1-15 juli 2013 mama's!!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door bloempie 1983, 23 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Supernurse

Supernurse Fanatiek lid

16 aug 2009
    1.837
    0
    0
    Even een snelle reactie vanaf mijn telefoon.

@kruidnootje wat vervelend dat je geen zekerheid gekregen hebt. Ik neem aan dat ze nu regelmatig echo's gaan maken om de ontwikkeling in de gaten te houden? Knap van jullie dat jullie zo snel een keuze hebben kunnen maken. Veel sterkte

@opvang. Wij hebben een gastouder. Deze is redelijk flexibel. Voordeel is dat ik per uur betaal ipv per dag.

2. McSusan

McSusan Actief lid

3 jan 2011
    298
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is schrikken Kruidnootje. Weet niet zo goed met welke reactie ik je nu het meeste help. Vind het echt verschrikkelijk dat je na alle moeite om zwanger te worden, nu niet genieten kan van je zwangerschap. Sterkte met alle onzekerheid. Dikke digiknuffel en heel veel liefs.

3. Starling

Starling Actief lid

12 jul 2012
    253
    0
    0
    Wat heftig kruidnootje.. Ik weet niet goed wat te typen, behalve dan heel veel sterkte toegewenst. Wat een onzekerheid..

Ons kindje zal in de toekomst flexibel naar een gastgezin gaan, aangezien ik onregelmatig werk, en manlief gewoon kantooruren. Ook werk ik regelmatig weekenden, dus erg veel zal dat niet zijn, ik ga maar 24 uur werken na de bevalling.

4. Kruidnootje

Kruidnootje Bekend lid

13 nov 2012
    931
    0
    0
    Thanks meiden...

Weet je wat het is... Ik kan mezelf even geen houding geven. Eerst krijg je te horen begin 2012 dat je partner praktisch onvruchtbaar is, en we maar 2% kans hebben om zwanger te raken. BAM. Die kwam hard aan. Half jaar later spontaan zwanger. Roze wolk.

Extreme misselijkheid. Totaal 7 kilo afgevallen, geen energie, niks willen, alleen maar spugen. Dehele dag door. Slapen? Twee uur per nacht voor zeker 4 weken... Roze wolk verdwijnt in een grijze wolk.

We laten een combinatietest doen, zonder reden eigenlijk, omdat er niets raars in de familie zit. Resultaat: 1 op 6 kans op Down en 1 op 61 op Edwards/Patou. BAM. Grijze wolk is een donderende wolk. Weer onzekere tijd tot we een vlokkentest laten doen.

Vlokkentest laten doen, waar je ook al zwaar tegen aan kijkt vanwege risico's. Twee weken wachten op uitslag.

Dan krijg je de uitslag en word Down, Edwards en Patou uitgesloten. ROZE WOLK! En dan te horen krijgen dat je een meisje krijgt, we kunnen ons geluk niet op.

Zes weekjes een roze wolk gezien, (wel lastig, want we hebben ook problemen met buren (buurt gaat enorm achteruit, dus extra zorgen)) en dan dat gedoe met die pruim van de 20 weken echo. Hakt er ook in. Daarna krijg je goede begeleiding in het EMC, second opinion voor 20 weken echo en zien ze dat handje... Onbewust? Enorm veel zorgen.

En nu weer 2 weken verder, dit... Ik weet het kan ALTIJD erger, maar ik ben even kapot van verdriet. Mijn vriend heeft voor het eerst in jaren zitten huilen, ik weet niet meer wat ik moet doen. Wat ik al eerder schreef, iedereen wil een gezond kindje op de wereld zetten, maar het idee dat er iets mis is met handjes/voetjes en dat het er gek uit ziet... Ik weet niet hoe ik daar mee om moet gaan. Ik had bij zeeman online een boxpakje besteld welke ik vandaag binnenkreeg en ik wist me totaal geen houding te geven of ik het nu leuk vond of wat dan ook. Kan het niet eens uitleggen.

Wat Noorus zegt, ookal ziet alles er op de echo goed uit, een kindje kan altijd wat mankeren wat onzekere tijden zijn voor alle ouders. Alleen bij ons zit die angst er nu diep in. De maatschappij is zo enorm hard... Ik weet dat de technologie en apparatuur van nu zoveel meer kan dan jaren terug, dus de hoop dat de handjes na de geboorte operatief of met fysio een groot gedeelte geholpen kunnen worden heb ik. Maar het idee... Die onzekerheid omdat we weten dat er wat mis ik. Vooral ook: kunnen we dit aan? Ook financieel in het ergste geval? Hoe gaat het tussen mij en mn vriend? Kan hij het goed aan... Mja, niemand kan in de toekomst kijken.

Ik kan niet stoppen met janken. :(

5. Supernurse

Supernurse Fanatiek lid

16 aug 2009
    1.837
    0
    0
    weetniet goed wat ik tegen je moet zeggen. Daarom maar een hele dikke digi knuffel, begrijp je gevoel heel erg goed. Probeer desondanks toch te genieten

6. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Jank maar even goed Kruidnootje, je hebt er ook alle reden toe! Het is een onwijze schok en dat na al die voorgaande is nu niet te behappen. De angst zit er en zal er zeker ook niet uitgaan. Ik hoop dat jullie deze schok ook een plekje kunnen geven en vertrouwen kunnen houden in jullie meisje! Ik wens jullie heel veel kracht toe en blijf erover praten met elkaar.

