1-15 juli 2013 mama's!!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door bloempie 1983, 23 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. McSusan

McSusan Actief lid

3 jan 2011
    298
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mamsie, ik heb de vorige keer na 5 weken 1 bv door fv vervangen en die kleine van ons had daar geen moeite mee. Gewoon met een Avent fles. Vriendinnen hebben dezelfde ervaring, al hadden sommige wel van die speciale flessen die op borsten lijken

2. McSusan

McSusan Actief lid

3 jan 2011
    298
    0
    0
    NULL
    NULL
    @shoppen, onze peuter is in oktober geboren en nr2 komt nu in juni, dus de maten gaan allemaal in een ander seizoen vallen, zal dus automatisch alle maten aan gaan vullen met leuke nieuwe setjes, zoooooo erg om te moeten shoppen ;)

3. JBM85

JBM85 Bekend lid

18 mrt 2012
    740
    0
    0
    NULL
    NULL
    Evian, wat verschrikkelijk meis, veel sterkte voor jou, moeilijk denk om zwanger aan de zijlijn (niet weten wat te zeggen enzo) te staan en voral voor haar veel sterkte!

Gave kleertjes, ik heb hier nog 4 pakjes neutraal liggen van D, 1 pakje wat hij als eerste aan had wil ik nu weer als eerste aandoen.
    Ook hier een ander seizoen maar had veel witte rompers met gave shirtjes erover dus als het weer een jongen word heb ik shirtjes zat, en koop tuurlijk nog wel bij zooo leuk die kleine kleertjes!

4. Trinity

Trinity Fanatiek lid

7 nov 2012
    1.176
    0
    0
    Overijssel
    Evian wat een naar nieuws zeg.. :( ik snap dat je als zwangere niet echt weet wat je kan doen.. :( *knuffel*

Zo maar even boodschappen doen. Manlief komt thuis rond een uur of 16:00 vanmiddag heeft Lotus vandaag.

over kleertjes, onze oudste was in oktober geboren, en deze komt dan in juli, scheelt drie maanden qua seizoen. Heb wel wat kleren van mn oudste die de kleine straks aan komt. Niet alles, maar wel heel veel. Had al wel wat pakjes gekocht en rompers. :)

5. diaaantje

diaaantje Actief lid

16 okt 2011
    251
    0
    0
    NULL
    NULL
    hebben julle al iedeetjes voor kaarten en gedichten?
    hebben jullie leuke sites gezien?
    op de 9 maanden wel heel veel gezien en een aanal leuk gevonden.

groetjes diana

6. Trinity

Trinity Fanatiek lid

7 nov 2012
    1.176
    0
    0
    Overijssel
    Wij hebben onze kaartje al klaar. Ook al de proefkaart binnen. Zodra het zover is, maakt manlief alles klaar. Op de site is het maken en versturen voor 18:00 en dan de volgende dag in huis. Kaartje2go, zeker een aanbeveling!!

7. JBM85

JBM85 Bekend lid

18 mrt 2012
    740
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik moet binnen kort even de boeken gaan halen bij zo'n kaartjes boer, ik wil het graag zo doen dan via internet. Wij moeten er 2 uitkiezen dus lekker weer spitten in die boeken. Gedichtjes enzo geen idee, dat komt ook binnekort wel. Merk wel dat ik veel minder snel ben met alles dan met de eerste. Uitzet hoeft natuurlijk ook niet meer.

8. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Kleertjes heb ik nog veel van mn 1e. Zij is februari geboren maar was er klein en heeft tot bijna 4 maand nog in 56 gezeten dus daar genoeg van.
    Koop wel een nieuw 1e pakje, het 1e pakje van Elin heb ik nl samen met het geboortekaartje ingelijst.

Geboortekaartje hebben we ook van kaartje2go, staat al zo goed als klaar.

9. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik doe altijd fotokaart. Wel altijd weer spannend of er mooie foto gemaakt is. Mijn zus knutselt hem dan in elkaar en zorgt dat alles geregeld is.
    Gedichtje hebben we nog niet. Ik ben ook niet zo van de gedichtjes. Bij bas hadden we: met zn tweeen in leuk, met zn drieeen is nog leuker!. Bij joep hadden we: zo lief zo klein, waar wij zo blij mee zijn. Zoiets zal t nu ook wel worden. Miss ook iets van dat dit is de laatste of zo

10. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Bij Elin hadden we;
    Een nieuw leven, geboren uit onze liefde.
    Zo mooi, zo klein, zo bijzonder,
    Welkom in ons leven, groot wonder!

11. judithvdc

judithvdc Bekend lid

1 dec 2010
    836
    0
    0
    Gelderland
    Seizoen gaat hier aardig gelijk op. Jesse is in augustus geboren, maar was wel flink (4250 gram). Hij heeft 4 weken maat 56 gedragen, toen een maand of 2 maat 62. Maarja nu krijgen we een meisje dus moet toch shoppen.

Kaartje heb ik eigenlijk nog niet naar gekeken. Bok Jesse hadden we van Kaartje2go. Beviel goed, dus dat zal t wel weer worden.

12. Mamsie2010

Mamsie2010 Bekend lid

1 jan 2013
    984
    6
    18
    Noord Brabant
    Hier ook een verschil in seizoenen maar mijn zoon was ook flink dus 56 weinig gedragen dus die heb ik nog wel maar een eerste pakje koop ik nog wel en lijst ik later weer in net als nu op hun kamer

13. Uk1983

Uk1983 Bekend lid

22 mei 2011
    610
    0
    0
    Ik zie veel 1e pakjes voorbij komen met een los broekje en truitje. Is dat handiger dan zo'n aan mekaar pakje? Lijkt me eigenlijk wel maar had in mn hoofd dat je ze na de geboorte eerst zo'n aan mekaar pakje aandoet. Geen idee waarom eigenlijk!

