Ik word ook steeds harder geschopt en geslagen! Ik tik terug op me buik endan krijg ik het weer terug haha
Ik kan m'n schoonvader wel wat aan doen zeg!! Zitten we bij de verjaardag van de opa van m'n man. Er waren ook baby's, peuters en kleuters bij. Jaaa zegt een nicht van mn man. Jullie krijgen er ook weer 1. M'n schoonvader kijkt naar m'n zoontje en zegt ja je krijgt een broertje. En ik keek hem aan en hij wist wat hij had gedaan en ik gaf hem een blik en na een stilte zei hij: of een zusje!! Ik kon hem wel afmaken!! Ik heb het tegen m'n schoonmoeder gezegd dat ik pisnijdig op hem ben want m'n man en ik hadden afgesproken dat we het niemand zouden vertellen na m'n schoonouders en 2 paar vrienden van ons. Voor de rest niemand!! Nou geweldig iedereen weet het!! Ik weet dondersgoed hoe hij is. Hij heeft nooit tegen m'n zoontje over zijn broertje en nu opeens als de aandacht op m'n schoonvader staat dan wel! Het is dat hij al naar bed was toen we aankwamen bij hun thuis later op de avond anders had ik hem is goed laten weten hoe ik erover dacht.
Ik word ook steeds harder geschopt en dat terwijl mn placenta ervoor lig De vorige keer zat mn zoontje op schoot dus ik zeg je broertje schopt zegt tie maar schoppen mag toch niet en gaf een tik op mn buik
Genieten!!! Ik geniet ook erg van mijn kindje in de buik die schopt ook steeds harder en vaak. Vraag me nog steeds wel eens af wanneer hij/zij nou eigenlijk slaapt hihi. Trinity, dat is dus de reden dat manlief het hier niet weet. Die kan zijn mond dan ook niet houden verspreekt zich terwijl ik het gewoon echt niet wil weten en al helemaal niet iemand anders!!!
*nachtclub* :x Maagzuur, warm/koud, piekeren over alle to do lijstjes, pijn bij omdraaien, pijn bij te lang op 1 zij, heel veel drukte in mijn buik enz....... @Trinity, niet leuk van schoonpapa, laat die hormonen maar ff lekker ls en geef hem er van langs Onze lieve peuter aait meerdere keren per dag mijn buik, voor het slapen gaan krijgt mijn buik een dikke knuffel en kus en vanmiddag moest zijn broertje hem een "kusje" geven om te troosten toen hij was gevallen. Hij begon helemaal te stralen toen ik met mijn buik een "kus" op zijn zere knie gaf. Zo leuk om deze zwangerschap met peuter te beleven.
Dat is lief Hoe oud is hij?? Zo schattig als ze dat doen. In eerste instantie wou mn schoonvader het ook niet weten, maar naderhand weer wel. Dus hebben we het gezegd. Ik lette al gister avond op alles wat ik zei, en dan heb je mn schoonvader die het er gewoon in een keer uit gooit. Ik was/ben zo woest op hem. Elke avond voor het slapen gaan ga ik op mn rug liggen en dan voel ik de kleine steeds vaker. Gister was de derde avond dat mn man hem weer voelde. Volgende week word het weer gelukkig wat warmer. Ik ben deze kou toch wel zo zat.
@Trinity, hij is in oktober 3 geworden Ik ben ook wel toe aan warm weer. Moet nu echt wat zwangerschapskleding er bij gaan kopen. Beetj zonde om nu nog winterkleding te kopen. Wil dus lente/zomer wat ik tot het einde aan kan, maar ja dan mot het weer wel meewerken. Nu snel douchn/aankleden en op naar Nemo in Amsterdam. We hebben een neefj te logeren dus ff een lek uitje doen. Fijn weekend miden.
Fijn weekend dames! Hier 2 dagen werken, dus daarnaast vooral rustig aan doen... @ Trinity, zeker niet tof van je schoonvader! Hier vandaag 21 weken, weer even buikfototje gemaakt
Fijn weekend allemaal! Hier net de stad ingeweest, eigenlijk nog niet veel gekocht haha. Een paar sokjes met I love dad en een slap met de allerliefste opa erop, die is vandaag jarig. Daarna nog even de markt over geweest, toevallig kwam mijn moeder daar een bekende tegen en stonden die te kletsen naast een kraam met kinderkleding. Hingen rompertjes en shirtjes van petit villain, 4 euro per stuk en 3 voor 10 euro. Weinig keus, maar toch twee verschillende rompers en een shirtje met stoer erop gekocht. Leuk leuk!
