1-15 juli 2013 mama's!!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door bloempie 1983, 23 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamsie2010

Mamsie2010 Bekend lid

1 jan 2013
    984
    6
    18
    Noord Brabant
    Kent niemand de site??

2. JBM85

JBM85 Bekend lid

18 mrt 2012
    740
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ken de site niet.

PVC vloer is zeker weer iets nieuws, zag ik dat nou niet laatst bij help mijn man is klusser ofzo?

3. diaaantje

diaaantje Actief lid

16 okt 2011
    251
    0
    0
    NULL
    NULL
    nee ken de site ook niet.
    fijne zondg iedereeen

groetjes diana

4. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Ik ken de site ook niet...

Hier lekker verder met kamertje... :)

5. Kruidnootje

Kruidnootje Bekend lid

13 nov 2012
    931
    0
    0
    Hey meiden,

Geloof het of niet, na mijn verhaal gisterochtend over deze buurt, had ik later een bebloedende dame in huis. Ik hoorde een ruzie voor de deur (ik woon 9 hoog he) en ineens gegil en om hulp geroepen. Ik dacht: oh god hangt er 1 over de railing. Dus ik ben gaan kijken, geen idee waarom, maar ik deed de deur direct open. Nee, is er eentje neergestoken voor mn deur. Naast ons zitten mensen die onderhuren, nah echt bizar.

Er gebeurd zoveel de laatste tijd, hoe meer ik meemaak en vertel, hoe onwerkelijker het wordt. Wij zijn dan ook vannacht bij mijn moeder wezen slapen, want geen idee wat er nog meer kan gebeuren. Misschien staan ze mij op te wachten (want 1 van de slachtoffers riep dat ik naar buiten kwam) of staan vrienden van de slachtoffers de daders op te wachten of... Zie het zo gebeuren. Hoop dat ze vannacht dat huis leeg hebben gehaald en ze er allemaal uit zijn nu.

Gekkehuis. Had een extreem harde buik, had weinig gescheeld of ik had door gekund naar het ziekenhuis.

Hopelijk is dat huisje vrijdag wat en kunnen we het direct rondmaken, want ik moet hier weg, en snel.

6. judithvdc

judithvdc Bekend lid

1 dec 2010
    836
    0
    0
    Gelderland
    Wat eng Kruidnootje.
    Hopelijk is het huisje idd wat want deze stress kan je er nu echt niet bij gebruiken.

Mijn man gaat zo meubeltjes voor het kamertje ophalen. Heb voor mijn zoontje meubels van het merk Vroomshoop, hele zware degelijke kwaliteit en echt super mooie meubels. Hij heeft wit met donker hout.
    Nu gaat mijn man van Vroomshoop meubels halen in het wit met licht hout. Zo leuk voor ons meisje. Hebben dan een 1-deurskadt voor haar kleertjes. De babykamer in ons nieuwe huis is vrij klein dus dan is een smalle kast wel zo handig.

Voorlopig slaan we de meubeltjes even op want het duurt nog zeker 3 maanden voordat het kamertje klaar is.

7. Uk1983

Uk1983 Bekend lid

22 mei 2011
    610
    0
    0
    Vannacht lekker 12 uur geslapen, schrok toen ik de tijd zag vanochtend haha. Maar had ook weinig geslapen ivm verjaardagsfeestje dus was vast even nodig.

Zonet een deel van de muur in beeps kamer groen geverfd om te kijken of het de goeie kleur is. Helemaal gave kleur dus dat wordt 'm! Hebben nog 3 weken voor het kamertje komt. Aankleding komt daarna wel.

Morgen gelukkig weer naar de dermatoloog, eczeem in gezicht schiet niet op. Verder elke dag wel even een harde buik dus doet het maar rustig aan naast mn werk.

@ Kruidnootje: lekker buurtje idd. Wij hebben op Zuid gewoont en in een paar maanden tijd een gewapende overval meegemaakt en auto opengebroken. Wonen nu lekker in een kleiner stadje vlakbij Rdam, wel zo rustig.

Rest vergeten, sorry.

8. void

void Fanatiek lid

19 mei 2012
    2.356
    19
    38
    0161
    Woohoo, ik heb eindelijk mn clubje gevonden!! Ook begin juli hier! Ik kom vanaf nu ook mee lezen en doe gelijk een abbo!

