1-15 juli 2013 mama's!!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door bloempie 1983, 23 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noid

noid Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.245
    0
    36
    Tilburg
    Ik duik mijn bedje in, voor de ladies die naar de beurs gaan, veel plezier!!!

2. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    En toen was mn meisje 1 jaar.. Vorig jaar rond deze tijd lag ik weeën weg te puffen ;)

3. noid

noid Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.245
    0
    36
    Tilburg
    Gefeliciteerd!!

4. kleintje1985

kleintje1985 Actief lid

9 nov 2011
    448
    0
    0
    NULL
    Lunteren
    Gefeliciteerd met je meissie.

Ik ga me klaar maken om met mn moeder
    na de beurs te gaan, heb er zin in.... Zien of er wat te halen valt...

5. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sasjuh gefeliciteerd. Voelt gek of niet.

Kleintje veel plezier. Als je mooie koopjes scoort vandaag, eff delen avond!

6. Mamsie2010

Mamsie2010 Bekend lid

1 jan 2013
    984
    6
    18
    Noord Brabant
    @janneke ik vind top 20 namen vaak erg leuk zoals Tess, Emma, Lizz,Lisa

7. kleintje1985

kleintje1985 Actief lid

9 nov 2011
    448
    0
    0
    NULL
    Lunteren
    @Janneke zal ik doen, als ik er nog puf voor heb, haha, wordt een leuke vermoeiende dag.....

8. xCynx

xCynx Actief lid

18 mei 2010
    457
    0
    16
    Hawaii
    - sasjuh, Gefeliciteerd met je kleine meid!

- meiden die naar de huis houd beurs gaan, veel plezier!

- namen, wij hebben de naam ook al! En helemaal blij mee.. alleen nog op zoek naar een 2e naam..

9. Melief

Melief Niet meer actief

Mamsie; wat verdrietig :( ik zou voor Laurens gaan!
    Kruidnootje, moest stiekem een klein beetje lachen om je verhaal, maar weet wat je bedoelt, hier ook 2 gesteriliseerde hondjes. En zielig dat ze daarna zijn ;)
    Sasjuh; gefeliciteerd met je dochter!!

Onze naam is de afgelopen jaren maar tussen de 2en 4 keer gegeven haha. Al is manlief nog niet helemaal overtuigd ;)

Ik ga morgen naar de beurs, erg veel zin in!

Zijn er trouwens nog meer shopverslaafde? Het is hier echt verschrikkelijk maar al die baby kleertjes zijn zoo leuk. Durf echt niet neer te zetten hoeveel ik al heb...

10. Mamsie2010

Mamsie2010 Bekend lid

1 jan 2013
    984
    6
    18
    Noord Brabant
    @melief dank je Ik denk ook wel dat het die naam gaat worden nu ml nog overtuigen
    En shoppen ondanks dat we eigenlijk alles nog hebben kan ik het ook niet weerstaan zo leuk en toch andere mode dan 3 jaar geleden

11. Starling

Starling Actief lid

12 jul 2012
    253
    0
    0
    Veel plezier op de beurs dames.. wel jullie aankopen delen he..
    @ mamsie.. Heel verdrietig.. vanuit hier een dikke virtuele knuffel..

Gefeliciteerd sasjuh, veel plezier vandaag.

Ik zie net dat onze naam 113 keer gegeven is vorig jaar.
    Niet echt heel populair, maar ook weer niet zo dat je het echt nooit hoort.

Vanmiddag echo.. zie er wel tegen op.. niet de echo an sich.. ik geloof wel dat het goed is, maar dat geduw op mijn buik.. dat doet altijd zo'n zeer..
    En ook nog een inwendige erbij.. helemaal feest:(

12. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Vernoemen: Ik zou ook voor Laurens gaan. Komt het dichtste bij Laura en vind ik ook erg mooi.
    Hier willen we de kleine naar mijn vader vernoemen, nou ja, ik vooral. Manlief vind gelukkig een jongensnaam die dezelfde betekenis heeft het mooiste, dus als het een jongen is hebben we de naam al ;) Voor een meisje moeten we nog even overleggen.

HH/9M-beurs: Veel plezier dames die vandaag gaan! Kan niet wachten *Nog 3 nachtjes slapen :D*

Weer terug uit het ZKH van de controle. Deze keer bij de klinisch verloskundige mogen komen. Ze vroeg hoe ik me voelde en ik heb daarom verteld over wat ik dacht dat een groeispurt was. Gelukkig gaf ze aan dat het ook het geval was en dat het vaker voor komt. Dus ik ben weer gerust gesteld.
    Daarna nog naar de kleine mogen kijken. De verloskundige was ontzettend onder de indruk van de beweeglijkheid van de kleine. Zo zag ze het niet vaak, zei ze nog ;) Geen seconde stil kunnen liggen, dus we zagen veel boksen en trappelen. Voelde tijdens de echo ook een plopje (richting apparaat... Wil net als de ouders nu al liever niet op film of foto, hahaha) en zag meteen een beentje omhoog gaan op de echo, dus nu weet ik het zeker: Ik voel sinds zondag de kleine dus heel duidelijk :D Helemaal trots op ons kleine trappel-wonder!!!
    Helaas was de bloeddruk weer wat hoger (veel moeten haasten omdat ik moest krabben, krabber was nog niet in de auto gelegd, help help ik moet haasten voor mijn afspraak, snel lopen, dus niet even gerust voor de bloeddrukmeting :(). Dus nu als test een iets hogere dosis meds en volgende week weer een controle.

