Noid is het niet zwaar om nog nachtdiensten te draaien Ik was blij dat ik het niet meer hoefde Vandaag krijgen we overal nieuwe deuren dus verplicht het huis uit, helemaal niet erg met dit zonnetje Kruidnootje helemaal niet gek dat je ups en downs heb Het is niet niks allemaal
Noid: Slaap lekker! Kruidnootje: Heel begrijpelijk meid! Nogmaals een dikke knuffel!!! Waarschijnlijk gaan we vanavond kijken voor een Bugaboo met Maxi Cosi... Hij ziet er, op de foto's, nog super mooi uit, dus vanavond gaan we even kijken of dat in het echt ook zo is Aangezien ik nu geen werk heb (bloeddruk en verplichte pauze tussen contracten) kunnen we iedere euro die we nu niet uitgeven weer voor iets anders gebruiken voor de kleine meid!!! Hopelijk kunnen we vandaag allemaal genieten van het lekkere weer, vitamientjes oppikken
Dank jullie wel voor jullie reacties Ik bel de vk straks even op bij de telefonisch spreekuur, kijken wat zij ervan zegt. De zon is echt heerlijk, oooh wat had ik die zon even nodig!! Hebben er mensen nog speciale dingen voor vandaag in gedachten met die heerlijke zon??
Hier ook een bugaboo via marktplaats hoor! Wilde geen 1000 euro aan een wagen uit geven. Die van ons ziet er super goed uit nog! Welke kleur gaan jullie voor kijken? Wij hebben een fuchsia roze Kruidnootje; sterkte meid!!!
Melief: Deze is rood, met een extra zwarte kap en met maxi cosi erbij. Die is ook rood trouwens. Idd 1000 euro vinden wij ook wat te veel vanhet goede, dus lekker op mp gekeken en nu dus iets moois gezien. Ik wacht nu op mail met het adres, tijd is al besproken... Vind het zo spannend!
Wij hebben onze kinderwagen ook via MP hoor. Beige kleur, stokke xplory. Nieuwwaarde rond de 1300 euro, op MP voor 600. En zag er waanzinnig uit. Ze had hem amper gebruikt. Zonnetje schijnt hier ook heerlijk, net lekker gewandeld met de hondjes, doet me goed. Vanacht piekerbui gehad, dus ben uit bed gegaan en heb de webshop van c&a leeggekocht voor de kleine haha. En net de uitnodiging voor de babyshower gemaakt, welke ik zelf organiseer: Bekijk bijlage 309975 Wasje hangt nu buiten, ik ga lekker met een magazine er bij zitten denk ik
Ik had de studente aan de lijn, en die zei dat ik gewoon maar rustig aan moet gaan doen. Donderdag controle dus dan bespreek ik het wel met de verloskundige zelf. Kruidnootje, wow!!! ziet er goed uit!!! Lekker crea bea geweest ^_^ Zonnetje is heerlijk he! echt lekker genieten. diaaantje, hoe gaat het nu met je? Nog pijn?
Ik vind de nachtdiensten heerlijk! Werk op een kleinschalige woonvoorziening voor mensen met geheugenproblemen. Sochtends is dat vaak sjouwen, mensen uit bed halen, douchen en aankleden. Veel helpen met opstaan en dus veel tillen. In de avonddiensten is dit al minder en snachts nog minder. In principe slaapt iedereen, ik loop wat rondes, zet de ontbijttafel klaar, ruim wat op en neem zorg voor diegene die wakker zijn. Verder rustig, dus veel zitten en met de iPad spelen. Maar ik ga 1 april op vakantie, daarna stoppen ze. Mijn baas ziet het niet zitten daarna hihi. Ivm de terugkomende moeheid misschien verstandig, maar zo 24 uur werken in mijn week van 40 uur geeft me echt veel rust. Maar goed, we zien het wel. @diaantje: wat balen, nog veel las van? @kruidnoootje: ziet er leuk uit. Al een idee hoe je het aan gaat pakken?
@kruidnootje, dikke knuffel, neem de tijd om alles rustig te verwerken. Het zal wel een belangrijke les zijn geweest maar nu voor jou gewoon even te zwaar @bekkenpijn/andere pijnen, ik ben sinds een paar weken onder begeleiding van een bekkentherapeut aangepast aan het sporten en ik begin nu het verschil te ervaren, waar de klachten eerst steeds erger werden, gaat het zich nu stabiliseren en soms heb ik zelfs al een dag dat ik zonder pijn opsta. Soms zijn de aanpassingen klein. Ik had bv. Altijd geleerd om door mijn knieen te gaan als ik iets wilde oprapen van de grond, dat schijnt met bekkenklachten juist niet goed te zijn. Je moet d.m.v. Een squadbeweging bukken. Sinds ik dat doe, merk ik echt een verschil. Dus mijn advies is: zoek hulp bij klachten, dit kan echt erger voorkomen en helpt je bij herstel na je bevalling.