Kruidnoodje dat klinkt wel echt ff heftig beter gaan zitten de daders snel achter de tralies brr :( en hopelijk snel ook fijne buufjes er voor in de plaats!

Oh en ik zie dat veel van jullie al met het kamertje bezig zijn! Hier in de buurt echt alleen een paar showmodellen en moet het met catologes doen :( erg lastig, nu ik weet dat ik kan doorwerken en mijn inkomen behoudt tot verlof is er wel wat last van de schouders gevallen en hoop ik snel de wat betere winkels verder van huis te vinden zodat ik het bestellen niet op het laatste moment laat afwachten! :eek: hoe lang duurt het bij jullie ongeveer, bestelling tot levering en hoe makkelijk was het vinden van de juiste meubeltjes? :D

9. JBM85

JBM85 Bekend lid

18 mrt 2012
    740
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kruidnootje, nou getsie meid hopelijk is het vrijdag wat!

Leuk hoor allemaal druk met de kamertjes bezig. Zal is kijken of ik nog een foto kan vinden zo snel van de onze. Daar is wel niks veranderd omdat hij hetzelfde blijft, maar heb 2 mooie teksten op de muur waar ik nog steeds erg trots en blij mee ben.

Uk, rustig aan meid, harde buiken zeggen toch dat je het rustiger aan moet gaan doen. Heb het vooraal als ik het huishouden doe en veel buk enzo, moet het echt verspreiden! Eczeem is niks nee, vooral niet in het gezicht!

Void, welkom! Geen idee hoe lang delevertijd is maar wacht er denk maar niet te lang op met bestellen dan.

Mamavan5, was jou vergeten volgens mij, ook welkom en wow wat heb jij een makkie gehad met de kids zeg heerlijk, ook om zo mooi groot gezin te krijgen. Helaas dat kindjes ook zo duur zijn, komt hier de 2e maar zou graag nog een 3e willen.

10. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Naad mijn mening is geld booit een reden om geen 3e kindje te nemen. Vroeger waren de mensen veel armer en waren de gezinnen veel groter. Wij zijn heel blij met onze 3 kids (bijna 3 kids) en wij doen t gewoon rustig aan met vakantie, tent. En houden ook niet zo van luxe, uit eten enz. wij gaan gewoon lekk#r naar buiten, bos, zandverstuiving enz. bij ons op t plein heeft ook iedereen 2 kids. En zeggen ze, dat kan toch niet 3 kids?!? Wat een onzin, voroeger sliepen ze met veel meer kinderen op n kamer. En mijn zus en ik hebben ook jaren samen geslapen, omdat we t zo gezellig vonden. Want we hadden genoeg ruimte.
    De oudste slaapt nu op zolder en ieder kind heeft een eigen kamer dus ik zie het probleem niet?!?

T eninge luxe wat woj hebben is een ab van de dierentuin. Daar hebben we zoveel plezier van en sparen we ook t hele jaar voor

11. JBM85

JBM85 Bekend lid

18 mrt 2012
    740
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou de reden is niet het huis hoor, 2 kinderen op 1 kamer heb ik totaal geen moeite mee. Maar niet iedereen verdient genoeg om er 3 of meer te onderhouden. En die luxe hebben we nu ook al niet. Ook geen Ab op de dierentuin. Dingen ondernemen hoeft ook niets te kosten maar kleding en goede schoenen enzo wel. En dan denk ik, nu is het te doen. Maar ik denk dan ook verder, hoe ouder hoe duurder. Sportvereningen en ja tuurlijk alles kan. Maar je moet het ook willen en als je er niet beide achter staat houd het op.
    Collegas met kinderen op de basisschool die extra begeleiding nodig hebben en het 250 euro extra in de maand netto kwijt zijn daaraan, niet vergoed en dan denk ik dat hoeft mij niet te gebeuren maar het kan wel. En dan zit ik met mijn hoge hypotheekje in de randstad dus kan dat niet snel missen. Misschien te ver doorgedacht maar wil de kids ook niets te kort doen. En ik ben echt geen type Vingino hoor. Hier gewoon wibra en takko fasion kleding.

12. Schaapje05

Schaapje05 Bekend lid

16 jan 2012
    528
    0
    0
    Overijssel
    Hey allemaal, tijd niet geschreven, had even de puf niet.

Alles oké hier, hele goede 20 weken echo gehad en kleintje doet het goed. Het is ook nog steeds een meisje volgens de gyn :) :).

