1-15 juli 2013 mama's!!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door bloempie 1983, 23 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Toch ander geslacht...: Via ZP ken ik iemand die dat heeft gehad. Zou een jongen krijgen volgens de pretecho, maar bij de 20 weken bleek het dus echt een meisje te zijn. Ze hadden gelukkig nog niks gekocht in een bepaalde kleur, maar het was wel even schakelen idd.

Sasjuh: Hoe was Elin haar verjaardag gisteren?

2. Trinity

Trinity Fanatiek lid

7 nov 2012
    1.176
    0
    0
    Overijssel
    Succes meiden met de 20 weken echo!!

3. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Mira wij hebben een leuke dag gehad gisteren! Vieren het zondag nog voor de vrienden enzo. Elin is al goed verwend iig!

20 wkn echo was helemaal goed! En het was nog steeds een meisje ;) Liep een week voor op groei, alles was 21+2 terwijl ik nu 20+3 ben. Ze heeft t goed in mn buik dus ;)

4. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Net terug van de beurs. Helmaal los gegaan. Bij noppies tshirt voor 5 euro. 2 pakken pampers voor 11 euro. Woezel en pip tas met inhoud (douche dingetjes) voor maar 15 euro. Ik had nog 2 thirts van mamalisolios maae roch maar biet gekocht. Nu heb ik spijt......
    Niet naar de hhb geweeat, mijn benen waren al op. Jammer dat prenetal geen baby en zwanger kleding had staan.... Ohja ook nog aapie schoen/slofjes gekocht voor joep, heel blij mee

Tip. Inschijven voor filicitas doos of zeggen dat je t online al gedaan hebben, ik kreeg een wit tshirtje van noppies met blauwe of roze tekst heel leuk.

Bij babydump ook nog bedlakens enz gekocht voor meisje. Ook geen leule kleertjes voor meisje

5. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh ja alle delen van woezel en pip boeken voor 7,5 ipv 15 euro. Ik moest er nog een hebben dus die heb ik alvast voor de verjaardag van joep

6. Trinity

Trinity Fanatiek lid

7 nov 2012
    1.176
    0
    0
    Overijssel
    Wat klinkt dit leuk allemaal!! Oooh kan niet wachten tot zondag!! :) Kaartjes zijn geregeld, niet van de kruidvat, maar gewoon van de beurs zelf voor 17.50 p.p dagkaart. Wel heel wat goedkoper dan de normale prijs van 30.50 p.p hihi

Dus is het wel goedkoper allemaal op de beurs? Zijn er nog tips van: DAAR MOET JE HEEN GAAN?? hihi

7. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Trinity, ligt eraan wat je nodig hebt. Ik wilde gaarg die pampers, slofjes. De reat is inpuls aankoop. Maar ik ben ook heel blij met mijn zs noppies shirt voor 5 eurp. Exht een koopje.

Ze hebben ook heel veel fleavoeding voor weinig maar dat moet je maar net nodig hebben.

8. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hoop trouwens niet dat wij toch stiekem een jongens krijgen. Ik heb vandaag roze deken en lakens gekocht:s

9. Melief

Melief Niet meer actief

Ik vond het een chaos om eerlijk te zijn :) Alsof alles gratis was, en zo goedkoop vond ik het allemaal niet. Ook was het huren van de rolstoel echt ontzettend slecht geregeld!
    Heb een superleuke dag gehad met mams hoor, maar nooit meer!
    Wij waren gelukkig wel op tijd voor de gratis echo, was erg leuk!
    Uiteraard wel leuke dingen gekocht;
    - roze koeka ledikantdeken (van mams gekregen)
    - koeka slab
    - 2 aiden & anais doeken
    - jottum jurkje
    - petite bateau pyama
    - isi mini romper
    - speendoekje
    - zwangerschaps shirtje
    - mamalicious bloesje ( van oma gekregen)

10. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    Hier ook een goede echo gehad! En wij krijgen ook een meisje! Helemaal blij! Nog meer roze hier.

11. McSusan

McSusan Actief lid

3 jan 2011
    298
    0
    0
    NULL
    NULL
    *legt voetjes op de bank, zakt onderuit, koppie thee er bij* zucht....hekemaal gesloopt van de 9 maanden beurs.

Ik vond het erg leuk. Een aden&anais doek gekocht. Zo'n grote, die ik als dun dekentje wil gebruiken als het van de zomer erg warm is. Hoor er zoveel enthousiaste verhalen over. Het patroon die ik wilde hebben hadden ze niet meer, alleen nog 1 die op de stand hing, gevraagd om korting en dat kreeg ik ook nog. Haha, soms helpt bijdehand zijn.
    Een mooi dik voedingskussen gekocht. Die van de vorige keer was echt te klein en te dun, scheelt zoveel schouder en rugpijn een goed kussen.
    Tip: schrijf je in voor de voordeelpas van Wij (12,95) dan krijg je een goodiebag van lief t.w.v. 45,-, met een leuke lief romper, lief sokjes, lief notitieboek a5, inpakpapier 2 rollen van lief, 3 tijdschriften o.a. Beaumonde enz. In een Lief tas. Vooral voor de jongensmama's een aanrader want de sokjes en romper zijn turqouise, al vind ik dat ook leuk voor een meisje.
    Verder veel gratis potjes, speentjes, rammelaar, flesje, nutricia ontbijtbrokken gescoord.
    Me opgegeven voor 1 of ander panel en een gratis viva en flair gescoord.
    Heel veel inspiratie opgedaan voor een geboortekaartje en daarvan veel folders met websites meegenomen.
    @janneke, ik vond die aapie schoentjes ook zo leuk, folder meegenomen voor als ons kleine jongetje aan schoentjes toe is.
    Leuke stand met zelfgemaakte hoezen waar je ook hoezen voor de newbornset van stokke kanlaten maken, vind die standaardhoezen namelijk niet zo mooi en ben zelf niet zo crea. Je kan daar ook zelf boxkleden samenstellen en laten maken. Zag er kwalitatief goed uit.
    Verder inspiratie voor het kamertje opgedaan en al wat donkerblauwe en zilvere accesoires voor het kamertje gekocht, dat gaat het namelijk worden.
    En me verder heel goed beheerst bij alle leuke babykleertjes, ik heb namelijk afgelopen weekend alle kleertjes uitgezocht en ik heb echt nog heel veel mooie spullen van ons oudste jongetje.

