Mamsie: Gefeliciteerd!!! Alles goed met moeder en kind? Trinity: Heel veel plezier! Wij vonden het super leuk, veel ideetjes om op te doen en lekker snuffelen tussen alle stands
Mamsie: Wauw, dat is idd snel! Fijn dat alles goed met ze is Ligt er bij jullie ook sneeuw? Hier ligt een klein laagje, maar er valt af en toe nog van die motsneeuw bij... Straks maar snel boodschappen doen met manlief, mocht er nog meer gaan vallen, dan zijn we maar alvast weer thuis!
- mamsie, wat leuk! Gefeliciteerd! - dames die naar de 9mnd/hhbeurs gaan, veel plezier! Wij gaan straks even weg te winkelen! Hopelijk kopen we nu wel wat! Fijne dag allemaal!
Gefeliciteerd Mamsie! Lekker hoor dat je je slaapkamer kunt verhuizen! Lief hoor, en inderdaad fijn met BI! Dames veel plezier op de 9mnden beurs!
Mamsie, gefeliciteerd! Starling: fijn dat je slaapkamer naar beneden kan verhuizen. Veel plezier voor iedereen die naar de beurs gaat. Hier nog steeds heel rustig aan doen. Als ik al ga staan krijg ik een harde buik, dus maar weer de hele dag binnen.....het is niet anders. Wel gezellig met mijn dochter op de bank Hier ook een laagje sneeuw. Gisteren nog even 'oude' kleertjes uitgezocht van mijn dochter. Ik heb nog heel veel voor de baby. Heb wel al leuk eerste pakje voor de baby gezien bij de Hema. Eerste pakje voor mijn dochter was ook van de Hema. Truitje: Broekje:
Goeiemorgen meiden! Hier net wakker, gisteravond/nacht naar We love the 90s party geweest. Was echt super en heb (ondanks toch wel pijn) onwijs gedanst! Hoop dat Pip het ook leuk vind. Twijfelde wel beetje om te gaan, maar als ik me er goed bij voel moet het voor de kleine ook ok zijn (is mijn gedachte!). Waren om 5:30 thuis vannacht en toen ik vanmorgen wakker werd en mijn hand op mijn buik legde voelde ik een hele duidelijke plop! Denk dat Pip nog aan het nafeesten was Maar wat voelt dat heerlijk! @ Evian, sterkte voor jou en je vriendin! Moelijke tijd! Hier onlangs een wat verdere vriendin bevallen met 20 weken van een jongentje met Syndroom van Down. Superheftig ook... @ Beurs-gangers, nog steeds veel plezier! @ BV/FV, hier wil ik borst proberen, maar het zal zeker niet ten koste van alles gaan. @ Kaartje, nog niks gezien, maar ook nog niet gekeken. Moet zoiets heel ver van tevoren?! Merk dat ik door onze 2 miskramen wat afwachtender ben geworden (hoewel ik allang geen onzekerheid of angst meer heb hoor ) @ Mamsie, gefeliciteerd! Fijne dag meiden!
Schattig hoor pelikaantje. Ik heb gister wat van mijn buurvrouw gekregen alleen dan een jasje. Dat wordt mijn eerate pakje denk ik. Verder zag ik schattig box pakje bij h&m van de aristokatten, die heb ik besfeld maat 56. Lijkt me precies goed quq temperatuur in juli. Ik heb nog wat nutrale pakjes maat 56. Vorige week een hele door 62/68 gekregen. Ik kan nu weer verder met maat 74. Starling wat fijn de slaapkamer beneden! Kinderkamer ook beneden?
