1-15 juli 2013 mama's!!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door bloempie 1983, 23 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zanita

Zanita Actief lid

1 jan 2013
    326
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel evian en supernurse. Echt heeeel lief van me leerlingen :D ben ook echt blij ermee.

Weet iemand hoe ik de foto weg kan halen? Ben het vergeten haha

2. Supernurse

Supernurse Fanatiek lid

16 aug 2009
    1.837
    0
    0
    Bij gebruikersinstellingen en dan bijlagen. Daar kun je foto 's verwijderen

3. Mammievan5

Mammievan5 Actief lid

30 apr 2010
    279
    0
    0
    forums en nog veel meer
    Rijswijk Nb
    Janneke1982

ik mag kwa zwangerschap en bevallingen zeker niet klagen als ik hier sommige vrouwen hoor hoe moeilijk het voor hun is om zwanger te raken zwanger te blijven zwanger te zijn en wat voor bevallingen dan mag ik echt van geluk spreken
    ik ben altijd binnen 3 maanden zwanger heb weinig tot geen kwaaltjes de bevallingen gaan super snel en ik kom max 7 kilo aan maar het is bij mij bevallen en me oude kleding weer gelijk aan kunnen daarnaast ben ik ook heel gezegend dat al mijn kinderen vanaf de geboorte door slapen ze krijgen om 00:00 voeding en slapen dan door tot 7 a 8 uur dus ik ben me er heel erg van bewust dat ik heel gezegend ben
    en natuurlijk ben ik super blij dat ik nu al weet dat ik onder goede begeleiding sta en dat ik ingeleid woord voor onze veiligheid

4. Kruidnootje

Kruidnootje Bekend lid

13 nov 2012
    931
    0
    0
    Ik heb ook weer veel te veel geshopt laatste dagen :p

Bekijk bijlage 310680 Bekijk bijlage 310681

1e plaatje alles bij C&A vandaan (dat gele pakje is zooooo leuk!!) en 2e plaatje is van Wibra en Zeeman :) Toen ik daar stond met mn dikke buik vroeg de dame toen ik het blauwe rompertje van Nijntje in mn handen had of ik al wist wat het werd. Dus ik: Ja, ik weet wat het word! Zij: oooh wat leuk een jongetje! Ik: Nope! Een meisje! Zij: Ja, gek ook he, bij blauw denk je direct een jongen haha.

Ik vond het blauwe rompertje leuker dan de roze/paarse rompertjes :p

5. Kruidnootje

Kruidnootje Bekend lid

13 nov 2012
    931
    0
    0
  6. Mammievan5

Mammievan5 Actief lid

30 apr 2010
    279
    0
    0
    forums en nog veel meer
    Rijswijk Nb

wat een super leuke kleertjes heb je gekocht zeg ik ga ook eens kijken die blauwe pakje vond ik ook zo leuk en schattig

7. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Ik heb nog niets gekocht aan kleding of iets anders.. Alleen babykamer en een duowagen besteld.

Kleertjes van de Zeeman koop ik niet.. vind ze na 1 keer wassen al niet meer mooi. Hou ook niet van die drukke kleertjes met poppetjes of andere figuren erop.
    Als de kamer klaar is de kleertjes van Elin uitzoeken en dan misschien 1 of 2 setjes nieuw erbij kopen.

8. Mammievan5

Mammievan5 Actief lid

30 apr 2010
    279
    0
    0
    forums en nog veel meer
    Rijswijk Nb
    wij hebben ook alleen nog maar een box en een kinderwagen meer hebben wij ook nog niet gedaan wij gaan in april alles doen hopelijk is het dan ook weer beter weer en kan alle ramen lekker open om te luchten

9. Kruidnootje

Kruidnootje Bekend lid

13 nov 2012
    931
    0
    0
    Ja, ik kan nog niet echt aan de kinderkamer beginnen... We hebben een ander huisje op t oog, dus in dit huis doen we niet veel eigenlijk meer. We hebben dan wel het bed al met de commode en wat kleine dingetjes zoals box en kleden, boxmobiel, kinderwagen, en accessoires voor in de kinderkamer, maar thats it nog voorlopig. Denk dat ik me daarom wat meer met kleertjes bezig hou haha. Koop ze wel maat 56 of 62, want ga er vanuit dat we veel 50/56 zullen krijgen bij babyshower/geboorte :)