Wij wonen in een heerlijke wijk, zijn helemaal blij met ons plekje. Ruime woning uit 1993 en we wonen aan een soort pleintje met speeltoestellen in het midden, weinig auto's, veel kinderen/gezinnen, dicht bij winkels, zwembad etc. Bevalt ons heel erg goed.

Ik schrik regelmatig van hoe snel deze zwangerschap gaat, inmiddels alweer over de 23 weken. Aan de ene kant kan het niet snel genoeg gaan en kijk ik enorm uit naar juli. Aan de andere kant is dit voor ons de laatste zwangerschap wat ik wel moeilijk vind. Het idee dat ik hierna nooit meer zwanger ben kan me wel verdrietig maken, probeer dus extra te genieten van deze zwangerschap maar dat is wel lastig soms door de drukte.

Ik vind het wel fijn om een bepaalde mate van luxe te hebben en niet elk dubbeltje om te hoeven draaien dus ons gezinnetje is compleet hierna. Sowieso zal ik dat gevoel denk ik na 3 of 4 of 5 kindjes ook wel houden ;).

Buik groeit flink maar pas gelukkig nog steeds mijn eigen broeken alhoewel ik erbij wel ook gewoon enkele zwangerschapsbroeken draag.

Kamertje hebben we nog van L. maar ik wil wel wat met de muren doen en er moeten nieuwe gordijnen komen maar damn wat is het lastig!!
    Gelukkig hebben we nog even!

13. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jbm 2 kids op een kamer kost natuurlijk ook geen geld. Maar daar kwam ik eff zo op omdat de buren t te krap vinden voor deze huizen.
    En 250 euro per maand betalen voor goede begeleiding op school is idd een hoop geld.
    Ik vind ook goed dat je er zo goed over nadenkt en als jullie hier vrede mee hwbben dan is t toch ook goed zo.

Schaapje, tijd vliegt he. Voor we het wetwn zijn we allemaal over de 30 weken heen.

14. void

void Fanatiek lid

19 mei 2012
    2.356
    19
    38
    0161
    Ik zie zelf niks aan twee of drie jong opelkaar omdat mij kamer delen enz. Vervelend lijkt maar tussen mijn en mijn zusjes zitten 7 en 11 jaar en daarom lijkt mij een grotere afstand mij fijner, maar dat is meer mijn eigen visie die ik er op heb.. Mijn vriend is ook meer pro dichter op elkaar al zal onze zoon 12 jaar met zijn oudste schelen :p

15. Mamsie2010

Mamsie2010 Bekend lid

1 jan 2013
    984
    6
    18
    Noord Brabant
    Ik zou ook graag drie kinderen willen alleen mn vriend niet helaas dus ik denk dat hierna dat er geen meer komt ik blijf nog ff hoop houden. Wij thuis waren met zn vieren hartstikke gezellig. En qua geld denk ik dat je toch keuzes moet maken dan watje het belangrijkste vind
    Ik vond 1 kind erg wennen omdat we heel vaak uiteten en op vakantie gingen nu een stuk minder maar alles went dus dit ook.

16. Zanita

Zanita Actief lid

1 jan 2013
    326
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohhhh kruidnootje wat erg!!! Denk ook aan jezelf he,soms moet je egoistisch zijn ook hoe erg dt ook klinkt/is. Doe het aub rustig aan en zorg dat je geen harde buiken ed krijgt! Hoe is het afgelopen met de dame?? En wat was er gebeurd??

Ik wil ook heel graag 3 kids en kijk ook niet meer naar hoe duur het kan zijn. Er zijn zoveel manieren om te besparen en we krijgen kinderbijslag etc hier dus dat scheelt ook. Al zit je financieel helemaal goed je weet nooit wat er kan gebeuren. Wij sliepen ook met zijn 6en over 2 kamers. Maar ja je moet ermee om kunnen gaan natuurlijk.