Trinity, oooh je schoonvader. Nou ja wie dan ook ik zou het ook niet fijn vinden. Mijn vader bij D en nu weer heeft zich wel eerder versproken dat ik zwanger was, maar dat hadden de mensen gelukkig toen nog niet door. Ik ga maar weer wat in huisje doen, totaal geen zin, maarja elke keer een beetje scheelt weer. ligt hier ook een berg met speelgoed zeg! Wat heeft die kleine al veel zeg en dan word hij over nog geen 3 weken alweer 2 komt er weer meer bij! ik blijf opruimen haha
@ Mamsie: haha goed opgevoed kind heb je dat ie weet dat slaan en schoppen niet mag. @ Trinity: jammer van je schoonvader. Kan je je woede in de tussentijd niet op iets/iemand anders botvieren ?? @ McSusan: schattig zo'n reactie van je peuter. Lijkt me idd leuk om ook op die manier een zwangerschap te beleven. @ Schoppen: mijne schopt zich ook een ongeluk. Voel het vaak op twee plekken. Placenta ligt ook voor dus anders zou hij/zij nog harder beuken denk ik.. @ll: vanmorgen nieuwe auto gekocht, een Ford Mondeo. Grote bak dus makkelijk met de kleine straks. En veel kwaliteit voor een goeie prijs dus helemaal blij. Volgende week ophalen dus dan kan onze oude Corsa verkocht worden en hebben we een Ka en Mondeo, leuk stel bij elkaar. Gister wat zw-kleding gekocht maar voor de beep niet kunnen slagen. Ga toch maar een 1e jongens - en meisjespakje kopen. De markt is er totaal niet op ingesteld dat je niet weet wat het wordt. Niets leuks in neutraal met groen ofzo. Alleen rood en daar ben ik niet zo van. En vindt het toch wel leuk als eerste iets aan te doen wat echt voor een jongen of meisje is.
Uk, lekker hoor zo'n grote auto, makkelijk met de kinderwagen ook! Hebben jullie trouwens ook zo'n last van vreemde dingen doen. Zal even een paar van mijn stommiteiten opschrijven. ML vind een pak koek in koelkast, ik loop met me lege bordje naar de slaapkamer ipv de keuken, doe de sjaal van D om ipv de mijne en zo nog nog meer van die gekke dingetjes! Wel lachwekkend soms trouwens!
Ik leg ook dingen op de meest vreemde plekken en ben steeds van alles kwijt! En ik moet steeds eten naar de keuken terug sturen (lunchen en uit eten gaan is mn grote hobby) omdat ik vergeet dat ik dingen niet mag (zalm en eieren wat niet doorgebakken is enzo).
Hier vandaag weer veelste veel gedaan. Huis gepoetst en alle boodschappen ivm verjaardag man. Moet het nu bezuren met flinke bekkenklachten
Supernurse, ja dat is altijd jammer he. Je merkt het nu zo snel als je teveel doet. Ik heb vooral last van mijn onderrug en stuitje dan. Bij D had ik het meer aan de voorkant bij mijn bekken. en jij? Maar je hebt verjaardag dan? Wel gezellig! Morgen?
vandaag verschillende babyzaken afgestruund. erg leuk ook info op gevraagd voor verschillende borstkolfapparaten. iemand ervaring ? weet nog niet welke ik wil eerst maar kijken of borstvoeding wil komen dan kan ik altijd nog 1 kopen. groetjes diana
Ik vond die van medela goed en dan de elektrische maar die kan je ook huren ipv kopen bij een thuiszorg winkel
Ik heb het vooral in m'n onderbuik en liezen. Als ik iets optil, dan trekt het naar m'n liezen. Hebben jullie ook last van jullie bilspier??? Klinkt vreemd maar heb af en toe krampen die naar m'n benen door trekken het hoort erbij, maar fijn is het niet!
ik had dat tot een paar weken geleden heel vaak trinity. Zwangerschapsichias. Je moet het dus rustiger aandoen en op je houding letten!