1-15 juli 2013 mama's!!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door bloempie 1983, 23 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noid

noid Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.245
    0
    36
    Tilburg
    Hier gisteren voor het eerst een schopje kunnen voelen aan de buitenkant, heel bijzonder.

Heb vandaag mn dag niet. Heb mijn vriend er ook niet op aangesproken, had de puf niet om te discussiëren. Schrok vanmiddag om 13.15 wakker en lig er nu weer in, ben helemaal gebroken. Terwijl ik vandaag niet meer heb gedaan dan boodschappen en de was. Loop ook al anderhalf uur alleen maar te huilen zonder reden, ben er helemaal klaar mee voor vandaag. Dus weltrusten en morgen weer vrolijk op hoop ik!

2. Supernurse

Supernurse Fanatiek lid

16 aug 2009
    1.837
    0
    0
    Effe een snelle reactie vanaf mijn telefoon.

Hier net voor het eerst aan de buitenkant mjn buik zien bewegen.
    Verder nog behoorlijk moe.

Zal alles even teruglezen. Is weer heel wat bijgekomen

3. JBM85

JBM85 Bekend lid

18 mrt 2012
    740
    0
    0
    NULL
    NULL
    Rustig aan doen, weet nog van de vorige keer dat toen mijn verlof begon ik me echt stukken beter ging voelen. Ik hoop dan weer. Nu is het zodra ik wat begin te voelen stop ik en tot nu toe gat dat goed en mag ik niet klagen.

Jammer dat je je zo slecht voelt Void, hopelijk vandaag beter. Maar al die hormonen in je lijf doen ook hun best hoor om je zo te laten voelen helaas.

4. JBM85

JBM85 Bekend lid

18 mrt 2012
    740
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohja na deze week nog 10 weken werken, moet zeggen de tijd vliegt! Maar kan mijtoch niet snel genoeg gaan deze keer.

5. Trinity

Trinity Fanatiek lid

7 nov 2012
    1.176
    0
    0
    Overijssel
    Zijn er nog sommige van jullie die nog misselijk zijn in de ochtend? Afgelopen week heb ik 2 of 3 dagen dat ik weer kotsmisselijk over de wc heen hang :(

6. noid

noid Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.245
    0
    36
    Tilburg
    Het was weer feest vannacht, heb tot half 3 klaarwakker gelegen. Lag mezelf in de weg, heel irritant. Dat was al de 3e nacht op rij. En als de wekker dan om half 7 gaat is dat geen pretje. Dus duiken we vanmiddag na t werk maar ff op de bank, hopelijk kan ik dan een uurtje slapen.

7. Mamsie2010

Mamsie2010 Bekend lid

1 jan 2013
    984
    6
    18
    Noord Brabant
    Het gaat nog niet zo lekker dan Noid?

Ik ben niet misselijk meer heb alleen veel trek in lekkere dingen

8. Kruidnootje

Kruidnootje Bekend lid

13 nov 2012
    931
    0
    0
    Hier ook niet kotsmisselijk, wel wat meer maagzuur in de nacht, ugh!

9. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Goeiemorgen meiden!

Wat is er gezellig veel gekletst :) Beetje drukke dagen gehad hier, dus wat minder op ZP.

@ Starling, wat fijn dat je zusje nu stabiel is. Moet ze nog wel in het ziekenhuis blijven of mag ze naar huis?

@ Bewegende buik, hier vanmorgen voor het eerst echt gezien, zoo superleuk!!! :D Voel de kleine nu ook overdag heel veel, echt heel bijzonder vind ik het! :)

@ Mannen, hier gelukkig een man die echt heeel veel voor me doet. Die vind het juist zielig dat ik het zo 'zwaar' heb, haha. Hij is druk in de kinderkamer en huishoudelijke taken doen we echt samen en om de beurt, dus hier heel blij met mijn vent! :D

10. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Starling: Hoe gaat het vandaag met je zus?
    Manlief is zelf met 32 weken geboren en ik moet zeggen dat zijn gezondheid veel beter is dan die van mij, terwijl ik toch lekker iets langer bij mijn moeder ben blijven zitten. Dus laat haar vooral niet ongerust zijn, komt vast helemaal goed met de kleine!!!

