1-15 juli 2013 mama's!!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door bloempie 1983, 23 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kruidnootje

Kruidnootje Bekend lid

13 nov 2012
    931
    0
    0
    Ha dames, ik lees mee, maar reageer wat minder. Merk dat ik onbewust erg nerveus ben voor morgen. Bah.

Gisteren 2e avond gehad cursus Samen Bevallen. Weer erg leerzaam en leuk. Ademhalingstechnieken geleerd, en de anatomie van de zwangere vrouw. Volgens mij was ik lijkwit, wat vind ik het menselijk lichaam toch eng hahahaha. Kan er niks aan doen, hou niet van biologie. Tuurlijk vind ik het wel byzonder en bizar wat je lichaam alleen kan en doet, maar om nou plaatjes er bij te zien of model op schaal of binnenkort een dvd. Ik geloof dat ik van mn stokkie zal gaan LOL!

Tevens werd ik door een mede cursist nog 'herkend'. Zij en haar partner zitten nu in week 21 van hun zwangerschap, ik nu in week 22 en zij lees stiekem dit forum ook, alleen reageerd dan niet. Tijdens de 1e avond hebben we ons voorgesteld en hebbe wij dus verteld over de handjes, wat ik ook in dit forum doe. Dus toen ze vroegen of ik kruidnootje was stond ik helemaal versteld haha! Heb nog gevraagd of ze mijn handtekening wilde, maar dat was teveel van het goede :D

Ik ga zo een buikfoto maken en verder niks, luieren, mijzelf rustig houden voor morgen. 3 onderzoeken, ik houd jullie op de hoogte.

2. Trinity

Trinity Fanatiek lid

7 nov 2012
    1.176
    0
    0
    Overijssel
    dank je wel meid :) knuffel!

mn man had al die bonnen in zn hand die hij had uitgeprint met gratis ditjes of datjes, ik zei al tegen hem je doet me denken aan die vrouwen van extreme couponing (op tlc) haha!

3. mira13

mira13 Lid

6 apr 2007
    33
    0
    0
    delft
    :cool: betrapt lees dus al vanaf begin stiekem mee. Vind jullie verhalen heel herkenbaar maar gewoon niet zo goed in zelf reageren.

:p gaat weer in de leesstand verder........

4. noid

noid Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.245
    0
    36
    Tilburg
    Dames, ik weet niet of jullie ook een kruidvat voordeelkaart hebben en die acties lezen. Vandaag is de actie 3 midpakken of 2 superpakken pampers voor 24 euro. Moet je even activeren via de app, mail of site en dan geldt ie tot 5 maart. Max. 6 pakken p.p.

5. Kruidnootje

Kruidnootje Bekend lid

13 nov 2012
    931
    0
    0
    Haha! I KNEW IT!

Tot maandag! Enne, rustig aan blijven doen!

6. Kruidnootje

Kruidnootje Bekend lid

13 nov 2012
    931
    0
    0
    Ben ik de enige die nog niet bezig is met luiers e.d.? Vanaf week 30 zie ik wel verder, maar nu, al die koopjes trekken me nog niet. Als ik nu ga hamsteren staat het huis zo vol en we moeten nog de babykamer aanpakken :p

7. noid

noid Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.245
    0
    36
    Tilburg
    HHahaha, bij ons staat de kamer ook nog niet, maar vind dat hamsteren wel leuk!

8. Trinity

Trinity Fanatiek lid

7 nov 2012
    1.176
    0
    0
    Overijssel
    Wij hebben boven een kast in de babykamer staan waar we spullen in gaan doen, hihi Heb nu ook al 4 pakken flessenvoeding staan, vind ik zelf echt wel nog te weinig. Wou gister 2 pakken halen bij de kruidvat, maar daar hadden ze niks meer, en bij de jumbo ook niet. We gaan donderdag ochtend vroeg boodschappen doen, dus ik haal ze dan wel weer. :) Ik vind het wel leuk om te hamsteren, gna gna :p

Ik ben trouwens vandaag bezig met kleertjes te wassen. Doen jullie er ook wasverzachter bij trouwens? De kraamhulp bij onze eerste zei dat dat eigenlijk niet echt nodig was.