Ik heb nog weinig zelf gekocht eigenlijk, meer gekregen. Wel hele gave stoere schoentjes aan man gegeven op zn verjaardag! Verder maar es in verdiepen wat je allemaal nodig hebt en dan binnenkort maar es shoppen.

Soms denk ik nog heeel veel tijd te hebben maar over een kleine 7 weken komt het kamertje al. En we moeten nog kleuren uitzoeken, beetje opruimen en verven. Dus toch snel maar aan beginnen.

@ Evian: sterkte met je vriendin. Wat vreselijk voor dr, stond me ook bij dat ze moeilijk zwanger kon worden en dit de laatste poging zou zijn? Er voor haar zijn is altijd goed en helaas vaak het enige.

@ Kaartje: leuke kaartjes gezien bij hipdesign en geboortekaartjes.nl. Wij mogen er ook 2 uitkiezen, leuk! Ook maar es kijken bij kaartje2go. Ben zelf niet zo van de gedichtjes dus even kijken wat je er ook anders in kan zetten.

14. Uk1983

Uk1983 Bekend lid

22 mei 2011
    610
    0
    0
    Leuk idee het pakje inlijsten en ophangen!

15. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Uk daar is geen regel voor. Vooral doen wat bij jou past en wat jij mooi vind.
    Let wel op dat t pakje warm genoeg is. Ik ben aktijd weg van die opslag pakjes en rompers. Vind t altijd zo zielug bij die pasgenorende meteen een romper wn vanalles om t hoofdje geen te wringen. Hema heeft veel omslag romper en witte pakjes, zn pakje doe ik ook in de zh tas. als de baby in bad is geweest dan doe ik t 1e pakje aan zeg, een mooi pakje! Dan maken we ook de fotos voor t kaartje.

16. Uk1983

Uk1983 Bekend lid

22 mei 2011
    610
    0
    0
    @ Janneke: die omslagpakjes heb ik ook gezien, zijn leuk! Goed idee zodat niet meteen het hoofdje verwrongen wordt. En handig met verschonen.

17. Sillekes

Sillekes Lid

8 nov 2012
    74
    0
    0
    brabant
    Hier hetzelfde seizoen, hetzelfde geslacht....
    Maar toch al veel nieuw gekocht!!
    Joep is van 1 juli en nu 8 juli uitgerekend...

Geboortekaartje is uitgezocht, op kaartjes2go vorige keer alle boeken doorgebladerd en uiteindelijk iets moeten kiezen, maar nu een tof kaartje :))

Ik zit in de ziektewet en werk alleen therapeutisch 2x per week, dus alle tijd voor de voorbereidingen!!

18. Mamsie2010

Mamsie2010 Bekend lid

1 jan 2013
    984
    6
    18
    Noord Brabant
    Ja dat vond ik ook anders verdwijnt het toch maar in een doos denk ik en vind het toch wel bijzonder

19. Starling

Starling Actief lid

12 jul 2012
    253
    0
    0
    Ik wil ook graag zijn eerste pakje inlijsten.. dat kan mooi bij de doopjurk van mijn grootmoeder (hangt ingelijst) en ik heb van mijn moeder mijn eerste pakje ook gekregen vorige week..
    Dan hebben we zo een aantal generaties bij elkaar.. helaas niks van mijn moeder terug kunnen vinden..

Ik ben echt super blij nu.. mijn man is onze slaapkamer nu naar beneden aan het verhuizen, want de trap op en af is bijna niet te doen met mijn BI..
    Ik heb de mazzel beneden ook nog 2 slaapkamers te hebben..

@ evian.. heel veel sterkte, dat is toch elke zwangere haar ergste nachtmerrie. Hoe is je vriendin er onder..

@ kaartjes.. Ik heb ons kaartje laatst gevonden op het internet.. Met gitaren erop.. past ook super bij de naam..

20. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Eerste pakje: Wat een leuk idee om dat in te lijsten! Mijn schoonmoeder heeft van haar oudste kleinkind een setje kleertjes in lood gedompeld, die hangen nu bij hen in de tuin als versiering. Vond ik ook wel leuk.

Geboortekaartje: Ik weet al wat ik het liefst zou willen, dus nu alleen nog in overleg met manlief over wat hij wil en of dat overeen komt. Voor zowel een meisje als een jongen heb ik al een kaartje in gedachten, dus moet goed komen!

Ik was gisteren helemaal op na een dagje 9maandenbeurs en huishoudbeurs, dus niet meer al te veel terug gelezen. Het was op de heen weg druk in de trein. Eerst stukje gestaan (15 minuten) en toen is manlief voor mij na overstappen als een gek de trein in gelopen om een stoel voor me vrij te houden. Was ik erg blij mee, want was een beetje misselijk door de drukte en de warmte en mijn veranderende dosis meds. Eenmaal op de beurs hebben we niet heel veel voor de kleine gekocht, scheelt dat we nog niet weten wat het gaat worden, dus vooral algemene dingen gekocht. Zelfs manlief heeft erg genoten, helemaal trots en veel te enthousiast heeft hij de meeste folders aangepakt :D Gisteren veel aanspraak gehad op de Zwitsalluiertas die schoonzus en ik al hadden voor de beurs. Dus we hebben alle mensen vrolijk naar de Zwitsalstand verwezen ;)
    Gisteren ook alweer op de helft. Mijn zusje ging nu alvast aftellen zei ze... Hihihi! Hier tellen we gewoon door en verheugen we ons nu vooral op de 20weken echo dinsdag.

Deel Deze Pagina