Ik zou ZO graag aan de babykamer willen beginnen, maar volgende week hebben we bezichtiging in voor ons een perfect huisje (hondenuitlaatplaats vlakbij welke ook afgesloten is van een weg, en grote zandbak en speelhuisje naast de deur, veel groen etc etc) dus ik hou me nog effies in. :) (Wel moeilijk! haha)

10. Mammievan5

Mammievan5 Actief lid

30 apr 2010
    279
    0
    0
    forums en nog veel meer
    Rijswijk Nb
    ik weet zo wat je bedoel bij ons moet de zolder nog afgemaakt woorden dus ik heb ook nog geen ruimte en tijd om wat te gaan doen mijn man verwacht dat hij half april klaar is met de zolder en dan mag ik eindelijk los gaan in het kamertje en gaan we ook de babykamer en de andere spullen halen ik moet me nu ook inhouden en dat is zoooooooooooo moeilijk

alvast succes met je huisje jij heb ook aardig wat te doen zo lol vlak voor de geboorte

11. Mamsie2010

Mamsie2010 Bekend lid

1 jan 2013
    984
    6
    18
    Noord Brabant
    @ sasjuh waar heb je de duowagen besteld Wij zijn vanmorgen even gaan kijken maar vond ze toch wel prijzig en op marktplaats staan alleen tandems en wij willen er een die naast elkaar is

Wat een leuke kleren ik heb nog niets hoeven kopen Mn schoonmoeder is nogal va n het kopen en we hadden nog heel veel

12. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Mamsie wij hebben de duowagen bij de Babydump besteld. Zijn voor de bugaboo donkey gegaan. Idd erg prijzig, maar aangezien er weinig leeftijdsverschil tussen onze kids zal zitten zullen we een behoorlijke tijd gebruik maken van de wagen en het voordeel van deze wagen is ook weer dat je hem als enkele wagen kan gebruiken.

13. Kruidnootje

Kruidnootje Bekend lid

13 nov 2012
    931
    0
    0
    Half april, ooooh we moeten nog zo lang volhouden haha!

Ja best veel te doen, maar alles voor het goede doel. Buurt hier gaat zo achteruit en we hebben 2 rare mensen wonen hier, 1 heeft ons al 2x bedreigd omdat onze hond naar zijn kat blafte (die hij gewoon op de gallerij laat lopen zonder toezicht) en die andere persoon staat vaak zat in dr naakie voor de deur en heeft al zovaak valse meldingen gedaan bij de politie. Twee weken terug stond de ME voor haar deur, omdat ze had gezegd dat haar buren (welke vrienden zijnb van ons) met pistolen aan het schieten waren :')

We wonen 9 hoog en het idee dat er wat kan gebeuren is niet fijn meer. We moeten 7 huizen langs voor we bij de ligt zijn en in de zomer heeft die vent met zn kat een soort hek tussen railing en zijn huis ingezet, waardoor je er niet langskan. Niet met honden, niet met kinderwagen. Ook zonder toezicht. Zodat zijn kat onze kant niet op kan lopen. En toen ik er een keer langs wilde met alleen al hondjes ging hij uit zn dak en ik moest er maar over heen. Uiteraard politie gebeld, waar hij ook tegen tekeer ging want ook zij moesten er maar over heen en wij waren gek en vanalles en nog wat, dus ja, ik ben blij dat we hier weg mogen. We zullen nu een kindvriendelijkere omgeving gaan wonen, wel nog een appartementen complex, maar als alles goed gaat een groter huisje (Nu 55m2 en straks 68m2 en grotere berging en balkon (want die hebben we nu niet)) en 2e verdieping en voor mij straks meer kans om te werken, want dan zitten we bij een erg groot shoppingcenter. Tuurlijk, rare mensen houd je altijd, die kunnen we straks ook tegenkomen in nieuwe omgeving, maar hier willen we het hoofdstuk afsluiten. Ook met de onderhuurders naast ons. Zoveel gezeik hier, niet normaal. Ook voor de honden is het hier niet fijn meer, naast de flat nu is ook een groot hondenuitlaatveld waar ze los mogen, maar naast een weg! En er wonen mensen in de buurt die niet van honden houden, vorig jaar zomer lag er schuimrubber op t veld met worst er in. Een buurman vertelde dat zijn hond het gegeten had, hij zag het gebeuren dus direct naar dierenarts en operatief weggehaald, want als schuimrubber opdroogt gaat het uitzetten en blokkeerd vanalles in de maag. Naast hondenuitlaatveld zijn ook parkeerplaatsen, er wordt erg vaak ingebroken in de autos hier, dus er ligt ALTIJD glas, of etensresten, vorig jaar spijkers... Dus ja, tijd om te gaan. Of het nu voor, tijdens of na mn bevalling is, we gaan.