9. Mamsie2010

Mamsie2010 Bekend lid

1 jan 2013
    984
    6
    18
    Noord Brabant
    Kruidnootje je bent niet de enige hoor we hebben ook nog geen luiers gekocht Welk merk hebben jullie? Ik merk dat ik er helemáál uit ben

Vanmorgen naar de vk geweest en een bloedsuiker apparaat mee gekregen want het kindje is erg groot en heb vorige keer ook suiker gehad

10. Trinity

Trinity Fanatiek lid

7 nov 2012
    1.176
    0
    0
    Overijssel
    Ik had die mail ook gekregen en heb die aanbieding geactiveerd, ik haal donderdag ochtend wat op :)

11. noid

noid Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.245
    0
    36
    Tilburg
    Kleertjes wassen? Ik heb nog bijna niets hahaha!

12. Trinity

Trinity Fanatiek lid

7 nov 2012
    1.176
    0
    0
    Overijssel
    Ik heb nog heel veel van mn zoontje, die hebben we 2 weken geleden uitgezocht, ik heb daar echt enorm veel van.

13. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Hamsteren: Tijdens de beurs ook 2 pakken bij KV gehaald en mogen grabbelen. Een vrouw voor mij was ook aan het uitkiezen...Echt wel 10 keer grabbelen en terug stoppen! Ik heb gewoon gegrabbeld en een wit met roze print flamingo ofzoiets meegenomen, het is gratis en leuk meegenomen, ook als het een jongen mocht zijn, flamingo's zijn nu eenmaal roze!
    Verder heb ik vooral van Zwitsal dingen gekocht, is regelmatig bij de KV in de aanbieding en vind ik voor mezelf ook wel eens lekker om te gebruiken, dus waarom niet!

Manlief is inmiddels thuis van zijn werk. Krijgt 4 uur betaald verlof voor een afspraak bij de GYN, dus die had maar een halve dag te werken. Zusje en moeders zijn helemaal benieuwd en kunnen niet wachten op het telefoontje met hoe de echo gegaan is en ik weet zeker dat het bij de schoonfamilie niet anders is... Heerlijk die meelevende mensen!!! Nog even wachten ;)

14. Shendari

Shendari Fanatiek lid

28 jul 2012
    1.628
    29
    48
    Dames succes allemaal met de 20 weken echo! Spannend!!

Ik heb even een vraagje. Vaak na het eten 's avonds, heb ik echt een enorm strakke buik. Voelt een beetje vervelend (trekkerig en geen enkele houding zit prettig) en het houdt eigenlijk de hele avond aan. Naar mijn idee heb ik dan niet echt teveel gegeten. Maar, ja... zijn dit dan harde buiken?

Hoop het niet, want dan heb ik het nu dus al best vaak en houdt het erg lang aan.... :(

15. Trinity

Trinity Fanatiek lid

7 nov 2012
    1.176
    0
    0
    Overijssel
    Heb je het meerdere keren op een dag en zit er regelmaat in? :) Probeer als je het het, het even op te schrijven. De volgende keer dat je het heb nog een keer, en hou het dan even bij. Als je je zorgen maakt gewoon even de verloskundige bellen meid.

16. Shendari

Shendari Fanatiek lid

28 jul 2012
    1.628
    29
    48
    Nee eigenlijk de rest van de dag niet. Het is echt voornamelijk 's avonds. Ik moet er wel bij zeggen dat ik van mezelf weinig tot geen vet heb. Nergens. Altijd slank/dun geweest. Dus misschien zijn het mijn buikspieren/huid oid die er nu gewoon van langs krijgen ;)

Ik zal zeker idd de VK er eens over bellen, maar ik dacht misschien herkent iemand dit! :)

17. Trinity

Trinity Fanatiek lid

7 nov 2012
    1.176
    0
    0
    Overijssel
    Ja ik heb het ook gehad, alleen nadat ik druk ben geweest. Ik had het beschreven als dat mn baarmoeder werd geduwd. Zolang er geen regelmaat in zit dan is het niet erg meid :), maar als je je echt zorgen maakt gewoon even bellen. Vk kan je namelijk beter gerust stellen!

18. Shendari

Shendari Fanatiek lid

28 jul 2012
    1.628
    29
    48
    Hmm. Kan het niet echt plaatsen. Het is vooral onder m'n borsten erg strak en trekt helemaal door naar beneden. Kan dan ook niet de 'love handle's' :p vastpakken zeg maar haha. Nu wel. Vreemd. Zal eens informeren. Thanks! :D

19. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Hey meiden, ik las al wel mee in t juli buikfoto topic, en ook fotos geplaatst...Zie verder geen juli mama's clubs dus ik kom me ook hier melden :D

Ben 23 jaar en zwanger van ons 1e kindje...
    29 juli uitgerekend :)

xxx

20. Shendari

Shendari Fanatiek lid

28 jul 2012
    1.628
    29
    48

Deel Deze Pagina