Ik heb vandaag niet van de zon genoten. Wij hebben de meuvels van zoonlief verhuisd naar zolder. Hij gaat vanavond voor t eerst op zolder slapen. Siper spannend vior hem eno ns haha Vandaag zojn ook de nieuwe gordijnen gekomen, ik ben zo blij. Die lelijle dingen weg. Goed voor mijn nesteldrang. Nu beginnen aan kamer 2 en dan is kamer 3 de babykamer. Mcsusan. Wat goed! fijn zn goedd fysio! Helpt echt he
Mooie uitnodiging Kruidnootje, en geloof bestd at het met ups en downs gaat! Het is zeker niet niks. Dus je moet nog 10 weken op verder onderzoek? Bekkenklachten, ik heb hier last van mijn onderrug en trekt door naar mijn billen en stuitje. Bij D had ik het net als jullie. Echt rust doet al zoveel goed. Inderdaad sqaud tillen is het besten. Zowieso kan je die oefening met je armen naar voren ook doen zonder te tillen. Toen ik met verlof ging was is al van de meeste kklachten af. Ik zit dan op kantoor maar dat is ook niks, merk het nu weer. Al dat stilzitten met onrustige benen.
Nesteldrang: Ik erger me al aan rommel (opruimdrang), maar kan helaas de puf nog niet vinden om daadwerkelijk eraan te beginnen... Hopelijk komt dat snel! Gisteren de Bugaboo en Maxi Cosi via MP gekocht/opgehaald. Die ligt nu in de woonkamer, maar moet nog even een beter plekje krijgen... Bugaboo ziet er nog super uit, totaal geen verkleuringen op de rode stof terwijl ik juist daarvan verwacht had wel wat verkleuring te zien. Zit ook een zomerkap bij, met gaas voor de ventilatie, voor in de zomer, parasolletje, regenhoes, helemaal top! Ben er super blij mee
Hier kom ik ook weer eens aanwaaien. Op de een of andere manier kom ik er niet aan toe om veel te posten hier. Maar lees wel alles, tussen de bedrijven door, trouw mee Bekkenklachten, hier gelukkig niet. Ik heb best een zwaar beroep, en kan straks een aantal dingen echt niet meer omdat mijn buik dan in de weg zit. Maar tot nu toe gaat het nog heel goed. Ben wel gesloopt aan het eind van de de dag. Maar dat is ook niet zo gek. Wat was het gisteren lekker weer zeg, ik had een vrije dag, dus we hebben goed van de zon genoten! Waar hebben jullie zwangerschapskleding gekocht? Online vind ik nou niet echt wat. Ben afgelopen zaterdag bij de H&M en Miss Etan geweest maar daar vond ik niets tussen zitten. Prenatal is zo duur, al vond ik gisteren wel een bon met 15 % korting, dus ga daar zaterag maar eens kijken. Iemand nog tips? Leuk om te lezen dat iedereen zo druk is met de aanschaf van spullen en het in orde maken van het kamertje!!
Zwangerschapskleding: Ik heb zwangerschapskleding, gezien mijn grotere maat, bij Miss Etam (broek en paar shirtjes, maar rest was totaal mijn smaak niet) en Bonprix (broek, onlinewinkel) gekocht. Ik pas gewoon niet in de normale maten, dus soms is het extra moeilijk om dingen te vinden en nu ik zwanger ben helemaal! Ik moet zeggen dat ik nog veel shirtjes van voor mijn zwangerschap draag. Straks weer controle bij de GYN maar voel me nog steeds niet lekker na de verkoudheid van afgelopen week. Had vannacht ontzettend veel pijn aan mijn oor, wat nu gelukkig afgenomen is, maar ik heb het idee dat er ergens nog een restje 'ziek zijn' in mijn zit die er maar niet uit wil komen Oorontsteking of mss een beginnende blaasontsteking, die schijnen anders aan te voelen als je zwanger bent, of toch een combi van hoge bloeddruk en ziek zijn/net ziek geweest zijn... We zullen het wel horen straks!
Zit er in de blije doos een bon van prenatal? Ik moet wat halen, kan ik beter eerst de doos ophalen denk ik......
Blije doos: Bij mij geen echte kortingscoupon. Geloof iets van 2,50 euro korting bij besteding van ... euro (25 of 50 dacht ik). Verder niet, voor zover ik me kan herinneren. Net controle gehad op het ZKH. Controles bij de assistente waren normaal. Zelfs vergeleken met vorige week weer kilo afgevallen en vanwege mijn vraag over eventueel blaasontsteking of iets in die richting ook daarin geen afwijkingen te vinden. Bloeddruk was nog hoog, maar goed genoeg om zo door te blijven gaan met deze pillen. Zelf heb ik wel aangegeven het belastend te vinden iedere week te moeten komen en voorgesteld om bij hetzelfde VK-centrum maar dan een praktijk in mijn eigen woonplaats wekenlijks bloeddrukcontroles te doen. Voor mij minder vervelend, lekker dichtbij en hopelijk ook goed voor de bloeddruk. Dat vonden zowel de klinisch verloskundige als de GYN een super goed idee en stemden meteen ermee in. Vanmiddag tijdens de bespreking gaan ze dit aan iedereen doorgeven zodat ze er vanaf weten en niet schrikken van mijn 'normale' bloeddruk Ik ben er helemaal blij mee Ook onze kleine meid even mogen zien. Was relatief rustig, hartje kunnen luisteren en ook lekker even kunnen kijken. Opeens toch zwaaien en wat bewegen, mijn moeder helemaal blij. De VK op het ZKH zei al dat als ze zo morgen weer lag ze weer niet konden zien wat ze wilden zien... Eigenwijs is ze iig al, hahahaha!
morgen word meubeltjes van kinderkamer in elkaar gezet, we moesten kamer ruil doen de kamer die we wilden was te klein, groetjes diana