Noid: Hier ook een aantal dagen slecht geslapen en dan gaat het overdag ook niet lekker met alle activiteiten die ik dan had. Inmiddels maar met een soort van voedingskussen geslapen (officieel is het gewoon een lang rond kussen), maar nu voel ik me wel een stuk meer uitgeslapen. Mss ook een tip voor jou, als je dat al niet doet. Of anders kleine kussentjes in bed bij jou, die kan je overal onder, tussen en bij stoppen zodat je toch lekker ligt...

Mannen: Gelukkig kan ik nog redelijk veel zelf doen, verspreiden over de dag is mijn motto ;) Maar als ik het zou vragen, zou hij het wel doen denk ik... Eigenlijk ben ik niet van het uit handen geven, want dan gaat het niet volgens mijn 'regeltjes' en dan doe ik het dus liever zelf. Ja ik weet het... Niet normaal ;)

Misselijk: Ik ben afgelopen woensdag overgestapt van 2 100 mg pilletjes naar 1 pilletje van 200 mg, zelfde dosis dus, en sindsdien iedere ochtend misselijk, niet lekker en soms zelfs overgeven wat dan weer niet handig is als je net je bloeddrukpil hebt ingenomen bij je ontbijt... Nu moet ik zeggen dat ik ook nog steeds last heb van die verkoudheid. Nog steeds niet helemaal over en ook veel slijm nog op aan het hoesten over de dag verspreid. Of het dus een staartje van de verkoudheid is of dat het komt door de samenstelling van de pillen weet ik niet. Mocht het aanhouden dan bel ik gewoon het ZKH voor advies, maar ik hoop dat het een aanpassingsfase is!

De afspraak met de Kraamzorgconsulent heb ik, op mijn aanvraag, 2 weken verzet naar 28 maart. Ik voelde me, zoals ik net al post, nog steeds niet lekker en iemand in huis die vanalles van je wil weten is dan niet wat ik echt prettig vind, dus in goed overleg kunnen verplaatsen.

Morgenavond controle bloeddruk bij de VK in het dorp. Ben benieuwd of er verschil in zit tussen bij VK en in het ZKH. Het zou natuurlijk super zijn als het bij de VK lager is, dan kan ik daar mijn bloeddrukcontroles laten doen en eens in de zoveel weken naar het ZKH voor de andere controles... Dat zou ik echt heerlijk vinden!

Vandaag een wasdagje. Hopelijk ga ik het volhouden om alles te wassen, op te hangen en die trappen steeds op en af te lopen. De laatste dagen heb ik weinig gedaan, dus tussendoor maar lekker rusten zo lang het wasprogramma duurt of mss toch maar doorgaan met wat opruimen en schoonmaken... Eindelijk een soort van opruim/nesteldrang :D

11. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Juli Mama's 2013

1 juli 2013
    Groen29 - 31 - 2e kindje - meisje
    McSusan - 36 - 2e kindje - jongen - bv
    Starling - 1e kindje - jongen - bv

2 juli 2013
    Kruidnootje - 26 - 1e kindje - meisje
    Pelikaantje - 37 - 2e kindje - meisje - th - bv

4 juli 2013
    Bloempie 1983 - 29 - 2e kindje - jongen/meisje
    Melief - 23 - 1e kindje - meisje
    Diaaantje - 38 - 1e kindje - jongen/meisje - zh - bv
    Zanita - 1e kindje - jongen
    Mamsie2010 - 2e kindje - jongen

5 juli 2013
    xCynx - 21 - 2e kindje - meisje
    Natas 79 - 33 - 2e kindje - meisje - fv
    Noid - 25 - 1e kindje - jongen - fv
    Uk1983 - 29 - 1e kindje - verrassing - zh - bv

6 juli 2013
    Schaapje05 - 31 - 2e kindje - meisje
    JBM85 - 27 - 2e kindje - verrassing - bv

7 juli 2013
    Cil - 31 - 2e kindje - jongen
    Eknein - 30 - 2e kindje - verrassing
    L0vely - 19 - 1e kindje - meisje
    Vlinder73 - 39 - 3e kindje (★) - jongen/meisje
    Trinity - 23 - 2e kindje - jongen - zh - fv

