1-15 juli 2013 mama's!!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door bloempie 1983, 23 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. void

void Fanatiek lid

19 mei 2012
    2.356
    19
    38
    0161
    Haha echt ongeloofwaardig dit! Gister zei ze nog dat ze nog een maandje moest en nu ineens tadaa hebben we wss morgen in de cliff een nieuwe gtst babbie erbij :p

2. xCynx

xCynx Actief lid

18 mei 2010
    457
    0
    16
    Hawaii
    Zo hier ook even een berichtje van mij! Gisteren een heel verhaal via mobiel getypt, en klik per ongeluk verkeerd en zo is mn verhaal weg!

- GTST : Nou dat viel mij dus ook al op! Ze hoort nu toch ook zo'n 22-24 weken te zijn? Gaat allemaal weer veel te snel daar!

- Namen : Hier zijn we er voor de volle 100% uit.. de namen voor ons meisje staan vast, en ben er super blij mee!

- Mijlpaal : Vandaag alweer 24 weken zwanger, en ja dat voelt als een mijlpaal.. omdat ze vanaf vandaag je kindje willen redden stel het geboren word.. natuurlijk willen we daar niet aan denken maar onbewust speelt het toch in je hoofd..

Zo en dan nu over het huis, pff is het nog niet voorbij? bah wat is dat toch stressvol zo'n verhuizing, ik ben nu voor de 2e dag thuis omdat ik het even niet meer trok, had heel veel pijn en was ontzettend moe.. zelf een paar keer groen slijmverlies (?) gehad.. dus was wezen googelen en daar kom je van alles tegen over vroeggeboorte.. tsjaa hier word je toch niet echt vrolijk van, maar wat moet ik doen? wel of niet vk of ha bellen? wil niet als een zeur overkomen..

We hopen nu aankomend weekend ver te komen zodat we volgende week over kunnen, dus nog even 2 weken doorbijten en dan hopelijk eerst even rust.. en dan opzoek naar een mooie box etc..

3. Mammievan5

Mammievan5 Actief lid

30 apr 2010
    279
    0
    0
    forums en nog veel meer
    Rijswijk Nb
    zeuren doe je niet daar woorden die gasten voor betaald ik zou voor de veiligheid en gerustelling van jezelf en je kindje gewoon even de vk bellen kan nooit kwaad liever 10x voor niets dan 1 keer te laat zeg ik altijd maar
    dat je groen slijm verlies hebt hoeft niets te betekenden maar kan inderdaad van alles zijn dus gewoon even de vk bellen dan weet je wat meer en ben je gerust gesteld succes :)

4. Uk1983

Uk1983 Bekend lid

22 mei 2011
    610
    0
    0
    Zo, ik ben weer even online. Vanaf woensdag al geen tel, internet en tv. Heb mn hormonen helemaal hun gang laten gaan op zo'n UPC mannetje! Helemaal uit mn stekker want hebben al 2 jaar gezeik ermee. Komt er nu tussen 17-22 een monteurtje, doet alles het weer. Maar voor hoelang geen idee??

@ Judith: gewoon klagen hoor, heb je alle recht toe zo alles tegelijk hebben. Niet niks!
    @ Starling: maar je zusje bevalt toch wel in het zkh? Denken ze dat het nog even blijft zitten dan dat ze naar huis mag?
    @ Janneke: is het nodig om met een voorliggende placenta de 3/4d echo eerder te doen dan? Heb ik ook maar wilde het rond de 28 tot 30 weken doen. Is dat dan te laat?
    @ Cynx: zal ook even bellen hoor. Groen slijm lijkt me niet helemaal de bedoeling. Hopelijk stellen ze je gerust.

@ Namen: meisjesnaam hebben we al heel lang, 2e naam ook omdat we die zo mooi vinden. Jongensnaam... wat een crime! Dat wordt dus sowieso 1 naam, als we daar al uit komen haha.

GTST: wat :$? Nina bevallen, wat een onzin! Ze had vorige week nog niet eens een buik! Heb het deze week dus veel gemist maar ga de afl van gister ff terugkijken.

@ll: moet het van de gyn wat rustiger aan doen omdat ik na elke werkdag wel een harde buik heb. Doe na mn werk al niets meer qua social live en drukke dingen dus ff kijken hoe het gaat.
    Heb ook veel bandenpijn, buik groeit nu even hard dus wie weet heeft het verband.

Hebben meer meiden trouwens een 'lelijke' navel? Hij puilt steeds wat meer uit...

5. Trinity

Trinity Fanatiek lid

7 nov 2012
    1.176
    0
    0
    Overijssel
    @Cyn, ik zou toch even de verloskundige bellen. Die dingen van het internet wat je leest blijft in je hoofd hangen, en de vk is de enige die dat weg kan halen! :) Het geeft je ook wat gerust stelling!