@20 weken echo's, zo blij met nog meer goede echo's

@kruimel, sterkte met de echo morgen!

Zooo en nu ga ik chillen.

12. McSusan

McSusan Actief lid

3 jan 2011
    298
    0
    0
    NULL
    NULL
    @kruimel, ik bedoel natuurlijk @kruidnootje, heel veel sterkte morgen en hopen dat jullie meisje haar handjes mooi strekt

13. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mcsusen jij bent ook los gegaan haha ik heb niet zoveel gratis gehad. Alleen die rammelaar van fisherprice heb ik opgehaald en ik kreeg dan dat noppies shirtje bij die felicity doos.
    Ik heb trouwens die stand met die hoesen niet gezien. Ik vind die standaard hoezen van stokke ook niet zon mijm smaak. Maar waarachijnlijl zal il er eeen op mp kopen en dan is er ook niet veel te kiezen.

Ik vond het niet echt een chaos ik snap alleen niet waarom mensen dar met kinderen heen gaan. Hadden jullie kida mee?

14. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kida is kids natuurlijk

15. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    Ik verbaas mij daar al jaren over, ik moet er niet aan denken om een baby of kind mee te nemen.

16. McSusan

McSusan Actief lid

3 jan 2011
    298
    0
    0
    NULL
    NULL
    @janneke, daar had ik het ook al over met m'n moeder, ik zou echt niet de kids meenemen. Hooguit van die hele kleine baby's, die slapen wel in de wagen. Maar alle kinderen die ouder waren zaten allemaal te dreinen zo aan het einde van de middag en eerlijk gezegd vond ik het echt zielig, ze hebben er echt helemaal niks aan. Alleen op die nutricia stand zaten ze lekker te eten van die potjes en naar het treintje te kijken, zo schetig.

*worstelt zich door de stapel met folders heen* gevonden!, die hoezen staan op de site van ukje.nl
    Mijn moeder bood spontaan aan om de stokke stoel en new born set te betalen, tja dan koop ik het graag nieuw. Bij babydump zijn ze nu 89,95 en de stoelen zijn t/m zondag ook in de aanbieding. Die ga ik meteen zelf gebruiken bij het koken, kan niet meer zo lang staan ivm bekkenklachten.
    Overigens ben ik al een tijdje de new born sets op mp in de gaten aan het houden en heel veel worden zonder hoes aangeboden.

17. Supernurse

Supernurse Fanatiek lid

16 aug 2009
    1.837
    0
    0
    ik heb weer even snel bijgelezen en kan niet op iedereen reageren.

Fijn dat er goede echo's waren, super!!! nog een klein weekje en dan weten wij ook of alles goed is.

negenmaandenbeurs, ik snap ook niet dat moeders wat oudere kindjes meenemen. Niets aan voor ze. Vond het niet echt chaos maar kon niet alles even goed bekijken.

kruidnootje heel veel succes morgen met de echo (en anderen die morgen moeten ook natuurlijk)

18. McSusan

McSusan Actief lid

3 jan 2011
    298
    0
    0
    NULL
    NULL
    @9 maandenbeurs, wij waren er om 10.45 uur, tegen 13.30 uur was het wel erg druk en dan zijn al die kinderwagens natuurlijk ook niet makkelijk. De ochtend was de chaos minder. Als je pas begin van de middag kwam dan kan ik me voorstellen dat je het meer als chaos hebt ervaren.

19. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Is de newborn set nu 90 bij babydump? Dat is bijna zelfde prijs als 2e hands.
    Ik ga eff kijken op ukje.nl thx.
    Ik zou ook niet met kinderwagen gaan. Je kan nergens door. Als al die kinderwagens vamdaag thuis gebleven waren, konden wij normaal lopen.
    Of doe dan je aller kleinste in eem draagzak!
    Hier ook geen problemen met de rolstoel ophalen. Kregen meteen mee. Stond al klaar!

20. Trinity

Trinity Fanatiek lid

7 nov 2012
    1.176
    0
    0
    Overijssel
    Wij nemen wel onze zoontje mee.. Gewoon ook zodat we er lekker uit zijn met zn 3en. De buggy gaat mee, en kan hij er gewoon lekker in zitten. Wil hij eventjes lopen dan loopt hij gewoon weer een stukje. Hij is gek op treinen en we gaan dan ook met de trein, gewoon een dagje weg met zn drieen.

Deel Deze Pagina