Wie voelt zich nog meer niet echt zwanger?ik heb bijna nergens last van gehad alleen vermoeidheid en soms duizelig maar verder ook echt niks behalve dat me buik nu groeit en ik de schoppen etc voel. Maar soms "vergeet" ik dat ik zwanger ben haha. De tijd gaat inderdaad snelllll!!! Voor je het weet zitten we vlak aan het eind vd zwangerschap en gaan we waggelen en krijgen we dikke poten hahaha

17. Starling

Starling Actief lid

12 jul 2012
    253
    0
    0
    Pfff.. ben best wel ongerust nu..
    Vanavond had ik mijn zusje aan de telefoon, nu 32 weken zwanger.. had wat bloedverlies gehad.. ze zag er niet echt een probleem in.
    Op mijn aandringen toch de VK gebeld, en ja hoor ze mocht langs komen.
    Aan de ctg gelegd, en er was toch wat activiteit in de baarmoeder te zien, dus nu opname, en aan de weeenremmers. Hopelijk blijft haar kleintje nog lekker binnen.. het is echt nog te vroeg.
    Gelukkig is ze nu in goede handen en wordt ze in de gaten gehouden.. blijft toch je kleine zusje he..

@ aantal kids.
    Hier zal het er eentje blijven..Dit is de vijfde zwangerschap, 3 miskramen en een MA.. Ik kan het niet meer.. Ben super dat het nu gelukt is, maar dat traject ga ik niet meer in. Het heeft me te veel van mezelf gekost.

@ kruidnootje.. wat eng.. kan me voorstellen dat jullie daar niet geslapen hebben.. Ik duim voor jullie dat het vrijdag lukt met die nieuwe woning..

18. Mamsie2010

Mamsie2010 Bekend lid

1 jan 2013
    984
    6
    18
    Noord Brabant
    Starling dat is ook ff schrikken zeg gelukkig dat ze toch op je aandringen heeft gebeld en dat er naar haar geluisterd werd. Hopelijk helpen de weeënremmers en mag ze gauw weer uit het ziekenhuis

Zwanger voelen: soms vergeet ik het ook ookal voel ik hem schoppen maar heb verder ook niet veel klachten alleen ben ik niet iemand die stil kan zitten dus sneller moe

Kruidnootje das ook erg dat dat voor je deur gebeurt ik zou zo bang zijn hopen dat jullie snel kunnen verhuizen

19. Kruidnootje

Kruidnootje Bekend lid

13 nov 2012
    931
    0
    0
    @ Starling heel veel sterkte hoor! Jeetje, dat zal idd schrikken zijn geweest.

Wij zijn gisteren thuis gekomen en je voelde direct de negatieve energie hangen. Er waren ook mensen thuis naast ons, geen idee wie (daders? slachtoffers?) en er was veel geschuif en discussies, dus ik kon niet eens tot rust komen. Wat tot gevolg leidde, dat ik een enorme paniek aanval kreeg. Echt bizar. Herkende mezelf niet. Paniek, hyperventileren, angst, boos, het enige wat ik wilde was weg. Dus wij mijn ouders weer gebeld, we konden nog een nachtje komen.

Mijn vriend heeft de rest van de week vrij genomen (zijn werkgever zat vol ongeloof aan de telefoon, logisch want alles wat er nu gebeurd klinkt steeds onwerkelijker, maar ze zijn erg begripvol) en we gaan deze week naar zijn moeder. Ook wat rustiger voor onze hondjes.

Ik ga niet meer slapen in dat huis. Ik durf mijn vriend ook niet alleen die gallerij over te latenb lopen met de hondjes. Ben als de dood. Misschien overdrijf ik het, maar het zijn dingen die tegenwoordig gewoon in die flat gebeuren. Dus dan maar voorlopig ergens anders heen. Ik kan geen harde buiken meer aan, moet nu aan mezelf gaan denken.

Ik houd jullie op de hoogte.

20. Melief

Melief Niet meer actief

Pff kruidnootje, je krijgt wel alles in 1 keer op je bordje :(
    Hoop echt dat het huisje wat is voor jullie!

Wat gaan er nog veel verhuizen! Zou er echt niet meer aan moeten denken :)

Starling; wat naar van je zusje, hoop dat het allemaal goed gaat!

Ik zou ook graag 2/3 kindjes willen maar ik ga nooit meer de medische molen in; wat een hel was dat. Ik vind voor ons geld trouwens wel een reden in de keuze voor nog een kindje. Wij hechten veel waarde aan leuke dagjes uit, uit eten, vakantie (wel gewoon kamperen hoor) Dat is echt ontspanning voor ons. Ook wil ik later een studie kunnen betalen en spulletjes kunnen kopen als dat nodig is...

Deel Deze Pagina