@namen, die hebben we al heel lang. We hebben een kleine aanpassing gedaan, omdat mn tante iets zei waar manlief over na moest denken, dus hebben we het eraan geplakt, maar de roepnaam blijft gewoon hetzelfde ^_^

@GTST, inderdaad die zwangerschappen gaan wel verschrikkelijk hard. Ze had vorige week inderdaad nog geen buik, dat viel mij ook al op.

Vannochtend dus naar de huisarts gegaan met zoonlief, hij heeft gewoon de buikgriep, heb zouthydratie gehaald bij de apotheek voor de zout en de mineralen. Hij voelt zich nog steeds niet lekker. Ik ben er eigenlijk zo goed als overheen, af en toe wat misselijk maar meer ook niet. Vind het zo erg voor J. hij blijft er zo in hangen. Het enige wat hij vandaag op heeft is een beschuitje, meer hoeft hij gewoon niet. En zelfs dat beschuitje ging er met moeite in. Hopen dat het na het weekend over is, of wat beter gaat.

Het enige wat ik nu wel merk aan mn buik is dat het zwaar word aan de voorkant. Dat had ik dus helemaal niet bij mn 1e. Ik merk het heel erg aan mn rug.

6. JBM85

JBM85 Bekend lid

18 mrt 2012
    740
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook buikgriep, dus erg druk, en dan mijn beide mannen. Dat is ff hard werken hoor. Emmer en drinken aangeven. D heeft vannacht zijn bedje vol gespuugd. Dus wasjes draaien en hij kon gelijk in bad vannacht. Nu elke keer waterige ellende en loopt alle kanten op dus weer hoop vieze kleren. Hopelijk krijg ik het niet.

7. evian1804

evian1804 Actief lid

21 jun 2012
    434
    0
    16
    Amsterdam
    Nu jullie het toch over GTST hebben, mag ik zeggen dat ik me mateloos stoor aan die Nina??

8. Trinity

Trinity Fanatiek lid

7 nov 2012
    1.176
    0
    0
    Overijssel
    Ik vind wel dat ze veranderd is, sinds dat ze weet dat ze zwanger is.

9. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik stoor me aan maxime. Bitch en ze heeft t nog vior elkaar ook!

Uk, toen ik met 16 wk een echo had zei de mevrouw kom maar wat eerder dan hebben we meer kans op mooie shot. Dan is er meer ruimte. Tgen wk 28 zit t gezichtje helemaal in de placenta gedrukt en nu is er nog vruchtwater tussen.

10. Trinity

Trinity Fanatiek lid

7 nov 2012
    1.176
    0
    0
    Overijssel
    Ik mag maxime ook niet, ik stoor me enorm aan haar, maar goed. Boontje komt om zn loontje, hou ik mezelf maar voor ;)

Wij hebben onze pretecho 12 april als ik 26 weken en 5 dagen ben. :) Ik verheug me er enorm op! Toen ik de afspraak maakte was zelfs nog voor de geslachtsbepaling, en toen vond ik het nog zo lang wachten. Maar nu? Nog maar 28 dagen!! ^_^

11. Kruidnootje

Kruidnootje Bekend lid

13 nov 2012
    931
    0
    0
    Hop, volgende kut nieuws vandaag gekregen. We hebben beide huisjes bezichtigd, en 1 sprong er direct uit. GEWELDIG. Moeten binnen 3 dagen beslissen. Dus wij de hypotheek adviseur weer gebeld met dat we dan voor dit huisje willen gaan en wat onze eerste stap is, meld hij ons nu ineens dat het niet mogelijk is om de rest schuld mee te nemen. Terwijl hij eerst zei van wel.

Even voor de goede orde, dit huisje heeft mijn vriend ooit gekocht voor 96.000 en extra nog eens 8.000 erbij genomen om hier te kunnen verbouwen. Inmiddels is de waarde van dit huis gezakt tot, wat wij denken, 70.000. Een huisje hier op de 6e, helemaal kaal zonder nieuwe keuken, badkamer en wc (wat wij dus wel hebben) is nu nog maar 61. waard. Dus wij schatten die van ons op minimaal 70.

Nieuwe huisje is 63.000 maar we mogen de restschuld dus niet meenemen. En daar kwam hij mee NADAT we naar het nieuwe huisje zijn gaan kijken. Toen we hem spraken was het: Oh, ja sorry. Foutje bedankt.

Andere banken nemen ook geen restschuld aan. Dus we hebben nu een lening van 106.000, waarvan we straks +/- 36.000 (!!!) aan restschuld mee hebben. Kut crisis. Kut woningmarkt. Ik ben zo ongelofelijk klaar met alles. Ik wil verdomme eens goed nieuws.

Waar halen mensen in deze tijd freaking 38.000 euro vandaan? Zelfs al zou ik werken zouden we dat niet op kunnen hoesten.

