Sorry dat ik de laatste tijd niet zo actief aanwezig was, heb wel meegelezen. Maar het is niet makkelijk om via mijn gsm te reageren en door kpn duurde het 4 dagen langer voordat ik internet had. Hun fout overigens. @trinity ik heb ook last van mijn bilspier gehad maar dat is nu gelukkig weer over. Ik heb sinds een paar weken last van onrustige benen 's avonds. En de belastingsdienst is een ramp, ik hoop dat het nu is opgelost. Doordat de belastingdienst een landelijke organisatie is, weet de een niet van de ander wat de ander doet of heeft afgesproken of verteld. @ Evian wat erg voor je vriendin. Kan me heel goed voorstellen dat het voor jullie heel erg moeilijk is. Zo'n bevalling is ook heel erg heftig, 29-04-11 ben ik zelf ook bevallen met 13w en 1d. We waren kapot van verdriet. Heel veel sterkte.. @voor iedereen die een 20w echo heeft gehad, ik heb gelezen dat de meeste positief waren. Kruidnootje heel veel sterkte voor jou en je partner. Die onzekerheid is heel erg. Bijzonder om te lezen dat er al meiden zijn die al bezig zijn met de kinderkamer of zelfs al klaar hebben. Onze kleine komt voorlopig bij ons op de kamer liggen. Dat is wel zo practisch met BV geven. Het is voor mij niet te doen om op iedereen te reageren.. Even ego. 18 februari hebben we de oma van mijn man begraven. Het was ook de eerste schooldag van mijn zoontje en die heb ik gewoon lekker naar school laten gaan en hij moest ook meteen overblijven. Mijn zoontje doet het geweldig op school en heeft al heel snel vriendinnetjes en vriendjes gemaakt. Wij hebben 20 februari onze 20w echo gehad, de kleine wilde niet echt mee werken om zijn gezicht te laten zien. Verder was alles in orde. 22 feb naar mijn nieuwe gyn geweest, ik ben namelijk inmiddels verhuisd. Ik heb een medische indicatie om in het zkh te bevallen. De negenmaandenbeurs was geweldig we zijn goed geslaagd. We hebben wel spijt dat we geen luiers hebben gekocht van pampers en dermo care. Verder een voetenzak voor in een maxi cosi, buggy. paraplu voor op de kinderwagen Een simpele buggy voor 5 euro bij kruidvat gekocht. 4 rompertjes en een slabbertje een muziekdoosje van nijntje een houder voor straks aan de buggy of autostoel om een drinkfles in te zetten en een bakje fruit ofzo een leuke tuimel speeltje 3 t shirts voor mezelf We hebben luiers besteld bij Kaatje Katoen.. Zijn er nog meer meiden die dat hebben gedaan? verder weet ik het even niet meer. Die rolstoel die ik had geleend was ook niet je van het, de wielen liepen telkens aan. Na de beurs zijn we saampjes nog uiteten geweest een lekkere pizza gegeten. 07 maart hebben we een gratis pret echo in Nijmegen, ben heel erg benieuwd mijn zoontje gaat ook mee. Die kijkt er al helemaal naar uit. Mijn verkoudheid wil maar niet echt doorzetten, blijf er mee sukkelen zo zat de afgelopen dagen mijn voorholte dicht. Waardoor ik hoofdpijn kreeg waarvan ik meerdere keren per nacht ben wakker geworden. Ik wil net zo als bij mijn zoontje weer BV geven, dat was mij zo goed bevallen na de slechte instructies van de kraamverzorgster. Ik heb een dag een kraamverzorgster gehad die het helemaal verkeerd had uitgelegd, gelukkig had ik een dag later een andere en aan haar vertelde ik dat het zo'n pijn deed. Dat hoorde volgens haar niet en ze keek meteen mee hoe ik het deed, meteen zag ze dat hij niet goed toehapte. Ze heeft met meteen laten zien hoe het wel moest. En de pijn was weg. Zo zie je maar weer.