7. Melief

Melief Niet meer actief

Ach meis wat een ongelofelijk ******* nieuws.
    Compleet logisch dat jullie van slag zijn! Ik krijg kippenvel bij je laatste stuk want het is allemaal zo waar! Ik kan niks nuttigs of helpends zeggen maar ik hoop dat het helpt dat je een plekje hebt om je hart te luchten. Wij zullen er voor je zijn.
    Hele dikke knuffel & veel sterkte!!!

8. kleintje1985

kleintje1985 Actief lid

9 nov 2011
    448
    0
    0
    NULL
    Lunteren
    @kruidnootje weet niet wat ik moet zeggen, toen ik je verhaal net las was ik er stil van en de tranen sprongen in mn ogen. Hier vandaan een dikke digi knuffel..... Heb er geen woorden voor...

9. xCynx

xCynx Actief lid

18 mei 2010
    457
    0
    16
    Hawaii
    Jeetje kruidnootje, lees nu net je verhaal.. wat een rot periode maken jullie door! Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen.. maar heel veel sterkte en ik hoop gewoon voor jullie dat het meevalt en dat ze er na de geboorte wat aan kunnen doen! "cyberknuff"

10. Trinity

Trinity Fanatiek lid

7 nov 2012
    1.176
    0
    0
    Overijssel
    Hey meid, ik had gister de tijd niet om te reageren, maar heb gister je verhaal met tranen in mn ogen gelezen. Ik vind het echt verschrikkelijk voor je. Het is gewoon ***** nieuws, het is niet anders te beschrijven..

Ik weet voor de rest ook niet wat ik schrijven moet, alleen dat je hier je hart kan luchten, we zijn er hier allemaal voor je. Een hele dikke knuffel naar je toegewenst.

11. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Kruidnootje: Meid wat een verhaal... Heftig hoor! Weet dat je hier altijd terecht kan met je verhaal. Dikke knuffel van deze kant!!!

12. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

22 feb 2011
    2.146
    1
    38
    In mijn paradijs
    Kruidnootje heel veel sterkte meid

13. Supernurse

Supernurse Fanatiek lid

16 aug 2009
    1.837
    0
    0
    ik hoop kruidnootje dat jij je vandaag iets beter voelt.

Hier vanochtend voor het eerst met mijn zoontje naar de peuter geweest. Ging hartstikke goed, merk alleen dat de wat oudere kindjes behoorlijk ruig en wild zijn. Ben benieuwd hoe het volgende week gaat als ik er niet bij ben

Hier gaat alles verder zijn gangetje. Voel mij goed, wel wat moe maar verder eigenlijk niets te klagen. Heb alleen snel last van harde buiken als ik iets teveel doe.

Fijn weekend allemaal
    groetjes Suzanne

14. noid

noid Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.245
    0
    36
    Tilburg
    Jeetje Kruidnootje, wat heftig allemaal. Wat onwijs klote dat die roze wolk niet boven jou en je vriend hangt. Ik kan nu heel veel zeggen, maar weet niet zo goed wat. Weet dat je hier altijd terecht kunt met je verhaal!

Laat je tranen lekker de vrije loop meis, geldt ook voor je vriend, het is ook niet niks wat jullie allemaal meemaken. Hopelijk hebben jullie veel steun aan elkaar, de omgeving en aan ons.

Dikke knuffel voor jullie!

15. Shendari

Shendari Fanatiek lid

28 jul 2012
    1.628
    29
    48
    Ach wat een naar nieuws Kruidnootje :(
    Snap dat jullie een hele onzekere tijd tegemoet gaan.
    Dikke knuffel!!

16. JBM85

JBM85 Bekend lid

18 mrt 2012
    740
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje kruidnootje, wat een rottijd maken jullie mee! laat die tranen inderdaad maar lekker gaan allebij. Het zit julli eniet mee! Verder weet ik net als de rest niets te zeggen. We vinden het allemaal zo naar voor jullie. En klagen mag bij ons altijd, misschien helpt het ietsjes door het van je af te schrijven.

17. luna1978

luna1978 Actief lid

17 dec 2012
    168
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat ontzettend heftig Kruidnootje. Ik wens jullie ontzettend veel sterkte!! Knuffel Luna

18. Zanita

Zanita Actief lid

1 jan 2013
    326
    0
    0
    NULL
    NULL
    kruidnootje, ik wens jullie heel veel sterkte en geef de moed niet op. Zorg dat jullie je verhaal bij elkaar kwijt kunnen en veel steun hebben aan elkaar.. Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, maar ik hoop op het allerbeste voor jullie. <3

19. Uk1983

Uk1983 Bekend lid

22 mei 2011
    610
    0
    0
    Jee Kruidnootje, wat onwijs rot voor jullie!
    Ik wens jullie heel veel sterkte en kracht en dat jullie de ruimte vinden om toch van jullie meisje te kunnen gaan genieten.
    Knuffel Uk

20. evian1804

evian1804 Actief lid

21 jun 2012
    434
    0
    16
    Amsterdam
    Zit hier rustig languit op de bank.. Onder mijn dekentje.. Kijk naar Desperate housewives op UPC..;) En ik word me een partij gekickt hier binnen.. Non-stop!!:D:D:D heeeeeeeerlijk dit!!!

Deel Deze Pagina