14. Mamsie2010

Mamsie2010 Bekend lid

1 jan 2013
    984
    6
    18
    Noord Brabant
    Die hadden wij ook gezien en rondje mee gereden hij reed erg goed en bij ons is de oudste al 3 dan Het is erg handig nog aangezien ik toch meer alleen ben dan samen met mn vriend

15. Mammievan5

Mammievan5 Actief lid

30 apr 2010
    279
    0
    0
    forums en nog veel meer
    Rijswijk Nb
    dat is zeker niet mis zo'n buurt snel zorgen dat je weg kan en al is het andere huisje nog niet klaar als het maar leefbaar is dan zou ik al over verhuizen heeeeel veel sterkte daar bij jullie
    waar woon je nu dan ?

16. Kruidnootje

Kruidnootje Bekend lid

13 nov 2012
    931
    0
    0
    Dat huisje is klaar in de zin van: mooie nette vloer, alle muren netjes wit, keuken is af alleen de badkamer zou opnieuw betegeld moeten worden. Maar dat heeft geen prioriteit.

Ik woon nu in Rdam Overschie, in feit nog in het beste stukje. Maar goed, zo snel gaat het achteruit. We zouden nu naar IJsselmonde gaan :)

17. Mammievan5

Mammievan5 Actief lid

30 apr 2010
    279
    0
    0
    forums en nog veel meer
    Rijswijk Nb
    ik woon nu in noord Brabant maar ik heb in het spookdorp gewoon in Heijplaat gemeente Charlois daar ging het ook heel hart achter uit ben ook blij daar weg te zijn hoor hahah

18. Kruidnootje

Kruidnootje Bekend lid

13 nov 2012
    931
    0
    0
    Ja Charlois kom ik liever ook niet haha! IJsselmonde kan er nog goed mee door. Staat bekend als een groene stad. Wel dichtbij Feyenoord stadion, mja, lekker belangrijk, dan krijgen we maar geen visite op zondag als ze spelen :p Ik ben opgegroeid in Rotterdam, dus de drukte ben ik gewend aan, zoals Zuidplein e.d. :) En scholen, opvang, dokter, allemaal dichtbij dat huisje. Dus ik hoop het zoooooooooo! Mja, nu nog wachten tot vrijdag. Duurt lang! :)

19. Mammievan5

Mammievan5 Actief lid

30 apr 2010
    279
    0
    0
    forums en nog veel meer
    Rijswijk Nb
    wens je heel veel succes vrijdag en zal voor je duimen laat je het weten hoe het afloopt ?

20. Zanita

Zanita Actief lid

1 jan 2013
    326
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij kunnen gewoon nog geen grote dingen kopen en nog geeneens beginnen met de kamer. De oplevering van onze nieuwbouwwoning is ergens tussen maart en augustus en we krijgen ongeveer een maand van tevoren te horen wanneer we erin kunnen. Zover nog niks gehoord. Het kan dus voor of na de bevalling zijn

Wij gaan naar utrecht overvecht verhuizen en ik hoop dat ik het leuk vind. Natuurlijk hoor je slechte dingen erover maar ik sta er positief in momenteel. En het is ook een heel kwartier wat vernieuwd wordt, dus niet alleen een straatje. Ik kom zelf uit een volksbuurt en hou daar wel heel erg van :D me man totaal niet maar we hebben er allebei een goed gevoel over :D

Ben ik de enige die voorlopig nog niet kan klussen (weet ik veel voor hoelang niet).

Deel Deze Pagina