@vlinder: fijn om weer iets van je te horen. Volgens mij ben je wel goed geslaagd op de 9maanden beurs. Ik las dat je spijt had van de pampers (2 voor 11 euro). Deze kun je nog steeds bestellen op de wehkamp, verzendkosten zijn gratis (wel goed in de gaten houden want worden soms toch nog berekend) Luiers - Online Shop - wehkamp.nl groetjes
Pff hier stress; net toch de verloskundige maar gebeld. Sinds vorige week duizelingen, weinig eetlust en veel buikpijn. Sinds gister voel ik ons meisje ineens veel minder. Na een week nachtmerries over dat het niet goed gaat besloten toch maar even te bellen. Mag straks eventjes langskomen. Kruidnootje; hoe is het met jullie?
@supernurse, we zijn zeker goed geslaagd. @melief, jeetje wat schrikken zeg. Laat je weten hoe het is gegaan? Ik had zaterdagavond krampen onderin mijn buik, echt niet normaal meer. Maar was niet in paniek, de kleine liet goed merken dat die nog aanwezig was. Ik had die dag misschien ook net iets teveel gedaan. Gisteravond lichte steken boven mijn buik.
Baby is gedraaid daarom voel ik haar minder! Ze was op de echo erg druk maar ik voelde er niks van... Verder rustiger aan doen, maar weet niet zo goed hoe dit te doen met een eigen zaak...
Zo hier ook even een berichtje van mij, vandaag 22+3weken alweer.. gaat zo snel allemaal! Vanmorgen weer bij de vk geweest en alles is goed met ons kleine meisje! De afgelopen dagen zijn zo druk geweest!! We hebben het huis geaccepteerd, en we krijgen woensdag (!!) de sleutels al, het gaat allemaal zo snel dus donderdag vrijdag en zaterdag alles maar ingekocht, en wat een mazzeltje weer dat de praxis en karwei de 20% kortingstickers hadden, dus lekker voordelig alles kunnen kopen! Ook even bij de H&M wezen kijken maar wat valt dat dan tegen! Wel 1 broek + 1 shirtje gekocht maar dat was dan ook het enige leuke dat ze hadden.. & bij de Ikea geslaagd voor een Peuterbedje voor onze grote "kleine" man!!
Heb net hulp id huishouding geregeld voor 3 uur per week, als ik thuis ontlast wordt kan ik op de zaak meer blijven doen! Cyn: veel succes met klussen!!
Ik probeer straks even te reageren op iedereen, ben de laatste dagen druk. Vanochtend de gordijnen gestreken voor de baby kamer en ook opgehangen. Zo even mn zoontje naar peuterspeelzaal brengen, even wat boodschapjes in huis halen, dan de hond uitlaten en dan proberen wat te reageren, en daarna weer verder met de strijk Ik heb energie voor 10 met deze zon!!
Dit weekend de zolder af geschilderd voor de oudste. Die gaat deze week over, dan kunnen we met de babykamer beginnen. Phff vandaag constant harde buiken en bekkenpijn. Echt te veel gesaan. Niet in staat om te werken. Gelukkig hoefde ik maar een halve dag. melief fijn dat alles toch goed is. Xcynx. Lekker zo snel de sleutel dus ook drukke klus tijden voor jou. Veel plezier
Melief, fijn dat alles goed is!! En goed dat je de Vk heb gebeld!! Cijnx, super!! gefeliciteerd!!! Ja die stickers die helpen enorm!! Scheelt een hoop in de portemonnee. kruidnootje, hoe is het nu met je? Vlinder, fijn dat alles goed was met jullie 20 weken echo! Altijd leuk om te lezen! Dat klinkt goed je aankopen bij de 9 maanden beurs! Janneke, wat naar die harde buiken! toch maar even rustig aan doen! Ik was eergisteren avond nogal onrustig, voelde de kleine heel weinig tot bijna niet. Meestal lig ik dan even op mn rug en dan is het even "kleine tijd", manlief gaat dan met de kleine praten, en daar reageert hij dan wel op. Maar nu helemaal niet, ook niet toen ik in bed lag terwijl ik meestal dan wel wat voel. Mn man had via marktplaats in onze woonplaats een doppler geregeld, en die kon ik gister middag al ophalen, was 10 minuten met de fiets. Met 2 headsets dus mn man kon ook mee luisteren. Wel een gerust stellend gevoel! Donderdag hebben we om 09:30 controle en om 11:00 de intake voor de kraamzorg via de telefoon. Het was zulk lekker weer vandaag, heb de was maar buiten opgehangen. Morgen word het nog lekkerder.
