1-15 juli 2013 mama's!!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door bloempie 1983, 23 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liefsd

liefsd Actief lid

5 sep 2012
    377
    0
    0
    Sasjuh: Goed om te horen! Misschien inderdaad, omdat je nu weet hoe het is, dat je er wat minder moeite mee hebt.
    Dat je het nog niet kan geloven, snap ik! Super gefeliciteerd hoor!!!!!!!

2. Zensation

Zensation Lid

3 nov 2012
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom nieuwe zwangere!

Hier zijn de onzekerheden ook herkenbaar, ook voor de krampen/slijmverlies.

Ik heb de gyn gebeld omdat ik toch wel weer ergere krampen kreeg. Ze verwacht niet dat het acuut mis gaat (bbz), maar ik mag morgen wel komen voor een echo + bloed prikken. Morgen dus meer duidelijkheid hoop ik. Als het een miskraam is is dat klote, maar ik wil wel zeker weten dat het op de goede plek zit, want ben banger voor een bbz.

3. liefsd

liefsd Actief lid

5 sep 2012
    377
    0
    0
    Ja, dat snap ik! Gelukkig kan je zo snel terecht! Hopen dat alles er goed uitziet! Bbz zou niet mooi zijn nee! Heel veel succes *knuf*

4. JBM85

JBM85 Bekend lid

18 mrt 2012
    740
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aklina, wat ontzettend vervelend meis, sterkte!

Zenzation, ik hoop dat het ook goed afloopt. Ik heb ook een week bruin bloed en 2 x wat rood bloed verloren dus ik snap helemaal wat je voelt. Hier is het gelukkig gestopt en wacht nu op de echo 14 nov. De dagen gaan maar langzaam voorbij voordat het zover is. Heb ik eindelijk meer duidelijkheid.

Wat betreft die duowagen, ondanks dat onze zoon 2 jaar en 4 maanden is als de kleine zou komen denk ik toch hgard na over een duowagen. Dat komt omdat hij hier nu loopt waar hij zin in heeft en gaat echt niet mama's kant op. Dan is hij alweer 8 maanden ouder als nu maar toch. Verder lijkt het me met wat verder wandelen ook niet verkeerd, ze zijn nog best klein en lange einden lopen kunnen ze ook nog niet. Weekendjes weg enzo het lijkt me allemaal we handig dat als hij a niet luisterd of moe is ik hem in de wagen kwijt kan. Mijn vriendin heeft ook 2 kleintjes en die oudste van haar heeft nog meer leeftijd tussen de jongste en die gebruikt hem ook nog erg vaak. Het is denk ook per kind verschillend. Wij denken dan aan een Bugaboo donkey, die kun je namelijk ook gebruiken als enkele wagen en is helemaal niet breed. Onze enkele wagen van nu wil ik dan bij mijn ouders zetten zodat ik de oppas dag niet altijd meer hoeft te slepen met die wagens, en mocht ze dus lang gaan wandelen of iets dan kan ik altijd de duo wagen meegeven.

5. JBM85

JBM85 Bekend lid

18 mrt 2012
    740
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohja en de nieuwe meiden natuurlijk van harte welkom en gefeliciteerd!

6. Diet

Diet Actief lid

19 sep 2012
    183
    0
    0
    Overijssel
    Liefsd : ik ben uit eindelijk net hormonen slikke. Zwanger geworden! Maar daar waren wel 3 echo's per week, 2 operaties en veel geduld voor nodig! Anderhalf jaar! Jij zelfs nog langer! Maar duurde mij toen al lang zat! Het is gewoon speciaal dat het is gelukt moet je maar denken en dat het zo moest zijn! Hoop zo dat alle ukjes lekker blijven zitten! Iedereen zegt me, ja en als je een miskraam krijgt dan is er iets niet goed met het kindje! Dat klopt waarschijnlijk maar toch verlies je weer iets en moet je je weer vermannen en zo ben je weer een paar maand verder en zit je weer in dezelfde situatie om je druk te maken! Dus vindt het wat makkelijker gezegd dan gedaan! Lijkt me verschrikkelijk ! Vindt het ook moeilijk om die knop om te zetten! Wou dat ik er wat meer van kon genieten ! Hopelijk na de echo dat ik het wat los kan laten!

7. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    ik ben weer uit het lijstje geschopt! voor de derde keer :(

hahahahahaha. hier gelukkig geen bloedverlies ofzoiets. wel veel krampen vandaag hebben jullie dat ook?

kus

8. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Jaa ongesteldheidskrampen !

9. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    ja hier ook. is van het groeien denk ik! kan me niet zo goed herrinneren of ik dat bij de eerste twee ook had. maar zal wel.

heb nu helemaal geen zwangerschapskwaaltjes. echt naar. had liever lekker misselijk geweest (zegt ze nu heel stoer)

10. cd28

cd28 Fanatiek lid

25 jul 2012
    1.344
    106
    63
    Hoi allen!

Mag ik me ook aansluiten hier? Afgelopen vrijdag positief getest, hopelijk dit keer een plakbeeb. Heb nu 2x een vmk gehad daarna bewust een maand niet geklust rondom de vruchtbare periode en de maand erop weer ervoor gegaan, met positief resultaat. Moet zeggen dat ik het wel eng vind. Iedere keer als ik naar de wc moet vind ik het spannend... Hopelijk gaat dat snel over en kan ik gaan genieten!

Hebben jullie allemaal al een afspraak bij de vk gemaakt? Hoe lang duurt het tot de 1e echo? Ik durf nog niet te bellen, ben veel te bang dat het weer mis gaat...

Alle zwangeren gefeliciteerd!!

11. JBM85

JBM85 Bekend lid

18 mrt 2012
    740
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hihi heel stoer maar deel je mening. hier beetje misselijk soms. buikpijntjes heb ik ziet zo erg meer. Maar ik plas me een ongeluk pff word daar gek van. en moeee

12. Melief

Melief Niet meer actief

Hee nog een juli onderwerp! Schrijf ik hier ook graag mee!

Ik ben dus na ruim 2,5 jaar spontaan zwanger geworden in een periode waarin wij pauze hadden omdat de mmm even te zwaar werd. Een enorm wonder voor ons dus...

Ben extreem bang dat het weer fout gaat (vorig jaar een miskraam gehad) en durf nog niet te genieten. Gelukkig heb ik vrijdag al de eerste echo!

13. Diet

Diet Actief lid

19 sep 2012
    183
    0
    0
    Overijssel
    Cd28 en melief: gefeliciteerd en welkom. Hoop ook voor jullie dat jullie dit x een plak baby hebben !

Begrijp je helemaal melief, je moet maar denken je bent niet de enigste. Ik heb er ook lang over moeten doen, wonder dat het nu gelukt is,, maar dood spannend,, Pfffff! Gelukkig heb je vrijdag echo, en zie je een mooi kloppend hartje! Spanning blijft vast toch wel,,!

14. MaudvanL

MaudvanL Bekend lid

11 jul 2012
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb 29 november bij de vk en 30 november de echo, heb geen krampen, was wel misselijk vanavond maar of dat nou perse aan mijn zwanger zijn gerelateerd is durf ik niet te zeggen.

15. bambe

bambe Actief lid

21 sep 2012
    449
    1
    18
    Ik voeg me ook toe! Ben 11 juli uitgerekend..vandaag pas getest na 4 dagen overtijd!! Gefeliciteerd allemaal!!

16. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    welkom allemaal!!!

17. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    welkom

18. liefsd

liefsd Actief lid

5 sep 2012
    377
    0
    0
    Diet: Ik ben het inderdaad helemaal eens met wat je zegt. Een mk blijft vreselijk, hoe dan ook! Ja, geduld is een schone zaak. Maar op een gegeven moment wil je zo graag dat je nergens anders meer aan kunt denken.

Cd28: Had in het andere topic al antwoord gegeven ;)

Melief: Jeetje wat een wonder zeg! Ik hoop voor je dat het lekker blijft zitten! *Duim duim duim*

19. MaudvanL

MaudvanL Bekend lid

11 jul 2012
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom Bambe, leuk wij lopen gelijk!

20. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Welkom nieuwe dames!

Ik ben vandaag lekker dagje extra vrij. Ga zo mn kleine meisje voor een ochtendje naar het kdv brengen en deze mama gaat eens lekker shoppen voor mezelf, heerlijk!

Vanmorgen mn laatste Clearblue digi gedaan, had er toch nog 1 liggen dus tja ;) 3+ dus ik ben blij!

Deel Deze Pagina