Juli Mama's 2013 1 juli 2013 Groen29 - 31 - 2e kindje - meisje McSusan - 36 - 2e kindje - jongen - bv Starling - 1e kindje - jongen - bv 2 juli 2013 Kruidnootje - 26 - 1e kindje - meisje Pelikaantje - 37 - 2e kindje - meisje - th - bv 3 juli 2013 Tanna - 34 - 3e kindje - jongen/meisje 4 juli 2013 Bloempie 1983 - 29 - 2e kindje - jongen/meisje Melief - 23 - 1e kindje - meisje Diaaantje - 38 - 1e kindje - jongen/meisje - zh - bv Zanita - 1e kindje - jongen Mamsie2010 - 2e kindje - jongen 5 juli 2013 xCynx - 21 - 2e kindje - meisje Natas 79 - 33 - 2e kindje - meisje - fv Noid - 25 - 1e kindje - jongen/meisje - fv Uk1983 - 29 - 1e kindje - verrassing - zh - bv 6 juli 2013 Schaapje05 - 31 - 2e kindje - meisje JBM85 - 27 - 2e kindje - verrassing - bv 7 juli 2013 Cil - 31 - 2e kindje - jongen Eknein - 30 - 2e kindje - verrassing L0vely - 19 - 1e kindje - meisje mik25 - 30 - 3e kindje - jongen/meisje Vlinder73 - 39 - 3e kindje (★) - jongen/meisje Trinity - 23 - 2e kindje - jongen - zh - fv 8 juli 2013 Sasjuh83 - 29 - 2e kindje - meisje - th - fv Sillekes - 28 - 2e kindje - jongen Shendari - 1e kindje - jongen - zh - bv 11 juli 2013 Judithvdc - 24 - 2e kindje - meisje - zh - bv Pinda83 - 2e kindje - verrassing 12 juli 2013 Evian1804 - 1e kindje - jongen/meisje - bv Supernurse - 28 - 2e kindje - verrassing - bv 13 juli 2013 Noorus - 30 - 1e kindje (★★) - meisje - zh - bv Mira85 - 27 - 1e kindje - jongen/meisje - zh - bv 14 juli 2013 Janneke1982 - 30 - 3e kindje - meisje - zh - bv kleintje1985 - 27 - jongen 17 juli 2013 Wanna be mama - 26 - 1e kindje - jongen/meisje 11 x meisje 9 x jongen 5 x verassing Afspraken Februari 24.02 : Starling - 20w echo 25.02 : evian1804 - 20w echo 26.02 : Mira85 - 20w echo 26.02 : JBM85 - 20w echo 26.02 : Janneke1982 - 20w echo 26.02 : Noid - 20w echo 27.02 : Wanna be mama - 20w echo 28.02 : kleintje1985 - 20w echo 28.02 : Schaapje05 - 20w echo Maart 06.03 : Trinity - VK 22.03 : Kruidnootje - pretecho 3d April 12.04 : Trinity - preteco 3d/4d 14.04 : Schaapje05 - pretecho 3d/4d 15.04 : Sasjuh83 - pretecho 3d/4d
@ Starling, jij staat voor vandaag op een 20 weken echo?! Denk dat dat niet klopt of wel?! @ Mira, ik las even vluchtig dat je wil gaan kijken voor een opleiding na de bevalling! Wat goed en superspannend! Heb je al een idee welke kant je op wilt?!
@ Mamsie: gefeliciteerd met je nichtje! @ Starling:fijn die slaapkamers beneden, helaas voor een minder fijn doel... @ Pelikaantje: rustig aan doen dan he. @ Noorus: leuk hoor 90's party. Moet idd best kunnen, ik ga binnenkort ook met vriendinnetjes. Ik ben ook wat afwachtender hoor en niet zo snel met alles. Komt vanzelf, nu eerst vooral genieten van onze schoppende kindjes Ik heb trots een foto in het buikjestopic geplaatst van vandaag!!
Haha nee bedoelde het in het algemeen van iedereen hier We gaan ook naar een 90's party, altijd leuk!
Ik lees hier een heleboel over eerste pakjes haha. Na dinsdag kan ik ook eindelijk gaan shoppen hihi! Vind het alleen zo lastig, wat heb ik nodig en hoeveel. En lange mouwen, korte mouwen, lange broeken, dunne broekjes... Het is wel zomer natuurlijk. Dus nog even goed opzoeken of info vragen bij bekenden
Vind ik ook lastig noid. Heb al aardig wat rompertjes in kleine maat. Zowel lange als korte mouw, maar weet niet of ik nu al genoeg heb.... zijn wel hoop van die lijsten met wat je allemaal nodig hebt, maar weet niet of dat nou echt klopt...