8 juli 2013
    Sasjuh83 - 29 - 2e kindje - meisje - th - fv
    Sillekes - 28 - 2e kindje - jongen
    Shendari - 1e kindje - jongen - zh - bv

11 juli 2013
    Judithvdc - 24 - 2e kindje - meisje - zh - bv
    Pinda83 - 2e kindje - verrassing

12 juli 2013
    Evian1804 - 1e kindje - meisje - bv
    Supernurse - 28 - 2e kindje - verrassing - bv

13 juli 2013
    Noorus - 30 - 1e kindje (★★) - meisje - zh - bv
    Mira85 - 27 - 1e kindje - meisje - zh - bv

14 juli 2013
    Janneke1982 - 30 - 3e kindje - meisje - zh - bv
    kleintje1985 - 27 - jongen

17 juli 2013
    Wanna be mama - 26 - 1e kindje - jongen/meisje

13 x meisje
    10 x jongen
    5 x verassing

Afspraken

Maart
    22.03 : Kruidnootje - pretecho 3d

April
    12.04 : Trinity - preteco 3d/4d
    14.04 : Schaapje05 - pretecho 3d/4d
    15.04 : Sasjuh83 - pretecho 3d/4d

Mei
    17.05 : Noid - echo + gyn + vk

12. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    En de lijst weer even tevoorschijn getoverd! :)

13. Mammievan5

Mammievan5 Actief lid

30 apr 2010
    279
    0
    0
    forums en nog veel meer
    Rijswijk Nb
    ik sta er nog niet bij :(

14. Starling

Starling Actief lid

12 jul 2012
    253
    0
    0
    Op het zusje front gaat het wat beter..
    De weeen lijken nu na 3 dagen remmen wat af te nemen, helaas wel wat gevorderde ontsluiting.. maar ze kunnen/durven niet goed te voelen.
    We wachten het maar weer af.
    Kindje was erg (te) rustig gisteren, ze voelde het amper, dus gisteren nog een echo gemaakt, gelukkig is alles goed, en vannacht en vanmorgen liet het zich goed voelen. Dus dat is ook weer een zorg minder..

Ik heb ook flink last van opruim/nesteldrang.. ben aan het wassen en strijken.

15. Mammievan5

Mammievan5 Actief lid

30 apr 2010
    279
    0
    0
    forums en nog veel meer
    Rijswijk Nb
    wat fijn dat het wat beter gaat hopelijk blijft de kleine nog even zitten al zal het niet heel lang meer zijn als je uitgaat hoe snel de ontsluiting is gekomen heel veel sterkte daar

16. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

22 feb 2011
    2.146
    1
    38
    In mijn paradijs
    wat fijn dat het beter met je zusje gaat.

Ik voel de kleine steeds beter. Gisteravond in bed was het lekker aan het bewegen en schoppen.

Een tijdje terug had ik een foto zien staan van een van jullie die een buikdrager had gekocht op de negenmaandenbeurs. We hebben spijt dat wij hem toen ook niet meteen hebben gekocht. Maar we hebben er blijkbaar ook geen folder van meegenomen. We willen heel graag weten hoe die buikdrager heet.

17. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

22 feb 2011
    2.146
    1
    38
    In mijn paradijs
    Ik reageer op dit moment niet veel, maar ik lees wel mee.

Ik ben heel erg bezig met het hoger beroep dat ik volgende week woensdag heb, wordt er nu al 2 weken midden in de nacht wakker van. Ik heb er zelfs al nachtmerries van, kortom heel erg mee bezig.

Dus sorry dat ik niet veel reageer

18. Trinity

Trinity Fanatiek lid

7 nov 2012
    1.176
    0
    0
    Overijssel
    Hij is van minimonkey :) als je op Facebook minimonkey "liked" dan zie je alle info. :)

19. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    @ Mammievan5, geef je gegevens even door, dan zet ik je op de lijst erbij.

20. JBM85

JBM85 Bekend lid

18 mrt 2012
    740
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vlinder, dat geloof iik best meid, probeer je zo rustig mogelijk te houden.

Starling, spannend hoor, gelukkig zijn alle onderzoeken verder goed.

Hier ook wasdagje, beddengoed enzo. Ga straks even de doos met babykleertjes en slaapzakjes is opzoeken! Heb ik ineens zo'n zin in!

Deel Deze Pagina