1-15 juli 2013 mama's!!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door bloempie 1983, 23 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MaudvanL

MaudvanL Bekend lid

11 jul 2012
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn testen worden ook steeds duidelijker dus ik ben ook blij! De laatste digitale wil ik doen als ik 6 weken ben.

2. liefsd

liefsd Actief lid

5 sep 2012
    377
    0
    0
    Gaan jullie nog door met testen? Kan je daarmee in de gaten houden of je nog steeds zwanger bent? Hoeveel testen jullie dan? 1x per week?

3. Uk1983

Uk1983 Bekend lid

22 mei 2011
    610
    0
    0
    Gefeliciteerd en welkom nieuwe meiden!

@ Liefsd: helaas zeggen de testen niets over een goeie zwangerschap. Je kan wel met de digitale zien of je van 1-2 naar 3+ gaat maar ook dan geeft dat geen garantie dat het goed zit.
    Ik heb zondag mn laatste test gedaan en wacht nu vrijdag de echo weer af.

Net maar weer de ha gebeld want mn eczeem is niet te houden zo. 's Nachts veel wakker, wordt gek van de jeuk en pijn!
    Verder alles ok, minder last van kwaaltjes, ze steken zo nu en dan de kop op.

4. Uk1983

Uk1983 Bekend lid

22 mei 2011
    610
    0
    0
    @ Aklina; sterkte meid, wat ontzettend naar voor je!
    @ Zensation: succes vandaag, hoop heel erg op een goeie echo! *duimduim*

5. arivlelayla

arivlelayla Nieuw lid

6 nov 2012
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als het goed is mag ik me aansluiten bij jullie.
    Heb net een test van de kruidvat gedaan, 2 voor 5euro.
    Bij de C is een hele donkere streep te zien. Bij de T is ook een
    Streep te zien maar heel licht.
    Ben ik wel of niet zwanger?

6. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Meiden, mag ik me hier aansluiten?

Ik ben, zoals het er nu uit ziet, 13 juli uitgerekend. Vrijdag op 13 dpo een test gedaan van Z&K en de KV2v5 en een super duidelijke streep gelijk. Gisteren bloed mogen laten prikken en HCG was 464. Zondag en vandaag ook getest met KV2v5 en vandaag twee even donkere strepen op de test :D

Ik las hierboven iets over dat iemand van de lijst gevallen is, dus ik wacht even met mezelf op de lijst zetten, want ik weet niet welke lijst nu dus de juiste is... Als iemand me erbij wil zetten is dat ook prima! Wat meer info over mij: ik ben 27, dit is ons 1e kindje en ik heb 29 november de eerste echo bij de GYN met 7w5d.

7. Uk1983

Uk1983 Bekend lid

22 mei 2011
    610
    0
    0
    Joepie Mira je bent ook bij de juli mama's :D! Echt goed!

8. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Leuk hè uk! Vind het super gaaf, maar besef het allemaal nog niet... Komt wel als ik echtklachten ga krijgen denk ik...

9. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    @rica de link die ik neerzette is van een speciale adapter zodat hij ook op de buzz past etc, kijk maar op de babydump site.

@aklina sterkte meis wat ontzettend klote.

@zensation hoe was de echo?

10. liefsd

liefsd Actief lid

5 sep 2012
    377
    0
    0
    Uk1983: Bedankt voor je antwoord! Ik lees dat jij ook PCOS hebt, toevallig! Ik ook.. Pfoee ook al genoeg ellende gehad dus! En wat zei de ha? Kan je er snel terecht voor je eczeem?

Arivlelayla: Ik zou morgenochtend nog een clearblue test doen. Maar voor nu: Gefeliciteerd!!!!!!!!

Mira85: Gefeliciteerd!!! Super! Ik lees dat je vanaf dec ’10 bezig bent, ik ook! Is dit helemaal spontaan gegaan? Of liep je al bij de gyn? Ohh wacht, lees het al in de banner! Oohh wat zal je blij zijn! Onwerkelijk nog hea? Vind ik ook hoor! Nu wachten tot 29 nov..... Succes!! Komt vast helemaal goed :)

11. bloempie 1983

bloempie 1983 Bekend lid

24 aug 2010
    741
    0
    0
    overijssel
    Welkom nieuwe dames!
    Hier een beetje een baal dag. Kleine is de laatste dagen vervelend, huilt steeds om har zin te krijgen en daar wordt ik een beetje gek van. Komt vast door de vermoeidheid. Vannacht weer vroeg wakker om te plassen en daarna niet meer in slaap gekomen. Kleine ook veel eerder wakker dan anders dus een beetje een brakke dag nu. En dan straks ook nog werken, bleegh!

12. MaudvanL

MaudvanL Bekend lid

11 jul 2012
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb gelukkig nog geen klachten maar daardoor voelt het nog wel heel onwerkelijk, hoop dat ik snel een goeie echo heb dan wordt het wat meer 'echt'

13. liefsd

liefsd Actief lid

5 sep 2012
    377
    0
    0
    Aahh bloempie rotdag dus vandaag! Sterkte...

MaudvanL: Spannend hoor, zal vast goed gaan toch!

14. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    allereerst wil ik akelina een dikke digi knuffel geven! meid wat klote! sterkte :(

welkom nieuwe dames, het wordt lekker druk hier! komt er iemand op 10 juli nog bij? voel me zo alleen , nee hoor grapje ik moet nog een termijnecho krijgen dus kan nog alle kanten op!

natas oh echt!?? BETER! dat wist ik niet. u bent geweldig!
    ik zat al te kijken naar de mima koni (geloof dat de naam zo was) die kon je van een gewone naar een duo wagen ombouwen en blijft net zo compact maar dit veranderd de zaak natuurlijk!!

ik las bij mijn vk op de site dat je pas met 7 a 8 weken hoeft te bellen en je een echo rond de 10 weken krijgt! dit was bij mn dochter niet zo, daar kreeg ik met 8 weken juist al een echo...:(

mn dochter is ziek, slaapt slecht tot niet en weet niet waar ze het zoeken moet. keel en oorontsteking....arme meid ziet er ook uit!! hopen dat deze nacht beter gaat maar ben er bang voor...

15. kleintje1985

kleintje1985 Actief lid

9 nov 2011
    448
    0
    0
    NULL
    Lunteren
    pfff word helemaal gek van de lage rugpijn, had ik al voor ik wist dat ik zwanger was ;) aleen zit niet zo fijn, en al helemaal niet als je moet werken,grrr.

16. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    kunnen we elkaar de hand schudden :):)
    ik had voor mn eerste zwangerschao een gezwel op mn rug (bij wervel zeg maar) en die is door de hormonen van mn eerste gaan groeien dus na mn zwangerschap schoot ik elke keer door mn rug of kon niet tillen. toen ze hem hadden weggehaald voelde hij nog dik maar dit was vocht en zou wegtrekken. nou hij zit er nog een beetje, ws gaan deze weer groeien door de hormonen dus kan mn lol op straks!!
    heb ook wel last van mn buik, maargoed gezonde last hoor geen verontrustende dingen ;)
    zal vanavond eens een foto met kleren aan maken, heb toch wel het idee dat het iets begint maarja nu ga ik overal op letten haha!

hoe gaat het verder met iedereen??

17. Estheticienne

9 nov 2011
    39
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Mag ik me hier toe voegen?
    Voor iedereen die al een mooie uitslag heeft gehad, allemaal gefeliciteerd!
    Ik heb gisteren een test gedaan en was positief!
    Dit is voor ons het derde kindje, we zijn nu vanaf aug 2011 aan het proberen.Maar door laag progesteron lukte het niet, nu besloten om volgende maand met Clomid te beginnen, is het toch nog zo gebeurd.
    Het is voor me de derde keer maar het blijft zo bijzonder...
    Mijn uitgerekende datum is 13 juli, maar door een geplande keizersnede zal het een weekje eerder komen.Behalve wat pijnlijke borsten en wat steekjes in mijn onderbuik tot nu toe geen verdere andere klachten..
    Iedereen veel succes de eerste weken!

Groetjes

18. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Voor alle nieuwe meiden; welkom en gefeliciteerd! ;)

@ liefsd; ik heb nu al 6 testen gedaan vanaf dat ik vorige week woensdag een licht streepje had! Elke dag eentje! ;) Dit omdat ik 4 dagen voor nod een mega licht tuurstreepje had en dan elke dag maar kijken of ie donkerder word hihi. Vind dat zo leuk om te zien!! Had net 10 testen besteld dus "omdat het kan" ;) Heb vandaag cb digital binnen gekregen, die ga ik morgen met manlief doen! Dat lijkt me de leukste test! Hihi.. En de overige 4/10 gebruik ik nog totdat het t-streepje net zo donker is als de c-streep! (daar zijn we bijna!) Is ook zonde om zomaar te laten liggen en aangezien we niet gelijk een 2 willen, kan ik er net zo goed nu van genieten hihi.

@ bloempie; vervelend! Weten we alvast wat ons te wachten staat haha

@ rica; beterschap met de kleine meid!

@ maudvanl; ja dat heb ik ook! Bij de eerste echo heb je volgens mij pas echt een zeker gevoel denk ik! Soms lees je die verhalen wel van mensen die dan met 10 weken een echo krijgen, en dan blijkt het vruchtje al een aantal weken geleden overleden te zijn! Lijkt me zo naar want jij loopt wel de hele tijd met het idee; ik ben zwanger!! Maargoed, kga maar niet doemdenken haha.. Bij ons is vast alles goed! ;)

Hier gaat alles goed. Voel me vandaag eindelijk weer normaal haha, op gevoelige (•)(•) na.. Maar niet meer beroerd (ik klop het gelijk af!) dus daar ben ik wel blij om, want zag al tegen de komende periode op, maar nu kan ik tenminste genieten ;) Morgen cb digital! Spannend! Ben benieuw hoeveel weken ie aangeeft!

19. Zensation

Zensation Lid

3 nov 2012
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd nieuwe zwangeren!

Ik heb vandaag een echo gehad, maar er was helaas nog niets te zien. Dat klopt wel met het HCG was nu 1538, vorige week dinsdag 869 dus maar 1x verdubbeld. Ik denk dat het niet snel genoeg verdubbeld, dus ik ga er vanuit dat het niet goed is. Vrijdag weer bloed prikken en een echo, dus dan gaan we weer verder kijken.

Ik geloof er niet zo meer in, maar je weet het uiteraard nooit. Voel me verder eigenlijk wel ok. We hebben denk ik al zoveel teleurstellingen gehad dat het begint te wennen en ik in elk geval niet meer weken van de kaart ben :/

20. Diet

Diet Actief lid

19 sep 2012
    183
    0
    0
    Overijssel
    Oh zensation : wat balen zeg! Hoop zo voor je dat hij alsnog gaat kloppen! Hoeveel weken ben je nu dan? Is het niet veelste vroeg voor een kloppend hartje dan? Wordt er wel bang van zeg,, ik moet nog 1week wachten.. Ben ook zo bang dat er niks klopt! Sterkte meid

Deel Deze Pagina