13. diaaantje

diaaantje Actief lid

16 okt 2011
    251
    0
    0
    NULL
    NULL
    laurens leuke naam voor een jongen.
    wij gaan vrijdag beurs heb er nou al zin in miij benieuwen

groetjes diana

14. Pelikaantje

Pelikaantje Bekend lid

22 okt 2008
    917
    2
    18
    Utrecht
    Dag dames,

Lang niet geweest hier! Hoe gaat het hier?

Ik zit nu thuis met harde buiken en rugpijn. Moet rustig aan doen van verloskundige en mag (voorlopig) niet werken. Tja niet echt iets voor mij, maar de baby is nu het belangrijkst! Als ik ga lopen krijg ik namelijk meteen harde buiken. Verder ligt de baby heel laag in mijn bekken, wat niet erg is. Maar daardoor voel ik constant een druk van onder (alsof de baby aan het indalen is).

Maar gelukkig de 20 weken echo was goed!! en we kregen er nog een meisje bij. Nu ik weer wat meer tijd heb, hoop ik hier weer gezellig mee te kletsen.

15. Mamsie2010

Mamsie2010 Bekend lid

1 jan 2013
    984
    6
    18
    Noord Brabant
    Als tweede naam willen we die dan

16. groen29

groen29 Bekend lid

18 aug 2010
    607
    0
    0
    Sasjuh, gefeliciteerd met je dochter!

Mamsie, ik vind Laurens in deze context ook heel mooi

Mijn kleine mannetje zit nu heerlijk te te spelen in bad. Vanochtend bij het cb geweest voor zijn, voorlopig, laatste prikken. Verder is hij goed gegroeid.

hij was daarna wel moe want hij heeft bijn 2,5 uur geslapen!! En ik ook een uurtje
    Zo meteen gaan we nog even de stad in en dan poetsen en eten voor morgen en vrijdag maken. Dit doe ik altijd van te voren voor mijn werkdagen.

17. judithvdc

judithvdc Bekend lid

1 dec 2010
    836
    0
    0
    Gelderland
    Sasjuh, gefeliciteerd met je dochter!

Hier komen we ook maar niet uit de naam. T moet bij Jesse passen, niet te lang zijn, nederlandse klank. En ik vind een stoere naam wel leuk, wil niet een naam die vooral erg lief klinkt. Moeilijk, moeilijk, moeilijk. Hebben wel 2 namen in gedachte maar 1 klinkt niet zo mooi met onze achternaam en de ander daar ziet mijn man overeenkomsten met de achternaam(hebben beide iets te maken met een kleur). Pfff, ben blij als we dé naam hebben.

18. JBM85

JBM85 Bekend lid

18 mrt 2012
    740
    0
    0
    NULL
    NULL
    Laurens hele mooie naam!!!

Sasje gefeliciteerd! Gaat hard he!

Pelikaantje gefeliciteerd met een goede 20 weken echo en een meisje!

Succes en veel plezier meiden met de echo's.

En HH / 9mnd beurs veel plezier dames! Jaa ben ook erg benieuwd naar wat jullie er gekocht hebben.

19. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Heej meiden!

@ Sasjuh, gefeliciteerd met je meisje! :) Snel gegaan zeker, dat jaar!? ;)

@ Pelikaantje, jammer dat je al thuis zit! Maar wel fijn van je 20 weken echo! En leuk een meisje!

@ 9 maanden beurs gangers, veel plezier! (ik morgen naar de motorbeurs :))

Hier vandaag bij manager aangegeven dat mijn bekkenklachten me toch echt wel belemmeren op het werk. En ik ben zo'n doos die niet wil aangeven als het niet meer gaat.... Ik vind dat altijd lastig en wil m'n collegas niet meer belasten, waardoor ik tot beter weten in doorga tot ik echt niet meer kan... Dus nu gaan we op zoek naar een oplossing...

20. noid

noid Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.245
    0
    36
    Tilburg
    @Noorus: erg hè, ik ben ook zo'n muts. Roep tegen iedereen die ziek is dat ze rustig aan moeten doen en zo van: ziek is ziek. Maar zelf ga ik door tot het bittere eind en denk ik dat het allemaal wel meevalt met m'n klachten haha.

Deel Deze Pagina