Ik ben echt ontiegelijk klaar met alles. :'(

12. Mammievan5

Mammievan5 Actief lid

30 apr 2010
    279
    0
    0
    forums en nog veel meer
    Rijswijk Nb
    heel erg k..t voor je wat een gedoe zeg hoop voor je dat je snel wat positief nieuws krijgt wand dit trek je inderdaad niet

13. judithvdc

judithvdc Bekend lid

1 dec 2010
    836
    0
    0
    Gelderland
    Kruidnootje, Wij zullen ook een flinke restschuld hebben. Zal ook wel rond de 30.000 zijn. Wij hebben in een half jaar tijd bijna €10.000 gespaard en de rest van de restschuld neemt mijn schoonmoeder op zich.
    Wat zijn de woningen daar goedkoop. Hier heb je voor 70.000 hooguit een 1-kamer appartement.

14. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kruitnootje het zit jullie echt niet mee. woningmarkt is echt een drma. Eij hebben nog in de dure tijd gekocht. Maar een hypotheek vn 106 wil ik ook wel wij hebben een van 315

15. judithvdc

judithvdc Bekend lid

1 dec 2010
    836
    0
    0
    Gelderland
    Wij hebben ook in de dure tijd gekocht. Net voor de woningmarkt in storte. Wij gaan nu weg omdat het nieuwe huis een super kans voor ons is. We komen in een hele energie zuinige wijk te wonen. De gemeente heeft bepaald dat een bepaald percentage van de woningen in een lage prijsklasse moest vallen, maar de waarde is €50.000 hoger. Je mocht dan niet meer dan €55.000,- per haar verdienen. Wij moesten ons inkomen aantonen over 2011. En toen werkte ik veel minder en in een lagere functie dus zaten we net op €54.000 en zijn we ingeloot door de notaris voor deze woning. Nu verdienen we inmiddels veel te veel om nu in aanmerking te konen voor deze huizen.

We hebben tijdens de bouw wel een aanbouw aan het huis laten bouwen. Dat kost natuurlijk wel extra, maar dan hebben we straks een lekkere ruime woonkamer. Voldoende ruimte voor de box en al het speelgoed!

16. Trinity

Trinity Fanatiek lid

7 nov 2012
    1.176
    0
    0
    Overijssel
    Kruidnootje wat een rot nieuws zeg.. :( Kan je er inderdaad niet bij hebben!!

De woningen daar zijn inderdaad goedkoop zeg, wij hebben een hypotheek van 172.000. Dit huis stond officieel te koop voor 219.000. Hij stond al 3 jaar te koop, en ze hadden 2 jaar lang nog een andere hypotheek. Hij was al 30.000 gezakt in prijs en daar deden we ons voordeel aan. Maar de woningmarkt inderdaad kut.. Zoveel mensen blijven met een rest schuld zitten.

Het huis van mn schoonouders staat inmiddels al 6 jaar te koop, en ze hebben het al door een andere makelaar laten taxeren, maar als ze dat zouden doen dan zouden ze met een restschuld blijven van 40.000, dus dat doen ze gewoon niet.

Ik hoop voor jullie dat jullie binnenkort goed nieuws krijgen!!!

17. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Kruidnootje, wat een onwijs rotnieuws nog eens zeg... :( Dus zoals het er nu naar uitziet moeten jullie in die rotwoning blijven waar jullie nu zitten? :( Ik hoop echt dat er toch ergens een mogelijkheid komt om weg te kunnen... Dikke knuffel!

18. judithvdc

judithvdc Bekend lid

1 dec 2010
    836
    0
    0
    Gelderland
    Kruidnootje, kunnen jullie niet gaan huren? Dan kan je zodra je huidige huis verkocht is, je restschuld in termijnen af betalen bij de bank. Dan kan je weer opnieuw wat kopen zodra je restschuld afbetaald is.
    Is dan wel even een paar jaar financieel goed opletten, maar als je zsm hier weg wil dan lijkt dit mij de enige weg..,

19. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is wel een nadeel van kopen, huur zeg je op en hoppa he bent ervan af.

Ik heb vandaag nog eff geshopt voor de kleine meid. Ik vind roze echt niet leuk. Voor mij ook geen roze babykamer....

20. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

22 feb 2011
    2.146
    1
    38
    In mijn paradijs
    kruidnootje klote zeg zo'n adviseur.

Mijn man kan zijn hypotheek niet oversluiten omdat ik een notering heb bij het bkr. We zijn op huwelijkse voorwaarde getrouwd, dit wilde ik om hem te beschermen tegen de schuldeisers die bij mij aankloppen dankzij mijn ex man.
    De bank vertikt het, die zijn volgens de adviseur bang dat ze de schuld die ik heb bij hem komen opeisen!!

De banken kennen kennelijk de wet niet.

Deel Deze Pagina