben.. we hebben nu een Quinny Buzz 3 en die voldoet ook prima, maar met 2 kindjes kun je er nog niks mee..
Heb die van 189,- gezien maar dat is een tandem wagen, en die moeten top zwaar zijn met een 2+ kindje voorop te hebben zitten. vandaar de naast elkaar, maar daar moeten we nog om kijken, we weten niet of Kee wel in zo'n zitje past!
Hier wel een duowagen, Elin is nog geen 1,5 als haar zusje wordt geboren. Aangezien wij hem nog wel lang zullen gebruiken, hebben we een dure wagen gekocht. De Bugaboo Donkey. Ideaal, want deze wagen is ook gewoon te gebruiken als mono wagen, dus als Elin niet meer in de wagen gaat kan hij ook alleen voor zusje gebruikt worden.
@cyn mij lijkt een zitje ook niet handig ik ben ook klein dat loopt niet makkelijk en inderdaad liever de kinderen naast elkaar dan achter elkaar. Iemand ooit naar babypark geweest? Dat is nieuw hier in de buurt
@trinity dat is fijn dat alles goed is dan is de baby veel gegroeid wist niet dat je daar zoveel pijn van kon hebben
@babypark, wij hebben ook een nieuwe hier in de buurt, afgelopen zaterdag een nieuwe kast gekocht. Mooie winkel met ruime keus. Ik hou wel van opgeruimde, schone winkels waar alles mooi is uitgestald.
Wij hebben een Mutsy wandelwagen, waar je ook een duoseat op kan zetten. Jesse is bijna 2 als zijn zusje word geboren dus lijkt me wel handig, al kan hij nu al goed behoorlijk lange stukken lopen.
Judith daar benn ik ook voor aan t kijken. Wist helemaal niet dat mutsy dat had. Een vriendin had t gezien. En ik wil een goede buggy voor in de aito. Mclaren vind ik t beste lopen, dus daar ben ik voor aan t kijken
Ik heb een Nuna Pepp buggy. Superfijn ding! Heel makkelijk met 1 hand te besturen. En hangt op de fiets achter de fiets ipv aan de zijkant. Wil echt geen andere buggy meer.
Hier nog een goede 20-wekenecho!! En grote twijfel of het een jongen of een meisje is. Ik was overtuigd van een meisje, mn door de nubbtheorie, maar ik weet t niet meer! Pfffff, hahah! (We willen het niet weten, maar ik vind het wel leuk om te spieken en te gissen) Wij hebben op marktplaats een easywalker duo gekocht. Hele fijne, degelijke en stevige wagen. En als we m net meer gebruiken, knallen we m gewoon weer op mp en kopen we weer een enkele wagen, liefst Stokke. Dat hebben we nu ook. Heerlijke wagen. Echt een aanrader.
Judith is dat ook een duo buggy? Ik wilde op mijn huidige mutsy een plakje zetten, mijn jongeste is dan 1 jaar en 3 mnd. Maar nu ik die duoset gezien heb van mutsy, heb ik liever die. En op mp zijn die goedkoper dan een nieuw plabkje. Ik debk dat ik ook meer de buggy zal gebruiken dan de kinderwagen, die staat altijd in de gang en is alleen voor een boodschapje doen. Voorlipig hoef ik ook nog biks te kopen. Want de kleinste gaat de eerste maanden mee in de draagzak. Voordat die in de buggy kan is t al 2014 Ik zit wel op mp te kijken voor een newbornset van tripp trap. Die lijkt me zoooo handig. Wie gaan morgen naar de beurs? Veel plezier! ik hb ook zn zin om te gaan. De mannen gaab onverwachts ook mee. Helemaal leuk, staan we ook nog even bewust stil bij deze zs Vandaag trouwebs voor t eerst gebowld met de oudste (3 jaar) zo super grappig! Top dag
Wat een avond het lijkt wel of ik alleen maar kan huilen Gisteren hebben we te horen gekregen dat we een gezonde zoon erbij krijgen hartstikke blij mee, alleen als het een meisje was hadden we haar een tweede naam van mijn moeder gegegeven Mijn moeder is eind 2011 overleden, ik vind het zo erg dat het niet kan Ik wil helemaal niet zo zijn zoals ik me nu voel want ben echt blij met nog een kindje maar het is zo dubbel Ik moest het even kwijt
Dames fijn weer een goede 20 weken echo! Gefeliciteerd! Wij moeten nog weekje wachten. Trinity, fgelukkig was alles goed meid! Hier ook de Bugaboo donkey duowagen, kleine is straks 2 jaar en 4 maanden, luisterd voor geen meter en wil ook geen handje geven, dus heb er even over getwijfeld maar ik denk ga straks niet lopen hannessen met 2 kids en een draag doek lijkt mij niks.
Ik hoop het ze heette laura ik vind het geen makkelijke naam om er iets voor een jongen van te maken als tweede naam dan Alvast bedankt he