1-15 juli 2013 mama's!!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door bloempie 1983, 23 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kruidnootje

Kruidnootje Bekend lid

13 nov 2012
    931
    0
    0
    @Zanita jeetje spannend!! Joh, elke stad/dorp heeft zn slechte dingen. Het is wat je er zelf van maakt. In onze situatie kunnen we er niks meer van maken, dus we gaan een nieuw hoofdstuk in.

2. Kruidnootje

Kruidnootje Bekend lid

13 nov 2012
    931
    0
    0
    Ik heb trouwens wat buikfotos in mijn prive fotoalbum geplaatst, van mij en mijn vriend, dus voor degene die het willen zien en nog geen vriendje zijn, voeg me maar toe :)

3. Zanita

Zanita Actief lid

1 jan 2013
    326
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja precies daarom. En het is ook wel leuk om een nieuw hoofdstuk te beginnen ergens anders zonder sheize buren haha :D.

Oh kan je hier ook vriendjes zijn?? Ik ben echt een amateur dat merken jullie wel he hahaha. Nou jullie mogen me ook toevoegen hoor.

als het goed is heb ik je toegevoegd kruidnootje, maar kan denk ik nog geen albums inzien.

4. Trinity

Trinity Fanatiek lid

7 nov 2012
    1.176
    0
    0
    Overijssel
    Ik kreeg geen email binnen dat er wat was gepost :p hihi, en ik maar denken het is wel erg stil!! Kom ik net kijken kan ik 2 pagina's bij lezen, haha!

Kruidnootje, ik ga even kijken!! :)

5. Trinity

Trinity Fanatiek lid

7 nov 2012
    1.176
    0
    0
    Overijssel
    Mooie buik Zanita :)!

6. noid

noid Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.245
    0
    36
    Tilburg
    @kruidnootje: snap helemaal waarom je weg wilt. Hopelijk wordt het wat met de bezichtiging!

@zanita: tjee, spannend hoor die onzekerheid. Ik zou er niet tegen kunnen haha.

Zelf woon ik echt in een volksbuurt, maar in een heel rustige straat. Als hier 'savonds 10 auto's doorrijden is het druk. Maar veel commentaar gehad dat we dit huis gingen kopen, want wat ging ik hier toch zoeken haha. Tweede bezichtiging is sm meegeweest, eerste wat ze zei toen we weer buiten waren: wat is nu het volgende huis waar jullie gaan kijken? Vond ik niet zo tof hihi.

Trouwens nergens last van hoor. Tja, in de zomer zitten er mensen voor hun deur in blote bast, er wordt dubbel geparkeerd en parkeerplaatsen worden met pillonen afgezet zodat ze hun eigen auto's voor de eigen deur kunnen hebben, maar ach! Als het communietijd is dan genieten we hier mee van nederlandstalige kneiters en staat er een frietkraam bij ze voor de deur. Kan er wel om lachen!

7. Trinity

Trinity Fanatiek lid

7 nov 2012
    1.176
    0
    0
    Overijssel
    Wij zijn gelukkig weg uit onze oude buurt.. We gingen daar in eerste instantie naar toe omdat we bij mn schoonouders woonden en we moesten daar gewoon weg voor ons zelf, we wouden onze eigen stekkie terug. De mensen waren aardig daar, maar je leefde teveel op elkaar eigenlijk. In de zomer staat en zit iedereen buiten en kijkt je aan. Je heb niet echt privacy, je kan niet even voor staan zonder dat iemand naar je toe komt om te praten. Waar we nu wonen is iedereen eigenlijk een beetje op zichzelf, wat ik wel heel erg fijn vind. Je kan gewoon in de tuin zitten zonder dat iemand je ziet en naar je toe komt. Voor ook, we hebben een hekje, en zoonlief kan gewoon in de voortuin spelen in de zomer, als ik in de keuken sta te koken want ik zie alles wat hij doet. Het scheelt ook we zitten echt in een hoek als het ware, beetje raar om uit te leggen, een rijtjes huis, alleen de huis naast ons staat een stuk naar voren, zodat we echt in een hoek zitten, en in de zomer hebben we nooit de zon voor. Ik kook nooit in de volle zon, wat we wel in ons oude huis hadden, ik stikte de moord in de zomer, en hier kan ik de raam voor en de deur achter open doen zodat het allemaal lekker door waait. Als het aan ons ligt gaan we hier voorlopig de eerste 30 jaar niet weg! We wonen hier 23 maart al een jaar.