Hier vandaag begonnen aan het leegmaken van de logeerkamer, dit gaat de babykamer worden. Maar de bende wordt alleen maar groter doordat ik alles uit moet zoeken, dus ik ben bang dat ik nog wel even bezig ben haha. Wij gaan 1 april op vakantie, wil een week van tevoren de kamer leeg hebben, zodat we kunnen schilderen en dan droog is als we terugkomen. Zodat we dan de kamer neer kunnen zetten. Vanavond weer de nachtdienst in, rij van 3. Dus slaap overdag en merk weinig van het mooie weer, jammer
Jeeh de kleine hier slaapt al 4 nachten in zijn grote junior bedje geslapen. Nooit verwacht dat het zo goed zou gaan. Wel met zijn slaapzak nog een deken heeft gewoon geen zin. We hebben het weer geprobeerd. Maarja meneer heeft geen boven of onderkant in zijn bedje. Dus de babykamer staat hier weer leeg. Gister ging ik de kamer in even wat gewassen beddengoed daarvan in de kast leggen. Had toch wel een apart gevoel. D heeft hier toch 2 jaar geslapen en word nu al zo'n grote knul en ligt gewoon in al in een nieuw kamertje met grote bed en word over 2 weken 2! Vast hormonen maar was toch wel even dat ik moest slikken van waar blijft de tijd zeg! Ik mag de Blije doos ophalen. Dacht dat ik hier dames had gehoord die ze allang op mochten halen. Dus ik dacht al waar blijft mijn uitnodiging. Hebben nu dus! Wat heerlijk dit weer eindelijk mooi en wat warmer, kan niet wachten op nog meer mooi weer. Word je inderdaad heerlijk vrolijk van!
JBM85, goed toch!! Echt super van je zoontje! Ja ik herken het wel dat ze groot worden. Heb hetzelfde met mn eigen zoontje. Hij is in oktober 3 geworden en ik heb wat dingen in de babykamer hangen die ook in zijn baby kamer hebben gehangen, en dan denk je terug, het gaat ook enorm hard, het gaat te hard af en toe. Ik heb ongelooflijk veel pijn in mn liezen, dat ik gewoon weg niet kan lopen. Ik kan nergens iets vinden wat het kan zijn. Als ik stil zit dan heb ik het niet, sta ik of ga ik lopen dan trek ik het gewoon niet. Ik heb echt van alles, en daar baal ik enorm van
Jullie zijn lief, sorry dat ik niet zoveel reageer... Het gaat hier wel. Ups and downs. Ene dag voel ik me goed over de beslissing, andere dag ben ik enorm angstig en verdrietig. Kan het nog niet goed een plaatsje geven. Cursus vanavond ook afgezegd, kon het totaal niet hebben even. En nu voel ik me er klote over, want ik heb een les gemist die belangrijk was. Maar goed, moet ook aan mezelf denken. Mijn vriend is sterker dan ik ben, en dat is voor het eerst in jaren. Ook zo eng. Ben een controle freak en heb hier geen controle over. In week 32 krijg ik weer een uitgebreid onderzoek. Hier nog niet aan het kamertje begonnen, omdat we bezig zijn met z.s.m. een ander huisje te vinden omdat we hier niet fijn wonen meer vinden. Dus nog niet begonnen. We hebben wel de meeste spulletjes al klaar staan. Langzaam aan het uitbreiden maar nog niet neergezet. Liefs xx
Brrr, het is toch nog koud buiten. Maar wat een genot dat ik in het licht naar huis kan fietsen, word er helemaal vrolijk van!
Slaap lekker noid.. Ik vind het echt knap dat je nog nacht diensten doet.. @ Kruidnootje..Helemaal niet gek dat je zulke ups en downs hebt .. jullie hebben nogal wat op je bord gekregen de laatste tijd.. Je bent ook maar een mens.. Klinkt mij ook als bekkenpijn trinity..doe maar rustig aan, als het niet over gaat zou ik eens een bezoekje aan de fysio/mensendieck gaan. Zo.. nu ga ik me maar eens klaarmaken voor mijn werk, en dan vanmiddag heerlijk van het zonnetje genieten.. Fijne dag allemaal.