8. judithvdc

judithvdc Bekend lid

1 dec 2010
    836
    0
    0
    Gelderland
    Veel een nieuw huis hier.
    Onze nieuwbouw woning wordt in mei/juni opgeleverd.
    Zijn net nog even wezen kijken. Is al zo mooi aan het worden! Schiet al aardig op.
    Wij kunnen dus ook nog geen babykamer in gaan richten,

9. Starling

Starling Actief lid

12 jul 2012
    253
    0
    0
    Wat een gave kleertjes zie ik hier weer voorbij komen..

Het lijkt me echt heel moeilijk als je zo zit te wachten tot je kunt beginnen aan je kamertje.. als het goed is is het bij ons eind van de week allemaal rond. Babydump belde van de week dat ze alles 6 weken eerder komen brengen, dus we moeten wel.

Ook wij zijn vorig jaar verhuisd.. Van een heel oud charmant boerenhuisje (maar ook klein, vochtig en veel onderhoud) naar een fijne nieuwe woning. Ons huidige huis is nu 3 jaar oud. Heerlijk.

Wel in een echte volksbuurt, maar ik voel me hier heel fijn.. In de straat veel grasveldjes, twee speeltuinen, en een school/kinderdagverblijf/buurtcentrum.
    Naar de stad is het 10 minuutjes lopen, en binnen 5 autominuutjes staan we op het werk.. heerlijk vind ik het..

Vandaag een serieuze hormonale inzinking gehad, manlief moest het flink ontgelden.. maar hij vond wel dat ik gelijk had, en gaat proberen zijn gedrag wat aan te passen.. De lucht is flink geklaard, en dat voelt zo goed.
    En dat op onze huwelijksverjaardag.

Ga me zo maar eens klaarmaken om lekker uit eten te gaan.

10. Uk1983

Uk1983 Bekend lid

22 mei 2011
    610
    0
    0
    @ Starling: babydump belde ons ook al dat ze een verbouwing in het magazijn hebben en daardoor geen ruimte. Dat ze het eerder gaan bezorgen. Ik had echt een onbeschoft persoon aan de lijn, hoe ze het zo bracht. Heb gezegd dat het niet eerder kan, we zijn nog helemaal niet zo ver. Nu is het een weekje eerder, dus begin april. Wel leuk als het straks staat! Wordt het allemaal weer wat echter.
    Zes weken eerder is wel heel veel.

@ nieuw huis: wij zijn ruim 2 jaar geleden overgegaan naar ons nieuwe huis. Alles verbouwd want het is een oud huis.
    Ben blij dat we aan kant zitten nu er een kleine komt.

11. Zanita

Zanita Actief lid

1 jan 2013
    326
    0
    0
    NULL
    NULL
    best veel die in een volksbuurt wonen lees ik dus :D ik hou er zoveel van, maar het kan ook zijn nadelen hebben. Ligt er echt aan welk soort volkswijk je woont.

haha dank je wel, ik vond die foto ook echt grappig. mijn nichtje zei, lijkt net een aap die de tong uitsteekt haha vond hem echt leuk!

@judith, ik hoop dat die van ons ook medio mei/juni opgeleverd wordt! Dan kunnen we toch maybe effe iets klaarmaken haha. Maar bij ons kan het ook makkelijk na me bevalling zijn (hoop van niet!)

12. judithvdc

judithvdc Bekend lid

1 dec 2010
    836
    0
    0
    Gelderland
    In de laatste nieuwsbrief over de bouw stond medio mei/juni dus we wachten het maar af. Zijn nu ons aan het verdiepen wat voor vloer we willen en wat we op de muren gaan doen. Waarschijnlijk PVC op de vloer, we hebben in het hele huis vloerverwarming en PVC geeft dan een beter rendement dan laminaat.
    Voor de keuken zijn we een paar maanden terug bij een keukenzaak geweest en hebben echt een prachtige keuken besteld. Nu al helemaal blij mee.
    Waarschijnlijk laten we in het hele huis de muren spuiten en in iedere kamer 1 muur behangen.
    Ondanks dat ik dan waarschijnlijk niet veel kan klussen, heb ik er wel helemaal zin in. Dan maar alles een beetje aansturen en de koffie en broodjes verzorgen.

We komen in een hele nieuwe wijk te wonen. Vorig jaar zijn de eerste woningen opgeleverd. Vrijwel alleen maar jonge gezinnen in de wijk. Er word ook nog een basisschool gebouwd.

13. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Heej meiden! :)

Wat een hoop gepost vandaag! Gezellig! :) En mooie kleertjes en overig spul, superleuk! :)

Hier vandaag dus naar Babypark geweest. Veel kinderwagens uitgeprobeerd, geweldig! Onze voorkeur ging uit naar de Joolz Day en de Kidsriver Daisy Terrain. De Joolz is een prijzige wagen (dus zouden we dan op MP kopen), maar voor hetzelfde geld hebben we de Kidsriver nieuw (met alle accesoirres). Kidsriver kan ik heel weinig over vinden verder, dus weet niet of dat betrouwbaar is. Hebben jullie ervaringen met 1 van deze 2 wagens?!

14. Starling

Starling Actief lid

12 jul 2012
    253
    0
    0
    @ judith.. ik ben helemaal enthousiast over pvc vloeren.. Wij hebben van die pvc tegels in de hal en ik vind ze echt super, mooi, makkelijk te leggen, en goed schoon te houden. Je ziet er niks op.

@ukkie.. vandaar dat ze er al zo vroeg vanaf wilden. Ik had juist een hele aardige vrouw aan de telefoon. Maar een reden gaf ze niet, heb ik ook verder niet naar gevraagd. Vind het ook niet erg.

Kan iemand me uitleggen hoe je hier foto's plaatst. Het lukt mij dus niet.

15. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    @ Starling, als je naar 'meer opties' onder het reageervak gaat, dan kan je op het paperclipje drukken. Hiermee kan je bijlagen toevoegen.

16. JBM85

JBM85 Bekend lid

18 mrt 2012
    740
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook iemand die op een appartementje woont. Zou graag huisje met tuintje hebben maar dan hebben wij 6 jaar geleden verkeerd gekocht nu de prijzen zijn gezakt haha. Ach het is ruim grote woonkamer, groter dan ouders en menig andere. 8x4m. En nog 3 slaapkamers, wel 1 kleinere maar prima nu voor zoonlief met juniot bed en ruime badkamer met dubbele wastafels. En een balkon van 11 meter helaas niet zo breed natuurlijk. Hebben we toen wel naar gezocht om er niet gelijk uit te hoeven bij kinderen. 90m3. Alleen zou ik graag in een andere buurt wonen wat meer kindvriendelijk. Wij wonen aan de rand van het dorop en dan heb je gauw hangjeugd, maar sinds hier het bankje van het speeltuintje weg is is dat ook zo goed als over gelukkig. Haha speleltuintje telt 1 glijbaan en 2 wipkippen hoor. Maar goed de ruimte hier is er.

Kruidnootje snap best dat je dan zo gauw mogelijk weg wil!

Geen ervaring met die kinderwagen.

Verder vergeet ik volgens mij de helft maar met die kleine hier lees ik in etappes haha sorry daarvoor. Moet hem nogal vaak bezig houden.

17. Mamsie2010

Mamsie2010 Bekend lid

1 jan 2013
    984
    6
    18
    Noord Brabant
    Kent iemand de site sponkie.nl?

18. Zanita

Zanita Actief lid

1 jan 2013
    326
    0
    0
    NULL
    NULL
    wij willen ook PVC vloer, maar wij hebben er totaal geen ervaring mee en kennen ook niemand die het kan leggen.

Ik ben een beetje bang dat we het gaan verpesten omdat wij er allebei niet bekend mee zijn. gaan jullie het zelf leggen of laten leggen? En trouwens, als je in de toekomst gaat verhuizen hoe haal je dat er dan uit?? Ik vind die vloeren zoooo mooi en wil et ook graag :(

19. Starling

Starling Actief lid

12 jul 2012
    253
    0
    0
    Wij hebben het zelf gelegd..(nou ja, dat heeft schoonpaps gedaan), die is erg handig, maar had dat nooit eerder gedaan. Volgens hem echt heel makkelijk, je knipt of snijd het gewoon op maat.
    Je schijnt het makkelijk te kunnen verwijderen door er met een fohn op te blazen.. dan wordt de lijm zacht.

Thanks noorus.. ga het proberen.

Deel Deze Pagina